Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Buna seara tuturor! Sunt nou pe forum sper sa fie ok unde postez :D  deci treaba sta in felul urmator am un golf 4 1.9 tdi cod motor AHF si am niste asa zise problemute incep cu prima din ele la rece cand pornesc masina se sting martorii repede din bord inclusiv cel de la bujii daca merg 10 20 50 km cu ea si opresc apoi pun contactul din nou se sting toti martorii dar cel de la bujii sta circa 40 50 de secunde aprins apoi se stinge, daca ii dau cheie si pornesc se stinge automat apoi am pus masina pe tester si imi dadea gen senzor de temperatura defect (porneau ventilatoarele din cand in cand) am schimbat senzorul apoi am pus'o iar pe tester si imi da aceeasi eroare senzor de temperatura si pornesc iar ventilatoarele circa 1 minut apoi se opresc! Stie cineva ce poate avea referitor la martorul de la bujii sau treaba cu ventilatoarele si senzorul? precizez ca am schimbat toate bujiile si releul de la bujii ! Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postează eroarea. Posibil să fie fie alt senzor. Verifica cablaj, fire, mufa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut eroare nu o stiu sigur maine o sa merg iar cu ea la diagnoza si atunci o sa pun ai idee cam ce ar putea fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Știe cineva ce senzor trebuie sa caut referitor la problema mea? 

Îmi indica apa în bord doar când vrea, în rest sta la 0.

Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, mariusmrs said:
4 hours ago, mariusmrs said:

Salut, 

Știe cineva ce senzor trebuie sa caut referitor la problema mea? 

Îmi indica apa în bord doar când vrea, în rest sta la 0.

Mulțumesc. 

Salut nustiu  la   bora cum e  dar la  golf 4   tine de senzorul g 62 lichid racire de obicei e pozitionat  imediat dupa  termostat adica iesirea din motor catre radiator verifica mufa daca nu schimbal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, mariusmrs said:

Salut, 

Știe cineva ce senzor trebuie sa caut referitor la problema mea? 

Îmi indica apa în bord doar când vrea, în rest sta la 0.

Mulțumesc. 

senzorul G62 - cumpara numai Hella sau OEM.

intai verifici cablajul langa mufa, sa fie totul ok la el si la conector - daca este ok, inlocuiesti senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costel Marius

Salut,

Am un golf 4, 1.4 AXP. Pe tester am descoperit ca G2 nu functioneaza in parametri (01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
            64-10 - Not Currently Testable - Intermittent). Cautand pozitia lui am descoperit o pata de antigel sub capac, se vede in poza atasata. Senzorul oricum il schimb, e posibil sa curga din cauza garniturii senzorului sau a garniturii carcasei termostatului? S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

antigel.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar dumitale poti vedea exact pe unde curge...dai capacul motorului jos si inspectezi atent iar daca nici asa nu se vede cureti locul si urmaresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Costel Marius said:

Salut,

Am un golf 4, 1.4 AXP. Pe tester am descoperit ca G2 nu functioneaza in parametri (01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
            64-10 - Not Currently Testable - Intermittent). Cautand pozitia lui am descoperit o pata de antigel sub capac, se vede in poza atasata. Senzorul oricum il schimb, e posibil sa curga din cauza garniturii senzorului sau a garniturii carcasei termostatului? S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

antigel.jpg

in majoritatea cazurilor se fisureaza blocul de plastic. indicat ar fi in prima faza curatat si urmarit, dar 90 % trebuie schimbat blocul si daca tot il comandati sa fie cu senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Dintre colegii care au instalat AutoData sau ElsaWin ma poate ajuta cineva cu o informatie? As vrea sa stiu ce cod are senzorul G62 pe Golf 4 ALH din '99. Am tot cautat pe diverse forumuri si site-uri de profil (vanzari) si am gasit ca ar fi 357919501A asa ca am comandat un senzor Hella cu codul acesta. Cand m-am apucat sa-l schimb am vazut ca eu aveam pe masina 078919501B. De montat l-am putut monta, dar as vrea sa stiu ce senzor era initial pe masina. Pe oemepc.com imi apare tot 357919501A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

pentru asta trebuie sa postezi si seria de sasiu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

De ceva timp am probleme cu incalzirea apei, creste temperatura doar la relantii, in mers nici gand. De 5 luni am schimbat termostatul, oare care ar fi problema?

