Jump to content

problema ceasuri bord


dorneanucostel
 Share

Postare recomandată

daca trebuie inlocuite ceasurile, cele care le montezi, trebuie adaptate pe masina, scrise cipurile la chei, etc....

 

Stie sa faca VCDS-ul toate cele mai de sus?

Tin minte ca atunci cand mi-am schimbat ceasurile cu unele cu MaxiDot, la dealer, VAS-ul a fost conectat la internet cu fabrica pentru procedura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vcds-ul.... nu.... omul - da.

 

trebuie citit cu alte scule/programe dedicate - daca tu te pricepi, te ajut cu informatiile necesare.

 

kenzo - cauta in aria prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De priceput, eu zic ca ma descurc.

Daca o sa fie nevoie vreodata, o sa te contactez.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat mufa neagra de alimentare, toate lipiturile sunt ok, in schimb in zona mufei unul din condensatoare, cel gri mi se pare putin umflat. dupa montajul ceasurilor am observat ca acum am problema cu ceasurile doar cand este pus contactul, si am un mic consumator pornit, am verificat tensiunea la bornele bateriei este 12.3V, in momentul in care pornesc motorul crescand tensiunea de alimentare defectul dispare si ceasurile functioneaza normal. Suspectez condensatorul ca ar fi defect si scade tensiune de ailimentare a cluster-ului care se reseteaza incontinu, cand motorul este pornit creste putin tensiunea si probabil din acest motiv functioneaza. O sa incerc sa schimb in prima faza condensatorul pe care il suspectez si daca nu o sa mearca probabil o sa fiu nevoit sa inlocuiesc ceasurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am vazut nicaieri sa fi mentionat ca ai toate tensiunile corecte la alimentarea bordului la intrare in PCB.Din ce spui tu,nu pare defect de cluster.Ca sa nu zic ca defectul,daca acesta exista,este pe partea de 5 volti cel mai probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit condensatorul suspect, nu acesta era problema, in schimb defectul a inceput sa devina aleatoriu, suspectez partea de alimentare, stie cineva ce tensiuni si intre ce borne trebuie sa verific la mufa neagra de alimentare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... stie cineva ce tensiuni si intre ce borne trebuie sa verific la mufa neagra de alimentare ?

 

-Intre pinul 8 (masa) si pinul 5 (Terminal 15-plus) trebuie sa ai Ubat cat timp ai contactul pus;

-Intre pinul 8 (masa) si pinul 7 (Terminal 30-plus) trebuie sa ai Ubat permanent (cu sau fara contact pus)

Connector contact assignment-Dash panel.pdf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am probleme cu ceasurile de bord!!! Pun contactul si se aprind becurile, indicatoarele de benzina si temperatura, pornesc motorul, indica turatia pe moment si apoi se stinge tot bordul !!!Cam dupa 15 min de mers incearca de cateva ori sa porneasca, apoi pornesc si nu se mai sting !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!