Jump to content

Seat Leon Cupra R 265cp


blordc
 Share

Postare recomandată

Din Soft si nu stiu daca nu cumva Cupra R are intercooler-ul de S3, complet din Aluminiu, nu cu margini de plastic ca la Cupra normale. In rest toate detalile, turbina, compresie, etc sunt ca si la Cupra de 240 hp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eddie

    15

  • GtSport

    10

  • Bebeee

    9

  • Cristian

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa ma gandeam si eu. Daca nu sunt alte diferente semnificative si la frane, suspensii etc. nu prea merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca (,) cupra normala va avea diferentialul ala electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Franele si suspensile sunt identice ca si la Cupra. Si cutia de viteze este aceeiasi. Singura diferenta fiind diferentialul electronic sau cum ii zice, XDS.. oricum daca ai 1000 euro mai bine pui un LSD adevart Qauife sau Pelequin pe Cupra si sigur e peste acest XDS.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu vad ca un dezavantaj jantele de 19" . Mi se par exagerate pentru Romania . In schimb pretul mi se pare extrem de atractiv .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu sunt incantat ca are Jante de 19". Drumurile nu mai sunt chiar atat de proaste in schimb arata bestial pe masina.

Sper sa nu ma insel, dar Cupra R mai are pompa de banzina de S3 ( sursa nu e verificata) iar intercooler-ul e tot de S3. Dar pana nu vine si o pun pe elevator nu voi sti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform site-ului seat, toate de la FR in sus au XDS. Pretul este foarte atractiv. Este mai ieftina decat era Cupra normala anul trecut.

Dar nu inteleg de ce are timpul de accelerare 0-100 in 6.2 secunde iar Golf R20 care este cu 91 de kg mai grea 5.4 sec. Mi se pare diferenta mare, sa fie atat de avantajat Golful de tractiunea integrala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tractiune integrala face minuni. Ti in 3500 rpm si faci lift off la ambreiaj si pleaca ca din pusca.. Faci lucru asta la Cupra si tot ce obtii e fum din roti ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eddie Felicitari, superba masina, sper sa o aduci pe la vreo intalnire sa ti-o vad si eu. Sunt curios cum se comporta XDS-ul.

@GildedBullet, este imensa diferenta la plecare cu integrala. Din mers e alta poveste.

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu sunt incantat ca are Jante de 19". Drumurile nu mai sunt chiar atat de proaste in schimb arata bestial pe masina.

in Brasov!! chiar am fost uimit cat de bine se merge.

daca vii in Ploiesti, ori pleci cu ficatii in mana, ori te sfatuiesc sa o iei pe centura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci GTSport, poate cu putin ( mai bine zis cu foaaarte mult) noroc o aduc la intalnirea de la Bran.

Bogdane, asa e, in Brasov drumurile sunt impecabile, ca si centura Ploiestiului de altfel :)

Asta e, prefer un comportament dinamic sportiv in defavoarea confortului. Si m-am invatat in ultimii 8-10 sa renunt la confortul din masina :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Din pacate, datorita unei domnisoare cu Opel Corsa 1998 si cu RCA la Astra nu o sa ajung la Bran la intalnire, dar ajung destul de des in Brasov la bunica-mea. Poate reusim sa ne intalnim candva, oricum multa bafta si multi km fara incidente neplacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci GTSport, poate cu putin ( mai bine zis cu foaaarte mult) noroc o aduc la intalnirea de la Bran.

Bogdane, asa e, in Brasov drumurile sunt impecabile, ca si centura Ploiestiului de altfel :)

Asta e, prefer un comportament dinamic sportiv in defavoarea confortului. Si m-am invatat in ultimii 8-10 sa renunt la confortul din masina :D

deci de udat..atunci ar fi momentul oportun!!

chiar sunt curios de comportamentul masinii ! d-abia astept sa o vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaa, iti dai seama cat de nerabdator sunt eu:)

Intre timp trebuie sa pregatesc lista cu modificarile HW pentru Stage2+

* Turbo back exhaust without pre-cat and either decat or highflow catalytic convertor (2.5"-3.0" recommended)

* Cold Air intake uprated

* highflow mechanical fuel pump

Din pacate, pompa nu e de S3 cum am crezut initial asa ca trebuie s-o schimb

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca era de S3 trebuia s-o schimbi, sunt curios daca interoolerul e de S3, daca nu, adauga-l in lista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca e, ca eu am masina la Seat acum si m-ar ajuta mult daca pot sa-l comand pe cod de Seat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uit acum in ELSA si-ti spun. Instalez actualizarie si caut codul. Revin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as fi curios de codul de pe masina :offtopic: Poate daca luam prin Seat e putin mai ieftin fata de codul de Audi, cine stie :P Astept cu interes. Si de asemenea ne-ar trebui si codurile la cele 2 furtune ce la S3 au codul: - Connecting hose > 1K0 145 832 S/L

- Pressure hose > 1K0 145 834 AA. Mersi mult Eddie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma intereseaza foarte mult, ca daca o sa se poata lua pe cod de Seat, o sa-l pot lua de la reprezentanta si voi plati doar o diferenta intre el si al meu restul, vor plati asigurarile. Daca sti vreun cod de Seat imi va fi de mare ajutor.

:)) Bebeee, mai ai jantele de Cupra negre de vanzare?

