Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

La mine in seara asta dupa ce am mers un km mi-a ajuns apa la 90 de grade in bord dupa care a scazut la 60.

Dar la mine sunt cel mai probabil de vina ceasurile. :(

Modificat de mariuscj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat impreuna cu termostatul(tot original).

Daca in bord creste peste 90 temperatura si ii dau vreo 2 peste bord scade inapoi la 90.

Modificat de mariuscj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata da.... cand pleci si ai motorul rece, cum vezi ca incepe sa se ridice acul de la temp lichid racire, atunci trage pe dreapta si verifica furtunul gros de la radiator. Daca e caldut, atunci e clar ca termostatul tau nu inchide bine.

daca sunt figuri la pornire, si bujiile sunt bune, comanda lor e buna... atunci se necesita si alt G62.

lucruri distincte, solutii diferite...

este vorba de furtunul din dreapta-jos in poza asta ?

trebuie termostat,garnitura...ce este cu flansa aia, se schimba cu termostatul sau doar daca e nevoie?

From HTC via Tapatalk.

post-66542-13557530210667_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ala e furtunul.

Nu are treaba flansa. Termostatul este in chiulasa, flansa vine peste el. Comanzi doar termostatul plus oring-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Florin.

o sa comand termostat ( vreo recomandare de firma?), sper sa nu pierd prea mult lichid cand il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara 1 litru de G12 plus unul de apa distilata. Recomand ca motorul sa fie caldut, nu fierbinte.... sa nu fie nici rece, sa-ti inghete degetele....

Wahler, Behr... daca nu sunt fonduri de cel OEM - care ajunge pe la 120 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu G62 astazi. Aveam eroare intermitenta la el in Grupul engine pe vagcom. E posibil un consum marit cu 1% din cauza lui? Precizez ca in bord imi indica liniar pana la 90 de grade fara oscilatii si ramanea acolo.

Piesa a costat 27 lei :blink: e verde si scrie Made in Germany pe punga. Sper sa tina macar un an. La schimb am pierdut aproape 1l de antigel si piesa schimbata e neagra cu stanta vwaudi si cred ca e din 41/2000.

Modificat de Ionut_T
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 % ?? Chiar te afecteaza? Sau vrei sa spui + 1 l la 100 de km?

27 lei?? Poate 127 lei.

Daca a fost doar 27 lei atunci nu cred ca e original , degeaba scrie pe el Made in Germany.

Recomandarea e sa pui original.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca se refera la 1 litru la 100 km .

27 lei, nu a mentionat ca ar fi OM, este de producator cel mai probabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai platit manopera mai mult decit a costat piesa...Sper sa te tina cit sa treci iarna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era vorba de 1 la suta de km in plus, iar piesa este de producator

la scanare intre valorile de temperatura citite pe engine si pe instruments nu e nici o diferenta, poate un grad si nu mai am nici o eroare :rolleyes:

eu sper sa tina macar un an

post-39311-0-34548500-1355852725_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si normal ca poti sa ai consum ridicat din cauza asta, daca da eroare, ECU va merge "luandu-se" dupa temperatura motorinei din pompa, si pe frigul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era vorba de 1 la suta de km in plus, iar piesa este de producator

la scanare intre valorile de temperatura citite pe engine si pe instruments nu e nici o diferenta, poate un grad si nu mai am nici o eroare :rolleyes:

eu sper sa tina macar un an

Nu cred ca te tine mai multb de 4-6 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa proaste sa fie? dupa 4 luni nu merge sa faci scandal (garantie) ?

daca este regula ce spune AlBundy atunci nu merita sa iei altceva decat original. dai de 5 ori mai mult dar dacat tine de 5 ori mai mult (macar 2 ani) esti pe profit; nu mai pierzi timp si antigel la fiecare schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai monitorizeaza din cand in cand senzorul....e posibil ca de la el sa ai consum marit. Dar tine cont si de temperatura exterioara, functionarea climatronicului, etc.

Acum pe frigul asta + climatronic la maxim +distante scurte parcurse sa stii ca ti se ridica consumul. Iarna nu-i ca vara :).

Tu cum ai observat ca iti consuma mai mult cu 1 l/ 100 km? Te-ai luat dupa Bc ? (computerul de bord)

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa proaste sa fie? dupa 4 luni nu merge sa faci scandal (garantie) ?

daca este regula ce spune AlBundy atunci nu merita sa iei altceva decat original. dai de 5 ori mai mult dar dacat tine de 5 ori mai mult (macar 2 ani) esti pe profit; nu mai pierzi timp si antigel la fiecare schimb

S-a mai discutat aici pe tema asta...tot timpul s-a spus sa se cumpere OEM.

La garantie te intreaba in primul rand daca ai montat in service autorizat si-ti cere factura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai monitorizeaza din cand in cand senzorul....e posibil ca de la el sa ai consum marit. Dar tine cont si de temperatura exterioara, functionarea climatronicului, etc.

Acum pe frigul asta + climatronic la maxim +distante scurte parcurse sa stii ca ti se ridica consumul. Iarna nu-i ca vara :).

Tu cum ai observat ca iti consuma mai mult cu 1 l/ 100 km? Te-ai luat dupa Bc ? (computerul de bord)

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Este vorba de consumul dat de BC care corespunde cu cel real

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat aici pe tema asta...tot timpul s-a spus sa se cumpere OEM.

La garantie te intreaba in primul rand daca ai montat in service autorizat si-ti cere factura.

am scris pe toate topicurile deschise pe tema asta... G62 - cumparati OEM... restul, le schimbi cu sacosile.....

garantie... da, nu cred ca o sa ti-l inlocuiasca nimeni... din pacate si oricum, nu merita sa montezi iar o petarda....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat acum 1 an si jumatate G62-ul si am cumparat Febi (m-a costat 54 lei).

Pana acum nu am avut nici o problema cu el. Diferenta de temperatura intre "Engine" si "Instruments" este in continuare de 2-3 grade maxim. :icon_thumleft:

Poate sunt eu mai norocos, dar asta nu inseamna ca data viitoare nu-mi voi cumpara OEM. :D

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori si eu o lamurire legat de problema mea. Masina in cauza un golf 4 de 1.6 16v, cod BCB, 11.2002. Acul ce indica temperatura apei are fluctuatii, ajunge aproape de 90(acul este in dreptul cifrei 9) iar scade ,iar creste. De incalzit masina se incalzeste la fel ca inainde si "baga"caldura ok(nu sunt fluctuatii de caldura). Am fost la service si el a spus ca ar fi senzorul de temparatura,partea ciudata e ca a pus vag-com , dar mi-a spus ca nu ii arata error pt senzor.Dar el a spus faputul ca baga caldura si ca are fluctuatii nu poate fi de la termostat(ce initial am crezut eu ca ar fi) ci senzorul de temperatura. O sa-l schimb, dar vreau sa fiu sigur ca e acesta, ceea ce ma nemutumeste este faptul ca nu a indicat error si sa nu fie totusi termostatul.

Si un cod OEM pt senzor si termostat as dori, daca puteti sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in timpiul functionarii motorului urmareste cu VCDS temperatura raportata de senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi arata mecanicul temperatura, si pe bord era aprox 80-85gr, si pe calculator scria 68.4 cat am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie corelata temperatura de pe engine cu cea de pe ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!