Jump to content

Xenon OEM


popilam
 Share

Postare recomandată

Ok!am inteles acum conteaza cati wati are becul gradele kelvin dau doar culoarea !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare ,  

Ce parea sa fie bec ars pe partea stanga faza scurta ...imi da putina bataie de cap :)  am schimbat becurile si igniter-ele intre ele ...problema ramane tot pe farul stang .

Sa fie acel drosser(balast) care este sub far problema ? Pot sa imi dau seama la o diagnoza undeva in blocurile de masura daca acesta este responsabilul ??

Daca cineva poate sa imi confirme ca acesta este codul lui 1 307 329 090  si de pe unde l-as putea achizitiona ( sau se poate repara )? 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi nu ai spus ca le-ai schimbat intre ele ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu m-am exprimat bine , dar am schimbat între ele  doar becurile si acele ignitere( daca bine zic care vin montate pe bec si au culoarea negru cu roșu )farul cu acel balast a rămas la locul lui (știu de el deoarece l-am observat cand am dat bara jos cu o alta ocazie)  !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil problema sa fie la balast, trebuie schimbate intre ele sa vezi daca se muta si defectul

Modificat de WooZie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie dat farul jos pentru a face rocada (urmeaza sa schimb bara fata intreb daca nu se poate schimba fara sa mai dau farul jos ) ? Daca se adevereste ca balastul este de vina  acesta este codul lui 1 307 329 090?  si de pe unde l-as putea achizitiona ( sau se poate repara )? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa demontezi farurile, pt a face swap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu ramane decat sa le schimb intre ele , risc sa stric ceva pe la faruri sau sa nu mai bata la fel ca si inainte ? 

00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29)         
            010 - Open or Short to Plus                   
02404 - Vehicle Exterior Illumination 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Acestea sunt erorile pe care le am : prima o inteleg si e open deoarece nu am mai pus becul si igniterul la loc pe partea cu probleme 

A doua nu am idee ce inseamna si de la ce vine (poate ma lamureste cineva )!!?  

Va multumesc pentru sfaturi !!!  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am vazut pana acum niciodata eroarea a 2-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , pana la urma balastul a fost de vina (mi-am cumparat unul ca sa nu desfac de doua ori).

Mai am o intrebare la voi : vreau sa achizitionez un set de becuri ,imi place cum se vede 5500-6000k dar mi se par slabute pe ploaie/ceata, ce recomandati voi si ce parere aveti de Osram Night Breaker Unlimited Xenarc ? Nu gasesc nicaieri cati xxxx K au ?! Va multumesc pentru sfaturi!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare , in urma cu cateva postari scriam ca am rezolvat problema ,aceasta fiind balastul ,din pacate problema mea a aparut din nou ....si again pe aceeasi parte . 

Am verificat din nou becurile igniterele dar nu sunt acestea ....ce am constatat ciudat ca la aprinderea fazei scurte chiar daca nu am montat becul si igniterul pe partea cu probleme se aude un bazait dispre far ,credeti ca exista ceva acolo care sa faca un scurt incat sa arda balastul ? Va multumesc anticipat si va urez Sarbatori Fericite !!! 

 

Modificat de yayu
greseala gramaticala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Bazaitul ala e ca un tiuit (carait in cel mai rau caz)? Ar putea proveni de la motorasele de auto-leveling care isi fac cursa de initializare la pornirea motorului. 

2. Eu am avut probleme sa nu imi mai mearga un motoras candva din cauza unui contact slab la masa pentru un far. Ideea ar fi sa urmaresti daca ai vreun contact slab la mufa farului sau chiar la mufa dintre balast si carcasa farului. Am mai auzit si de fire cu izolatia compromisa in interiorul farului.

