Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Salutare din nou.

 

Problema nr.1:  de cand a dat frigul s-a aprins check engine.A 2-a zi s-a stins. A 3-a zi s-a aprins iar.

Apoi l-am sters cu vag-com, iar la scanare:

 

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
        P1118 - 35-10 - - - Intermittent

 

Ce-i drept am alimentat de la niste benzinarii no-name si am mers cam subturat in ideea de a economisi (bad ideea :) ).

Din ce am inteles problema ar fi la a 2-a sonda Lambda. Unde este de fapt amplasata aceasta sonda si exista vreo posibilitate de verificare ?

 

Problema nr.2  Azi dimineata: ora 9.00 - temperatura ext. -18 °C . Becul din portiera nu s-a mai aprins (se pare ca switch-ul s-a bulit din nou). Nu s-a mai auzit amorsarea pompei.

Prima cheie, nimic. A doua cheie, cu greu a luat-o.

 

Cred totusi ca problema cu alimentarea si tensiunea slaba de pe circuit afecteaza in vreun fel sau altul si G2, deoarece imediat dupa am facut scanare si am iarasi: 

 

01039 -  Coolant Temperature Sensor (G2)
            30-10 -  Open or Short to Plus - Intermittent
01176 -  Key
            07-10 -  Signal too Low - Intermittent

 

 

Am verificat cu un voltmetru : tensunea la mufa becului din portiera stanga (cea cu probleme) - 3,9-4,0 V  /  tensiunea la mufa becului din portiera dreapta (care care merge bine) - 12 V.

E ciudat. Cand apas pe butonul de blocare a portierelor (cel mai sus de comenzile de actionare a geamurilor) becul din portiera se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la sonda lambda, eroarea aia nu are legătură cu benzina. Problema este contact imperfect la mufă (pe circuitul de încălzire) sau sonda cu probleme.

Posibil ca eroarea 01176 să se datoreze tensiunii scăzute, dar cea de la G2 cred că tot unor contacte imperfecte la mufă (sau senzor pe ducă).

La mine de exemplu dacă dau la cheie până moare bateria apare o eroare legată de senzorul de la pedala acceleraţiei (dar apare ceva cu signal too high sau implausibil signal, nu cu open circuit) şi parcă şi una legată de imobilizator. Am păţit de 2 ori şi de fiecare dată s-a întâmplat la fel.

În general la erorile care conţin Open or Short to Plus - Intermittent trebuie verificată prima dată mufa senzorului şi cablajul.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul G2 l-am achizitionat acum aproximativ 3 luni  (pe original - OE - 130 Lei). Mufa este buna, este verificata.

A functionat in parametri pana prin decembrie cand a dat frigul. Atunci temperatura apei in bord nu crestea peste 80 (si ajungea greu pana si la 80),

Dar asta s-a dovedit a fi din cauza termostatului (blocat pe deschis). L-am schimbat si de atunci totul a mers ok. Apa ajungea in max 10 minute la 90 grade.

Voi mai face maine o scanare sa vad daca e eroarea ramasa de atunci.

 

 

Stii cumva pe ce gr trebuie sa caut sonda lambda 2 in Vag-Com (si ce valori ar trebui sa imi dea) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru sonda lambda cred că ar fi bine să expui problema pe unul din topic-urile acestea

http://vwforum.ro/topic/105383-problema-sonda-lambda/#entry2202940

http://vwforum.ro/topic/17421-sonda-lambda/

http://vwforum.ro/topic/71489-cum-testez-sondele-lambda/page-2#entry2287617

Si aruncă un ochi prin ataşamente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 si G2 ar trebui sa furnizeze exact aceasi valoare pentru temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e o diferenta de 2-3 grade nu are nimic. De la 10 grade in sus, cam trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da  am pus senzor original si am constatat aceeasi problema .si totusi pe wag.com arata aceeasi temperatura cu bordul si culmea nu face preglow

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e o diferenta de 2-3 grade nu are nimic. De la 10 grade in sus, cam trebuie schimbat.

 

e mult 10 grade....

 

da  am pus senzor original si am constatat aceeasi problema .si totusi pe wag.com arata aceeasi temperatura cu bordul si culmea nu face preglow

 

ce temperatura iti afiseaza ?

 

cu mufa scoasa, da comanda la bujii ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, la scoaterea mufei face preglow. De ce cu senzor nou, OEM, cat si cu cel vechi , bun, nu face preglow, ci le alimenteaza doar cand incepi sa dai la automat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cu oricare dintre senzori se aprind bujiile doar cand dau la automat . cand scot mufa de la senzor face preglow

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si o eu o problemuta cu senzorul de temperatura .am schimbat ieri distributia , filtre si ulei la un golf 1.6 16 v si totul a fost bine pana cand dat fiind faptul ca nu indica temperatura in bord am decis sa schimmb si senzorul .

fapt si facut ,schimbat senzorul, am pornit motorul , a inceput sa urce temperatura in bord cand dupa 10 secunde aiesit fum de sub volan ...si panica .bun am scos mufa la baterie si au inceput investigatiile .cablaj in regula ..in spatele ceasurilor de bord pe o portiune de 5 cm este ars circuitul ..drept urmare dupa remontare bord motorul porneste dar nu mai merg indicatorele de apa , benzina , temperatura exterioara ,si turometru .

va rog dati-mi un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa ceasurile si vezi ce e prajt pe placa lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor in scurt nu cred sa fie vorba, ce culoare are firul prajit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe placa cu circuite din spate de la ceasuri e arsa o portiune de circuit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o problema cu Bora mea motor AJM. De o perioada temperatura apei in bord creste pana la maxim 75-80 grade (nu sta pe 90) indiferent cat de mult as merge.. La un test cu vag-com  i-mi arata 35-40 grade la aceasi temperatura in bord de 75-80 si nici o eroare la sonda de temperatura. 

Intrebari:

- ce trebuie sa schimb, termostatul sau sonda ?

- sonda pe care o am este ELTH LUXEMBURG cod 078919501C neagra, conteaza culoarea (am vazut si sonde verzi) , si codul 078919501A  este la fel ca a mea ?

- ce producatori de sonda recomandati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

recomandarea este sa cumperi OEM. Cele de producator sunt cu cantec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temp. Original sau producator bun gen Beru/Behr ...nu de 25-30RON :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu senzorul dar degeaba, in vcds tot 3,6 grade arata, la un New Beetle 1.9 Tdi Alh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul negru este cel cu care a venit masina din fabrica,iar cel verde este varianta mai noua care se gaseste de cumparat prin magazine,el mai bine cumpara unu pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomandarea este sa cumperi OEM. Cele de producator sunt cu cantec.

 

corect

Schimba senzorul de temp. Original sau producator bun gen Beru/Behr ...nu de 25-30RON :)

 

OEM sau Hella....

 

Am schimbat si eu senzorul dar degeaba, in vcds tot 3,6 grade arata, la un New Beetle 1.9 Tdi Alh.

 

ce ai montat ?

 

totusi, cu unul nou trebuia sa fie mai aproape de realitate..... daca tot asa arata si cu cel vechi. Sa nu ai alte probleme.... trebuie verificat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat unul verde, 50 lei parca a costat, banuiesc ceva intrerupt, daca scot mufa.. ECU detecteaza.

Modificat de Euinsumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu senzorul vechi, aceeasi temperatura aparea in VCDS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, indiferent cat a stat motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!