Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

deocamdata merge, imi indica 90 de grade cand se incalzeste, a venit si asta cu garnitura, siguranta a fost separat, si in afara de lipsa insemnelor de original era identic cu cel vechi. Bine cel vechi avea suprafata din interior oxidata. Am mers la un magazin de piese si i-am intrebat daca il au, nu aveau mai multi producatori, asta era pe stoc. acostat 24 Euro.

revin cu intrebarea de mai sus, in mers, sistemul de racire face presiune?

Modificat de mihai86b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate sistemel lucreaza sub presiune, e drept nu f. mare. Si acel senzor "noname" a costat 24 de EURO? Eu am luat in primavara cu 100 lei Beru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate suna noname dar este totusi un produs made in germany, eu sper sa fie bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Senzorul G2/G62 e acelasi  la motorizarile 1.6 16V si 1.9 TDI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de anul de fabricatie.... exista modele diferite

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci difera doar numarul de pini.

Intreb pentru ca am schimbat recent la masina mea 19.tdi alh din 2000 cu unul Hella si a fost 95 lei. Avea 4 pini.

Am fost ieri la magazin sa iau acelasi senzor, dar pentru 1.6 16V, 77kw, BCB, din 2004 si mi-au cerut 130 lei! Nu cred ca are rost sa platesc aiurea in plus pentru acelasi lucru. Ce-i drept erau magazine diferite, e posibil sa fie din cauza asta, daca senzorul e acelasi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pretul ti l-a facut vanzatorul nr.2

Ca sa compari , mergi de unde ai luat prima data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi in functie de an, ca difera modelul. La tine era cu mufa patrata sau cea cu oval pe un lateral ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era dreptunghi cu un oval pe lateral din cate tin minte.

In orice caz, am fost la acelasi magazin, am dat comanda dupa seria masinii si tot 95 lei costa. In concluzie sunt la fel, dar magazinul anterior cerea cu 35 lei mai mult.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, daca si la tine e cel cu oval pe lateral, atunci sunt aceeleasi. Pretul de 95 lei pt Hella, e foarte bun.... eu le-am tot cumparat, dar in jurul la 130lei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

senzorul g62 este responsabil de faptul ca atunci can motorul este la 90 grade porneste turat la 1600rot/min pentru 2 sec. dupa care revine la 650rot/min? La climatronic se poate verifica cu vag com daca da o temperatura falsa catre ecu? sau il schimb fara sa il verific? multumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, de la el este... nu din climatronic - ci cu ajutorul VCDS-ului, comparand valorile de pe Engine cu cele de pe Instruments....

 

dar la tine, mai mult ca sigur de la el este..... cumpara Hella... sa nu cumperi altceva mai slab, ca il cumperi degaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok multumesc, o sa revin cu dupa ce il schimb cu concluzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni. Nu vedeti ca problemele nu se solutioneaza cu OE sau OEM?

Eu pana sa o fac sa o ia la sfert de cheie dimineata am schimbat 2 senzori AM si vreo 3 OE. 

Si abia dupa ce am schimbat pompa de benzina si 2 switch-uri din portiera am reusit sa ii dau de capat. 

 

Voi faceti cum vreti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ce te-ai luat ?

Fara o diagnoza sa iti poti da seama de unde e problema, intradevar schimbi degeaba o carutza de componente...

Lumea schimba senzorul de temp, in primul rand daca ai diferente pe engine/instruments, sau variaza haotic temperatura/indica eronat...

aia cu pornitul dimineata parca tin minte ca s-a discutat...

Iar daca ma uit la ce ai postat anul asta...eroare pe sonda lambda 2, pe G2/G62, nu urca apa la 90 etc...

Ca sa scapi de astea ai schimbat termostat, senzor temp e una , si alta poveste cu pornitul dimineata...

Incurci borcanele putin...daca te-ai fi uitat la corectiile de amestec la relanti si in sarcina poate ti-ai fi dat seama ca pompa e pe duca...asta daca nu cumva ai schimbat-o degeaba...

 

LE: Se pare ca memoria inca ma ajuta:

 

http://vwforum.ro/topic/6313-senzor-g2g62-indicator-temperatura-lichid-racire-motor-probleme/page-67#entry2209962

 

"Xtender ai verificat presiunea in rampa ? Daca in sarcina slabeste, schimba pompa..."

"...Eu as merge pe alimentare benzina..."

 

Asta acum 1 an de zile :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu senzorul de temperatura lichid racire deoarece nu se putea sterge eroarea de pe tester la el,si zic hai sa-l schimb ca nu a fost schimbat de cand a fost adusa din Germania si porneste lung deseori la cald.

Am luat Facet....dar acum nu mai sta acul pe 90 ci exact doua liniute mai jos....

Mai are momente cand porneste lung la cald dupa ce invarte de 5-6 ori.

Sa-l las asa oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Ia unul OEM sau hella si o sa fie OK>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog daca ai un caz concret in care, senzor aftermarket nou nu functioneaza, iar unul OEM (Hella sau orice alta marca) sau OE functioneaza pe exact aceeasi masina, cu exact aceleasi simptome, as fi foarte, dar foarte fericit sa il impartasim (te rog arata-ni-l si noua. experiment/exemplu/studiu, orice ai tu, dar vino te rog cu argumente). 

 

Spun asta in conditiile in care problema mea initiala a fost pornirea greoaie dimineata, la care toti au sarit ca arsi ca musai trebuie schimbat senzorul de temperatura.

