Jump to content

Xenon OEM


popilam
 Share

Postare recomandată

Scoți bandou de sub far și ajungi la surub. Mufa far, are o clema. O apeși și deconecteazi mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa apesi pe clipsul ala incerca sa apesi pe ea inauntru, altfel risti sa rupi clipsul daca e copt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare dețin un vw golf 5 din 2004 faruri cu xenon de fabrica, Vin cu o mica problema si poate ma ajutati sau poate vi sa intamplat sa vi se stingă cate un far pe rand adica unu dupa care si celalalt ! Nu ma pricep la asa ceva, adică dacă este defect dosarul cel negru cu rosu pe care se fixează becul sau balastul de sub far ! 

Va Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutări, vin și eu cu o întrebare. Golf-ul meu 5 GT Sport din 2007 are spălătoare în bară, însă când am cumpărat mașina, fostul proprietar avea faruri custom cu lupă (la baza faruri cu halogen, la care a pus el lupe) și XENON after-market. Din curiozitate, am verificat pe carvertical, iar la secțiunea dotări ale mașinii, la COD 8BG “Headlamps” scrie “twin-headlamps for driving on the right, with integrated high beam”. 
Întrebarea (curiozitatea) mea este: mașina, conform acestui cod al dotării, a avut faruri cu halogen de fabrică, sau faruri cu lupă? ?

PS: am buton de reglare a farurilor

61CC2D32-F075-486E-93A1-ECCB75D0568B.png

Modificat de constantin145
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aşa scrie şi la a mea şi am faruri cu halogen.

Lupe pe Golf 5 au fost doar cu xenon ("gas discharge" în denumirea opţiunii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, constantin145 said:

Salutări, vin și eu cu o întrebare. Golf-ul meu 5 GT Sport din 2007 are spălătoare în bară, însă când am cumpărat mașina, fostul proprietar avea faruri custom cu lupă (la baza faruri cu halogen, la care a pus el lupe) și XENON after-market. Din curiozitate, am verificat pe carvertical, iar la secțiunea dotări ale mașinii, la COD 8BG “Headlamps” scrie “twin-headlamps for driving on the right, with integrated high beam”. 
Întrebarea (curiozitatea) mea este: mașina, conform acestui cod al dotării, a avut faruri cu halogen de fabrică, sau faruri cu lupă? ?

PS: am buton de reglare a farurilor

61CC2D32-F075-486E-93A1-ECCB75D0568B.png

Halogen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca am montat lupe+xenon in far mai are vreo importanta sa codez (sa știe masina de xenon) Xenon Headlights installed, se cunoaște la ceva? Vreo diferența? Ms. 

Modificat de koma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nimic. Din contra, o sa ai niște erori în plus. 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.

M-am apucat si eu de acest retrofit. Nu il pot completa pentru ca nu am suportul la senzorul de pe stanga spate. Pentru moment.

Am scos farurile vechi. Am scos pinii de pe mufele vechi. Am pus pinii in mufele noi.  Pinii de la 5 la 10. Pinul 9 si 10 de la fiecare far a fost schimbat cu pin de 1.5 mm pentru a incapea in noua mufa.  Pinul 11 de pe fiecare far va venii in CECM.

Acum intrebarea mea este. 

Ce fac cu cei 3 pini de pe vechea mufa ramasi in plus ?

Eu i-am taiat si i-am izolat. Dar ma gandesc ca poate nu trebuia. Teoretic nu am nevoie de aia.

Am vazut ca mufele noi au cate 4 pini fiecare care se duc in modulul de sub torpedo. Acolo o sa ii trag si eu. Revin si cu poze cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinii de la reglaj manual înălțime faruri, se deconectează, izolează și atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos, deci am facut bine.
Azi trebuie sa trag 10 fire in interior. Cate 5 de la fiecare. Dar inca nu o sa fac legaturile la modul. Ca nu am nici suportii de de la senzori.
O sa le trag doar pinul 11 in CECM si sa le dau activez cu VCDS. Am faruri de ceata. Am inteles ca toate Jetta cu faruri ceata au Highline acest modul.
O sa reglez farurile manual cat mai jos sa nu orbesc lumea iar dupa ce vin suportii fac si autoleveling-ul.
Apropo are cineva de vanzare un buton reglaj lumini doar cu reglaj lumina bord?
Si inca ceva. In romania este obligatoriu sa ai si spalator faruri pentru xenon. Am luat bara cu spalator faruri. Vas cu senzor de nivel si pompa separata de spalator faruri. 

Din ce am vazut eu pana acum de la senzor trebuie sa vina un fir direct in cluster iar celalalt este minus pe caroserie? 

Iar din pompa vine un fir catre releu-ul 53 pe care l-am achizitionat se parat cu tot cu soclu iar cel de al doilea fir din pompa vine tot asa pe caroserie? 

Modificat de FakeML
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru toti interesati de acest retrofit.

Atasez o schema cu instalatia care trebuie facuta.

Momentan eu am scos pinii din mufele de 10 si am pus mufele de 12 pini. Pinul 9 si 10 trebuie modificate cu pini mai mici pentru a incapea in noile mufe (sunt pinii de pozitii si semalizare) pentru cei interesati codul pinilor mici (Cuplaj HERTH BUSS ELPARTS 50251902)

trebuie 4 bucati pentru mufe. Sunt ieftini.

Momentan eu nu am tras firul de shuters (Pin 11) Si nici pinii de la 1 la 4 pentru auto reglaj.

Aici ii rog pe baieti sa ma indrume pe unde as putea sa trag firele de la farul pe dreapta ca sa fie safe.

Dupa instalarea mufelor am codat in Central elec. "Bi-xenon without shutters". Uramand cand pun si firele de shuters sa refac codarea.

