Jump to content

Problema lumini interioare


Sergiu.B.
 Share

Postare recomandată

mai rar de cablaj la Golf 4 - dar trebuie verificat. Scoate si sigurantele, poate isi revine modulul confort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la siguranta 14?

zi-mi te rog care sunt responsabile cu modulul confort.

are cineva o schema a acestui modul?

Multumesc!

 

later edit:

aici, la postul 5 sunt manualele:

http://vwforum.ro/topic/34447-manuale-golf-iv-bora/

iar sigurantele sunt 14 si 6.

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 si 14 - vezi pe care ai tu.

 

nu ai ce sa faci cu schema modului - verifica-ti cablajul, vezi ce erori ai stocate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schema lui interna nu o are decat cel care il produce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat prin manualele de la link-ul e mai sus, si nu am gasit: un manual care sa precizeze pozitionarea cablurilor :D

exista asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-l jos si vezi daca sunt urme de umezeala in modul. Sau urme de piese prajite.

 

nu este exclus daca a intrat apa la fire sa fi facut vreun scurt si sa fi vatamat CCM-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat jos si totul arata impecabil, nu simt nici miros de ars, am sa-l iau si la masurat (ce se poate.)

modulul are seria: 1c0959799b

am facut si o scanare si am doar o eroare:

dar nu cred sa aibe treaba cu asta.

am gasit ceva oxid la mufa care duce spre usa sofer. cu mufa aceea scoasa luminile interioare ar trebui sa se aprinda?

Multumesc!

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AXR.lbl
   Part No: 038 906 019 KP
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  4902  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01266  
   VCID: 6FE7CD652D862D1
   WVWZZZ1JZ6W033160     VWZ7Z0F3609159

1 Fault Found:
18263 - Powertrain Data Bus
            P1855 - 35-00 - Software Version Monitoring
Readiness: 0 0 0 0 0

 

asa arata modulul in interior.

430193386668272.jpg 129e84386668288.jpg

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai revin cu o rugaminte, stie cineva unde sunt pozitionate jonctiunile incercuite?

din CM iese un singur fir de plus si cred ca ala este problema la mine.

e3d28a386838681.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura eroarea de pe Engine cu problema de la confort.

 

atunci pleaca cu firul direct din confort, mergi cu el in plafoniera sau unde vrei sa faci proba si vezi daca lucreaza. Daca da, atunci ai intuit bine unde e problema si pleci pe cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi vine sa-i dau foc...

azi am inghetat ca un rahat cu capul sub bord!

deci, am scos firul rosu/albastru din modul confort si am pus + si in loc sa se aprinda plafonierele s-a actiont deschidrea la portbagaj :((

am alimentat cu + firul rosu/albastru care vine in usa de la sofer si s-au aprins toate becurile.

de ce naiba rosu albastru din modul confort nu corespunde?

si ce m-a chinuit cel mai tare este ca nu am gasit unde se ramifica firele rosu/albastru - pe partea stanga am gasit 4 fire care duc sub bord intr-un manunchi intortochiat ca dracu...

nu stiu ce sa mai fac :((

doar sa alimentez cu + la acel fir care duce in usa la sofer si care duce si la restul becurilor....

 

daca mai are cineva vreo idee, incerc orice.

maine merg si la un electrician, dar nu cred sa aibe mai multa rabdare decat mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit rezolvarea, phhhiiu!

in primul rand un sfat: nu lucrati noaptea sau pe limina slaba.

problema a fost oxidarea unei legaturi care se afla in manunchiul de cabluri care se afla sub plasticul de la maneta de deschidere a capotei.

pozele sunt mai elocvente decat 100de cuvinte!

post-15932-0-17125600-1423037559_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am cumparat un golf 4 din 1999, 1.6 sr, de 2 zile, si am citit cateva posturi legate de problemele luminilor interioare. Eu am urmatoarele probleme:(nu am vazut-o in posturile de mai sus si mentionez ca masina are numai leduri la plafoniere, acu cat de bune sunt nu stiu):

- Buzzerul nu cred ca merge cand faza scurta e pornita si fara contact cu usa deschisa (nu stiu cum trebuie sa faca dar se aude mai apoi la cateva secunde-nu stiu daca e de la buzzer- ca un tica-tica);

 

- Plafonierele cand le aprind se intrerup ciudat (becurile se aprind dar functioneaza ca si cum s-ar arde-palpaie), mai intai cea din fata, apoi incep si cele din spate, poate sa fie din cauza ledurilor, care probabil sunt de proasta calitate si nu sunt can-bus?

