Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

Master_Blaster

greutate mai mica e un dezavantaj in caz de accident in lumea reala cand 2 masini se intalnesc cea cu greutate mai mare va avea forta mai mare in impact si forta transferata in masina mai usoara va fi mai mare. Pe scurt un golf vs un passat din aceeasi generatie passatul va fi avantajat chiar daca amandoua au aceleasi rezultate in crash testele euroencap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu neaparat. Am vazut crashtest intre un renault de generatie noua si un Volvo din anii 80 cu rezultate bune pt renault modus, desi a fost lovit destul de tare de volvo.

Interesant noul bord insa vad cam mult plastic deja :(

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dubiosi sunt astia de la vw cu teasing star wars pt g7. Macar site-ul e legit desi sigla VW e intoarsa. :P

Site-ul nu e oficial,a fost creat de cei de la Greenpeace

sursa aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poze spion cu bordul de golf 7

post-21784-0-60994400-1345669871_thumb.j

post-21784-0-41937400-1345669877_thumb.j

.. parca plansa de bord aduce cu ce de A6 C6, atat ca gurile de ventilatie sunt sus si mai mari

Seamana destul de mult cu cel de la G6. Doar ca gurile de ventilatie sunt de dimensiuni diferite si are un contur ceva mai pronuntat al bordului in partea centrala.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce dezavantaje vezi la o masina mai usoara? crezi ca te ia vantu?

Daca ma gandesc la 1.2tsi de 1230kg din care scad 100kg ajungem chiar pe la 1100kg... se intrezareste 1050.

nope, e vorba de altceva. alea mai usoare troncane mai mult pe denivelari/gropi.

oricum, kilogramele din talon nu sunt alea reale, pt ca sunt calculate cu plin de 50l, 8kg bagaj si o persoana de 75kg. deci masina la gol, e de fapt mult mai usoara.

interesant: si preturile vor fi mai mici din ce scrie la promotor, cu 7%. nu e rau, mai ales ca in romania la inceput de 2011 au crescut cu 1% (pretul de pe site).

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nope, e vorba de altceva. alea mai usoare troncane mai mult pe denivelari/gropi.

troncane daca suspensia nu e adaptata la kg, daca antifonarea nu e suficienta, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e binevenita o reducere de pret daca ceea ce afirma promotor e real, asta avand in vedere si faptul ca costurile de productie sunt mai mici decat la g6 (g6 care la randul sau are costuri de productie mai mici decat g5 lucru mediatizat chiar de VW si cu toate astea preturile au fost mai mari decat la g5 :( )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E binevenita aceasta reducere, Sa vedem ce dotari standard va avea si motorul 1.4 tsi 140 cp ce consum real va avea. Totusi un litru nu e mare diferenta intre 1.6 tdi si 1.4 tsi. Diferenta se va simti evident la pret dar si la numarul de kilometri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Acest proces nou de productie ii va ajuta pe cei de la Volkswagen sa reduca costurile de productie cu 20% si sa scada timpul de fabricare a unei masini cu 30%. Banii castigati vor fi investiti in lansari de modele noi si imbunatatire a celor existente." Sa ne luam gandul de la reducere.

http://www.sport.ro/masini/volkswagen-revolutioneaza-industria-auto-noi-detalii-despre-golf-vii-cifre-incredibile-scoase-de-nemti.html

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-golf-7-pret-mai-mic-decat-golf-6-ecran-capacitiv-de-8-inch-si-46321.html

as fi mult mai fericit daca ar renunta la reclama desantata. "Calitate ca in e-klasse" cred ca VW nu s-a suit de mult intr-un e-klasse, altfel nu imi pot explica marketingul asta fals. in primul rand ca nu poti avea pretentia de eklasse cand costa nici la jumate. e la mintea cocosului ca nu ai cum sa obtii asa ceva. personal nici nu am pretentii de asa ceva, cand pretul e incomparabil mai mic.

as prefera sa fie mai realisti, ar fi mai credibili.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Unde scrie faza cu eklasse ca eu nu gasesc. In fine dupa parerea mea e o jignire pt posesorii de golf, eklasse e masina de babaci corporatisti burtosi :P

Inca o inovatie care nu-mi place: "un nou sistem electronic de franare" probabil o sa aibe o pedala de frana chiar mai vaga decat actuala de pe G6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuu, Eklasse e masina de cunoscatori , Sklasse e de babaci din-aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Ca sa fiu offtoppic maxim: Lotus elise first gen e masina de cunoscatori, toate barcile germane americane, asiatice etc sunt de babaci. :))

Abia astept sa vad noul G7 probabil cand o sa fie lansat in ro o sa intre pe piata cam in acelasi timp cu golanul 2, nu ca asta ar avea o relevanta. :P

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai scrie chiar in titlul articolului din link :D

era vb de calitatea interioara comparata cu eklasse, asa ca nu stiu ce treaba au dimensiunile masinii, babalicii si alte tampenii cu calitatea interiorului.

un eklasse la interior arata de vis, referitor la calitate comparativ cu un golf, si nu ca nu ar arata golful bine. dar asta si zic, nu are cum sa fie calitate eklasse, cand costa o treime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde scrie faza cu eklasse ca eu nu gasesc. In fine dupa parerea mea e o jignire pt posesorii de golf, eklasse e masina de babaci corporatisti burtosi :P

Pe de alta parte nicun posesor de Golf nu ar castiga vreun premiu de curaj in alegerea masinii.

Legat de scaderea greutatii va pot confirma ca Peugeot 208 tinde sa topaie mai mult pe denivelari si e clar mai instabil pe liniile de tramvai comparativ cu vechiul Polo. Golf e in clasa superioara, dar ramane de vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza asta cred ca e cea mai apropiata de versiunea finala.

post-27610-0-70272300-1346179845_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usor, usor, golfurile incep sa isi piarda din personalitate. Prea multe asemanari intre modelele vw, incepand cu acelasi volan atat la polo cat si la amarok si terminand cu designul sters al ultimului passat si golfului 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata interiorul golfului VII schite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In interior este asemanator modelului Passat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Randare a interiorului

post-27610-0-95546800-1346327447_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consola centrala s-ar putea sa se apropie de adevar, ceasurile insa nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pana acum se faceau confuzii de catre cei mai putin in tema, intre GolfV si VI, cred ca intre VI si VII la aspect exterior/interior, diferentele vor fi si mai mici pentru "profani". (ceva gen cum e A4 2012 fata de A4 2010)

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!