Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca vine exact cu aceleasi dotari standard atunci eu sunt dezamagit si astept un pret usor mai mic. Aici depinde de PiA, desi la ce politica de jegmanire au nu m-ar mira.

Politica din .DE mi se pare justa. Produc ei masina mai ieftin, dar vin si cu o lista de dotari standard la echiparile de top ca sa justifice pretul (xenon, climatronic, park pilot, jante 17"). Asa daca in Ro imi vine HL cu 2500euro mai ieftin insa fara acele dotari nu vad ce mare marinimie a facut importatorul nostru mult iubit.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

importatorul nostru mult iubit e "jmecher"...

on topic: mi se pare normal ca la lansare un produs nou sa aiba un pret ridicat. Asta e valabil pentru orice industrie. Mie imi place cum arata G7 pe dinauntru, faptul ca pot configura masina cu optiuni care pana acum le gaseai doar la fratii mai mari Passat, CC, et&co...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, am urmarit topicul asta, dar nu-mi aduc aminte sa fi spus cineva: Wow, ce bine ca a aparut G7, abia astept sa-mi iau. ;) Multa lume isi da cu parerea la optiuni si cat de folositoare/nefolositoare sunt, sau despre politica de preturi a VAG. E clar ca masina va fi mai scumpa, si (poate!) mai usoara.

Am postat mai sus o configuratie facuta de mine pentru un G7 si pentru un Passat B7 cu dotari similare, ambele facute pe configuratorul din .de. Doua concluzii importante: 1. Golful s-a scumpit mult, costa acum cat costa acum un an un B7 si 2. Passatul s-a scumpit si el cu ca. 2500 EUR (probabil ca sa compenseze cresterea pretului la Golf).

Eu Passatul l-am luat din Romania. La momentul respectiv am discutat cu dealerul si mi-a spus ca vanzarile de masini VW noi din ro sunt foarte mici, pentru ca puterea de cumparare e cum e. Asta inseamna ca VW este fortat sa reduca preturile pentru masinile vandute in ro pentru a ramane pe piata. Passatul m-a costat cu ca. 20% mai putin decat as fi platit daca l-as fi luat din Germania, avand EXACT aceleasi dotari ca passatul vandut in .de.

Concluzie: Golful va fi mai ieftin in .ro decat in .de, chiar si dupa adaugarea optiunilor care diferentiaza (eventual) pietele. As zice ca va fi cel putin cu 15% mai ieftin...;)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, am urmarit topicul asta, dar nu-mi aduc aminte sa fi spus cineva: Wow, ce bine ca a aparut G7, abia astept sa-mi iau. ;) Multa lume isi da cu parerea la optiuni si cat de folositoare/nefolositoare sunt, sau despre politica de preturi a VAG.

Pai... majoritatea dintre noi mergem pe principiul touch it, feel it and then buy it. Cati crezi ca o sa-l ia "blind"? Poate multi deja asteapta sa-l ia, dar inainte trebuie sa vedem si noi niste preturi, poate un discount, un set de presuri, o revizie moca, sau altceva de luat ochii clientului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa pai la anu daca vrei un golf nou pe 7 il iei ca 6 iese din productie, la vw nu exista un model tour sau classic cum e la skoda sau la opel. Sa dai o masina care are relativ putin km si de care esti multumit doar ca sa ai un model nou e cam aiurea. Si sincer daca ar fi acum sa-mi iau un golf as mai astepta pana apare 7 si l-as lua pe ala pt ca e o generatie noua si cu toate bolie copliariei tot va fi o masina de generatie noua pe care pot face mult mai multe retrofit-uri :P. Aici ne dam cu parerea si criticam dar vw trebuie sa faca o masina pentru cateva milioane de utilizatori (sau cate or sa produca) nu pentru noi cativa care ne dam aici cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate 1st CGI photos de GTI dupa ce au vazut G7 :))

Volanul pare verosimil, bara fata e o mutanta de grile GTi 6 pe G7 iar spatele are evacuare drag& drop tot de g6 si acele aripoare pe lateralele lunetei (am mai vazut asa parca la Polo GT- disponibil doar in Germania :( ). Pragurile sunt si mai subtile :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... majoritatea dintre noi mergem pe principiul touch it, feel it and then buy it. Cati crezi ca o sa-l ia "blind"? Poate multi deja asteapta sa-l ia, dar inainte trebuie sa vedem si noi niste preturi, poate un discount, un set de presuri, o revizie moca, sau altceva de luat ochii clientului...

