Jump to content

Cum testez sondele lambda?


raz3k
 Share

Postare recomandată

Schimb-o ...din cauza ei nu se strica nimic...

Dar s-ar putea sa strici avind check-ul aprins tot timpul...nu vei sti ca mai ai alta eroare si ai sa mergi linistit cu masina pina crapa...

Check-ul nu se poate aprinde de 2 ori :)) ...daca e aprins deja...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lcrm

    8

  • raz3k

    5

  • GABIVVX

    5

  • Moog

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai dreptate in privinta asta Moog. Eram pe ganduri pentru ca imi statea aprins check engine cam 50% din timp si 50% stins. Dar cred ca o sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca problema ralantiului a disparut dupa ce ai inlocuit prima sonda ?

Sau persista si acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema relantiului a disparut dupa ce am schimbat prima sonda, ce-a dinaintea catalizatorului! Dar precizez ca aveam acele oscilatii doar dimineata, sau dupa o stationare mai lunga! In timpul zilei cand umblam cu masina imi mergea normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am revenit cu problema mea legata de a-2-a sonda lambda dela golf4 am fost si am testat-o cu vag-com si mi-a dat eroarea b1s2 imbatrinita clar trebuie schimbata.Am sunat in dimineata asta la reprezentanta vw tg.mures si mi-am facut o programare saptamana viitoare pe luni sonda ma costa 712lei plus 150lei manopera stiu ca este scump dar macar asa o sa am o garantie ca daca se duce iar dupa 8000 de km am sa le-o dau de cap.astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi pare anormal sa schimbi din 8 in 8000km sondele.Imposibil sa nu fie si altceva.Am inteles ca ai pus Bosch,astia nu fac pocnitori.Si sonda pe original tot Bosch am senzatia ca iti vine.Am zenzatia ca e si de la de la catalizator.Acum 2 zile am recalibrat clapeta de aceleratie...a mers bine o zi,si seara cand am ajuns acasa(dupa 30 minute bara la bara) iar balbaia motorul dar oricum mergea mai bine,nu mai scotea funingine pe toba.Am bagat Mol 100,si i-am dat cox pe centura,si-a revenit masina,acum merge stok.Repet mergi cu masina mai turat,incearca sa schimbi dupa 2500ture,mergand subturat..nu faci nimic decat sa incarci catalizatorul cu reziduri ...ceea ce duce la erori la sonde.Tu esti un caz aparte...sunt masini de generatie cu masina ta cu 250.000km cu sondele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede-ma ca nu ma duc deloc subturat de regula schimb vitezele cind este rece motorul la 2500rpm iar cind este cald sch. de regula la 3000-3500rpm eu cred ca este benzina de fff proasta calitate sau eu conduc mult in oras pe distanta scurte ca motorul nici nu ajunge sa se incalzeasca.oricum acum astept sa se goleasca rezervorul si am sa ai dau numai benzina de 99+ de la omv

mai este o chestie ciudata la mine am tot citit pe forum ca cei care sunt in situatia mea ba le face probleme relentiul ba nu are putere motorul ba se opreste crede-ma eu nu am astfel de probleme la relantiu sta la 900rpm putere are motorul la drum intins consumul la stilul meu de condus este de 6.6l/100km(am fost in germania cu ea si la viteze de 150-170km/h imi lua 6.6l si supra incarcat)in oras intr-adevar imi consuma in jur de 10-11l dar am spus eu conduc f mult pe distante scurte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O lasi la pornire cand este motoru rece sa se stinga becu de check? Multe sonde se defaecteaza din aceasta cauza deoare ce nu au timp sa ajunga la temeratura de lucru, undeva la 600 de gr C ele avand o rezistenta pentru incalzire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am revenit am fost la reprezentanta vw mi-a schimbat sonda si mi-au schimbat softul masinii au spus ca sondele pe care eu le-am pus pe masina nu erau actualizate cu softul pe care il avea masina sper sa fie asa cum spun ei oricum martorul s-a stins si masina merge fara probleme.va doresc tuturor SARBATORI FERICITE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cine ma poate lamuri si pe mine ce s-a intimplat de mi s-a aprins avertizarea din bord cu evacuare gaze.Am un golf4 1,9 TDI 2004.E sonda lambda sau catalizatorul?

