Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

In cazul asta clar cel actual arata mult mai bine,ar trebui sa angajeze un alt designer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am cautat mai multe despre platforma MQB si mai precis despre prima masina care o foloseste, Audi A3. Am citit si vizionat review-uri si am ajuns la o concluzie.

Toata lumea spune ca masina este mai usoara cu 80kg decat modelul precedent. Capota + aripile din aluminiu ar fi responsabile de 9kg.

"materials research within Audi has allowed for weight savings of at least 130 pounds versus equivalent second generation A3 models. Audi is formally branding this company weight-loss program under the umbrella of "Audi Ultra." The hood and front fender panels are formed in aluminum now, and the aluminum-steel Audi Space Frame chassis approach has been utilized on the new compact as well. All engines have been redesigned not only for greater efficiency and lower emissions, but also for lighter weight and more compact packaging."

Greutatea unui A3 1.4TFSi fiind de 1175kg. (100 si ceva mai putin decat un G6)

Versiunile obisnuite de G7 nu vor avea asa multe elemente de aluminiu asa ca nici diferenta nu o vad asa mare.

La GTi si R este posibil sa se atinga acest deziderat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1

Diferentele majore de greutate, care implica si costuri mai mari, sunt, firesc, la modelele premium (Audi) si GTI/R, nu la modelele obisnuite (unde e drept nici nu conteaza asa mult dar asupra carora se extinde la maximum acelasi marketing pentru a vinde cat mai mult).

In rest, daca cineva are rabdare sa explice cat de greu cantareste (si la propriu si la figurat) magicul pseudo-diferential montat pe toate modelele... lol

Modificat de konti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aripile la Mercedes E class sunt din aluminiu , stiu ca daca o lovesti trebuie schimbata aripa si costa o groaza de bani ( cunosc cazuri cncrete ) , cu alte cuvinte daca la golf 7 vor folosi aluminiu pt aripi si capota un eventual eveniment rutier va aduce gauri mari in buzunarele posesorilor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut deja catalogul de accesorii. Mi se pare mie sau au revenit la pedala de acceleratie obisnuita? Mare minus pentru asta!

Aici

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si A3-ul nou are pedala de acceleratie "normala".

Referitor la ce zicea colegul The Ego: A3-ul nou 1.4 TFSI este cu 85 kg mai usor decat cel vechi, cu aceeasi motorizare.

Aripile fata sunt din aluminiu, precum si capota. Am avut ocazia sa comparam o capota de A3 vechi (8P) cu una de A3 nou, din aluminiu si este o diferenta de aprox 8 kg intre ele (din cate imi aduc aminte).

La A3, puntea spate rigida este pe motorizari mai mici de 85 KW.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de bine arata jantele 01 din catalogul de accesorii (5G0 071 498 16Z)... :(

Oare cat 500 de euro bucata costa???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala va fi normala la toate modelele construite pe platforma MQB.

Andrei, e vorba doar motorizarea 1.6TDi pt A3? Nu stiu sa se fi anuntat 1.2TSi

Back to G7 si la o intrebare tehnica. Puntea rigida pe spate care s-ar implementa la modele entry level la G7 e mai slaba decat cea care este pe G6?

@Rave, mie imi plac jantele 02, au un design ceva mai fresh :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The Ego Nu inteleg la ce te referi?! :lol: Eu am specificat diferenta pentru 1.4 TFSI la A3. Si da, va fi disponibila si motorizarea 1.2 TFSI pe A3.

LE: Am citit mai atent si am inteles la ce te referi.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai zis ca puntea spate rigida va fi doar la motorizarile sub 85kw si vroiam sa stiu exact care sunt :D . Orientativ asa va fi si pe Golf.

L.E.: :emthup:

Drag and drop with a bit of crop :))

RTEmagicC_2013-VW-Golf-7-Berlin-01-520x346.jpg.jpg4022.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi plac jantele 02, au un design ceva mai fresh :D

Meh, e prea Megane-ish pentru mine... dar arata bine, e o varianta de luat in calcul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala va fi normala la toate modelele construite pe platforma MQB.