 

HID.jpg

20200123_182024.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e rău că le repostezi aceste informații, dar cred ca găsești aceste informații pe forum deja, fiind un retrofit vechi. 

Trebuie sa tragi firele de la shuter ca să ridice faza lunga asa cum trebuie... Iar firele de reglaj, atunci când o sa instalezi sistemul de leveling... Senzori roti+modul 55. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Cele de shuters le instalez intr-o saptamana.

Intrebarea mea era pe unde sa vin cu firele de la farul de pe dreapta. Pe unde sa intru in habitaclu?

Am tot studiat problema.

Ar fii o varianta sa vin cu el pe unde vin firele de la pompa de stropgel si proiectoare sa urc pe langa vasul de antigel sa il intep in spatiul de sub plasticul de la stergatoare vin cu el tot parbrizul ies cu el prin stanga de sus masinii si cobor cu el pe la pedale in interior.

Sau exista o metoda mai simpla sa duc firele in interior si nu o vad eu?

20200124_171121.jpg

Modificat de FakeML
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia este cea mai safe , le mai poti aduce pe trager pana la farul din stanga si pe sub baterie dar tot pe acolo intri in habitaclu, dar daca nu le fixezi cum trebui pot  fi agatate de ventilator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/15/2019 at 1:06 AM, constantin145 said:

Salutări, vin și eu cu o întrebare. Golf-ul meu 5 GT Sport din 2007 are spălătoare în bară, însă când am cumpărat mașina, fostul proprietar avea faruri custom cu lupă (la baza faruri cu halogen, la care a pus el lupe) și XENON after-market. Din curiozitate, am verificat pe carvertical, iar la secțiunea dotări ale mașinii, la COD 8BG “Headlamps” scrie “twin-headlamps for driving on the right, with integrated high beam”. 
Întrebarea (curiozitatea) mea este: mașina, conform acestui cod al dotării, a avut faruri cu halogen de fabrică, sau faruri cu lupă? ?

PS: am buton de reglare a farurilor

61CC2D32-F075-486E-93A1-ECCB75D0568B.png

la cele cu xenon oem nu ai buton pt reglare faruri are auto leveling se regleaza singure au niste balante stanga dreapta pe planetare si se regleaza singure in functie de cat e incarcata masina asa am eu doar ca am pus becuri ds2 de 6000 kelvin si le am ridicat din reglaj manual mai sus vad excelent cu ele chiar si pe ploaie!

Modificat de mike77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La postul lui Constantin.... Halogen.

Mike... Și senzori de level, pe bascula stanga fata și punte spate, asa, în linii mari... Nu pe planetare.. 

Mai ai și un modul de autoleveling... 55 xenon, care preiau acesta informații și care dau comanda la motorașele din far

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din ce am vazut in schemele din ELSA pentru spalatoarele de faruri trebuie sa vin cu plusurile de la releu in siguranta numarul 36 doar ca eu pe randul acela nu am nici o siguranta deci nu am nici banda de 12v. As avea un loc liber pentru siguranta de 20A pe un rand mai sus (sageata rosie)

Sa il pun acolo?

IMG_4547.jpg  20200215_175550.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Si poti utiliza ori slot, daca iti tragi ambii pini in soclu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare.

Se da un golf 5 care a venit din fabrica cu xenon oem, instalatie spalatoare, autoleveling, bloc de lumini pentru autoleveling... Din pacate fostul proprietar a avut un incident pe fata si la reparatie a pus faruri cu oglinda ( halogen). O data cu farurile halogen a schimbat mufele cu 12 pini in cele cu 10 pini pentru halogen si nu stiu de unde a taiat firele care erau in plus.

Masina a fost cumparata de tatal meu si intentionam sa punem farurile cu xenon oem la loc.

Am cumparat farurile (noi)  si mufe cu 12 pini din dezmembrari.

 

Tinand cont ca am totul deja pe masina ( pentru ca a fost echipata din fabrica), trebuie doar sa schimb mufele si sa vad unde a taiat fostul proprietar firele care erau in plus cand a pus mufa cu 10 pini.

Sambata intentionez sa mut pinii de la  mufele cu 10 pini,  la mufele cu 12 pini. Pini se vor pune in aceiasi pozitie de la 1 la 10 ca si la vechea mufa si in continuare vor veni cei care au fost taiati sau mai trebuie sa inversez pozitia unora in mufa?

Am citit ca trebuie sa pun niste pini mai subtiri in anumite locatii in mufa cu 12 mai trebuie sa mai tin cont si de altceva?

Ma puteti ajuta cu un raspuns exact?

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie schimbata locatia, inlocuiti cativa pini, etc. Găsești pe google scheme in acest sens. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Am o Jetta 2008 cu faruri cu xenon din fabrica.  Zilele trecute mi s a ars motorasul de reglaj dreapta 4b0941293a. L am schimbat cu TYC 20-11257-MA-1. Problema este ca la pornirea farurilor, cand face autolevelling cel schimbat(dreapta) pleaca in sus   iar cel din stanga in jos apoi ajung amandoua la pozitia de baza.

Este el defect sau trebuie codat ceva in VCDS?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai ce seta din vcds, in acest sens. Codul pare compatil, pretul ma face sa ma indoiesc de el.. 70 lei vs 500...600 cel original. Mai e un vemo pe la 200 lei aprox

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara!

Legat de aceste faruri cu xenon oem, intreb si eu:cum se scoate motorasul din far ca io nu-mi dau seama nicicum.Am eroarea asta:

1 cod a gãsit:

01534 - Comandã pentru motor de reglare bãtaie far stânga (V48)

            010 - întrerupere/scurt la plus

Si ma gandesc ca ar fi motorasul bulit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte posibil. Desfaci, verifici, inlocuiesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!