L-am schimbat cu aftermarket, dupa care tot pe acest forum mi-ati zis sa iau Hella. Am luat Hella. Aceleasi simptome, Apoi am luat OE (cu stanta VW pe el). Aceleasi simptome. Ca sa se dovedeasca in final ca problema era de la un amarat de switch din portiera soferului, care amorseaza in prima instanta pompa de benzina  (pe care il cumparasem separat de la TME). Abia si dupa schimbarea pompei de benzina masina porneste la sfert de cheie dimineata.

Si pe deasupra mai merge si bine mersi cu senzor aftermarket de mai bine de jumatate de an. Iar Hella si OE puse la vanzare momentan pe OLX,

 

Inaintea sfatului tau in care spuneai ca "ai merge pe ideea alimentarii cu benzina" au mai fost cateva postari de ale mele, chiar si un filmulet cu pornirea de dimineata. Asta a fost dupa ce schimasem cativa senzori de temperatura degeaba. 

Or in ideea de solidaritate fata de utilizatori spun ca solutia de a schimba senzor de temp aftermarket cu OEM nu este una viabila. Nu de alta dar nu vreau ca si altcineva sa greseasca asa cum am gresit eu. Pana nu vin cu grupele clare din Vag Com, cu un istoric exact al masinii eventual si cu un filmulet parerile noastre nu prea sunt relevante. Asa ca, in aceste conditii, schimbarea cu OEM nu o vad decat o simpla publicitate la Hella sau orice alta marca (si nu este un forum comercial).

 

 Eu zic sa fim onesti in primul rand cu noi insine. Este foarte usor sa ne dam cu parearea. 

 

Cat despre necesitatea diagnozei, da-mi voie sa-ti spun ca tocmai din cauza diagnozei era sa schimb o caruta de componente (sonda S1&S2, vlava EGR, clapeta de acceleratie, samd). Acum cateva zile am fost in service pentru o diagnoza din cauza ca aveam variatii serioase de turatii la relanti. Toate erau iestine din parametri la diagnoza in VCDS. Ca pana la urma sa-mi dau seama ca totul era de un rahat de furtunas de la pompa de vacuum care era spart.

Am discutat cu multi specialisti care lucreaza cu utilaje de presiune (si aici nu vorbesc de 2-3 bari).

O sa ramai surprins dar furtunasele de vacuum OEM nu sunt cele mai rezistente. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul nu este numai un exemplu,ci o caruta de exemple de senzori schimbate pe garantie.

De ce crezi ca atâtia forumisti spun acelasi lucru?

Dupa un film facut la pornire nu poti pune un diagnostic.

Pornirea proastă dimineata e dată de amestec sărac in marea majoritate a cazurilor.

Aer mult sau benzină putină...Aici poate fi inclus inclusiv EGR ul.

Cat despre diagnoza...au trecut destui pe la mine dupa ce au fost la x ateliere/diagnoze...

Depinde de cine si cata experienta are fiecare in asa ceva...

In cazul tau , si as recomanda acelasi lucru celor intr un caz similar, sa si cumpere o interfață.

E mult mai usor sa dai un detaliu, sa verifici un parametru, daca e nevoie...

Cand nu ai un service in care sa te bazezi e mai ieftin varianta de mai sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare baieti.

 

Ieri am intampinat o problema destul de bizara legat de "cred eu" senzorul de temperatura.

Ieri seara am iesit de la lucru, pe la ora 22, erau c-am 0 grade afara.

Am pornit masina, am lasat la incalzit, si am iesit sa mai sterg un pic geamurile ca imi erau aburite. Cand am ajuns in fata sa sterg si farurile am auzit o tzicanitura.

M-am surprins, deschid repede capota sa vad ce e, spre uimirea mea pornise ventilatorul de la radiator.

Afara erau 0 grade, motorul era rece, ca mai mult de 5 minute nu mergea, indicatorul era inca pe 50, nici nu se miscase.

Care poate fi cauza, ca eu ma gandesc ca acest lucru nu e normal.

Ventilatorul ar trebui sa porneasca cand apa ajunge la 95/100 grade, daca nu ma insel.

 

Astept pareri. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vascocuplajul e de vina...care ramane cuplat. (e strict problema mecanica).

Testul ziarului: faci un ziar sul si vezi daca opreste paleta. Daca se opreste vascocuplajul e mort, daca nu, atunci inseamna ca merge.

 

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema , porneste la rece excelent  , doar ca imi porneste si ventilatorul dupa 3 .. 4 min , tin sa precizez ca imi da si fum / abur ... cu miros de motorina .. ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile incandescente sunt toate ok ?... asta legat de fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vascocuplajul e de vina...care ramane cuplat. (e strict problema mecanica).

Testul ziarului: faci un ziar sul si vezi daca opreste paleta. Daca se opreste vascocuplajul e mort, daca nu, atunci inseamna ca merge.

 

De unde vascocuplaj la golf.?

Omului i-o fi pornit compresorul si atunci automat pleaca si ventilatoarele pe tr 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy,din cate stiam la 1,9 ALH ai 2 ventilatoare pe aceeasi plansa: (Radiator Cooling Fan/vascocuplaj), care pornesc atunci cand temperatura apei ajunge la 90grade si se opreste cand temperatura apei scade (pe baza efectului de dilatare/contractie). Am atasat si o fotografie.

 

 

pic-8253058321114819916.jpeg

 

 

Compresorul nu are cum sa porneasca la 0grade temp exterioara.

 

Corecteaza-ma daca gresesc.

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!