Jump to content

Reglaj turbina 1.9 TDI


tziku
 Share

Postare recomandată

Salut am si eu o problema cu un golf 4 alh.lipsa putere

Am curatat turbo nu are joc .schimbat acuuator vacuum nou.schimbat n75.furtunele vacuum schimbate .debitmetru aer schimbat.fum nu da.erori nu da.cursa la geometrie este ok.

Mecanicul spune ca ar fi turbo pe.duca si nu mai face presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare dar schimba mecanicul!!

Fa log in mers/BS pe turbina si EGR si o sa vezi cauza.

Actuatorul nou a fost reglat cum trebuie sau"la ochi"??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log.nu am facut k nu am la cn.

Acuatorul a fost reglat dupa cel vechi dar tija face cursa ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic/practica se poate sa ti arate altceva!!

Verifica si toate furtunasele de vacuum/pozitionarea lor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Urmatoarea problema. Uneori cand pornesc de la stop timp ca nu intra turbina, nu am putere, chiar daca apas mai tare pe acceleratie, urmand apoi ca atunci cand intra turbina sa intre brusc si sa accelereze puternic. Nu se manifesta decat sporadic, o data la 4-5 zile. 

Suspectez ca actuatorul nu-si face treaba, gresesc?

P.S. Precizez ca turbina a fost curatata (la Cipos) anul trecut (aprox 15.000 km in urma) si nu prezezenta probleme, nu avea joc etc. 

Masina nu scoate fum si accelereaza foarte bine.  

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai trebuie sa fac log-ul fix cand se manifesta problema, altfel nu cred ca va inregistra ceva diferit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeşte acest topic, apoi postează logurile necesare  aici  poate îşi dă seama cineva. În loguri se văd şi chestii mai fine care nu le simţi neapărat dar care pot da un punct de plecare în investigarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Executron said:

Suspectez ca actuatorul nu-si face treaba, gresesc?

Uita te sa nu fie ruginit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Voi efectua un ”log in mers” si voi reveni pentru interpretari, multumesc!

@ionut10a Acesta a fost si primul meu gand, mai ales ca anterior curatarii turbinei în primele 10 minute de la pornirea motorului efectele erau similare. Se poate schimba actuatorul fara demontarea turbinei de pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte important să faci şi logurile pe loc pe grupurile 003 şi 011 în Basic settings. Citeşte în topicul indicat ce şi cum. Logul în mers arată că este o problemă, dar din cele făcute în BS îţi dai seama unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, Executron said:

Se poate schimba actuatorul fara demontarea turbinei de pe masina?

Avand passat cam da...are o pozitie mai prietenoasa...

Eu as verifica si instalatia de vacuum...

Daca ai pierderi...s-ar putea ca la realtiu sa nu ajunga suficient vacuum la actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut! Ma poate ajuta cineva cu un reglaj la tija turbinei in bucuresti? Contra cost bineinteles! Multumesc! 

0722176670

Modificat de adammmm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.10.2017 at 22:54, Executron a scris:

@lupo_bv 

@ionut10a  Se poate schimba actuatorul fara demontarea turbinei de pe masina?

Salut! Ai reușit să schimbi actuatorul fara să dai jos turbina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,se poate si e mai comod la b5 de scos actuatorul fara sa dai jos turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare imposibil,la modelul meu, din cauza pozitiei in care este prins de parghia care actioneaza vanele.Sau se desfac cele trei suruburi care prind actuatorul de turbina?Eu,azi,dintr un excel de zel,am rupt unul dintre cele doua suruburi(celalalt era rupt mai de mult) care fixa actuatorul.Acum sta doar la ,mila" tijei de reglaj ,prinsa de parghia turbinei.Nu as vrea sa desfac turbina pentru un ,,amarat"de actuator!!!Daca stie cineva metoda de desfacere ,sculele care trebuie si,ideal, unde gasesc un tutorial pe aceasta tema...?Mulțumesc anticipat!

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Am avut un accident cu un golf 4 arl. Dupa acest accident turbina nu mai baga la fel ca si inainte. Inainte baga 2 bari max acum nu trece de 1 bar nici cum. Am avut intercoolerul spart dupa accident si l am schimbat cu unul second. M am uitat la traseul de turbo dar totul e ok, m am gandit ca aveam pierderi pe undeva. Sepoate sa se fi modificat pozitia la tija de reglaj? Mentionez faptul ca nu imi intra boost ca si inainte adica daca, spre ex la 2000 rpm aveam 1 bar acum am 0.2....

Oare ce sa mai verific? Am incercat sa modific pozitia la tija de reglaj a actuatorului insa nu am reusit de sus , am destrans o un pic si acum parca merge si mai rau, face boost mai mic parca. 

Multumesc pt orice sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci un log in mers si stationare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are si soft, se da seama daca e ceva in neregula? pe 3, 10, 11 parca nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi pe log unde e problema, lipsa da vacuum, furtune conectate gresit, etc. Ai ceva erori stocate? 3,10,11 se fac in mers in treapta a 3-a si a 4-a cu pedala la fund.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Masina din semnatura, 1,9 TDI,  intra in limp mode daca e turata la drum cu peste 3000 de ture. Apare martorul motor si eroarea P0299 ( presiune mica la intrare) Asta inseamna ca e de vina compresorul turbinei? Geometria functioneaza perfect. Vacum exista. Nu scoate fum. Nu consuma ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,fa log in mers si bs 011 sau controleaza actuatorul turbinei

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theone_is_ionut

Salut,

Unghiul vanelor determina turatia la care intra turbina? In cazul meu, am impresia ca unghiul este cam mic si turbina intra dupa 2000RPM(pana la turatia asta masina e cam moarta si apoi smuceste). Cat ar trebui sa fie standard?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat! Mi-am comandat de pe e-bay cablu de diagnoza si o sa fac log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16/03/2018 at 12:29 PM, theone_is_ionut said:

In cazul meu, am impresia ca unghiul este cam mic si turbina intra dupa 2000RPM

de unde ai dedus asta?ai masurat unghiurile la vane ?cel mai bine faci un log in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!