Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Ma refer la faptul ca G42 nu masoara temperatura motorinei, ci a aerului din admisie dupa turbina. Si este impreuna cu senzorul de presiune, nu se poate schimba separat.

 

posteaza eroarea asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut!

De vreo 3 saptamani am o problema cu un Passat B5.5, 1.9 TDI, 130 cai din 2003. Intr-o zi acul care indica  temperatura apei a inceput sa scada cand puneam frana sa ma opresc la semafor sau daca stateam in trafic bara la bara. Cand plecam de la stop si acceleram, revenea la 90 de grade. Mentionez ca in ziua respectiva mersesem deja cam 20 de km si motorul era cald. A doua zi dimineata a facut la fel, dupa care nu s-a mai ridicat de la 0, desi masina se incalzeste si caldura baga. Am schimbat ieri termostatul si vad ca la fel face..Daca te uiti cu atentie cand pui contactul, se observa ca se ridica cam un milimetru iar cand iei contacul coboara la loc. Sa fie oare senzorul G62? Nu am facut nici un test pentru ca nu am tester si din motive financiare.

Va multumesc si astept cu interes parerile voastre.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai cablajul, sa nu fie rupt vreun fir... vezi sa nu ai contacte oxidate in mufa.

daca nu - atunci inlocuieste senzorul, cumpara Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos Florin. Te referi la cablajul si mufa de la senzor (G62)? Adica exact acolo sub popma in tandem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact....acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit. Iti multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut o problema asemanatoare pe masina, golf 4 tdi -AHF, desi lichidul era in parametri normal in vas, mi s-a apris in bord martorul pt lichidul de racire. opresc..pornesc din nou...inca ramane aprins, totusi ma incumet sa plec la drum dupa vreo 3 min se stinge singur, insa temp nu urca pana la 90grade. am schimbat antigelul inclusiv acel senzor cu 4 pini, dar temp tot nu urca pana la 90 ci doar pana la prima [cenzurat] sub 90, indiferent daca as merge in oras, sau as alerga-o. pe diagnoza nu apare nici o eroare. ceva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am citit tot ce era pe aici despre senzorul G2/G62,pe tester im da eroare 01039,am schimbat senzorul cu unul pe original marca BERU.Dar tot imi face figuri la pornirea la cald tin sa mentionez ca electromotorul este nou alternatorul iarasi si bateria noua,alte erori nu imi arata testerul am si imi bate volant un pic.Ma puteti ajuta va rog la rece porneste ok.masina este golf 4,1.9 tdi 90cp alh.multumesc.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shark pentru a fii sigur ca nu schimbi g62 degeaba pe diferenta intre ce idica pe engine si instrumente trebui sa fie un pic mai mare daca este de cateva grade nu te atingi de senzor ...problema este termostatul.

puisor ,ai citit ,dar se pare ca nu tot, cand nu porneste la cald incerci sa o pornest cu mufa scoasa de la senzor ,nu il schimbi ,ori ii montezi o rezistenta ca sa citeasca o temperatura mai scazuta decat in realitate.  Cauat pe forum legat de pornirea la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am scos mufa si porneste ok si tocmai acest lucru se dadea sa schimbi senzorul ca acela este problema.Imi poti spune ce tip de rezistenta sa pun si pe ce fir,multumesc.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ti am spus cauat pe forum dupa aceste cuvinte @pornirea la cald ' si caseste acolo mai multe solutii asta cu rezistenta fiind cea mai neindicata. 

 

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 3/22/2016 at 10:02 AM, F l o r i n said:

exact....acolo.

Te salut Florin.Am cumparat pana la urma un alt senzor G62, care nu e OEM,ce e drept, si m-am apucat sa il schimb. Inainte sa il schimb a inceput sa stea bujia aprinsa mult la pornire, adica cam 10 secunde, s-a turat singura pana pe la 1100 RPM o data si am considerat ca e clar ca trebuia schimbat. Zis si facut, m-am apucat de treaba si l-am inlocuit.Nu doar ca nu s-a modificat nimic , bujia tot atat de mult sta aprinsa, ceasul de la temperatura apei tot nu indica si colac peste pupaza am mai rupt si sistemul de clipsare de la mufa care intra in senzor. Acum intreabarea e, ce as mai putea verifica? Si daca are cineva idee de unde pot lua o astfel de mufa sa o schimb si o schema electrica cu cablul de la mufa, unde duce , ca am ajuns sa cred ca e din cablu problema..

Va salut si multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara firele intre mufa si ecu. Comanda o alta mufa dupa codul de pe ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si multumesc pentru raspuns. Deci sa inteleg ca mufa respectiva intra in ecu? Am sunat ieri la un magazin de piese online (nu dau nume)  si mi-au spus ca nu vând mufe, ci doar senzori si ma gândeam sa ma orientez catre dezmembrări...

1 hour ago, Al Bundy said:

Masoara firele intre mufa si ecu. Comanda o alta mufa dupa codul de pe ea. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Poate cineva sam-i spuna daca este mare diferenta intre cele doua temperaturi din logul atasat LOG-01-001-004-007.CSV de 40 si de 41.4 masurat la motor si la cluster? ca de vreo doua ori ce am pornit dupa o parcare de 7 ore ,la prima cheie  s-a turat motorul la 1200 r/m timp de 3 secunde dupa care a revenit la normal 903 r/m dimineata porneste normal in rest si peste zii.

Multumesc!

Modificat de Magilala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce știu eu este acceptat o diferență de pana la 3 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, ioanidis84 said:

Din ce știu eu este acceptat o diferență de pana la 3 grade.

Multumesc ioanidis84 poate se mai uita cineva.

Dar totusi de ce a facut oare figura respectiva?

Modificat de Magilala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puțin probabil de la g62. Mai degrabă de la clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ioane, care clapeta la motorizarea lui ?

Magilala - ai gasit vreodata eroare de G2/G62 ? daca da, schimba senzorul, cumpara Hella sau OEM. Intai poti incerca o curatare a mufei acestuia, precum si o verificarea a cablajului, langa mufa - chiar daca nu e de acolo, verificarea e sfanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze....nu îmi arata pe tel motorizarea , acum am văzut ca este diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut niciodata aceasta eroare si nici acum nu am.Am intrebat un mecanic care zice ca temperaturile trebuie sa fie neaparat la fel fara diferenta acum am masurat iar,masina nu a fost pornita de ieri asa ca acum am la cluster 14 grade iar la motor 16,2  acum a pornit normal fara figuri

LOG-01-001-007-001.CSV.

LOG-17-002-003-001.CSV 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎4‎/‎19‎/‎2016 at 1:10 PM, ioanidis84 said:

Scuze....nu îmi arata pe tel motorizarea , acum am văzut ca este diesel.

Salut am schimbat azi senzorul c unul OEM verde cu patru pini  dar pe asta am o diferenta de 4.5 grade ce zici Ioanidis 84?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minutes ago, Al Bundy said:

e ok.

Salut la mine te referi?Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca la tine - da, este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!