Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

si daca ar fi ramas deschis,sar putea face ceva sa-si revina (s-al deblochez)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este din termostat; senzorul este de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Poate cineva sa puna o poza cu senzorul de temperatura g2(g62) unde ar fi localizat pe un Golf 4 diesel si benzina?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu mi-am schimbat senzorul respectiv. Mi se aprindea in bord martorul de la motor si dupa scanare a rezultat ca e ceva in neregula cu senzorul. In fine, m-a costat cam 75 de lei (cam mult zic eu). Uite si cum arata.

http://www.performance-cafe.com/product_in...products_id=864

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am urcat de jos de la masina unde am schimbat acel senzor. Si eu am avut ceva dubii ca nu stiam unde este dar pana la urma l-am descoperit. Atunci cand l-am cumparat l-am luat cu tot cu siguranta care il prinde, si asa l-am descoperit intrucat am recunoscut siguranta si mi-am dat seama ca acolo se afla si senzorul. Am facut si 2 poze. Motorul este 1.4 16V cod BCA.

Am pierdut ceva antigel atunci cand l-am schimbat dar am avut cam 1.5l si am completat. Nu sunt sigur dar cred ca aerisirea se face automat, nu?

img4394po4.th.jpg img4396lh9.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi l-au schimbat la service-ul de unde am cumparat senzorul. Si intr-adevar s-a cam pierdut 1 - 1.5l de lichid de racire. Acelasi motor BCA :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel stie are cineva mai multe detalii legate de localizarea senzorului si...ceva indicatii ptr schimbarea lui? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

post-7729-1211787678_thumb.jpg

post-7729-1211787696_thumb.jpg Nr. 9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! de curand am achizitonat un golf IV TDI 90 CP am facut un test cu vag com si imi da eroare G2 (contact imperfect sau ceva legat de plus). Intr-adevar am probleme cu martorul de la bord, cand e la 90 cand la 0. Insa pe langa asta uneori la pornire dureaza cam 20 de sec pana se stinge becul de la bujii din cate stiu eu (cel ca un resort) si porneste turata la 1100 de ture. daca o las la ralanti oscileaza intre 900 de ture si 1100. cumva problema cu oscilatia turometrului sa fie de la senzorul de la temperatura si daca da unde este el (G2) pozitionat mai exact. scuze operatorilor daca s-a mai discutat despre asta, dar eu nu am gasit exact ce ma interesa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

bz02haw

G2 si G62 sunt doi senzori aflati in aceeasi carcasa si nu se gasesc separati.

Extrapoland, poti spune ca G2 = G62 . :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!am tot citit topicul si am vazut k mai multi aveti sau ati avut probleme cu acel senzor de temperatura!la mine senzorul a functionat bine pana am schimbat distributia,iar mecanicu care s-a ocupat a umblat in stanga masinii,undeva la radiator,mai precis in partea stanga jos a radiatorului,a scos ceva ,dupa care a bagat un un furtun subtirel,apoi un lighean k sa recupereze antigelul.la vreo 3 zile dupa,am observat k apa nu se mai ridica,am oprit,am stat 5 min,apoi am apasat pe niste furtune de la radiator siii surpriza s-a ridicat apa cand am pornit!dar faza cu furtunu nu are nici o legatura k am observat k se ridica cand vrea,sta la 90 mai mult timp,apoi la urmatoarea pornire poate sa urce sau nu.va intreb,e posibil sa fie ceva care sa nu faca contact,sau trebuie schimbata sonda?merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum bine ai intuit, e posibil ca problema descrisa si intalnita foarte des in acest topic, sa fie prezenta si la tine.

Cel mai sigur vei stii in urma unei diagnoze, in rest pe aici nu ne putem decat da cu presupusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ce bine ca v-am gasit, m-am pierdut nitel prin multitudinea de informatii de pe site si m-am oprit aici caci aici sper sa gasesc rezolvare la problema mea.

Sunt fericitul posesor al unui Gold IV din 2002,benzina, motor de 1.4, 16v, 2 usi, adus din Germania, la bord indica 85.000 km, cat de reali sunt, nu am cum sa stiu....

Masina merge foarte bine, atinge 140-150 fara sa simti si cu toate astea ma supara la pornire, adica

1. porneste foarte greu dupa o zi pe alta.Daca am mers cu ea si o pornesc din nou inainte sa se raceasca nu am probleme, o ia din prima dar cand e rece motorul nu vrea sa o ia nici la a 5-a cheie....

2. mi s-a aprins pe bord semnul indicator de la temperatura motorului, acul e in permanenta la 90grade, nu urca, nu coboara, nu a depasit niciodata 90.

Am mers si la service, am schimbat filtrele, uleiul, mi-a completat cu apa distilata in recipient, s-a conectat si la calculator, nu avea erori importante...Mi-a zis ca ar mai fi de schimbat sonda lambda dar nu aveau asa ca am mai amanat pana o aduc si pana pot sa ajung iar in service.

Am plecat nu foarte impacat, acul se stinsese, de pornit parca pornea mai bine acum face figuri iar.Sambata i-am pus aproape 1 litru de apa distilata si ieri s-a aprins becul...

Ce ar putea avea?

Multumesc de raspuns si ajutor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Pink si felicitari pentru noua achizitie.

