Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Am tot citit ceea ce scrieti pe aici de senzor si am zis sa verific si la mine pe measuring blocks din engine si instrumente dc bine am inteles, deci rezulatatul e urmatorul,

Afara 0 grade, pe engine la casuta 1 si 7 temperatura lichid racire era la 11.2 identic, iar imediat dupa la instrumente la casuta 3 era la 30.0 grade

Sa inteleg ca e defect, nu?

Simptomele care le intalnesc sunt ca si la colegul de mai sus, mers neregulat la relanti apx 5 secunde insotit de fum albicios ca de motorina nearsa

O parere pentru cei care se pricep, deja am cerut oferta pe OEM la senzor numai in baza a ceea ce sa scris aici.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e defect.

OEM, e cel mai recomandat - pretul lui e intre 130 si 150 lei. Celelalte, de 30-40-50 lei, risti sa le schimbi cu sacosile....in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin eroare nu da deloc ca si cum ar fi defect , de aceea ma indus in eroare, oricum il comand pe oem si il inlocuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da eroare pentru ca temperstura raportata de el este in plaja pe care o asteapta ecu.

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am primit raspuns la cererea de oferta pe original

Am dat seria de sasiu si dupa seria de sasiu senzorul costa 48 de lei, sunt cam nedumerit dar vedem, de aceea am dat si seria de sasiu, senzor cu 4 pini

bafta

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pret bun eu numai peste 80 lei am gasit hella

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am primit raspuns la cererea de oferta pe original

Am dat seria de sasiu si dupa seria de sasiu senzorul costa 48 de lei, sunt cam nedumerit dar vedem, de aceea am dat si seria de sasiu, senzor cu 4 pini

bafta

Toate au 4 pini. Doar ca unul are mufa patrata, altul are cu o muchie rotunda.

La banii astia, nu-i OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin am vazut cererea la autonet facuta cu ochii mei, cei de la magazin suntem prieteni de ani de zile de la patron la vanzator si in dreptul senzorului este bifata casuta de OEM, pe langa mai sunt cateva variante dar nu m-am uitat, cererea a fost facuta pe original

Vedem cand ajunge, dureaza 4-5 zile, asa scrie , dc mint ei mint si eu, dar cum am spus vom vedea ce ajunge, nu e original nu se ridica deci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda - a luat o cunostinta, originala, de la reprezentanta - 150 lei..... acum, nu te contrazic, vedem cand vine ce este. Da, ca idee, si Febi e mai scumpa de atat....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat si eu original cu 118 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, reduceri, etc....dar pana la 48 lei, e cale lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detin o bora 1.9TDI 115cp din 2000

am avut probleme cu garnitura de chiulasa , am schimbat garnitura ,am rectificat chiulasa ,am schimbat termostatul

dupa aia a aparut o noua problema nu aveam caldura in masina ,am mers la mecanic ,acesta a facut un test cu vag-ul si a zis ca trebuie schimbat senzorul de temperatura a lichidului de racire pentru ca da eroare , am trasa o fuga la primul magazin si am cumparat un senzor cu 40 lei l-an schimbat dar problema a ramas

intro dimineata am pornit masina si am intrat in climatronic in modul diagnose la pozitia 7 am vazut ca indica 14 dupa cateva minute am plecat cu masina ,dupa 2 km indica 28 am ajuns la un semafor am stat cateva secunde si indica 20 si tot scadea m-am uitat in bord la apa aceasta se apropia de 60 grade . Am plecat la drum dupa 30 km la pozitia 7 indica 67 si aveam caldura in masina , am parcat si dupa cateva minute indica -5 in bord apa era la 90 grade si nu mai avem caldura in masina

ce as putea sa fac sa rezolv problema multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Da, reduceri, etc....dar pana la 48 lei, e cale lunga. ,,EXACT...nu gasesti la banii astia pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni eu vad acum ca sunteti gica contra

In primul rand senzorul este comandat dupa seria de sasiu, vine in 4-5 zile , la cerere de oferta facuta cei de la autonet unde sa facut cererea au bifat ca e pe original, astfel senzorul sa comandat

Poate sa aiba influenta ca motorul meu este AHF euro 2 si nu ALH euro 3, la ALH tot de acolo am cumparat si eu la 120 de lei, de aceea sunt putin nelamurit, dar cum am spus mai sus am mers si vazut cu ochii mei ca sa cerut pe original, mai departe nu mai tine de mine decat sa asteptam sa vedem ce se va intampla si ce va veni, va pun poza dc vine pe original la pretul acesta

Banuiesc ca are sigla VW sau SKODApe el, altfel nu il iau

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil de aici diferenta. Magazinul de unde l-am cumparat eu, l-a comandat tot la Autonet (comanda facuta tot cu seria de caroserie) si a costat 118.

