Jump to content

Golf 7 - cand ?


voinea
 Share

Postare recomandată

Ma asteptam la altceva...Daca masina de prezentare nu imi inspira multe cuvinte de lauda..ma tem ca o masina normala cu echipare soft o sa treaca neobservata pe langa mine.Imi aduc aminte de fiecare data cand wv a schimbat gama golf..mereu lumea a ramas surprinsa si diferenta intre modelul nou si modelul vechi a fost foarte consistenta.Primul golf 6 in care m-am urcat exact la 5 luni de la aparitie ma impresionat placut,era vorba despre o masina varf de gama cu toate echiparile posibile(inclusiv sistemul de parcare ''singura''),si care a avut un pret pe masura.Pe model ce trece parca golful isi pierde din personalitate si imprumuta anumite elemente de la alte modele din gama Vag.

post-64586-0-72211800-1346826677_thumb.j

post-64586-0-18925800-1346826681_thumb.j

post-64586-0-41275400-1346826690_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    83

  • Rave

    72

  • Bogdan VW

    59

  • mandelu

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

In lista de preturi nu apar decat 2 motoare pe benzina 1.2tsi-ul de 85CP si acela de 140

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cati posesori de G6 ar cumpara actualul model,eu unul nu as renunta la G6 pentru G7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e nou sub tabla @Rave?

Ne da pe la nas la inceput doar cu 4 motoare, un 1.2tsi de 85cp pe care nu o sa-l ia decat baba safta (sau in fine cine vrea sa dea numai 17000eur dar sa aiba golf7), un 1,4tsi de 140cp decent pentru cine vrea benzina, super economul 1.6tdicr/105cp pentru cine vrea consum mic si 2.0rtdicr/150cp (stie cineva ce cod de motor va fi acesta si daca are modificari in afare de +10cp din soft fata de cel de 140cp? vad ca are cuplul maxim pana la 3000rpm fata de 2500rpm anterior).

Ne lasa sa asteptam cel putin inca 4 motoare: twincharged-ul 1.4tsi/170 (probabil, ca pe Mk6 era 160, si 160 e si pe Jetta), 1.8tsi/?cp, 2.0tsi/?cp si un 2.0tdicr/>170cp, stie cineva exact lista de motoare cu care va fi Mk7 pana in 2014? Exclusiv GTI si R, care vor avea numai peste 200cp.

Eu nu am G6 dar sigur daca as avea nu as renunta pentru G7, nimic extraordinar, dar mi-as lua daca ar pune o motorizare de 2.0tdicr/170cp (nu GTI/R).

Stie cineva de ce pe configuratorul Porsche Romania nu se mai poate pune DSG decat pe variantele pe motorina (pe G6)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul imi place, chiar daca ma asteptam la mai mult.

Da, partile lucioase din interior nu ma incanta chiar deloc.

In ceea ce priveste partea tehnica, observam niste consumuri mixte foarte bune.

Ramane sa o vedem in realitate cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... sa compari VII-le cu VI-le este ca si cum ai compara Kia Ce'ed cu Golful. Este o masina cu totul noua, plecand de la platforma cu tot ce tine de ea, sasiu, suspensie etc pana la interior.

Ca seamana cu Golf-ul VI este de inteles, VW nu s-a riscat niciodata sa faca mari salturi la design. Exceptand trecerea de la IV la V cand au fost injurati de toata lumea ca au reusit sa strice Golf-ul, ca e urat, ca etc.

Si o sa razi de cate Golf-uri VI Trendline cu motor de 1.4 80CP si 1.2 85CP am vazut pe strazi... nici asta nu o sa fie diferit. Sunt o groaza cei care dau 17.000 euro doar ca sa aive Golf... inclusiv eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave, da, platforma MQB este noua dar iti dai seama ca este tot provenita din PQ35 doar ca i-au dat o denumire unica, au facut-o modulara ca sa le scada costurile de productie, asta e regula acum, scaderea costurilor de productie, ca sa poata mentine pretul la Golf7 accesibil, ca sa faca fata concurentei.

De design nu am zis nimic, e normal sa faca pasi mici, oricum arata mai bine decat gogosarul G5.

Eu personal nu mi-as luat motor de 1.2tsi, pentru ca merg in trei persoane la drum intins si pe autostrada si la munte (Austria) simti nevoia de putere/cuplu. Daca e doar pentru oras, da, e o motorizare suficienta si economica. LE: de fapt mai economic este 1.6tdi/105cp.