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-as mai schimba inca odată ...la mine din 2 am nimerit unul bun. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma ajutati va rog cu un raspuns, am schimbat termostatul si senzorul de temperatura pentru racire G2 sau cum ii zice ca aveam eroare si la fel eroarea persista :

Address 17: Instruments        Labels: 1M0-920-xx2-17.lbl
   Part No: 1M0 920 802 A
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03  
   Coding: 04106
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 244C5BFAB40CE93865D
   VSSZZZ1MZ2R084636     SEZ7Z0A1485825

1 Fault Found 
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            29-10 - Short to Ground - Intermittent

Intrebare...sa fie oare cablurile de vina de la senzor?

Modificat de abyssquad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

verifici cu un aparat de masura cablurile sau vizual sau inlocuiesti senzorul. Merita incercat si un spray de contacte pe mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si la mine...senzor nou original schimbat si tot imi da eroare.Cu siguranta este de la cabluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Senzorul G62 influenteaza puterea motorului?

Modificat de Kernel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plus pornirea, relantiul, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna colegi.Si al meu face cred figuri.Am avut eroare pe el am muscat senzorul am pus interfata si am resetat.As vrea va rog sa imi spuneti la mufa ce sa verific?Diferenta de remperatura intre engine si instruments este de peste 5 grade.Am văzut piesa originala 149 ron si hella 55ron deci sa ni fie original acel Hella?nu mai stii de unde sa cumperi azi toate is contafacute de la piesa auto la lenjerie intima.Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos senzorul l-am curatat putin ca era murdar am curat contactele de la senzor si am măsurat intre C si D are3,5kohmi si intre A si B 1,5kohni la o temperatura exterioara de 10.5grade Celsius.Dat cu spray de contacte in mufa,montat.Am pus testerul pe masina si motorul fiind rece indica 5,4grade Celsius pe engine si 5 grade pe Instruments.Temperatura la G81era de 6,8grade.Eu zic ca senzorul ar fi ok.Alte păreri va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, techmaster34 said:

Poata sa indice  eronat la temperaturi mai ridicate  70 -80 grade era pe forum un tabel cu valorile   masurate in functie de temperatura lichidului

12 minutes ago, vivogalati said:

 

 

12 minutes ago, vivogalati said:

 

 

ECT.jpg.e0268af5c23b569914d7463e322b7de3.jpg

ect.JPG

Modificat de vivogalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema legata si de senzorul G62.La pornire mai exact.Cu mufa pusa la senzor nu vine curent la bujii.Cu mufa scoasa, vine curent la bujii dupa ce porneste motorul, nu cand pun contactul, porneste greu masina (doar cand e motorul rece) si ramane curent incontinuu pe bujii dupa pornire circa un minut-doua.Am schimbat releul de buji, sonda si bujiile.Nicio schimbare.

Vreo idee despre ce ar putea fi?

Modificat de Irinel9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu e normal sa-ti ramana  tensiune pe bijii pana se incalzeste un pic motorina din filtru (ai un senzor pe retur la esirea din pompa tandem daca e ca la mine cu toate ca e alt tip de motor care citeste temperatura  motorinei)teoretic se  stinge spirala in bord dar bujiile mai lucreaza o perioada depinde de cat de frig e afara si  de temperatura  motorinei iar cu pornirea grea la rece vezi sa nu ai probleme cu supapa de sens  de pe tur si se dezamorseaza dupa o perioada de  repaus gen peste noapte de obicei se poate proba   pascand intr-o pozitie  mai ciudata cu botul masini in jos  si de spate ridicata gen rampa si vesi daca se schimba  situatia cu pornirea  asta  e parereamea  din cate am mai citi     dace e alti cineva care stie mai bine ma poate contrazice nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde eate localizata aceasta supapa la care te referi?Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!