Uf, chiar citeam pe alt thread o discutie lunga despre cineva suparat ca n-a primit nici un pix de la dealer...incredibil ce impact au maruntisurile astea de 2 bani. Parca unii si-ar lua masina in functie de pixul/brelocul/presul pe care-l primeste gratis. Nu ma mir pentru tara unde cu mici si bere se castiga voturi.... :P

Ca idee, dealerul din germania de unde vroiam initial sa iau passatul mi-a dat un rabat minimal fata de pretul de lista, nici vorba de pixuri sau mai stiu eu ce....si cu toate astea se vand in Germania cam de 10 ori mai multe Passaturi decat toate vanzarile VW in ro, pt toate modelele...

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan tot ce se stie despre Golful VII sunt niste cifre pe hartie si poze pe net. Pana nu apare sa fie vazut, mirosit, atins, condus, visat nu o sa vorbeasca despre cumparare.

Cei cu Golf VI m-as mira sa treaca la VII, pierderea e prea mare (in bani) sa merita sa dai o masina de 2-3 ani.

Cei cu golf V, care nu au trecut la VI s-ar putea sa-si ia! in rest, targetul e acelasi, in 2 ani de la lansare o sa vedem atatea pe strazile Bucurestiului ca o sa ne plictisim de ele. Asa cum s-a intamplat si cu Golful VI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee, dealerul din germania de unde vroiam initial sa iau passatul mi-a dat un rabat minimal fata de pretul de lista, nici vorba de pixuri sau mai stiu eu ce....si cu toate astea se vand in Germania cam de 10 ori mai multe Passaturi decat toate vanzarile VW in ro, pt toate modelele...

Ca idee si la noi Dacia se vinde mai scump si mai bine decat in Germania ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego : Cam mult "metal" pe bord...

@Rave : Referitor la pozele cu GTI-ul, primul lucru care mi-a sarit in ochi a fost volanul care seamana izbitor cu cel de pe Audi.

audi_multi_function_steering-300x225.jpgvolkswagen-golf-7-gti-001.jpg

Modificat de tobo`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imaginile alea sunt plasmuiri ale imaginatiei internautilor.

Astazi a aparut informatia oficiala ca G7 GTI va fi prezentat la Salonul Auto de la Paris vineri. Asa ca nu mai e mult de asteptat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O uratenie IC si acel HU din pozele de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu dunga rosie este cu susta,au incercat sa reeaduca la viata aspectul(dunga rosie)care era nelipsita la G1 si G2 GTI si care pe restul modelelor ulterioare de GTI au lipsit cu desavarsire.Tocmai asta era elementul distinctiv care evidentiia un GTI in trecut...dunga rosie pe grila.

post-64586-0-24247600-1348736899_thumb.j

post-64586-0-40492400-1348736901_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dunga rosie a reaparut pe G5 si G6 asa ca nu e o reaparitie. Dar faza cu dunga din far e chiar cool.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unicul model care nu a avut o dunga rosie a fost GTI MK4 .

Gti-ul MK3 a avut o linie pe bandouri.

Since arata usor chicios cu linia rosie in faruri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine nu ma deranjeaza linia rosie,chiar imi place,ma deranjeaza ca se continua pe faruri de parca a scapat creionul proiectantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar nu s-au obosit sa mai modifice bara spate fata de golful normal. Macar pe 6 are mici modificari, pe cand aici pana si evacuarea arata identic cu cea veche.

Pragurile sublime cu desavarsire si asta pe alb, pe o culoare inchisa cu atat mai mult.

Puteau sa fie puuutiin mai inventivi si sa redeseneze grilele decat sa bage acea dunga rosie in far. Intre GTI 5 si 6 a fost o diferenta destul de mare vizual prin renuntarea la grila single frame si abordarea unui design mai agresiv.

Sunt curios cum se va vedea proiectorul delimitat in 3 parti sau de fapt doar intr-un compartiment va fi becul si restul vor fi fake.

studiu-de-design-interesant-volkswagen-golf-7-gti.jpg

Cum arata un G6 gti cu spatiul dintre grile vopsit. Acum cine are talent cu photoshop sa uneasca coltul celor doua proiectoare cu o dunga neagra.

b698346c.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam lasa de dorit pe parte de design. Parca ma uit la Golf IV comparat cu Golf IV GTI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un concept totusi. Nu e versiunea finala.

Legat de radioul ala de pe confortline mi se pare mai mic decat rcd 510.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!