Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

E interesant de studiat daca Seat Leon in ultima varianta il detroneaza la capitolul design desi nu pare.. in rest, multe similitudini la interior cu variante mai vechi probabil din lipsa de inspiratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma intreb daca va fi si in Romania la fel ca in catalogul de Germania.

Motoarele sunt disponibile doar in legatura cu echiparea masinii, nu mai poti lua Trendline cu 2.0 TDI de exemplu.

Si ce e mai interesant e ca au pus Xenon in standard pe Highline, cel putin la ei. Optional oricum am vazut ca e 800e, mai devreme cineva spusese ceva de peste 1000e, dar asta e cu LED si alte chestii. Jante de 17 pe Highline, radio standard cu touchscreen, trapa este panoramica, navigatia are hard cu SSD, deci sunt ceva imbunatatiri. Sper doar ca preturile sa fie mai mici decat cele de Germania. :dry:

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa aiba preturi mai mici in romania fata de 6 daca va veni si cu dotari asemanatoare cu cele din 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizarile erau si inainte in functie de echipare,de ex nu se puteau pune tsi de 160 sau tdi de 140 pe TL,si crezi ca la noi vor da mai multe variante de xenon?Ca din cate imi amintesc si la 6 erau vreo 2-3 dar nu puteai alege decat aia bixenon cu adaptive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe configuratorul de la noi, si la G6 poti lua pe TL, 2.0 TDI cu DSG chiar. Insa 1.4 de 160 a fost pastrat doar pentru HL.

Acum, la generatia noua se pare ca sunt mai stricti, la TL nu poti trece de 105 cai.

Probabil ca are legatura cu discutia precedenta cu puntea spate - cea independenta va depinde de echipare, de la CL in sus de ex.

La xenon am vazut ca sunt doar doua variante, ca pana acum cred: Bi-xenon simplu, si Bi-xenon adaptiv cu DRL LED.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb daca va fi si in Romania la fel ca in catalogul de Germania.

Motoarele sunt disponibile doar in legatura cu echiparea masinii, nu mai poti lua Trendline cu 2.0 TDI de exemplu.

Si ce e mai interesant e ca au pus Xenon in standard pe Highline, cel putin la ei. Optional oricum am vazut ca e 800e, mai devreme cineva spusese ceva de peste 1000e, dar asta e cu LED si alte chestii. Jante de 17 pe Highline, radio standard cu touchscreen, trapa este panoramica, navigatia are hard cu SSD, deci sunt ceva imbunatatiri. Sper doar ca preturile sa fie mai mici decat cele de Germania. :dry:

pai da, ala de 1200 euro era la g6 singurul pe care il puteai alege. dar era adaptiv, si in continuare a ramas la acelasi pret. ledurile erau pe langa faruri. probabil ala la 800 e xenon si atat, nu adaptiv, nu leduri, dar sincer, mi se pare ok, si pe skoda octavia tot 800 euro erau.

la noi vor fi preturile mai mici ca la nemti, vizibil, dar nici nu vei avea echiparile la fel de bogate. adica nu vei avea tu xenon si trapa la HL standard, dar si pretul mai mic.

nu stiu daca stii, dar de exemplu la g6 break HL, in germania vine cu plafon din ala vitrat pe tot acoperisul standard. la noi, nu, dar nici nu costa atata.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...posesori de G6 pot sta linistiti inca cativa ani,si le urez spor la noile modificari gen volan,ceasuri, pentru ca in materie de design sunt foarte asemanatoare chiar poate fi vorba de restyling mai pronuntatInitial se zicea ca viitoarea generatie de VW Passat va avea la baza noul G7,dar G7 este facut dupa Passat B7!!!!Oricum o chestie frumoasa care am notat-o este ca i-au dat un suflu de "roadster" sa zic asa gen Bmw seria 1!!!Ca o concluzie finala:Foarte Frumos!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi design boring/sters inceput dupa parerea mea cu Passatul B7. De cand cu noul CC care mai iese din tipar, am sperat ca Golful o sa faca si el un pas mai mare la capitoul design. Partea din fata mi se pare ca seamana mult cu Passatul american, cea din spate cam nepotrivita. In lateral nu prea vad sa fi schimbat ceva.