Nu mi-o lua in nume de rau, dar cred ai putea primi mai mult ajutor daca ai fi postat si erorile care le-ai avut. Faptul ca "nu avea erori importante" nu prea e relevant. Nu stiu cine ti le-a categorisit asa, insa fara acele erori lumea nu poate decat sa isi dea cu parerea.. ca e una sau alta.

In consecinta, daca nu e doar eroarea legata de sonda, fa bine si noteaza-ti si celelalte erori. Asa iti putem fi si noi de mai mult ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa o urci pe elevator sa te uiti pe dedesupt sa vezi pe unde curge. Daca nu se vede nimic atunci problema e mai grava insemnand ca apa se duce pe evacuare sau mai grav in ulei. Si erorile trebuiau retinute , stergerea erorilor nu inseamna ca s-a rezolvat si cauza care le-a generat. Vad ca esti din Bucuresti. te pot ajuta cu o diagnoza Vag-Com cat si cu una vizuala pentru a vedea ce se intampla . Ai date de contact in profilul meu. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu un golf 4 1.4 16 valve,cica avea 100 mii km,dar vrajeala si nu ajungea asa repede la 150 km/h asa k am renuntat la el.probleme cu sonda lambda am avut si eu,nici la RAR nu m-au lasat sa trec,da am rezolvat problema.si becu la apa mi s-a aprins,am completat de vreo 2 ori,dar nu asa mult ca tine.cred k pe undeva iti pierde,dar k sa fii mai sigur k nu se duce in baia de ulei,uitate la ulei mereu sa vezi daca nu ai bule apa in el!eu am si incalzit-o cam pe la 120 de grade,si tot nu am fisurat garnitura de chiulasa.toate problemele pe care le ai se vor rezolva,dar cauta un mecanic bun,care stie meserie!la faza cu pornitu la rece,e ceva din injector!poate sa fie defect electric la el.asa patea un prieten,nu ii pornea la rece,si asta era din cauza unui injector,nu primea comanda cand motorul era rece!acum depinde de la caz la caz!multa bafta

acum revin cu problema mea cu senzorul de temp.nu mai face figuri de vreo 3 zile.merge k nou!mi l-a schimbat cineva fara sa stiu sau face contactu bine acum!eu unu nu mai inteleg!poate a patit vreun membru k mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pink pt. treaba cu pornirea greoaie la prima cheie vezi sa nu fie de la baterie. Nu va ganditi la ce e mai grav, gen injector bulit, .... sau alte alea

verifica bateria, am vazut ca masina e din 2002 - pun pariu ca are bateria originala ;) , asa ca...i-o fi ajuns si ei

Iar problema cu temperatura motorului :D , da-ne mai multe detalii, scade niv. de antigel dupa ce mergi cu ea?, daca scade, inseamna ca ai pierderi - vezi pe unde

discutia poate continua pana maine pe tema asta, cauzele pot fi multiple, incearca sa mergi la un service bun si sa elimini din variante.

recomand AMI AUTO (vis a vis de aeroportul Baneasa), vorbeste cu Marius - e meserias omul si de treaba!, ca de altfel toti de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cine imi poate zice si mie unde este exact senzorul de temperatura G62 sau G2 cum s-o numi :D la Golf IV diesel? nu am reusit sa-l gasesc de nici o culoare. O poza reala mi-ar fi de mare ajutor.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6. - Engine Coolant Temperature (ECT) Sensor -G62-

5578coolingsystempicturmn1.gif

5578g62picturecr4.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am facut o scanare si mi-a dat eroarea aceasta

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

puteti sa-mi spuneti despre ce este vorba.tin sa mentin ca am avut o problema legata de acul de la temperatura care imi scadea de la 90 la 0.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de ceea ce se discuta aici pe cele 8 pagini. Ai o poza si o schema cu el mai sus.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou. Multumesc The IOP, al bundy, addy si LaurentiuD pentru raspunsuri, am revenit cu completari la problema cu pornirea si senzorul de temperatura al motorului ca sa nu mai facem supozitii.

Am mers in service din nou, mi-am schimbat bujiile, mi-am curatat injectoarele si constat ca masina porneste si merge mult mai usor. Si la servo mi-a umblat ca se simte diferenta.

Se pare ca nu ar fi sonda lambda de vina, mi-a mai facut un test acum si mi-a aparut eroarea 17852. Cei de la service nu m-au putut lamuri ce inseamna, voi stiti ceva de eroarea asta?

Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1. Topicul trateaza problemele sensorului de temperatura ;

2. Aici este topicul de erori pentru motoarele pe benzina ;

3. 17852 = EGR Valve Position Sensor range/performance.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Aryes13, scuze daca am deviat de la subiect dar problema mea a fost legata de la inceput de becul de la bord de temperatura care se aprindea desi tot completam cu apa distilata.

Inteleg ca valva EGr e de vina pentru aprinderea becului sau pentru pornirea greoaie?

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru poza WNS, tot nu am reusit sa-l gasesc singur :icon_thumright:, am mers la service si l-am schimbat acolo in 15 min.

As mai avea o intrebare, difera senzorul de la motoarele diesel de senzorul de la motoarele pe benzina?

Un coleg care are benzinar l-a cumparat cu 40 RON al meu a costat 75 RON pentru diesel.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!