Jump to content

Probleme la Scirocco?


keystone
 Share

Postare recomandată

A avut cineva probleme cu incalzirea motorului?

Dupa un drum de vreo 70 de km pe serpentine in munti, la oprire am auzit ca era pornita termocupla?! Afara fiind -8 grade, era ciudat... Dupa o ora, cand am continuat drumul, am inceput sa urmaresc atat ceasul de la temp. apei cat si cel al uleiului din computerul de bord si surpriza, apa a crescut dincolo de 90-ul vesnic la care statea mereu, fie iarna fie vara. Mergand usor peste limitele legale de pe la noi, apa a ajuns pana la 120 de grade, iar uleiul a ajuns pana la 103°. M-am oprit pe marginea drumului sa verific nivelul lichidelor, dar toate bune, uleiul fiind chiar peste limita normala(ceea ce este ciudat). Am continuat restul de 30 de km a drumului in jurul vitezei de 90-100 kmh, apa nu a mai urcat peste 90, dar uleiul era tot in zona 85-90°! Este ciudat ca doar vara am mai vazut sa ajunga uleiul la ~93-95 grade, doar mergand in tromba?

Idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o intrebare legata de update-ul 24s4. Din ce am citit, se presupune ca acest update a rezolvat probleme motorului 1.4 160(daca am inteles bine cel de 122 nu a avut probleme pt ca are doar un turbo, fara si un supercharger). Anyway, ma uitam dupa Scirocco, si pe meleagurile noastre majoritatea pe site-urile auto sunt de 160 dar pre2011.

Intrebarea mea este, daca 24s4 a fost efectuat pe un astfel de model, este de ajuns, sau pot risca oricand sa apara problemele arhicunoscute la motorul de 160 <2011 ?

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am prea multe informatii, dar aplicat pe masina mea nu a adus nicio imbunatatire. In sensul ca nu mai tin minte daca am schimbat primul piston inainte de update, dar sigur l'am schimbat pe al doilea dupa acel update. Problema cu pistoanele cred ca tine mai mult de aliajul din care sunt facute si nu de niste setari din ecu. Sa stii ca au fost cazuri, ce'i drept mai rare, si >my2011. Avem dovada chiar si pe forum cu un Polo GTI 6R MY2012 (sper sa nu ma insel in privinta anului), la care a crapat un piston la 20k km si i'au schimbat motorul cu totul. Eu, ca posesor de 1.4 160cp, ti'as recomanda sa te orientezi spre un 2.0. Benzina sau diesel, tine doar de preferintele tale.


@Enyo:  Nu stiu cati posesori de Scirocco 2.0 140/170 de cai sunt pe aici, si cu atat mai putin activi. Ai putea sa intrebi in aria de Golf 6, Jetta, Pasat sau alte modele care mai impart acelasi motor.

@Titus:  E normal ca uleiul sa urce si peste 90 de grade. Depinde de modul de utilizare al masinii (cat de tare o forjezi). Vara am vazut maxim 110 grade. Cat despre apa, nu stiu ce sa iti spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sinnerghost, al meu va fi de vanzare in curand daca esti interesat?! 1.4 160 Cp, ~85k km

@sinnerghost, al meu va fi de vanzare in curand daca esti interesat?! 1.4 160 Cp, ~85k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la motorul 2.0 tsi exista upgrade de soft ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aproximativ toate motoarele din gama VAG exista upgrade de soft (more or less), de la unul sau mai multi tuneri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi vrut sa zica update...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ma gandesc si eu...dar am zis sa raspund la obiect :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDR are dreptate. Voiam de fapt sa stiu daca exista ceva in genul acelui 24S4 si la 2.0 TSI ? Sau nu a fost nevoie ?

 

Credeti ca noul 1.4 TSI 150 CP de pe Golf 7 va avea aceleasi probleme ?

Modificat de majikboy2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
maximilian667

Mie imi ajunge uneori uleiul si la 116 grade , apa ramane la 90 , e vreo problema ? in mod normal uleiul sta intre 90 - 100 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Guys, am nevoie de ajutor. Nu intru in detalii de ce s-a intamplat asta, insa am reusit sa "calez" un motor de Scirocco 2.0 TSI, 200 CP, 2009. Acum cei de la Midocar imi spun ca trebuie sa il schimb si imi dau un pret exorbitant. Aveti vreo idee de unde as putea gasi un astfel de motor la mana a doua? Dezmembrari, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar din dezmembrari. La reprezentanta mai bine nu ceri oferte ptr assa ceva-doar daca e dauna totala masina. Vezi pe pieseauto.ro

Ce cod motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ADCAWB. am cerut si la reprezentanta. M-am potolit. 37.000 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ar fi sa ne spui cum s-a intamplat. Ca sa nu facem si noi aceeasi chestie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti sunt noul posesor al unui scirocco 1.4 tsi  122cv din 2011 cu 60 000 km.Sper sa nu fie unu din motoarele cu probleme si sa ma tina inca 100 k km.Daca aveti anumite sfaturi pt intretinerea lui si pt a evita anumite prb...Masina am luato din spania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Atyla, cel de 122cp nu este problematic, cele mai multe plangeri fiind pe cel de 160cp.

