Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Mergi cu ea citeva zile , macar vreo 100 km si vezi daca isi revine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Initial aveai eroare, zici ca a disparut, deci ceva s-a schimbat.

pompa de benzina din rezervor merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Moog. Am mers pana acuum 70-80 km de cand l-am schimbat. Voi mai merge azi si maine cu ea inca vreo 50-100 sa vad daca isi revine.

 

Marius, asta chiar nu stiu. Se poate verifica mecanic presiunea? Ca electronic, pe tester, nu imi da acea pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

In primul rand daca bazie cand deschizi portiera, al doilea rand daca baga benzina pe tur, furtunul negru de sub capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand deschid portiera de la volan nu bazaie din cate observ. Bazaie doar cand pun contactul.

Totusi, daca pun contactul de mai multe ori degeaba.

 

Poti sa-mi explici te rog unde e pozitionat mai exact acel furtun?

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Pe langa lonjeronul drept  aproape de vasul de antigel vin in sus 3 furtune, unul negru, albastru si alb(parca). Acolo e o imbinare exact ca cea de la filtrul de benzina, apesi pe butonul mic de pe cupla aia rapida si vine jos. Apoi tii contactul sa bage...ar trebui sa vina cv benzina.

 

PS: switchul de la usa ti bun? piuie bordul daca lasi luminile aprinse?

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad benzina baga cu presiune...

Cum pot verifica switch-ul de la usa? Daca las luminile aprinse nu piuie cand deschid portiera  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

deci e dus. ar cam trebui schimbat.

 

PS: CU cheia scoasa din contact trebuie sa piule, sau alta metoda cu motorul pornit si plafoniera pe pozitia usi deschise trebuie sa se aprinda doar cand deschizi portiera.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce legatura are acel switch din portiera cu pornirea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna ok sonda lambda? Cit ai in 32? Dar semnal instant sonda de pe gr1 cu 3?

Nu-ti amorseaza pompa...din cauza switch-ului...

Si deabia cand dai a2a cheie porneste ok...la prima se amorseaza pompa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Pai si stie cineva unde exact este amplasat acel switch si cat costa?

Mentionez ca nici becul din portiera de la sofer nu functioneaza, cu toate ca becul este bun, nu e ars. 

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in portiera la broasca...parca era DIY pt asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Era un baiat, Masina Poporului in iasi care se pricepea la operatiunea "switch-ul".

Poti sa faci si tu, daca ai habar de mecanica si putina electronica si switch, evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi sta acul care indica temperatura apei fix pe mijloc de ceva timp desi verificat cu interfata temperatura e ok. Asta de ceva timp...oare ce are ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Pe output test la instruments sta tot deplasat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare. Am observat ca pe gatul rezervorului, sub buson am un mic furtunel care era infundat cu mizerie.

I-am scos mizeria cu o surubelnita subtire, dupa care cand am tras surubelnita in afara a iesit si cam 10 cm de furtun. Am suflat in el si nu e infundat. Suflu, dar greu.

Are vreo legatura asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai dat peste "burlanul" din zona...pe acolo curge apa de ploaie, benzina varsata etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, am facuti cam 150 km de oras si tot asa face dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai drum prin Iasi da o sarma inainte...dimineata sant disponibil...sa trag un ochi la ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele persista. Benzina baga. Nu-i dau de capat. 

Atasez si un filmulet.

 

 

 

Moog. Pe la sf saptamanii s-ar putea sa ajung prin Iasi.

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai probabil e problema de alimentare...

Incearca sa pui contact, scoti cheia, pauza 10sec, pui contact...de citeva ori , dupa care dai cheie fara sa astepti sa se stinga becurile...

Daca pleaca din prima e prob de alimentare...se dezamorseaza pompa...

Sau si mai probabil switch-ul din portiera care printre altele "comanda" si releul pompei...ECU considera ca vrei sa pleci si da citeva secunde impuls pe pompa sa se faca presiune...

Sau poti verifica cu VAG-ul...

1. output test pina la capat inclusiv releu pompa...

2. Scoti furtunul din rampa/supapa regulatoare presiune si vezi daca ai benzina acolo...

3. daca ai benzina dai cheie...daca nu, faci rost de 1l de zama si o bricheta ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am un vw golf 4, 1.4, iar azi mergând cu mașina mi-a apărut in bord STOP cu indicatorul de apa si când m-am uitat la temperatura era pe la 125 grade. Am oprit imediat, am lăsat-o 5 minute sa se odihneasca si am deschis capital. Apa in vas era mai sus de maxim dar nu bolborosea. Oare ce sa fie? Mă puteți ajuta cu o informație? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca deschide termostatul,dar cred ca trebuie altul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un vw golf 4, 1.4, iar azi mergând cu mașina mi-a apărut in bord STOP cu indicatorul de apa si când m-am uitat la temperatura era pe la 125 grade. Am oprit imediat, am lăsat-o 5 minute sa se odihneasca si am deschis capital. Apa in vas era mai sus de maxim dar nu bolborosea. Oare ce sa fie? Mă puteți ajuta cu o informație? Multumesc anticipat.

Ventilatoarele din fata mergeau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service, s-a constatat ca e defect termostatul, au montat unul nou, i-au făcut proba, temperatura tot crestea. Când au dat termostatul nou jos, au văzut ca s-a spart capătul unde intra termostatul, mai exact locul unde intra tamburusul de la termostat. Au găsit sa schimbe doar carcasa aia cu tot cu senzori, si deocamdată am oprit lucrarea. Ce e de făcut? Mentionez ca au pus termostat simplu WAHLER, e bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!