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa indelungi sapaturi am gasit ca intercoolerul de Cupra R este de S3:

Cupra R are codul de motor CDLA.

In concluzie - Codurile motor:

2007-2009 Cupra - BWJ

2010 Cupra - CDLD

2010 Cupra R - CDLA

Componente:

Turbo

BWJ - 06F 145 702C

CDLD - 06F 145 702C

CDLA - 06F 145 702C

Intercooler

BWJ - 1K0 145 803 S

CDLD - 1K0 145 803 S

CDLA - 1K0 145 803 AK

Fuel Pump (Interesting one, but possibly subject to update on ETKA)

BWJ - 06F 127 025J

CDLD - 06F 127 025J

CDLA - 06F 127 025J

Be aware that the BWA also uses this same fuel pump. Also note that this part could be direct replacement for all previous fuel pumps to contain uprated internal parts, but still using the old part number.

Intake Camshaft

BWJ - 06F 109 101 G

CDLD - 06F 109 101 H

CDLA - 06F 109 101 H

Exhaust Camshaft

BWJ - 06F 109 102D

CDLD - 06F 109 102D

CDLA - 06F 109 102D

Injectors

BWJ - 06F 906 036F

CDLD - 06F 906 036F

CDLA - 06F 906 036F

Gearbox

BWJ - Code KDU (07-08) and KPA (08-09) - 02Q 300 042D - Gearing 72.17.22

CDLD - Code KZW - 02Q 300 045J - Gearing 70.17.22

CDLA - Code LMN - 02Q 300 046J - Gearing 72.17.22

Flywheel

BWJ - 06F 105 266M

CDLD - 06F 105 266M

CDLA - 06F 105 266M

Clutch (Clutch plate and Pressure Plate)

BWA - 022 141 015R

BWJ - 022 141 015R

CDLD - 022 141 015R

CDLA - 022 141 015R

Air Intake 3 Piece

BWA - 1K0 805 971C Feeds in to 1K0 805 962C Lid is 1K0 805 965C - Oval Trumpet - 1K0129 618AH

BWJ - 1K0 805 971C Feeds in to 1K0 805 962C Lid is 1K0 805 965C - Oval Trumpet - 1K0129 618AH

CDLD - 1K0 805 971C Feeds in to 1K0 805 962C Lid is 1K0 805 965C - Oval Trumpet - 1K0129 618AH

CDLA - 1K0 805 971C Feeds in to 1K0 805 962C Lid is 1K0 805 965C - Oval Trumpet - 1K0129 618AH

Air Filter Assembly (Engine Cover)

BWA - 06F 133 837AA (TFSi)

BWJ - 06F 133 837AD (CUPRA)

CDLD - 06F 133 837AL (CUPRA)

CDLA - 06F 133 837AN (CUPRA R)

Cat Back Exhaust

BWJ - 1P0 253 181H

CDLD - 1P0 253 181H

CDLA - 1P0 253 181M

Downpipe/Catalyst

BWJ - 1K0 254 508B up to 07 - 1K0254 507L 07 on

CDLD - 1K0 254 512L

CDLA - TBC

Imi pare rau, nu am stat sa traduc tot dar cred ca se intelege.

Se pare ca 1K0 145 803 AK este part number-ul intercoolerului de S3 actualizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari Eddie pt. achizitie. Leon-ul "vechi" l-ai dat...il vazusem ultima oara la LUS...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mic info tehnic despre suspensia Cupra 2008... 09 ...10 la 20k km trebuie schimbate busile anterioare fata si verificate si cele posterioare fata care initial pe primele cupre erau identice cu cele de pe S3 (bucse pline ... foarte tari) cand am fost la dealer si am cerut un nou set de bucse fata am constatat ca nu mai sunt pline cu cauciuc si sunt mult mai moi. Atunci i-am cerut de S3 si s-a dovedid a fi identice cu cele cu care a venit masina. Presupun ca fabricantul a schimbat setarile suspensiei de pe Cupra si nu mai este identica cu aceea de pe S3 cum era la inceput.

Asa ca celor cu cupre va recomand la suspensie sa va comandati piese cu cod de S3 pt ca sunt mult mai durabile in timp si va imbunatatesc tinuta de drum. Nu va uitati la pret pt ca in general este o diferenta de maxim 10..20 de lei la piesa.

P.S. Este cineva pe aici care a reusit sa puna pe o Cupra 1P etrieri si discuri fata de RS4?

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ GTSport

Bravo, eu am actualizat toate softurile dar nu am avut Cupra R.

Am intrebat la prietenii din service si n-au putut sa-mi dea un raspuns.

Doar Kevin de la Revo UK mi-a confirmat ca intercoolerul e cel de S3.

@V A L I Multumesc. Leonul l-am dat la buyback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
P.S. Este cineva pe aici care a reusit sa puna pe o Cupra 1P etrieri si discuri fata de RS4?

Nu se prea pot pune astea de 365 mm, sunt pentru suspensia de Exeo.. Am vazut frane de RS4 modelul vechi 2,7 turbo de 360 diam. nu e mare lucru fata de 345mm cat are cupra.

nu mai zic de costuri.

!!!!! Cupra R galbena in showroom la MTI de maine!!!

Am vazut-o, din pacate deja vanduta si cica se livreaza in cateva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!