Jump to content

Seat Leon Cupra R 265cp


blordc
 Share

Postare recomandată

Dupa cum se stie Seat Leon Cupra R 265cp este cel mai puternic seat de serie. Este lansat si in Romania si se gaseste si in ultima lista de preturi de la Seat Leon. Mai multe detalii despre masina in linkul urmator.

http://www.informatiiauto.ro/seat-leon-cup...t--sid4746.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eddie

    15

  • GtSport

    10

  • Bebeee

    9

  • Cristian

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este un mic monstru: 265 de CP, anvelope 235/35 R19, acceleraţie de la 0-100 km/h realizată

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e un monstrulet dar pretul e pe masura.

acum un an euro era 37000 nu 43000 asa ca doar cine are salariu in euro are "reducere". :soare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina asta are discurile de frana mai mari decat alte masini jantele: 16" pe spate si 17" pe fata...nu merci! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu mi se pare o diferenta foarte mare fata de Leon Cupra... 25 CP in plus si un diferential electronic care teoretic ar trebui sa faca multe, insa practic nu poate tine locul unui diferential mecanic. Modificarile fata de modelul Cupra sunt minore si mai mult de design. Din pacate, asa cum s-a mai spus, actualele modele Leon Cupra si Leon CupraR sunt doar o umbra a ceea ce au fost modelele 1M.

Se pare ca Seat sufera de cativa ani din cauza unor repetate decizii neinsiprate de marketing si de pozitionare pe piata: modele mai scumpe decat Skoda si VW, care inspira sportivitate la exterior insa care dezamagesc mult prin interior si materialele folosite. In toate testele facute intre modele Seat si modele similare de la VW, Seat pierde intotdeauna, chiar si cand e vorba de modele mai sportive, Leon FR/Cupra vs. Golf GTI/GTI Ed. 30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Sincer, nu mi se pare o diferenta foarte mare fata de Leon Cupra... 25 CP in plus si un diferential electronic care teoretic ar trebui sa faca multe, insa practic nu poate tine locul unui diferential mecanic. Modificarile fata de modelul Cupra sunt minore si mai mult de design. Din pacate, asa cum s-a mai spus, actualele modele Leon Cupra si Leon CupraR sunt doar o umbra a ceea ce au fost modelele 1M.

Se pare ca Seat sufera de cativa ani din cauza unor repetate decizii neinsiprate de marketing si de pozitionare pe piata: modele mai scumpe decat Skoda si VW, care inspira sportivitate la exterior insa care dezamagesc mult prin interior si materialele folosite. In toate testele facute intre modele Seat si modele similare de la VW, Seat pierde intotdeauna, chiar si cand e vorba de modele mai sportive, Leon FR/Cupra vs. Golf GTI/GTI Ed. 30.

Din experienta mea de Leon Cupra pot spune ca gresesti. este mai stabila decat Golf si mai incapatoare cu siguranta. de design no coment, chestie de gust.

Skoda nu intra in competitie.

Numai franele le comparam cu R32 si cu S3 dar nu cu Gti, iar dotarile standard sunt mai bogate in bani mai putini. Daca avea si materialele comparabile cu Audi atunci nu mai avea pretul mic.

Ps am avut si Leon 1M top sport de 225 cp, asa ca stiu si comparatia asta si am mai mers si cu FR TDI ceva vreme.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leon 1M Top Sport cu 225 CP stock nu a existat ever, nici benzina nici diesel.

Doar pe Leon 1M CUPRA R a fost motorul 1.8 T de 225 CP, cod BAM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai stabila decat Golf GTI si GTI ED 30? Ma cam indoiesc sincer, toate testele comparative intre cele doua modele au spus ca Leon Cupra sufera la capitolul stabilitate si calitate a interiorului. Nu e cazul sa aperi masina ta, m-am urcat de atatea ori in ambele modele, diferenta de calitate la materialele din interior e vizibila cu ochiul liber.

Cat despre dotari, e normal ca un model Seat sa fie mai bine dotat si mai ieftin decat VW, asta vine din pozitionarea pe piata a marcilor din cadrul grupului.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta mea de Leon Cupra pot spune ca gresesti. este mai stabila decat Golf si mai incapatoare cu siguranta. de design no coment, chestie de gust.

Skoda nu intra in competitie.

Nu stiu de experienta ta dar dupa experienta mea si a altora, situatia e puternic pe dos. Cupra fuge rau de fund. Asta n-ar fi rau daca vrei sa mergi sportiv dar e discutabil daca asta e bine in viata de zi cu zi sau e preferabil un comportament neutru ca la gti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi cam gresesti in privinta cuprei(prea cauti nod in papura la orice...spun asta fara a fi rautacios si ma refer in general in postarile tale).

cupra bate la fund un gti30.