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare , am reusit sa rezolv problema aceasta fiind din nou balastul dar este perechea celui defect de pe masina fiindca le-am inversat ( erau originale ambele aproximativ aceeasi data de fabricatie ) li s-a terminat durata de viata :)  desi la farul cu probleme am gasit firele care duc la igniter din mufa de la balast ca aveau izolatia putin frecata de la contactul cu ornamentul lupei ,le-am dat cu banda pentru siguranta .Bazaitul a disparut sau cel putin  a scazut in intensitate si acum totul functioneaza ok nu am reusit sa observ cum isi fac secventa de autoleveling dar pe vag nu am nici o eroare .

Vin cu urmatoarea intrebare :a incercat cineva repararea acestor balasturi le-am desfacut de curiozitate si m-am uitat putin pe placa la prima vedere nu pare ceva puscat sau componenta lipsa dar nu am reusit sa scot pcb-ul afara si nu stiu daca are si pe bottom componente .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Doar un electrician pasionat le ar putea repara si in mod sigur cedeaza placa de baza care trebuie inlocuita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, de curand am achiziționat un mk5 2.0 bkd 2005 si a venit cu faruri cu bi-xenon, problema e ca nu isi face autoleveling ul..se aud ceva motorase ca functioneaza cand pun contactul nu se ridica si nici nu coboara..pe tester am 2 erori care la fel, dupa ce le sterg se aud motorasele din far lucrand, dupa care apar din nou pe vcds

01539 - Headlights Not Adjusted

            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48) 

             010 - Open or Short to Plus

Am dat farul jos si am observat ca un pin se tot misca in mufa iar firul de la pinul respectiv este innodat cu alt fir de alta culoare..atasez si o poza.

SmartSelect_20190402-161217_Gallery.jpg  SmartSelect_20190402-161228_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de ce ai taiat firul?

caexact de la el ai eroarea cu motorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am crezut ca ii intrerupt acolo, l am taiat si apoi l am cositorit la loc...si inainte sa tai firul aia tot asa dadea eroarea...ce sa ii fac? Se misca pinul in mufa cu tot cu fir..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca cele 3 fire de pe primii 4 pini sunt ok de la mufa farului pana modulul de autoleveling atunci ai probleme cu motorasul din far.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Reinvii eu acest subiect..

Aveti idee de un service unde pot monta xenon oem (Bucuresti) cu toate sistemele necesare, si sa imi ofere hartia ceruta de RAR pentru omologare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE ce iti cre RAR hartia de omologare?

DAca sistemul este montat corect cu senzorii de autoleveling si spalatoare nu iti cere nimeni nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te ajuta am avut si eu o problema mai demult am ridicat din reglajul farului la maxim si recent cand am schimbat un rulment am gasit un brat de plastic care e montat pe planetara rupt verifica dupa discul de frana!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 15 ore, mike77 a scris:

am gasit un brat de plastic care e montat pe planetara rupt verifica dupa discul de frana!

What? te referi la asta?
image.thumb.png.673ad334325b6c27f8cefb7d92de53fc.png

Ala nu e montat de / pe planetara, e montat de suportul telescopului. Cand dai reply fa si referire cui ii dai reply ca ultimul subiect era de montare xenon OEM si hartiile oficiale. Tu ai dat raspuns la un post din aprilie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Vreau sa schimb becurile din faruri si proiectoare, la cazanul din poza 1 cu becurile din poza 2. Pentru asta as vrea sa dau farurile jos maine, sa pot lucra ca lumea, nu pe bajbaite, si sa vad daca lupele de pe faza scurta nu sunt afumate, pentru ca lumina e destul de slaba.
Ce vreau sa stiu, se pot scoate farurile, fara sa demontez bara? Cum ajung la surubul de dedesupt al farului, fara sa dau bara jos? Cum naiba se scoate mufa de la far, am incercat astazi de proba sa vad daca ies usor, si n-am reusit sa o scot la nici un far. Nu stiu unde e clema de blocare pe mufa, pe laterale nu e, cred ca e sus sau jos. Mufele difera fata de mufele de la farurile obisnuite. Multumesc pentru eventualele sfaturi.

74887174_1396686920513209_6119941884103098368_n.jpg  75407643_1396686923846542_1415283924094943232_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!