Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Eu nu am văzut senzori care sa arate perfect la fel. Cred ca așa sunt făcuți din fabrica ca pe motor sa arate câteva grade mai mult ...bănuiesc ca astfel motorul rulează pe harta de injecție din ecu care este limitata de temperatura motorului adică 90 grade C...de obicei alh urile noastre au termostate care deschid la 84 de grade deci în majoritate cazurilor temperatura antigelul este sub 90 grade deci ăsta ar însemna să ruleze pe harta din ecu de sub 90 grade ceea ce se traduce prin consum mare și performante reduse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13 octombrie 2004 at 4:26 PM, Andi TDI said:

Sper ca nu ai pus antigel verde, sau altceva in afara de G12 (roz).

Altminteri uita-te sa vezi cum arata acum antigelul original. Daca este maroniu trebuie inlocuit tot.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti. Am o problema care ma framanta. Acum ceva vreme am fiert apa in motor si ulterior a trebuit sa schimb garnitura, termostatul, sa fac planeitate, am schimbat distributia cu tot cu pompa de apa, radiatorul si vasul de expansiune. Tote bune si frumoase pana vreo 350 km de la servisare, cand, acul a inceput sa urce iar, urca pana la 100 de crade si nu mai coboara prea usor, ba chiar a urcat si mai mult, vreo 105 grade. in momentul de fata pot spune ca aveam apa la 100 si nu se invartea decat un singur ventilator, nu stiu daca este normal sau nu. meseriasul care a facut lucrarea nu e in stare sa imi dea un raspuns. temperatura coboara la 90 dar, doar dupa ce pornesc ventilatia pe incalzire si implicit porneste si cel de-al doilea ventilator. nu stiu daca are legatura cu asta, dar este ce am constatat eu. La o scanare cu vagul am vazut ca temperatura la un moment dat era de 85 grade si in bord imi arata 95, sau cu alta ocazie aveam 70 pe vag si in bord la ace era 82 cu aproximatie. spuneti-mi cam ce trebuie sa fac caci la mecanicul respectiv nu am curaj sa ma mai duc, cand mi-a demontat chiulasa mi-a rupt 3 injectoare, pe care nu a fost capabil sa le scoata...... oare poate fi vre-un senzor de temperatura, pe tester nu apare nici o eruare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daci citeai câteva pagini pe acest topic aflai singur ce trebui sa faci. Dacă temperatura pe enhine și instrumente înregistrează o diferență considerabila cu spui ca e latine primul pas este sa schimbi g62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau faci ca mine, schimbi senzorul, schimbi temostatul si degeaba :)) problema tot persista.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
11 hours ago, conty said:

 La o scanare cu vagul am vazut ca temperatura la un moment dat era de 85 grade si in bord imi arata 95, sau cu alta ocazie aveam 70 pe vag si in bord la ace era 82 cu aproximatie. spuneti-mi cam ce trebuie sa fac caci la mecanicul respectiv nu am curaj sa ma mai duc, cand mi-a demontat chiulasa mi-a rupt 3 injectoare, pe care nu a fost capabil sa le scoata...... oare poate fi vre-un senzor de temperatura, pe tester nu apare nici o eruare.

 

faptul ca ai o valoare mai mica in blocurile de masura si mai mare pe ceasuri - este ok - asa este programat ceasul sa afiseze - intre 75 si 110... nu mai stiu exact valorile - acul sta la 90 grade.

Trebuie masurate valorile de pe 01-Engine si 17-instrumente - acolo sa nu ai diferenta mai mare decat cateva grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat temperatura si nu este o diferenta prea mare, pe unul era 89 grade si pe celalalt 92 grade. Ieri am facut vreo 600 km ai nu a mai crescut deloc. Poate nu a fost aerisita cum trebuue. Nu stiu ce sa zic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut ! Am un golf 4 1.6 16v iar zilele trecute mi.a sarit apa la 120 de grade , urmand se mesajul stop.. ideea e alta , nu mai functioneaza racirea motorului.. mentionez ca ventilatoarele sunt bune deoarece le.am pus pe direct si functioneaza.. doar daca merg cu caldura data la maxim imi sta in 90 de grade , altfel nu se raceste , ventilatoarele nu pornesc , dar totusi au fost puse pe direct si tot nu raceste , e de la termostat , termocupla ?

Faza e ca saptamana trecuta am incarcat instalatia cu freon si baga decat 5 minute maxim aer rece , dupa baga aer cald , posibil sa fie si releul deoarece nu pornesc ambele ventilatoare cand dau drumu la a.c.

A mai trecut cineva prin asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut toti colegii . Ma ajuta cineva cu locatia senzor temperatura A6 4f ; 2.0 bre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,mă ajuta cineva cu codul la senzorul de temperatura pentru motorul  alh,eu pe mașină am avut un senzor de culoare neagra cu codul 078919501C cu semnul audi vw iar la magazin mi-a dat unul verde cu codul 059919501A.Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, mihai_mihai said:

Salutare,mă ajuta cineva cu codul la senzorul de temperatura pentru motorul  alh,eu pe mașină am avut un senzor de culoare neagra cu codul 078919501C cu semnul audi vw iar la magazin mi-a dat unul verde cu codul 059919501A.Mulțumesc. 

depinde de cati pini are senzorul  iar culoarea  difera producatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii au câte 4 pini doi pentru ecu și doi pentru ceasul de temperatura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele coduri sunt bune.

cod senzor.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut!

Masina mea, Bora 1.6 16V cod BCB, din 2003, porneste greoi, balbait, si uneori la a 4-a - a 5-a cheie de dat la automat, DOAR atunci cand este pe la 60 -70 grade.