Ce sa zic: un moment perfect pentru a cumpara Golful 6, ultimele iesite de pe banda vor fi sigur mai fiabile decat golful 7, asta cel putin pana la urmatorul facelift ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa par carcotas, insa parerea mea e ca au stricat tot spatele masinii.

Pe langa asta, din fata trebuie sa te straduiesti putin sa faci diferenta intre 6 si 7.

Cred ca ar fi putut face un facelift la 6, dar deh. Ma intreb ce durata de viata o sa aiba generatia asta. Daca 5-ul a rezistat 5-6 ani, 6-le a a rezistat 4 ani, atunci 7-le cat timp o sa fie pe piata? 2 ani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult. E o platforma noua, se va chema mai intai golf 7, apoi cel putin golf 8 sau chiar si 9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma astepptam sa vad o diferenta categorica,asa cum a fost de la G4 la G5 unde sa tras linie,dar pana a mai trage linie cred ca o sa mai vedem modele putin schimbate,la interior m-am uitat si fara volan si noul Rcd in rest este la fel ca la G6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On-topic: arata foarte bine noul Golf 7,mai ales partea din spate si forma caroaseriei.Sa vedem cum va arata noul R.

Off-topic: era vorba de un facelift la Scirocco,macar de ar introduce stopuri cu tehnica led.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spatele este 90% de golf 6, dar cu ceva muchii in plus, mai colturos, cu unghiuri mai multe. Am inteles o data ideea de a pune stopurile de touareg pe G6, vad ca au recidivat si aici.

Spatele imi aduce acum masina asiatica, au fortat diferentierea de mk6 acolo dar nu le-a reusit. Exemplul elocvent mi se par catadioptrii, aceeasi pozitionare, cam aceeasi dimensiune dar ceva mai ascutiti.

Fapt foarte interesant este ca noul Leon mi se pare in fata golfului 7. Diferenta mare intre interioare pare ca a disparut la noile generatii, aceleasi motoare, sasiu, faruri led pe leon si probabil pretul mai mic. Ceva e suspect :))

Parerile adevarate vor veni cand va fi masina disponibila la test drive. Acolo sunt asteptate reale imbunatatiri si practic este ceea ce conteaza pentru sofer.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, si eu am aceesi senaztie...d.p.d.v. exterior pare mai degraba un facelift, in interior schimbari evidente dar dupa parerea mea alegerea plansei cu acel plastic lucios nu-i o solutie prea insiprata Vad ca trendul este acesta dar ca intretinere este o mare belea. Praful si zgarieturile isi vor spune cuvantul.

Am stat in expecativa sa vad ce si cum si daca voi mai avea rabdare pana va ajunge la noi.Dupa ce am vazut despre ce este vorba, mi-a fost chiar usor sa iau decizia unui B7. Maine fac plata:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca lucrurile vor sta la fel ca acum, in momentul lansarii noului Leon, lucrurile sunt cat se poate de clare. Leon-ul va bate la fund bine de tot Golful.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Diferenta la interior si dotarile s-ar putea sa-si spuna cuvantul...

Golf-ul are ecranuul de 8", Lane Asisst, ACC, City Brake etc pe care nu le-am vazut pe Leon. Ca la modelul actual, diferenta frapanta va fi la exterior.

Vor mai aparea motoare. Deocamdata atat exist la lansare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La optiuni, dar cate Golfuri 6 sunt full option? Foarte putine. Sa nu uitam ca vorbim si de optionale scumpe. Unde va fi diferenta ar fi la dotarile de baza.

88938162.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, asa se spunea si cand a aparut Golful VI. Ca e urat, ca Leon-ul arata mai bine, ca sunt dotari mai multe pe Leon si ca nu o sa ia nimeni Golf etc si sunt cu sutele prin Bucuresti.

Leon-ul a ramas o masina mai rara decat Golf-ul.