LE: ce imi place mie la G7 (deocamdata):

1) au marit portbagajul de la 350 la 380 (+30 de litri e super bine, au cerut clientii un portbagaj mai mare si VW a tinut cont se vede)

2) motorul de 2.0tdicr/150cp este bun si ultra suficient pentru greutatea masinii (1375kg, cu DSG) - eu asta mi-as lua, dar e si cel mai scump

3) ca au eliminat frana de mana

4) cele 4 moduri (Eco, Sport, Normal, Individual si Comfort)

5) progressive steering - sperand ca nu este over-asistata sa-ti ia placerea controlului, ca la A3 - desi s-ar putea tocmai asa sa fie, sa fie ceruta de oameni care vor o directie mai asistata

6) city emergency breaking function

7) touchscreen-ul

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce face marketingul..in afara de faptul ca este ceva mai usoara( si implicit consumul va fi ceva mai mic) si mai spatioasa putin nu vad mari avantaje pentru client.

Si eu ,ca si multi altii ,o consider o evolutie nu o revolutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e... Conteaza unde si cum folosesti masina! Mie, cei 105 CP ai 1.2-ului imi sunt suficienti avand in vedere ca folosesc masina 95% in oras si foarte rar la drumuri afara.

Daca mai scazi 100 de kilograme masina devine cu atat mai buna! Oricum, 2.0 TDI va fii iar best-seller pe masina, probabil urmat de 1.4 TSI de 140 CP...

OT: 1.6 TDI e mai economic decat 1.2 TSI dar e si cu vreo 1.500 de euro parca mai scump, si deja Golf-ul ieftin entry-level pe care vrei sa-l iei ajunge la pret de Passat entry-level...

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o masina frumoasa dar tinand cont ca e pe o platforma noua cu tehnologii noi vor fi destule probleme in primul an(bolile copilariei), oricum e mai avansata tehnologic fata de g6,cum e si normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma care este cel mai puternic motor sub GTI de pe G7 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI / 2.0 TDI 170CP cel mai probabil. Desi TDI-ul s-ar putea sa fie pastrat pentru GTD...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manatee unde sunt preturile ca ma intereseaza pretul la cel de 140 cp. LE:am gasit

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad cel mai puternic este tdi-ul de 110kW..sunt curios ce culori va avea paletarul din Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi140 cp e mai scump cu 1400 euro decat golfu 6 1.4 tsi 122 cp

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat Golf ramane liderul clasei nu prea vad ce modificari substantiale e nevoie sa se faca...E un Golf, e normal sa semene cu un Golf...generatia a 6-a a fost o evolutie a predecesorului 5, nu a fost o masina radical schimbata, cum de altfel nici 7 nu pare foarte diferit fata de 6, dar trebuie sa tinem cont ca masina este "noua" in totalitate...Mie personal mi-ar fi placut sa aibe luminile bordului colorate ca la Golf 4 (rosu-albastru) Per total imi place masina, mai ales echipata cu jantele de 18" care ii ofera un look sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina imprumuta foarte multe lucruri din Passat-ul nou , dar varianta de America .

Bara fata , fetele de usi si pozitionarea comenzilor , consola schimbatorului (exceptie frana de mana) , climatizare .

Consola centrala aduce cu Passat-ul din Europa

LE:

Comparatie : intre G6 si G7 cu motorizarea de 1.2tsi 85CP

A aparut un mic palier la curba de putere si la cuplu palierul a crescut cu 100RPM

0-100 : - 0.4s

Ce este cu adevarat interesant : 80-120: -3s in tr 5 (elasticitate)

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, dsg tot 1800 euro, xenon tot 1200. pana si la seria 3 e 600 euro xenonul. la noi de regula sunt preturi mai mici, doar la dotari sunt cam aceleasi.

3s de la 80-120 si in a 5a? e o greseala pe undeva. sau te referi ca e cu 3s mai putin ca inainte?

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu........ diferenta este de 3s intre G6 si G7

Este evident ca greutatea isi joaca aici cu adevarat rolul.

Intre 1.6 tdi -ul nou si vechi este 1s parca

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos, nu am ce comenta. Pastreaza aceeasi reteta tipic nemteasca si e normal sa fie asa: look asemanator, insa evolutie pe parte tehnica.

Sa vedem si cum va sta la bolile copilariei, speram la cat mai putine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina arata bine.pacat ca are prea multa electronica in ea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!