Cand il primesti, sa postezi codul de pe el.

Vezi ca cei de la Autonet "uita" sa dea si oringul si siguranta, cel putin asa au facut in cazul meu.

Noroc cu tipul de la magazin care mi le-a adus ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Ce ziceti diferenta de temp pe engine si instruments este ok sau am probleme cu g62? ms

post-48630-0-20585100-1322508635_thumb.j

post-48630-0-75085900-1322508635_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin sa stii ca ai avut dreptate

Azi am fost sa imi iau senzorul, cand mi la dat in mana ma uitam ca la un extraterestru si l-am intrebat ca unde sa il pun

Al meu este ca la alh, mufa curbata ca semiluna, asta ce la adus intradevar era pe original, era maro si patrat, nu stiu unde sar potrivi si la ce masina

Deci in concluzie o sa ma duc inca odata sa vad ce va aduce, nu am facut alta comanda ca m-am enervat pe moment cum e posibil sa gresesti cu seria de sasiu, fara mai intelegem

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

innebunit de pornirile aiurea de dimineata la rece am fost la un prieten electrician si mi-a verificat asa:bujiile sunt bune,releul este bun.mi-a zis ca singura chestie care poate fi stricata sau decalibrata este g62 de stau bujiile putin pornite(aproape deloc).mi-a scos mufa de la el( a zis ca ecu ia cea mai mica valoare) si bujiile au stat aprinse perfect,pornirea a fost perfecta.acum sa astept maine de dimineata pana sa iasa soarele si sa vad ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz, de ce nu maresti perioada cat bujiile stau aprinse cu VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit aceeasi problema ca si SSorin .. ma urc dim in masina pornesc motoru .. sii .. mi se aprinde becu in bord .. ma dau jos ma uit .. niv antigelului la linia de maxim .. opresc pornesc din nou ... nimic .. am mai adaugat putin peste maxim .. am oprit pornit si nu sa mai aprins .. fff tare .. nu :D:D :)) :)) ... aaaa si cineva imi zisese ca borcanelu meu e pe duca .. da nam mai patitpana acu

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU borcanelul e pe duca, ci s-au oxidat putin contactele de la senzor. Incearca sa-i cureti cu smirghel fin si va merge perfect. Ai sa vezi in borcanel merg 2 tije subtiri metalice(electrozi), alea "vad" daca e sau nu antigel in borcan masurand conductivitatea intre ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum imi dau seama daca g62 e decalibrat?

Ieri de exemplu cand erau 6-7 grade in garaj la prima pornire am pus vcds-ul pe masina si vad la un moment dat ca temperatura motorului e de 34 grade.

Erori nu am. Cu cat e mai frig cu atat porneste mai aiurea. La cald totul e ok. G62 e nou, de 2 saptamani, Febi. O fi prost?

Daca afara sunt dimineata 3 grade de exemplu, cat trebuie sa-mi arata pe vcds temperatura motorului? Tot 3?

Imi explica si mie cineva va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata fara sa pornesti motorul intri pe engine si instruments si te uiti la temperaturi...

Mai ai senzori de temp de exterior si pe admisie aer...teoretic...cel putin asa e la benzinare (ma refer la cel de pe admisie)

Deci 4 temperaturi date de senzori diferiti...diferente de citeva grd sint ok....

Pornesti motorul si urmaresti pe engine cel de apa...daca variaza lent si liniar e ok...daca sare ca spartul ba 10, 15, 9,20, etc atunci iar e o problema...

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibil sa fie defect - prost, de nou - fa cum ti-a zis Moog si vezi cum se comporta.

Pe viitor, cumpara senzor OEM - e mai scump, dar are un rol important la pornire, asa ca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!