 

Stie cineva cat ulei este normal sa manance 2.0 TSI 211cp? Gurile rele spus si 1L/1000km dar clar este un zvon neadevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am si eu o mica problema nu stiu exact despre ce e vorba.

Am un Scirocco 2.0 TDI 170 cp. Keyless

Cateodata am o eroare in bord cu "Swich off ignition" Iar o data nu a porjit decat dupa ce am inchis masina din buton am deschiso si am apasat din nou butonul de start.

Care este treaba cu acest mesaj aparut in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Spoiler
Spoiler

salut..am si eu o proooblema.

uneori  imi pornesc ventilatoarele de racire cand  afara sunt 2 sau  3 grade..chiar si 0 grade..e ceva  normal? sau o fi ceva problema cu senzorul meu de temperatura?multumesc 

 

 

salut..am si eu o proooblema.

uneori  imi pornesc ventilatoarele de racire cand  afara sunt 2 sau  3 grade..chiar si 0 grade..e ceva  normal? sau o fi ceva problema cu senzorul meu de temperatura?multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Mi-am luat un scirocco 1.4 tsi 122 cp in septembrie si de atunci totul a fost ok. Zilele trecute am inceput sa realizez ca masina are o problema. Uneori (destul de rar si in anumite conditii) la pornire face o chestie ciudata: turatia nu scade sub 1100 (de obicei sta undeva la 7-800 la liber) si se aude un sunet foarte grav de pe la toba sau dumnezeu stie de unde, daca o calc da rateuri si se aude un sunet metalic, destul de urat, am si filmat evenimentul daca este o sa o urc pe youtube sa va da-ti cu parerea. Chestia asta o face cam o data pe zi, NU dimineata la prima cheie ci doar daca ma duc in oras (adica prima data se incalzeste motorul) si dupa o las acolo destul timp (circa 3-4 ore) ca sa se raceasca si apoi plec. Atunci face, in schimb in toate celelalte cazuri nu face nimic, porneste perfect.

Am lasat-o vro doua zile la reprezentanta si la ei nu a facut (eu tot incercam sa le explic ce trebuie sa faca in asa fel sa se auda treaba) dar eu cred ca nu au facut. Ultima data i-am zis ca o sa vin sa iau masina la 6 si sa dea cineva o tura cu ea pe la 2 si dupa sa o lase la racit. Asa au facut si cand m-am dus la ei a facut problema. Si-au dat vro 2 mecanici sau ce erau cu parerea si din putinul pe care l-am inteles suna cam asa: nu stim ce poate fi sigur, probabil este o problema de soft, o sa va programam pentru o resoftare si sa vedem daca mai face. Au zis ca s-a simtit un mic miros de benzina la pornire si ca atunci cand a facut masina a pornit in 3, si ca atunci cand am turat-o s-a auzit un zgomot de la turbina care facea zgomotul ala metalic.. Mai mult nu am priceput, si imi e si cam frica sincer de ce poate sa aiba si cat o sa coste... Am cumparat-o cu motor de 122cp si aproape noua (2011 cu 25.000km acum) pentru ca auzisem ca acest motor nu prea au probleme...  o sa urc si video daca este cineva interesat sa ma ajute.

Idei cu ce ar putea sa aiba?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul metalic era pe accelerare sau decelerare? La 122 parca auzisem de ceva probleme cu turbina, dar poate ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acceleratie. zgomotul este ceva de genul asta, doar ca aici nu tureaza nimeni masina:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

Am un Scirocco TDI 2.0 170CP si de ceva vreme, experimentez o situatie neplacuta cu pedala de ambreiaj. Sunt dati cand, pur si simplu apas pe ea si parca apas in gol. Nu am nici un fel de contra, din partea ei. Si cand apas pe ea, atunci, ramane apasata, nu revine. Trebuie sa mai apas eu de mai multe ori, pana la capat, pana incepe sa aiba putin feedback si sa observ ca opune putina rezistenta.

A-ti putea sa imi ziceti ce este? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 3/29/2016 at 11:11 PM, enyo said:

acceleratie. zgomotul este ceva de genul asta, doar ca aici nu tureaza nimeni masina:

 

masina mea face la fel cand o pornesc fara sa accelerez deloc...inca nu stiu cauza.zilele astea osa i fac un control cv

On 4/3/2016 at 8:02 AM, enoh said:

Salutare 

Am un Scirocco TDI 2.0 170CP si de ceva vreme, experimentez o situatie neplacuta cu pedala de ambreiaj. Sunt dati cand, pur si simplu apas pe ea si parca apas in gol. Nu am nici un fel de contra, din partea ei. Si cand apas pe ea, atunci, ramane apasata, nu revine. Trebuie sa mai apas eu de mai multe ori, pana la capat, pana incepe sa aiba putin feedback si sa observ ca opune putina rezistenta.

A-ti putea sa imi ziceti ce este? 

probabil trebuie schimbat ambreiajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aud TSI-urile la pornire cand temperaturile sunt peste o anumita valoare. Este un comportament normal, inclusiv cu acele misfire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!