 

- Cand vreau sa cobor geamul de la sofer doar putin, coboara numai pe treapta a doua a butonului (cum dai sa coboare de tot), si la prima treapta (normal), urca in loc sa coboare!

 

- Ar trebui sa am martor de usa deschisa din anul ala?

 

Astept un raspuns de la voi. Multumesc

Modificat de Alin Florea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martor usa deschisa - nu

 

switch usa defect - posibil.

 

fa o diagnoza completa - se verifica si buzzerul, si pe partea cu luminile interioare - posteaza scanarea sa vedem ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, revin si eu cu problema luminilor interioare:

 

- ele functioneaza perfect numai cand vor, indiferent ce functie as folosi, inchis-deschis masina din telecomanda, buton plafoniere ON, usi deschise....

- mai sunt si momente cand functioneaza perfect pe toate functiile, mai rar...cei drept.

- switch-urile functioneaza.

 

Din ce am vazut in paginile anterioare s-au lovit mai multi de problema asta dar nici un raspuns cu rezolvarea. 

Daca desfac  modulul confort la ce trebuie sa ma uit si cum se poate repara? (daca se poate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La lipiturile de la relee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema cu luminile din usi care nu se aprind. Toate luminile din interior merg ok, in afara de cele de pe usi din partea de jos care nu se aptind cand deschid usa.Martorul de usa deschisa se aprinde si se stinge dupa cum il taie capul.Unde ar trebui sa caut defectiunea ?Am schimbat acum un an modulul confort( nu tacea pana cand nu blocam usile).Sa fie prolema si cu cel nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai modulul nu este acelasi cod cu al tau? Din ce an este masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza, schimba becurile de la lampile respective. Daca nu functioneaza, switch-urile sunt de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este din 2002 ,iar modulul este cu acelasi cod

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E immo 3 inseamna, ai martor de usa deschisa nu de hayon. Daca pui contactul si deschizi usa soferului se aprinde plafoniera? Dar la usa pasagerului? Si tot cu contactul pus ar trebui sa se stinga la inchiderea usii. Dar sa fie plafoniera comutata pe aprins la deschidere usa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am semnalizator pentru haion, numai pentru usi.Problema este ca nu se aprind luminile din usi sub nici-o forma, iar plafoniera se aprinde numai in pozitia manual.Am observat ca butonul de la plafoniera are joc....sa fie din cauza lui ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

nu stiam unde sa postez, sper ca nu am gresit.

Am avut si eu o problema cu plafonoiera ,adica nu se aprindea cand scoteam cheia din contact si nici nu se descuiau usile, problema a fost siguranta 37, ultima pe randul din mijloc, Eu nu o aveam , de aceea mi-a dat eroarea s contact not operate, pana la urma dupa ce am schimbat 2 parti electrice de la contact , mi-am dat seama ca doar la sigurante e problema, in fine, sa revin la ideea mea, casetofonul se oprea cand scoteam cheia, dar e legat pe +permanent am verificat, el nu se inchide cand scot cheia ,ci dupa 10 sec,E original pe +permanent legat?sau e o modificare, .+dupa contact l-am gasit dar era taiat si nu era legat la nimic.

Intrebarea e de ce se opreste casetofonul chiar daca are +permanent?si de ce dupa 10 sec?Ps pot sa il pornesc si fara contact pus.E din fabrica pu pe+permanent?Daca nu atunci de ce are si +permanent si +dupa contact trase?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de casetofonul care il ai instalat pe masina. In principiu din fabrica vin echipate cu radio generatia 4-5 si mufa ISO. Ultimele modele au venit cu radio generatia 6 (RCD 200) mufa QUADLOCK. Daca tu pe masina ai radio generatia 6 si original pe masina a fost gen 4 sau 5,(radio a fost inlocuit) pentru a functiona gen 6 trebuie facute cateva modificari. Dispar + contact, iluminare, semnal viteza(gala), etc. Aceste informatii vin la radio pe can.  

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

casetofonul este gamma, original pe masina cu tot cu magazie de cd-uri in portbagaj.deci sa inteleg ca e de generatie noua si stie sa se opreasca singur si multe altele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!