-am mers in ambele(si-n cupra cat si-n gti),dar feelingul oferit de cupra e peste gti... chiar daca e mai spartana

-pe hartie 25cp nu par multi,insa la volan sigur isi fac prezenta

sunt curios de parerea unui posesor de cupra ce va zice dupa un test-drive cu noul model :))

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tibi, incerc sa fiu obiectiv, am condus FR 2.0 TFSI si e clar sub Golf 5 GTI la stabilitate. Asa cum am spus mai sus, in toate testele comparative facute de reviste auto si emisiuni tv GTI este peste FR/Cupra. Pe langa cei 25 CP in plus, stabilitatea si handlingul conteaza mai mult, avand in vedere ca marea majoritate a timpului nu folosesti puterea maxima, insa ai nevoie de stabilitate si handling.

Nu ma intelege gresit, chiar nu am nimic cu Seat, insa pe langa teorie, ceea ce ramane de fapt sunt lucrurile palpabile, cum ar fi calitatea materialelor, designul, stabilitea, handlingul, etc. Mi-am dorit la un moment dat Leon, insa intre timp am realizat ca gasesc masini mai bune in grupul Vag. Fiecare isi cumpara ce masina isi doreste si i se potriveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leon 1M Top Sport cu 225 CP stock nu a existat ever, nici benzina nici diesel.

Doar pe Leon 1M CUPRA R a fost motorul 1.8 T de 225 CP, cod BAM.

Cine a zis ca era stock? avea tuning Dimsport si are in continuare pe la al 3-lea propietar.

Mai stabila decat Golf GTI si GTI ED 30? Ma cam indoiesc sincer, toate testele comparative intre cele doua modele au spus ca Leon Cupra sufera la capitolul stabilitate si calitate a interiorului. Nu e cazul sa aperi masina ta, m-am urcat de atatea ori in ambele modele, diferenta de calitate la materialele din interior e vizibila cu ochiul liber.

Cat despre dotari, e normal ca un model Seat sa fie mai bine dotat si mai ieftin decat VW, asta vine din pozitionarea pe piata a marcilor din cadrul grupului.

Pai comparam mere cu pere??? leonul e mai ieftin si mai incapator in interior. Calitatea la interior e mai ieftina dar nu cu mult, cu siguranta are alte materiale pentru ca se adreseaza altor clienti, care prefera designul pe primul loc.

M-am urcat si in Golf 6 si in ultimul Leon trebuie sa te anunt ca sunt aproape identice doar ca Leonul e mai mare.

Difera foarte mult clientela acestor doua masini, un neamt nu ar agrea designul spaniol dar un englez da.

Nu imi apar masina prin simplu motiv ca am avut cam 20 de masini si tot atatea marci. Nu am ajus inca la Porsche 911:-)))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a zis ca era stock? avea tuning Dimsport si are in continuare pe la al 3-lea propietar

Pai despre ce vorbim aici? Nu despre masina stock, in speta Cupra R 265 CP? Oare Dimsport cat poate sa mai scoata din ea? Un pic peste 300 CP. Si atunci chiar nu sufera comparatie.

M-am urcat si in Golf 6 si in ultimul Leon trebuie sa te anunt ca sunt aproape identice doar ca Leonul e mai mare

E clar, ceva iti scapa cand spui ca sunt aproape identice. La ce sa fie identice? Spatiul e mai mare in G6 si nu in Leon, cu siguranta.

Nu imi apar masina prin simplu motiv ca am avut cam 20 de masini si tot atatea marci. Nu am ajus inca la Porsche 911:-)))))

E foarte bine ca ai avut 20 de masini, lucky you, dar pentru mine nu este relevant, atat timp cat faci confunzii mari intre generatii, dimensiuni, calitatea materialelor si performante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai despre ce vorbim aici? Nu despre masina stock, in speta Cupra R 265 CP? Oare Dimsport cat poate sa mai scoata din ea? Un pic peste 300 CP. Si atunci chiar nu sufera comparatie.

E clar, ceva iti scapa cand spui ca sunt aproape identice. La ce sa fie identice? Spatiul e mai mare in G6 si nu in Leon, cu siguranta.

E foarte bine ca ai avut 20 de masini, lucky you, dar pentru mine nu este relevant, atat timp cat faci confunzii mari intre generatii, dimensiuni, calitatea materialelor si performante.

Ufff, cum poti sa zici ca dimensiunea e mai buna in Golf. Mai bine treci pe la dealeri si suie-te in amandoua sa vezi clima care e identica si spatiul mai mic la Golf.

Nu fac confuzii intre generatii pentru-ca m-am dat cu toate pana acum si apropo nici nu incerc sa conving pe nimeni.

Primul Leon C R 265 a ajuns in tara saptamana trecuta si e portocaliu. Undeva in vestul tarii parca Timisoara.

Lucky me poate la anu' schimb Cupra cu Cupra R, sau astept tractiunea integrala daca o aparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un lucru nu-mi place la Cupra si Cupra R, faptul ca au si varianta pe DSG. In rest raporul calitare/ pret este unu foarte bun. Singurele modele cu +240HP care ies sub 30000 euro si cu dotari super.

