Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Daca ai furtunele originale   se afla imediat dupa filtru  pe tur cel putin acolo o am eu  pare  ca o nada de furtun  nu e mare sau mai poti face o verificare scotand furtunul de tur de la filtru si sufli pe el sa vazi daca ti se duce motorina inapoi in rezervor si sa se auda bolborosind

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna colegi.Am o nelamurire mare.Am tot avut 'probleme cu acest senzor buclucas de temperatura.DECI cum plec cu masina cu motorul rece daca accelerez mai puternic spre 2600 ture dupa un km si ceva imi apare in bord martorul de motor.Am pus testerul pe ea si da aceiasi alarma de g62 open or short to plus.M-am uitat in engine pe temperatura antigel si era 66.6 grade si in instruments 66,pe ulei motor 53 de grade.Inainte sa sterg eroarea am miscat mufa putin dupa stergerea eroarilor m-am uitat iar si indica in Engine 61.2 si Instruments 60.Sensorul l-am dat jos si l-am curatat si masuart si valorile au fost bune deci nu cred ca e defect.Eu suspectez mufa dar pana o schimb ce as mai putea verifica (desi am cautat in localitate si nu am gasit mufa respectiva la o masina din 99 posibil sa o fi luat cu motorul )sa fie pe traseu undeva probleme.Am dat jos turbo pt curatare si cand am montat sa fie incurcat acele fire?Stiu ca pe acel canal cu fire vin firele de la senzor de nivel ulei motor.Daca merg cu motorul pana in 2200-2400 cand este rece si cu acceleratie moderata nu face figuri.Dati-mi va rog un sfat.Multumesc.

Sarbatori Fericite si multa sanatate!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine pt verificare cablaj e nevoie sa ajung la Ecu.sau pot verifica intr-o mufa undeva.Am zis ca daca găsesc mufa buna tai firele le inadesc si sa vad cred ca mufa asta e buba.Am observat ca acea garnitura din ea sa făcut moale de la spray pt contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici lângă mufa...în general acolo este problema. Dacă pui senzor nou si nu merge, atunci verifici cablajul până în ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a făcut figura asta si la cald apa la 90de grade la o accelerație mai puternica.Azi mă duc sa caut mufa.Va tin la curent cu totae ca am pus aseară testerul si temp ext -3.7 grade indica pe termometru afara temp ulei-4 pe engine 0iar in instrument varia intre 2-3 grade.

Sărbători fericite alături de cei dragi!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi acea mufa am luat de la dezmembrari si am cositorit firele.am uitat sa dau cu spray de contacte in mufa dar nu era murdara deoarece a fost mufata pe senzor.SA vad ce am facut am pus testerul pe masiana si am urmatoarele valori:

temp exterioara(masurata cu termometru 7,4

TEMPERATURA ULEI VARIA INTRE4-5 

temperatura pe emgine10.8

temperatura pe instruments 7

temperatura aer intrare 9.9

temperatura motorina 9

Acum ma astept sa nu dea eroare dar va rog sa imi spuneti senzorul asta e bun sunt valori bune,sa iau unul nou sau de la dezmembrari de ala verde,si sa pun testerul sa vad ce zice daca are diferente intre engine si instruments.

Multumesc!!!

Craciun Fericit!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa vezi daca e ok, trebuie sa masori temperatura lichidului de racire, sa vezi daca este aprox egala cu temperatura afisata de G62.

Daca sunt diferente mari, atunci se inlocuieste cu unul nou, recomand Hella sau OEM.

Asa par ok valorile masurate/afisate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Mulți Ani cu sănătate si fericire.Nu la fel stau si eu in privinta mașinii.Iar mia apărut acea eroare de G62.Mufa schimbata,senzorul măsurat asa intre contactul C si D valori Ok.Nu stiu de unde provine,sincer o sa încerc cu un senzor nou daca nu se rezolva voi taia firele si voi face trasee noi.ca alta solutie nu vad.La pini de la senzor care sunt pt ecu si care sunt pt instrumente.Cred ca din vibratiii sa se întrerupă circuitul unuia dintre ei(înăuntrul senzorului)si sa dea frumusete de alarma?.Sau sa aibă legătura cu alte fire,pe acel traseu mai sunt firele de la traductorul de viteza si cel de la nivel ulei.Mulțumesc mult

