Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Nu stiu cum este la 1,6, dar la 1,4 benzina poti schimba 100 de termostate, ca defectul in 90% din cazuri este in flansa termostatului. Tija termostatului ca sa deschida se impinge intr-o bara de plastic asezata transversal in flansa. Bara aia se gaureste, asa ca termostatul nu deschide, ca tija lui se infige in gaura formata. (adica se deschide doar in sinea lui, ca apa nu trece de el). Deci studiaza cu atentie flansa termostatului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da buna ideea , pt ca acel capac in care se infinge acea tija era cam coapta si exact unde vine tija s-a rupt si ma gandeam ca nu are nici un efect doar acea gaurica restul cadrului fiind ok.oricum imi notasem seria ca sa il cumpar pe viitor..alta problema de care auzisem ar fi fisurarea garniturii de chiulasa dar imi voi da seama in urmatoarele zile daca scade nivelul la antigel pt ca  tot schimband 2 senzori de temperatura si un termostat tot am recompletat cu antigel preparat...multumesc de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai o gaura in acel locas, atunci de aia se incalzeste instalatia, schimba si flansa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e garniture de chiulasa , ca aveai ulei in antigel . Ai asa ceva ?

Schimba flansa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e obligatoriu sa aibe ulei in lichidul de racire - de fapt, foarte rar se intampla asta, in ziua de azi.

 

oricum, sa verifice intai cu ce este mai ieftin..... flansa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Cand comanzi flansa noua, comanda si garnitura ei daca nu este inclusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   buna seara.in sfarsit am schimbat si flansa cu tot  cu garnitura dupa ce am schimbat si termostatul ieri ( l-am scos in 2 bucati... se rupsese un piciorus care sustine arcul plus aveam si o gaura la flansa in dreptul tijei de la termostat )..oricum am probat masina cam 5 km schimband la 2500-3000 turatii si abia  a ajuns cu greu la 85-87 de grade...in rest turul e fierbinte si in sfarsit este si returul la fel de fierbinte, deci se pare ca functioneaza...am sa mai testez si maine cand plec la servici.

   va multumesc pt sfaturi si sper sa fie ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ce probleme ai mai putea avea din cauza ruperii diverselor cleme sau picioruse: resturile astea daca nu au fost recuperate, pot sa se agate in termostatul deschis si sa-l impiedice sa se inchida. Apa nu mai urca la 90, mai ales iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua..revin cu noutati. dupa ce am schimbat flansa ( termostatul avea acea tija mai lunga decat in momentul cand am cumparat-o , banuiesc ca era pe deschis...e normal ..)in fine..problema e ca temperatura ramane la 75 de grade..si foarte rar ajunge la 85-87  dupa care scade din nou( niciodata nu am avut problema asta tot timpul ajungea la 90 de grade si acolo ramanea tot timpul)...turul si returul  la tuburile de antigel sunt fierbinti...sa fie problema senzorul de la temeperatura...sau s-a  rupt din nou flansa ori a cedat  sau a ramas blocat termostatul pe deschis  tot timpul...imi puteti oferi cateva solutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...daca e pe deschis.,..cum se poate rezolva problema.,.. ..sa cumpar un alt termostat.(abia l-am schimbat acum 24  de ore)...s-o fi rupt centrul flansei in care se sprijina tija termostatului din nou ..? va intreb inainte sa ma apuc sa demontez pt ca sunt destul de departe de un magazin de piese auto...

Modificat de B-dorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a monitoriza cat mai exact temperatura antigelului, vreau sa pun un senzor digital cu sonda pe furtunul de iesire din chiulasa, , dar pe care sa-l pun, pe cel subtire care iese din chiulasa si merge direct in vasul de expansiune, sau pe cele groase(spre radiator, aeroterma, racire ulei) ?

Teoretic, in cazul in care fierbe motorul , pe cel mic de sub pompa tandem ies aburii si intra in vasul de expansiune, deci ala ar trebui sa fie cel mai fierbine, dar e cam subtire, deci debit mic

1.9 PD

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...daca e pe deschis.,..cum se poate rezolva problema.,.. ..sa cumpar un alt termostat.(abia l-am schimbat acum 24  de ore)...s-o fi rupt centrul flansei in care se sprijina tija termostatului din nou ..? va intreb inainte sa ma apuc sa demontez pt ca sunt destul de departe de un magazin de piese auto...

 

recomand intai sa demontezi si vezi ce s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara..in sfarsit am rezolvat problema. am schimbat din nou termostatul.era blocat pe deschis si l-am dus la magazin si mi-a dat altul in schimb si l-au trimis in garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună.

Am și eu o problemă: azi, în mers, mi s-a aprins un martor de bord și nu știam la ce se referă. Când am ajuns acasă, am văzut că se numește „probleme temperatură motor”. Știe cineva care ar putea fi potențialele probleme, de la cea mai mică la cea mai mare?

Fără miștouri și fără să-mi săriți în cap că nu mă pricep, vă rog.

Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura prea mare sau lipsa lichid racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau anse murdare la senzor vas... verifica intai da ai lichid de racire in vas

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru botez

Buna seara,intampin aceeasi problema ca si colegul tatarupetru117,bujiile nu fac preglow cu mufa senzorului de temperatura conectata,decat dupa ce motorul porneste,cu mufa scoasa face preglow si raman cuplate inca 40 de secunde dupa pornire,la o temperatura exterioara de 11 grade,motorul porneste bine,temp in bord functioneaza corect,dar nu stiu daca e normal ca sa nu faca preglow macar alea 2 sec cat sta martorul bujii in bord,senzorul cred ca este cel original negru. Rog utilizatorii mai experimentati sa imi dea niste sfaturi,multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conectează-te cu un vcds la maşină şi vezi ce temperatură ai pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru botez

Puteti sa imi dati un sfat de achizitie interfata vag com compatibila pt masina mea(golf 4 alh fab.iunie2000?si de la cine sa iau sa fie marfa buna?mersi.

Puteti sa imi dati un sfat de achizitie interfata vag com compatibila pt masina mea(golf 4 alh fab.iunie2000?si de la cine sa iau sa fie marfa buna?mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

cum despre clone e interzis sa discutam recomandarea e sa cumperi originala de la ross-tech e in jur de 1600 de lei in rom sant autorizati sa vanda aceste interfete originale ASPAD sau MOLNAR JOSEF din Sfantu Gheorghe le gasesti pe net

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cudritescuvictor

Salutare,

Am si eu o problema cu acelasi senzor pentru temperatura lichidului de racire.

Am observat ca nu mai indica teperatura in bord, oschileaza, cand la 90 cand la 60 si tot asa...

Am cumpart senzorul de la Hella, adica asta... Producator: HELLA, Cod producator: 6PT 009 107-141

 

http://www.epiesa.ro/senzor-temperatura-lichid-de-racire-vw-bora-1j2-1-4-16v-hella-6pt009107-141/10175/10434/part-1015749/

 

Pe masina mea, Bora AXP 1.4, 16 V, am unul aproape identic, doar ca are culoarea verde deschis si nu verde inchis cum e cel pe care l-am cumparat.

Mecanicul a zis ca mi-l va monta dar voi avea probleme cu relantiul masinii...

 

Voi ce spuneti?

Care-i tipul de senzor care are acea culoare verde deschis si sa se potriveasca si la masina?

 

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi spunem ca mecanicul e un dobitoc. Ce conteaza culoarea daca el respecta standardele impuse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!