Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

salut am si eu o problema dimineata cand e rece nu porneste motorul din ce cauz nu imi da curent in fisele de la bujii cand sot mufa de la senzoru g62 senzoru de temperatura forneste la sfert de cheie dar rezistenta in bord sta mai mult cand e scoasa mufa si 2 secunde cand e bagata am schimbat si senzorul si releul l am verificat ce e de facut am fost si la seris cu ia si nimic nu stiu aia si la un electrician

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prelungeste timpul de actionare al bujiilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma am schimbat si eu senzorul de temperatura

Cost 107 lei original ,cod 059919501A, pe masina era senzorul original cod 078919501C, fabricatie 44-99 :) a tinut ceva

Eroare nu avea in vag com, ce am constatat cand l-am dat jos e ca se misca stanga dreapta din mijloc, asta nu cred ca era normal

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo. Oricum, l-ai luat bine.... la reprezentanta e 150 lei. Un senzor defect, poate sa furnizeze informatii eronate.....nu e obligatoriu sa de-a eroare - asta se intampla cand intrerupe un circuit - chiar si intermitent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreo problema daca apa nu sta la 90 gradea, imi sta cam la 70./..?? E grav sa merg asa ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si vezi de unde e problema...

Poate fi termostatul defect si blocat pe deschis...sau de la senzorul de apa...

Daca e de la senzor si arata aiurea nu ai sa stii cind iti va fierbe motorul de exemplu...

Daca e de la termostat ai sa mergi cu motorul rece la drum lung...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mi-am pus bateria la redreseor si dintro data sor stricat kilometrajul imi arata viteza mai mare decat cea pe care o am. turometrul

nu mia mere pana la 6000 la 5000 se opreste , si cred ca si asta so stricat tot atuncea. Leas putea repara sau trebuie inlocuite???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus bateria la incarcat fiind pe masina, fara sa scoti bornele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bursasiu, intai incearca sa-i rescrii soft-ul, cu altul nou. Fa-i test si vezi daca si-a revenit. Daca da, trebuie facuta adaptarea, daca nu - verifica daca e ceva ars pe placa. Altfel, trebuie alt cluster - vezi ca ceasurile nu sunt plug a play - trebuie adaptate pe masina, scrise cipurile la chei, etc.... altfel nu porneste masina.

Legat de temperatura lichidului de racire - daca e termostatul defect, mergi cu motorul rece, consuma mai mult si nici nu merge la performatele lui optime.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am pus masina la incarcat cu bornele puse. dc???

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca un redresor poate furniza pana la 17-18-19 V, si de aici apar problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, pe orice redresor, sau in instructiunile lui scrie clar, cu rosu, sa deconectezi bornele de la baterie inainte sa o pui la incarcat.

Asta este un aspect, iar al doilea aspect, deloc de neglijat este acela ca in timpul incarcarii bateriei se degaja vapori de acid sulfuric, care poate

afecta/coroda metalul din zona respectiva. Deci bateria trebuie demontata de pe masina inainte de incarcare.

S-ar putea sa te coste cam mult ce ai facut tu... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, un cluster plus adaptarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil si alte module, asta o sa vada la prima diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miam skimbat o sonda lambda si dupa skimbare mia facut o diagnoza pe un laptop cu programul VCDS sau cum se numea. nu mia zis niimika de probleme sau alceva. Ce inseamna cluster plus adaptare lui????\

O intrebare. E normal consumul de 6.5 - 7 la drum intins cu 5 in masina plus bagaje la un mers usor fara viteze si acelerari aiurea. la modelul acesta de masina??/ Si la daca urc o panta mai lunga in viteza 2 tura cam la 3000 imi arata consum instant peste 15% 20?

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bun consumul...ai vrea sa consume 4l/100 ? :)

Fara incarcare ai scoate 6-6.5 poate ceva mai putin...

Nu te mai uita la consumul instantaneu in sarcina...vad ca stai prost cu nervii :)) ...poti sa vezi si 40-50% :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul e ok.....asa cum ti-a zis si Moog.

Cluster si adaptarea lui - pe semne ai paradit clusterul - ceasurile - se poate sa fie nevoie sa le inlocuiesti - ca sa mearga masina dupa ce le schimbi, trebuie sa faci adaptarea lor, scrierea cheilor, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Florin ceva nu inteleg si tare cred ca am luat sau mi-au adus senzorul nepotrivit pentru masina

Cum am spus mai sus pe masina am avut 078.919.501 C si mie mi-au adus 059.919.501 A

Am verificat diferenta intre cei 2 senzori si cand e diferenta de 4 cand de 6 dar nu mai mult, cu celalalt la cald diferenta era de maxim 3 grade, deci cred ca il dau jos, il vand si imi iau codul meu care e pe masina

Ce zici? erori pe vag nimic, totul e ok, senzorul functioneaza ok

P.s. am facut o cerere la un alt magazin si se pare ca aceste este noul cod OE al senzorului deci cel care l-am pus este ok

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

078.919.501 C a fost inlocuit de 059.919.501 A ...ideea e ca in Etka, 078.919.501 C nu apare pe nicio Skoda.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta cu un cod si culoare,eventual numar de pini pentru G2 la un 1,6 fsi BAD?Multumesc.

Ar fi de folos codurile si pentru garnitura si siguranta.Ce marca o fi pe or.?bosch?

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa il identific,e verde cu 4 pini ...ar mai fi codurile.....Diferenta la rece,cu motor nepornit este de doua grade (intre engine si instruments)iar la cald de patru.Sa il schimb?cu ce marca?

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Domnilor ori eu sunt eu nebun ori e senzorul de temperatura care e nou si anume, ajung acasa motorul la 90 de grade opresc, stau si vb la telefon dupa apx 5 minute pun contactul si vad ca acul e deasupra la prima linie de sub 90, iau si pun din nou contactul si acul e iar la 90, am mai stat o perioada si sa repetat, dar dc pun contactul repetat nu face, oare cesa fie

Mentionez ca la cald diferenta intre engine si instrumente ajunge si la 7-8 grade , mai mult pe instrumente ca la engine, oare e nebun de nou? etse OEM

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dureros....cam mare diferenta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!