Modificat de catalinharaga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifca ce ti-am zis , firele de la sonda si mufa , daca nu schimba sonda 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am un golf4 1,9 TDI PD AXR 2004 şi la fel..... am probleme cu martorul evacuare gaze. În ultimul timp consumul a crescut, iar când apăs acceleraţia (mai ales cu treapta întâi) se turează dar maşina nu trage....la fel şi cu celelalte trepte, uneori acceleraţia este slăbită. Am să merg să verific sonda lambda săptămâna viitoare şi revin cu informaţii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea. Am niste probleme cu sonda lambda dinainte de catalizator. Cand ii dau benzina de 98 e in regula dar cand trec pe 95 se aprinde check engine in bord. Masina e golf 4 1,6 16v si are 190000km. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hedmasster tu ai diesel, n-ai treaba cu sondele lambda. Fa un log in mers pe canalele 3,10 si 11 si apoi posteaza-l in sectiunea corespunzatoare pt diesel

 

@florynbadescu durata medie de functionare a sondelor(cel putin cele bosch) este de 150k km. Daca nu le-ai schimbat, poti sa iei in calcul aceasta optiune. Daca merge bine cu benzina de 98+, mergi pe d-aia...pana la urma sonda/sondele vor ceda si tot la schimbatul lor ajungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe ce gr se gaseste a 2-a sonda lambda in Vag Com measuring blocks si care ar trebui sa fie valorile normale? (masina: VW Golf4, 1,4 16v, cod motor AXP)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...am gasit grupele in .pdf dar nu reusesc totusi sa le interpretez:

 

Cu motorul pornit dupa aprox 30 de km de mers prin oras la Engine am urmatoarele:

 

GR1 - Engine speed (720/MIN)  / Coolant Temperature (80.0 °C - in bord arata 90.0) / Lamba Controller (-0,8% -1,6% 0,8%) /Basic Setting Requirements (10111011)
GR2 - Engine speed (720 /MIN) / Engine Load (15,8% - 16,5%) / Injection timing (3,28 ms) / Intake manifold pressure (270.0 bar)
GR30 - Bank 1 Sensor 1 (111-011)   /  Bank 1 Sensor 2 (000-100)
GR31 - Lambda Factor (1.000)   /  Lambda Factor (1.000)
GR32 - Lambda (add) Self-Adaptation (-0,2%)  /  Lambda mult self Adaptation (0,0%)
GR33 - Bank1 Lambda Control (0,0% - 2,3% - 1,6%)  /  Bank 1 Voltage of Oxygen Sensor (1,520V - 1,540V)
GR34 - Engine Sppeed (720.min)  /  Exhaust Gas Temp (before CAT) 255 °C  / Bank 1 Sensor 1 Dinamic factor (1.195)

 

 

Azi dimineata - temp ex: -12 °C . Dupa ce am lasat-o aprox 3-4 min la relanti am plecat cu ea si am schimbat vitezele doar la 2500-3000

Dupa 3-4 km de mers, becul cu check engine s-a stins.

Apoi am alimentat de la Petrom benzina 99. Nu s-a mai aprins. Am mers aprox 30 km.

 

Rezultatele in Vag-Com sunt cele de mai sus.

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,puteti sa-mi spuneti daca sonda lambda mai lucreaza in parametrii?Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

si la mine se manifesta aceleasi probleme la masina din semnatura....nu am apucat sa fac print la nici o diagnoza pana acum,singurele eroari care le-am retinut si s-au manifesat de fiecare data la diagnoza au fost rateu ardere cilindru 4 si senzor nox,semanl implauzibil,smnal prea mic....de consum sa nu mai vorbim,care e treaba cu sonzorul asta nox?,toti mecanici pe care i-am intrebat au zis ca e sonda lambda de reglaj  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut,golf 4 bcb2002 aceeasi problema...check aprins in bord,emmission workshop PE bc...in rest nimic, probleme la relanti,sau altceva de genul asta...masina e abia adusa de afara,si e la prima întâlnire cu benzina de 95 din rommanica...s.a.aprins in momentul in care am băgat putin piciorul in ea pt proba...pe tester da sonda 1 semnal intermitent...eroare stearsa si reaparuta la scurt timp...sa fie benzina sau necesita alta sonda?

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On Saturday, December 24, 2011 at 7:13 AM, lcrm said:

am revenit am fost la reprezentanta vw mi-a schimbat sonda si mi-au schimbat softul masinii au spus ca sondele pe care eu le-am pus pe masina nu erau actualizate cu softul pe care il avea masina sper sa fie asa cum spun ei oricum martorul s-a stins si masina merge fara probleme.va doresc tuturor SARBATORI FERICITE.

Am acceas problema ce trebuie sa fac sa nu ajung la reprezentanta, am cumparat sonda noua si imi da eroare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/24/2011 at 6:13, lcrm a scris:

Salutare, dupa schimbarea ei am ublat la fire, am scos mufa de la sonda am puso la loc si imi da aceasta eroare acum.
Intreb si eu este eroare pe prima sonda, sau pe a doua, cea de dupa catalizator?
Multumesc.

2017-11-18 12.59.41.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Se poate ca eu sa am decat o singura sonda lambda? Este in fata la iesirea galeriei din motor. Vw Bora 1.6 16V AUS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

este posibil, da. Sunt unele cu una si altele cu 2, dar nu mai retin care motoare. cred ca doar cele euro 2 au una

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea este euro 4. Si o am decat pe accea de la iesirea din motor in fata. Chestia faina este ca pe diagnoza imi apare notat:O2S12. Adica cum ar fi cea de dupa catalizator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!