Deci pe langa tractiune integrala as mai vrea sa fie posibil sa comanzi si cu DSG. Daca ar fi asa atunci din punctul meu de vedere ar merita un Cupra sau Cupra R fata de un GTI, dar asta e numai parerea mea si piticul meu de pe creieras ce vrea DSG :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, daca vrei DSG, trebuie sa alegi Leon FR. Asta pentru ca DSG are o limita de cuplu, in cazul Cupra si Cupra R cuplul fiind mai mare decat aceasta limita. Tractiunea integrala nu va exista niciodata, din cauza pozitionarii pe piata a masinilor. Nu cred ca Audi va permite Seat sa aiba masinia care sa coste mai putin decat S3, cu aceeasi putere si cu un pret mult mai mic. Spun asta pentru ca, pentru cei care nu stiu, Seat este sub tutela Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Leon Cupra 300 Nm /Seat Leon Cupra R 350 Nm/ Golf V R32 320 Nm/ Golf VI R20 350 Nm

Limita DSG-ului are de-a face cu chestia asta. Eu cred ca-si protejeaza GTI-ul desi sper ca poate poate pun si pe Cupra sau Cupra R ca optional DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ufff, cum poti sa zici ca dimensiunea e mai buna in Golf. Mai bine treci pe la dealeri si suie-te in amandoua sa vezi clima care e identica si spatiul mai mic la Golf.

Nu fac confuzii intre generatii pentru-ca m-am dat cu toate pana acum si apropo nici nu incerc sa conving pe nimeni.

Primul Leon C R 265 a ajuns in tara saptamana trecuta si e portocaliu. Undeva in vestul tarii parca Timisoara.

Lucky me poate la anu' schimb Cupra cu Cupra R, sau astept tractiunea integrala daca o aparea.

Mai bine te-ai uita atent la cele doua poze si te vei convinge ca nu au clima identica. Ce te face sa crezi ca nu m-am suit in ele? Uite un exemplu, pe vremea cand tu vedeai G6 doar in poze: Test Drive Golf VI

Si ca sa te scutesc de cautari, aici sunt dimesiunile pt G6 iar aici pentru Leon 1P. Spor la lecturat.

post-10390-1259916487_thumb.jpg

post-10390-1259916502_thumb.jpg

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In toate testele facute intre modele Seat si modele similare de la VW, Seat pierde intotdeauna

Nu neg, dar poti da si niste exemple concrete ? Merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tot va cacaiti atata? Din start, din conceptie si din tot VW e peste Seat, la finisari, la materiale si la pret. Si e normal pentru ca una e pozitia Vw si una e pozitia Seat in grupul VAG :) Si eu am Seat si sunt foarte multumit de el, raportul calitate/pret a fost cel mai bun in momentul in care mi-am cumparat masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la faptul ca Leon pierde la dinamica in fata unui Golf motorizat identic. Din cate stiu eu, cel putin suspensiile stock sunt mai tari la Seat decat la VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta e problema, 90% din consumatori nu apreciaza asemenea caracteristici ale unui model Seat ca suspensia sport, il vad ca pe un dezavantaj, atata timp cat asta sacrifica drastic confortul. In plus, materialele folosite la interior si designul functional, dar putin estetic. E o opinie personala, impartasita insa de multi altii, ca design si materiale orice Seat e sub VW, cu exceptia Exeo, care e altceva. Si mie imi place masina foarte mult, insa nu e VW. O sa spuneti ca sunt carcotas, insa asta e adevarul. Nu gasesc in momentul asta testul celor de la Fifth Gear in care comparau Golf GTI cu Leon Cupra, insa tin minte ca stabilitatea era mult mai buna la Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma-nsel intr-un test Quattroruote, Leon 2.0 TDI era deaseamenea mai iute pe circuit decat Golf 2.0 TDI. Acolo masurau si acceleratia laterala maxima, si aici din nou Leon 1P era mai bun decat Golf V.

Modificat de Artanis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine te-ai uita atent la cele doua poze si te vei convinge ca nu au clima identica. Ce te face sa crezi ca nu m-am suit in ele? Uite un exemplu, pe vremea cand tu vedeai G6 doar in poze: Test Drive Golf VI

Si ca sa te scutesc de cautari, aici sunt dimesiunile pt G6 iar aici pentru Leon 1P. Spor la lecturat.

[/quote

Tipic.

Cand imi iau Cupra R te invit la test, asta daca nu ma duc la Martorell inainte sa o testez pe circuit la fabrica in martie.

Pana atunci putem face un test cu un Golf 6 daca faci rost si eu vin cu Cupra si la comparam in direct si in poze.

De respect cred ca nu poate fi vorba in replay-ul tau asa ca numai de bine iti urez, Domnule!.

Modificat de judson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru invitatie...Domnule. Atat eu cat si alti forumisti ar aprecia existenta unui topic cu test drive cu (virgula) Cupra R. Daca acele doua poze cat si link-urile cu dimensiunile puse de mine, nu au fost edificatoare pentru dumneavoastra, puteti sa treceti pe la intalnirile saptamanale vwforum si poate aveti sansa sa fie cineva cu G6 si sa le comparati.

Cu acelasi respect,

Roger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!