le.ultima data temp măsurare erau

engine66

instruments68

Modificat de techmaster34
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub bateria te-ai uitat la traseul de fire? Din cate am mai auzit si acolo mai se rod si mai cauzeaza probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.Va rog sa imi spuneti de ce acel senzor de temperatura G2/G62 se gaseste dela 100ron la 160ron.Primul pret este la ecologici iar ultimul la vecinii nostru de la vest.De unde sa iau un Hella original,ca nu cred sa fie altceva.Măsurat temperatura pe conducte motor 50 grade si pe engine si instruments peste 70 de grade.Dupa ce voi pune noul senzor si il monitorizez revin cu impresii.Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic să-l iei pe original direct din reprezentanță. La mașinile mai vechi de 10 ani cred, fac niște reduceri. De exemplu eu am luat senzorul de la frână care costa  vreo 90 lei, cu cincizeci și ceva, până în 60 lei. Probabil că unul ok AM costa tot atât sau mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.Maine dimineata sun sa vad pretul la ei(reprezentanta).Va tin la curent cu situatia.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, techmaster34 said:

Buna colegi.Va rog sa imi spuneti de ce acel senzor de temperatura G2/G62 se gaseste dela 100ron la 160ron.Primul pret este la ecologici iar ultimul la vecinii nostru de la vest.De unde sa iau un Hella original,ca nu cred sa fie altceva.Măsurat temperatura pe conducte motor 50 grade si pe engine si instruments peste 70 de grade.Dupa ce voi pune noul senzor si il monitorizez revin cu impresii.Mulțumesc.

Hella la orice magazin de piese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna colegi.Am luat Hella am pus senzorul si am valorile urmatoare

temperatura exterioara-2,4 grade masurata cu termometru

temperatura engine -1,8grade Celsius

temperatura instruments 3grade 

Măsurat la o temperatura de 14-16 grade si inyre C si D era 2.4 kohmi iar inyre A si B 0,9kohmi.Am pierdut antigel si am complectat maine fac un drum si va spun daca mai am eroare.Oricum am si decontat bateria pt o reîncărcare si posibil sa nu mai dea eroarea,am văzut ca atunci când deschid usa nu se aprinde becul de usa deschisa dupa reconectare baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are treaba deconectarea bateriei cu becul din usa - aici mai repede ai o problema la yala.

cam mare diferenta la senzorul de temperatura, pt unul nou si Hella.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun azi am circulat cu masina peste 10km si am pus testerul sa vad si am pe engine 75,6 iar pe instruments 74 de grade.Nu mai am acea eroare de senzor G62. Sa stiti ca m-am uitat la pini si mi s-au părut ca nu se aliniau perfect cu ceilalti doi erau putin decalati.Dar nu am vrut Oem ca nu stiu cat ne mai tine buzunarul cu taxele astea noi si nu am salariu de parlamentar sau patron.

Drumuri bune si sănătate!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu vreo 30 lei in plus, asta era diferenta.

valorile sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut,

am si eu urmatoarea problema;

Golf 4 1.8 agn aspirat

la diagnoza nu apare eroare la senzor dar in measuring blocks 003 temperatura din campul 4 arata -45 grade in campul 3 arata ce trebuie si in bord arata bine, senzor verificat, cabluri verificate, probat si alt ecu, problema e ca am amestec bogat, dupa ce se incalzeste la 90 grade in campul 4 arata doar 19,5 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur în Measuring blocks 003 te-ai uitat? Eu cred că în 004 pentru că acolo sunt temperaturile (cel puţin aşa văd AICI). Ceea ce vezi în câmpul 4 este temperatura senzorului de pe admisie şi nu G2/G62. Aşa că verifică senzorul de pe admisie prima dată (este în MAF, pinii 1,3). Dacă dă temperaturi prea scăzute este normal să ai amestec bogat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns

Sigur 100%, si tot 100% nu vine curent pe cablu doar ca am urmarit cablul si nu este intrerupt, nu gasesc unde da la masa

la mine in group 3 arata 1 rpm 2 lambda e senzor apa bord 4 senzor apa ecu

maf e ok verificat si el, fara erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele le-ai verificat cu ohmetrul sau numai vizual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut am si eu o problema cu un golf 4 din 2002 tot cu apa creste cand ma dau la ia si se apride becu rosu sa ii fac service la apa creste pana la 130 daca merg constant cu ia la 2400 de turati sta normal la 90 cum ma dau la ia cum creste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!