Eu prefer, oricum, Leon-ul 2013 fata de Golf-ul VII :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stat in expecativa sa vad ce si cum si daca voi mai avea rabdare pana va ajunge la noi.Dupa ce am vazut despre ce este vorba, mi-a fost chiar usor sa iau decizia unui B7. Maine fac plata:)

Oscilai intre Golf si Passat? ce legatura are unul cu altul?

Cat despre Golf 7, daca este o evolutie tehnologica, un pret mai mic, consum mai mic, etc, si o sa aiba o fiabilitate decenta, cred ca aspectul o sa pice pe ultimul locul si o sa se vanda bine in continuare. As da golf 6 pe un golf 7 echivalent.

Modificat de nael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, asa se spunea si cand a aparut Golful VI. Ca e urat, ca Leon-ul arata mai bine, ca sunt dotari mai multe pe Leon si ca nu o sa ia nimeni Golf etc si sunt cu sutele prin Bucuresti.

Leon-ul a ramas o masina mai rara decat Golf-ul.

Adevar!

Cam toate Golf urile au fost numai un facelift la modelul precedent, teapa cea mai mare a fost la G6 care e un G5 cu mici modificari, un facelift in adevaratul sens al cuvantului. Pasi mari la golf au fost de la G2 la G3 si de la G4 la G5 urmatorul va fi de la G7 la G8 (sper la un retro look adevarat). Pt posesorii de G6 bine dotat si cu km putini un upgrade nu merita doar pt cateva linii in plus si un design fresh. Totusi G7 este un demn urmas al lui G6 si incearca sa pastreze linia conservatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut G5, G6 confortline, acum G6 Highline..

sincer, nu mi place G7, in interior parca se intorc la G5, cel putin climatronicul arata ca la G5, panoul de pe usa cu butoanele de la geamuri si reglaj ul de oglinzi e iar ca la G5, ca au pus tempomat pe volan in loc de maneta de semnalizare, nu ma ajuta cu nimic..

sunt super multumit de G6 al meu.. ma gandesc sa l schimb dar pt un B6, 2010, cu climatronic si volan de Golf6 doar..

marea diferenta intre G5 si G6 este motorul 2.0 TDI 110cp e mult peste 1.9 TDI PD 105 .. la fel si la 140CP..

in concluzie, cum au strica Passatul cu B7 , au facut si cu Golf ul cu G7..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master Blaster - cine cu scaun solid la scufiţă considera upgrade o masina din exact aceeasi clasa sub acelasi producator ?

sincer, nu mi place G7, in interior parca se intorc la G5

tu ai foarte mare dreptate.. si sa-ti arat si de ce.. un singur exemplu am la indemana :

- amplasarea butoanelor pt. geamuri de pe portiere ; la 6 s-a facut trecerea pe oblic (ca si in cazul audi care mi se pare de bun augur) pe cand la 7 au revenit la orizontala.. se pare ca de dragul schimbarii lasa deoparte orice..ergonomie.

post-15273-0-67167700-1346866972_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mutat doar butoanele de la geamuri la locul lor initial, butonul de reglat oglinzile a ramas sus. Deci e oarecum o combinatie.

Oricum mi se pare de 10 ori mai util ca butoanele de geamuri sa fie dispuse orizontal, decat pe oblic, unde trebuie sa ridici mana.

Mi se pare ca multa lume se pierde in detalii nesemnificative si in critici cam gratuite. Pana acum, avand doar pozele la indemana, e clar ca masina arata bine, oricum mai bine decat G6.

Formele sunt mai bine definite si liniile mai clare. Plus multe dotari in plus si imbunatatiri la partea tehnica.

Mai ramane sa apara in showroom si sa fie disponibila pt testdrive mai departe.

Un video, si primul care arata si ce este sub capota, plus alte detalii:

Ma intreb daca este adevarata treaba cu diferentialul..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se confirma: RCD cu ecran capacitiv si multi-touch, pinch to zoom, etc. Very nice. Poate va aparea vreun retrofit pentru G6 cu asa ceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!