Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

salut la mine tot pica acul de pe bord de la 90 la 0si revine fara sa aiba un interval anume de timp ,dar imi arata si in bord sa completez ulei (fara nici o eroare pe vag com) ,adica ceva ca o pompa care picura...am schimbat bulbul cost bulb 63 lei cica original si un litru antigel din care am folosi 150-200 grame.am circulat cred ca 3-4 luni cu cel nou care pica numai pina la 60 grade si isi revine fara sa imi mai arate sa completez ulei,dar cred ca a inceput sa consume mai mult(la 148 km ,100 afara viteza 130 /h si restul in oras 9 litri ....la 220 km din care 100 afara si 120 in oras 14 :metoda plin ochi si din nou plin ochi) ieri am montat pe cel vechi urmanand sa fac din nou consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Eu am un g4 motor ASZ 131 cp si de cand am cumparat masina am o problema, daca merg cu masina la turatii mari sau merg constant cu 180 de exemplu (pe autostrada), cand franez masina, temperatura creste la 130 de grade,poate mai mult,am fost la service si prima data am crezut ca este infundat traseul de apa,dar nu a fost asha,apoi am desfundat radiatoarele cu jet de apa,nici asta n-a rezolvat problema.Ultima problema pare a fi chiulasa,ca garnitura am inteles ca e din aluminiu si nu se poate strica. Nu stiu inca care poate fi cauza,mentionez ca asta mi se intampla numai la viteza mare mare sau tinuta numai in ture mari,pierd cam 2 litri de apa la 100 de km mers violent. Nu e normal sa se intample asa,ma gandesc sa fie vreo microfisura in chiulasa?Ma ia capu daca trebuie sa o schimb ca nu o gasesc sub 300 de euro la second hand :)((((((((( Va rog daca ati mai vazut vreun caz asemanator sa ma ajutati!

rog adminu sa-mi stearga topicu,sunt obosit si am postat gresit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact la fel am patit si eu pe audi80. La mine a fost chiulasa. La reprezentanta la VW-Audi pe o chiulasa noua mi-au cerut 2000 de marci (1998). Daca ai noroc, poate fi doar garnitura arsa.

Ai verificat termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca te poate ajuta sau daca e relevant exemplul meu, insa poate iti da vreo idee.

Cu ceva ani in urma am patit ceva asemanator la Dacia mea (era noua). La un drum de 400 -500km pierdeam cam 3-4 litri de lichid de racire. Rezultat ...la fel ca la tine...; evident tot mers turat. Care era cauza...? Cedasera garniturile de sub cilindri (erau foarte subtiri, din aluminiu aceste garnituri.). In mod normal trebuiau sa fie din cupru, dar ai nostri mesteri din fabrica...(no comment). Cilindrii nemaifiind etansi fata de blocul motor, permitreau intrarea lichidului de racire in baia de ulei si de aici consecintele...Prin schimbarea acelor garnituri cu altele din cupru(a fost necesara demontarea intregului motor), am rezolvat problema. Evident ca in prealabil am incercat schimbarea garniturii de la chiulasa , dar fara efect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu e vorba de termostat. e vorba de sonda de apa care e in capatul chiuloasei. la fel imi facea si mie. e o sonda in care intra 4 fire, 2 duc la calculatorul masinii si 2 la ceasurile de pe bord. deci sunt 2 circuite. ala care merge la calculator e bun celalalt e dus.. am patit la fel. sonda e 90 ron si se schimba in 5 min. sa ai la tine un bidon de antigel ca o sa pierzi ceva antigel sa stii.. cam 2 litrii .

sa traiesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aceeasi problema am avut si eu: sonda. mi-a fost schimbata in 5 min. testul VAG-COM indica temperatura de aprox. 84 de grade (cu AC pe on), insa acul imi statea la 0. evident, mesaj de eroare, cum ca senzorul G2 are semnal intermitent. in fine, mi-a schimbat sonda si acum totul e ok, pana una alta.

pret: 60 RON (datorita faptului ca ma cunosc cu respectivul, am platit doar sonda, si chiar mai ieftin decat in magazine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Daca mai intereseaza pe unii sau ajuta, s-a mai discutat problema senzorului in detaliu , cineva a pus si poze in topicul Asta .