Am mai scris pe aici in trecut, nestiind exact sa identific problemele si sa leg simptomele doar de temperaturi.

Pe timp de vara sunt mai frecvente pornirile greoaie, pt ca temperatura scade de la 90 pana pe la 70 de grade, iar apoi, din cauza ca la nivelul asfaltului sunt in jur de 50 de grade, temperatura nu mai scade atat de repede si o gasesc la pornire, mai mult in intervalul critic de temperaturi.

 

Am incercat sa o pornesc scotand pe rand mufele: 

- temperatura (cea de pe bloc, care indica si in bord)

- sonda lambda

- mufa EGR

- mufa de la canistra de carbon

si cam atat...insa fara vreo diferenta in comportament.

In rest, masina merge excelent.

Am observat ca am o problemasi la ventilatorul mare, in sensul ca nu porneste, insa merge cel mic pe ambele trepte. Problema asta urmeaza a fi diagnosticata si rezolvata. Pornirile erau la fel cand mergeau ambele ventilatoare.

 

Credeti ca problema mea ar putea proveni de la senzorii de temperatura ?

 

Pur si simplu, cand e intre temperaturi zici ca o apuca nebunia.

La rece si la cald, porneste "la sfert".

 

Am si instalatie GPL, insa am mers doar pe benzina vreo 3 saptamani si aprox.  600 km si s-a comportat la fel.

 

Ce credeti ca ar trebui sa mai incerc??

Multumesc !!

P.S.: mi-as lua o intefata pt diagnoza, insa nu prea am foarte mult timp la dispozitie pt invatat si research 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi daca e vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vreo 2 ani si ceva, de cand ma tot "roade" problema asta, am facut mai multe diagnoze, insa niciuna nu a scos la iveala vreo problema. 

Una dintre diagnoze, am facut-o chiar la atelierul dvs., d-le Cristi, prin 2014, in vara, insa atunci banuiam alte probleme si inca nu ma prinsesem de faptul ca porneste greu, doar intre temperaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi dacă tot de-ai dat la senzorii de temperatură, verifică şi pe cel de temperatură aer (este în senzorul de presiune). Fă rost de un multimetru şi măsoară la temperatura la care face figuri dacă are rezistenţa ca în tabelul ataşat. La fel se pot verifica şi G2-G62

map.pdf

G2-G62.pdf

La unele maşini (Renault este cunoscut pt asta) există pornirea asta grea la cald din cauza senzorului de pe arborele cotit (engine speed sensor G28). N-ar strica să arunci un ochi pe acolo să nu aibă pilitură adunată pe el.

Cred că, având în vedere că nu se ştie din ce cauză porneşte greu, ar fi mai potrivit topicul ăsta pentru problema ta. Aici o să o dăm curând în off topic, de fapt am început deja.

map.pdf

g28.JPG

G2-G62.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu e un Vag și laptop în mașină. Faci comparație intre Temp date de senzori. Apa pe engine și instruments, eventual cu cel de pe radiator, aer motor ceva mai jos decât apa... 

Dacă ar fi senzorul de turație, ala ar face figuri aleatoriu... Nu e dependent de Temp. Și la ala stochează eroare chiar dacă nu e terminat de tot, spre deosebire de Renault... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cbab 2.0tdi unde se afla acest g62 ? in urma unei scanari mi l da defect ,eroare.l am mai schimbat ( nu eu,mecanicul acum un an ) ,dar nu am luat oem.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandermart37
On 23.07.2016 at 0:12, vivogalati a scris:

depinde de cati pini are senzorul  iar culoarea  difera producatori

da. e,ok asa este culoarea acum e.pe verde dar.totusi mai intrba.sa.te convingi eu zik.ca e.ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai scrie pe aici la greu ca se schimba pe original sau producător bun... E peste 120ron... Alea de 30-40 le cumperi numai dacă îți place sa te joci la mașină sau de mecanic... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu azi am luat un senzor G62 pe original cu gandul sa-l schimb pe al meu! L-am dat pe cel vechi jos care scria pe el Made in Italy, care era cumparat tot de mine acum un an aproape, dar nu am luat original sau Hella, ci unul pana in 60 de lei! Am pus ohm-metrul pe ele si le-am masurat! Initial intr-un pahar cu apa calda amandoua, si diferenta in ohmi a fost de pana in 70, dupa ceva timp incepeau sa se apropie la rezistenta!Dupa care le-am verificat la temperatura camerei, diferenta de 20/30/50 de ohmi, in diferite ipostaze! Le-am bagat si la frig si aceleasi diferente! Ce am observat a fost ca cel original se incalzeste mai greu si se raceste mai greu!

Avand citiri apropiate il face pe cel actual ok sau nu? Adica ma uitam si pe o schita ca ar fi cate o marja la fiecare temperatura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postasem eu pe undeva scala de temperaturi. 70 ohmi estemare diferenta intre ele.

N24-0157.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis pana in 70, ca daca masuram la cateva minute, se apropiau, si uneori erau chiar egale sau aproape +/- 10 ohmi

Din ce vad eu in schema, la 80 de grade ar trebi sa se incadreze 290-380 ohmi si daca una era 300 si cealalta 370, ar fi problema?

Daca am interpretat gresit spune-mi te rog! La mine nu porneste bine dupa o noapte de stat! O ia balbait, sau chiar deloc din prima cheie, dupa care sta turata pe la 1200 un minut sau doua, dupa care se aseaza! Si am banuit ca ar fi acest senzor, si culmea la temperatura camerei sunt valori apropiate +/- 30ohmi! Ma gandesc acum, daca era senzorul nu ar fi trebuit sa fie o diferenta mai mare? Speific ca masurarea am facut-o pe pini C si D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!