Pedala normala la acceleratie e un mare plus, nu se mai aduna jeg pe langa ia, nu te mai obliga sa tii piciorul intr-o singura pozitie. mai exact cu calcaiul pe podea, de la pozitia asta retarda nu-mi mai simteam glezna dupa 5 ore de condus continuu pe dn-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare relaxant, poate e si din cauza pozitiei la volan care imi permite sa stau cu talpa rezemata si deloc in tensiune. Iarna trecuta am avut ocazia sa conduc un passat b5.5 iar drumul pana la brasov a fost mai obositor pt ca a trebuit mereu sa misc piciorul, nu doar extensia talpii. Oricum misti piciorul indiferent ce fel de pedala este ca doar nu faci left foot brake :P .

Parca se controleaza si mai fin acceleratia cu pedala din podea.

In definitiv cred ca tine de obisnuinta. Cand am luat Golf-ul initial am zis ca ce e pedala asta ca de camion, dar m-am obisnuit repede, invers insa cred ca mi-ar trebui un timp mai mare.

La jeg nu te contrazic ca e jale acum.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine pedala normala este un mare minus,mi se pare mult mai comfortabila cea din podea fiind unul dintre motivele pentru care am ales golful.In plus de asta nu prea are cum sa se blocheze http://www.youtube.com/watch?v=q2iMgfCuWgk

La camioane de ce credeti ca este din podea daca nu pentru ca este mai comfortabila?

Cel mai probabil au renuntat la ea pentru ca inseamna o economie de cativa euro care la cateva milioane de masini produse se simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut masini cu ambele modele de pedale, nu pot sa spun ca prefer vre-una.

Cea din podea arata mai bine, mai ales cu ornamentele de aluminiu, dar nu cred ca e diferenta la confort intre ele.

Eu, cel putin, conduc cu calcaiul pe podea si pot sa apas linistit pe ambele pedale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul prefer pedala din podea, e mult mai relaxanta la drum lung, spun asta dupa ce am condus 1300 de km in vreo 24 de ore, cu mici pauze. Poate va exista posibilitatea unui retrofit al pedalei de pe 6 pe 7 :D Sper ca noile pedale macar sa fie mai moi, pe mine unul ma cam oboseste ambreiajul atunci cand conduc prin aglomeratie. La Pro`Ceed-ul din familie e muult mai ok.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva duritatea ambreajului difera in functie de motorizare/cutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greutatea unui A3 1.4TFSi fiind de 1175kg. (100 si ceva mai putin decat un G6)

De unde le scoateti fratilor?

Pe audi.de si volkswagen.de sunt niste brosuri pentru toate modelele lor, acolo gasiti informatiile exacte.

In primul rand ca producatorii nu au voie sa anunte greutatea masinii decat in anumite conditii: cu sofer (68 kg), cu 7 kg de bagaje si cu rezervorul de benzina plin 90% (directiva RL 92/21/EWG).

In aceste conditii, A3 2 usi 1.4 TFSI 122 CP are 1.250 kg, iar Golf 7 2 usi 1.4 TSI 140 CP are 1.268 kg.

Golf 6 1.4 TSI 122 CP avea 1.290 kg.

Modificat de chambao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva duritatea ambreajului difera in functie de motorizare/cutie ?

Ia-ti benzina, sa vezi atunci pedala moale! :)

Da, Pro`Ceed-ul este benzinar, dar parca pe 1.9 TDI era mai moale :) Asa sunt toate TDI-urile de 2.0 si 140?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat pe vw.de sa vad cat costa un 2.0 tdi 110kw cp bluemotion. Pret de pornire 25k euro comfortline chel,iar dsg-ul 27k. Parerea mea ca este cam scumpicel! Am fost curios sa vad cat costa pentru ca tot am auzit zvonuri ca e mai ieftin 7! Bine ca nu l-am asteptat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm! Golf Edition 2.0 tdi 140 actualizat in iunie 2012 undeva pe la 21.000 euro comfortline...acum nu stiu diferenta dintre golf edition si simplu care e mai scump aprox 23.000 pret de pe vw.ro Nu e prea ok comparatia, dar asa de dragul discutiei! :)

La noi inca nu a aparut golf 7! Si de cumparat un 6 nu l-as lua din germania! As lua unul la oferta de pe vw.ro:) !

Modificat de flo86gyf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa compari, compara preturile din aceeasi tara.

In USA cu 27k USD iti iei Passat full...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania va aparea la un pret mai mic, si va beneficia si de oferta "Edition", care e put si simplu o reducere de pret si atat, dotarile sunt aceleasi.

Este lasata acolo, ca oferta, doar ca sa evidentieze reducerea de pret pe care o fac ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!