Eu raman la parerea ca TREBUIE verificat senzorul inainte de a fi schimbat pe criterii ca nu indica corect ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Se pare ca mi-a venit si mie randul la curatat conexiunile sau schimbat senzorul G2-G62. Din cei care l-ati schimbat, poate sa-mi spuna cineva codul dupa care l-a cumparat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Puiu in topicul indicat de I_am_Stealth sunt si poze dar si codul pentru senzorul G62. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De vreo 2 spatamani dupa ce sta masina din semnatura in soare vreo 4-5 ore cand pun contactul martorul de la bujii se stinge dupa cca 20 secunde si cand porneste porneste turata (1200, 1300) turatii dupa care in 3-4 secunde revine la normal...

O alta problema dimineata, bujiile se sting normal dar motorul oscileaza la turatii intre 800-1000 vreo 3-4 minute cred ca pana se incalzeste. La o scanare cu VAG COM-ul imi da eroare ceva de genul ca este defect un senzor de temperatura.

Daca cineva are alta parere sau daca a mai patit cineva asa ceva rog sa imi raspunda.

Si daca are cineva idee cam cat ar ajunge un senzor pentru ca unde am sunat nu mi-au raspuns la CYBERNET Bacau si la SANDRA Iasi.

Va multumesc frumos.

O zi buna.

Modificat de Popa Iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 100 ron este senzorul, pana in 150.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos de informatie

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa am patit si eu acum 3 luni, senzorul de temperatura l-am inlocuit, aproximativ 70 ron (made in Italia).

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul spus de mine este de reper original de la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sesizat aceasta problema de mai multe ori la masina din semnatura , dar nu e chiar regula... cand pornesc motorul cu clima cuplata (AC nu climatronic) indicatorul de temperatura ramane la 0. Daca opresc clima apoi in timpul mersului, tot nu mai indica, in schimb daca opresc masina, repornesc motorul cu clima oprita, temperatura incepe sa creasca treptat pana la nivelul normal de temp. Am oprit motorul si in timpul mersului si am repornit, dar nimic, e musai sa opresc si masina.Ma enerveaza caci in mod normal nu prea ar avea de ce sa se lege logic aceste actiuni intre ele si totusi se intampla. De la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta (mentionez ca eu am AC simplu) . Eu am scos mufa de senzor de tot (la golf 4 e undeva in bara in spatele unui cauciuc din ala unde vin proiectoarele) ..deci am scos mufa si am pus-o la loc fixand-o mai bine . Apoi cand am pornit imi arata -11 grade si pe parcursul a cativa km sa autoreglat revenind la temperatura normala, de atunci nu am mai avut probleme .

Oricum nu indica bine .. cel putin la G4 .. cred ca pozitionarea are o mare parte din vina , e prea jos asezat - deci e mai cald cu cateva grade decat in realitate . La bmw , Peugeot am vazut ca au senzorul pe oglinda exterioara ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O recomandare! Nu mai porni masina cu clima pornita. Inainte de oprirea opreste clima. Asta ramen valabil si dupa ce se remediaza problema ta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu parca asa am citit ca clima nu se opreste niciodata numai in cazuri extreme,scrie in manualul ce il primeste teoretic tot posesorul de vw...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, uitasem sa mentionez ca este vorba de indicatorul de temperatura motor si nu cel de temp. exterioara.... O sa ma duc sa pun VAG-COM'ul pe masina zilele astea. S-ar putea ca legatura care o facusem eu intre fluctuatii si AC sa fie pur intamplatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil e de vina senzorul G62. O scanare o sa-ti spuna mai multe. Am schimbat si eu senzorul asta zilele trecute si a costat 70 RON. Poti sa-l schimbi si singur, e foarte usor. Oricum s-a discutat mult si bine pe tema asta pe forum :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri si am pus testerul si da, este vba de senzorul G62. Conexiunea cu conditionarea era ca de la anclansarea compresorului se crea o usoara vibratie care facea ca senzorul sa functioneze... lol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si la mine face cam la fel acu de la apa.Se incalzeste si cand ajunge la 90 sau aproape cade la 0 si acolo ramane.Azi insa am observat ca desi cazut acul s-a ridicat brusc cand am dat drumul la incalzire dimineata(frig fiind).Tot porcaria aia de senzor sa fie sau termostatul sau.....?:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Termostatul n-are legatura cu indicatorul de temperatura .

Eu as merge pe senzorul de temperatura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat senzor, o sa-l schimb si sa vedem ce iese.Daca tot asa face inseamna ca.....Merci oricum de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!