Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

E un pic cam invers din cate am vazut...iarna porneste mai turat ca vara,tocmai din cauza senzorului(iarna nu'i ca vara :) ).Pornirea defectuoasa la rece poate avea ca si cauza un G2/62 defect sau cauze legate direct de aprindere:bujii,fise/bobine.Oricum Crissul,nu e belea la tine asa ca stai linistit!Daca nu e stricat,nu repara :)

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa n-am probleme cu ea..mai ales ca-i de vanzare :blah_: (scuze de offtopic)

oricum nu ma las pana nu-i dau de cap..si va anunt

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costin_silviu

Salut

dupa ce am citit toate cele 43 de pagini nu am aflat problema care o am la masina desi am vazut ca cineva a mai semnalato si nu a primit nici un raspuns. Mi s-a intamplat ca la urcarea in deal, si la perioada mai mica si la una mai lunga, la turatii de pana la 3000 mi-a crescut apa de la 90 catre prima [cenzurat]. Am oprit masina, dar nu motorul, si si-a revenit acul. Nu am nici o eroare la scanare. Ventilatoarele mergeau sigur pentru ca era clima pornita si ele functioneaza in ambele trepte. Daca ajuta cumva pot sa va spun ca imi raman pornite ventilatoarele dupa ce opresc motorul pentru vro un minut.

Multumesc (scuze daca sunt off-topic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cand vezi ca indicatorul indica un pic peste 90 de grade, scaneaza pe Engine si pe Instruments si verifica temperatura lichidului de racire. Daca nu sunt diferente mari intre cele doua valori, inseamna ca G62-ul e ok.

2. daca zici ca ventilatoarele functionau, ramane ca ai ceva probleme la sistemul de racire, si acesta nu face fata - termostat care nu deschide la maxim, radiator infundat, pompa de apa cu probleme.

P.S. - nu a aruncat apa din vas, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate interveni inertia acului...

Fa un log in mers la temp in conditiile in care iti apare "eroarea"...si banui ca ai sa te linistesti...

La fosta masina se ducea acul pe capat...isi revenea numai cu un pumn in bord :)

Ce sperietura am tras prima data :)) pocnea de ris electricianul cind l-am sunat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costin_silviu

salut

mersi pentru promtitudine

chestia asta mi s-a intamplat pe Transfagarasan de vro 2 ori 2010 si pe la Cuibu Dorului spre Padina acu 2 saptamani ( daca are vro relevanta)- vreau sa spun ca pe aceste trasee nu puteam sa merg cu foarte mare viteza sau turatii mari pe durata lunga. Temperatura numai la deal s-a ridicat de la 90

Ideea e ca pompa de apa a fost schimbata in iarna impreuna cu curele si termostatul octombrie 2010. Acum am dat bara jos si am suflat radiatoarele care erau pline de pietricele ( am fost socat de cantitatea de praf ce a iesit). Nu mi-a ramas decat sa verific daca termocupla da comanda sa plece venilatorul mare pe treapata a 2-a numai ca nu am reusit sa trec cu temperatura de 96 ( citita din vag com) si nu stiu cum sa fac sa plece pe direct. Baiatul care se ocupa de masina mea a zis ca nu da cod de eroare termocupla.

Daca va ajuta cu ceva si are vro relevanta am vazut ca temperatura exterioara ce o indica pe clima si la bord nu este mereu cea reala ( prin comparatie cu alte termometre stradale si la alte masini) dar am inteles ca nici ala nu da cod ca nu are cum sa fie verificat daca mai e bun.

Nu mi-a aruncat apa din vas - nivelul este la fel ca in iarna cand am schimbat curele si pompa = un pic peste nivelul maxim.

Modificat de costin_silviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit mosule, cind iei o curba acul din inertie se duce in dreapta...in stg nu-l lasa "circuitul electric" care la adus pina la 90 grd...

De revenit inapoi revine destul de greu...

Cind esti in curba esti atent la condus nu la acele din bord, il observi deabia in linie dreapta :o ... :rolleyes:

Si te sperii...

Dai o forja la 4500-5000rpm si o sa pornesca si treapta 2 ... poate si 3 :))

Daca e sa-ti fiarba motorul se duce acul pe capat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ptin off topic..dar nu pot sa deschit alt topic de aceea intreb aici! scanez...cu VCDS...cum se mai numeste si pe engine pot intra sa fac,,diagnoza dar pe instruments..nu mi da voie...poate s ama ajute cineva...cu o ideee. motor 1z 90cp TDI passat 94! multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat doar cu contactul pus,fara a porni motorul? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...in principiul doar cu contactul pus...dar am incercat si cu motorul pornit,ambele variante le am incercat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu un vw golf 4 tdi si mise intampla cateodata un lucru.Cand trebuie sa opresc la semafor ,dupa ce o scot din viteza turometrul imi indica 1200.Daca imi puteti da un sfat va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, am probleme cu pornirea atunci cand motorul e rece, in sensul in care masina porneste pt 2 secunde dar apoi se opreste, si trebuie sa o tin eu accelerata pe la 1200 vreo 5 minute ca sa nu se mai opreasca, si cand iau piciorul de pe acceleratie turatie e undeva pe la 600 nu 800 cum e normal....cineva mi-a zis ca poate fii senzorul de temperatura ? dar care dintre senzori ca am inteles ca sunt mai multi?:( sper ca nu am postat gresit...imi cer scuze anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu istef... La cald nu pornea masina, pornea greu, am fost la Nurvil Valcea au pus masina pe tester si a fost senzorul de temperatura. L-am schimbat si pornea masina fara probleme.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare, astazi la un drum mai lung am avut fluctuati la acu de la temperatura intre 0 si 90

Modificat de nacrabu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cureti mufa cu un spray de contacte si sterge eroarea stocata. Dupa asta, vezi cum se comporta, in timp. Daca tot o sa faca figuri, schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut si curatat desi nu prea am avut ce ,m-am uitat si pe la fire nimic suspect,am facut doua drumuri si merge ,oricum maine am programare ta tester si am sa vad mai multe acolo , :offtopic: daca tot ma duc sa fac testu ar trebui sa ma mai uit si la altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cand face figuri e dus deja si poti sa-l cureti cat vrei. Are eroare pe intermitent care apoi da in "short to....". Oricum pentru 35-40 de lei nu are rost sa nu tii motorul in parametri

In cazul tau daca joaca acul asa e G2 vinovat, dar mai mult ca sigur si G62 e afectat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comanda ii data oricum dar cel mai ieftin ii 60ron ceva marca italiana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar mai mult ca sigur si G62 e afectat

Relativ....oricum, nu poti sta asa cu el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mult 60. Eu am dat 30 pe Febi, bine e un pret prefential, ca normal era 35 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spunetimi va rog daca schimb senzorul G62 trebuie facuta si o adaptare cu VagCom?

Cateodata am fluctautii de turatie la relanti urca la 1000 rotatii apoi la 1200 si revine pe la 850.Senzorul este baiul?

Modificat de krumel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei asa se manifesta. Dupa ce schimbi senzorul G62, nu trebuie sa faci nicio adaptare.....dar nu strica sa stergi erorile de pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati ,de trei zile de cand am curatat mufa nu a mai facut figuri merge deocamdata ,am sters eroarea

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 -- Open or Short to Plus - Intermittent

astept vreo doua saptamani sa vedem cum se comporta si am sa-i mai fac un scan,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cureti mufa cu un spray de contacte si sterge eroarea stocata. Dupa asta, vezi cum se comporta, in timp. Daca tot o sa faca figuri, schimba senzorul.

Ai vazut....poate ai scapat doar cu atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!