Jump to content
Sign in to follow this  
BLiTZ

Ce NU va place la skoda

Recommended Posts

graby111

fabia 1 din 2003, motor AZF de 44kw, 127k km; doamne ajuta de mai multi!!

dezavantaje ca nu mi se par defecte...mie cel putin:

- motor prea mic pentru greutatea masinii; daca ai si aerul pornit trebuie sa gindesti in perspectiva manevrele pe care vrei sa le faci; trage dar la ture multe si in trepte inferioare; de aici consum mare.....

- apa in habitaclu pe la usile din spate;

- macaralele din usile fata putin fiabile, le-am schimbat pe ambele; nu exista kit de reparatie doar macarale cu totul;

- foarte instabila pe suprafete umede, m-am rasucit cu ea chiar si la 20-30 km/h, in treapta a doua;

- zgomot mare in habitaclu daca se deschid geamurile din spate in timpul mersului (parca mergi cu elicopterul);

- parca prea multi senzori pentru un motor relativ simplu; am schimbat multi din ei, inclusiv o sonda lambda;

- un mare defect: motorul penduleaza la mersul in gol, chiar si cu 100-200 de ture, deranjand citeodata; am vorbit cu mai multi posesori de acest motor si toti au zis ca "e de la ei";

- amortizoarele de la haion, au cazut deja...

- farurile mi s-au matuit....am pus xenon....cit s-o mai vedea si cu astea...

- nefolosirea afisajului central si inghesuirea datelor de la computerul de bord in afisajul ceasului de la turometru; arata nasol spatiul ala gol cu doar 3-4 becuri

si cel mai rau:CONSUMA BENZINA!!!!!!!!!!!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
BLiTZ

:offtopic: Pai ce-ai fi vrut sa consume? Ţuică? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
mario75

off: Datoriile :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
CrisH

mi se pare si mie ca are un consum c-am marisor pt dimensiunile ei

acum, pe vreme rece, cu caldura pornita in oras am "reusit" sa trec de 10%

Share this post


Link to post
Share on other sites
graby111
:offtopic: Pai ce-ai fi vrut sa consume? Ţuică? :P

tuica???? dar ce e masina ruseasca??? apropos ce bautura traditionala au cehi????

mai bine beau eu tuica.... dupa ce parchez masina!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tanky

Dupa ce am citit cele 4 pagini, am observat ca s-au spus care sunt si neplacerile mele vizavi de skoda din semnatura. Asa ca doar voi cita:

nu-mi place stalpul B (cel lateral dintre usi), pentru faptul ca e la culoarea masinii, nu este negru ca la Audi, VW, Mercedes s.a.m.d.
Senzatia de barca este parca prea pronuntata.

Am simtit lipsa telescoapelor de la capota de motor asa ca am cumparat after-market.

Ma deranjeaza ca unele consumabile sunt chiar facute sa le schimbi des pentru ca cedeaza destul de repede (ulei cutie, becuri, placute de frana). De asemenea are unele bube despre care service-ul spune "asa e la modelul asta": fasaie cureaua de distributie la rece.

De asemenea are o gramada de zgomote (usa hayon, usi spate, bancheta spate). Ma dranjeaza si cand inchide cineva usa de la portbagaj. Parca se rupe masina in doua. Amortizoarele acelea sunt jenant de proaste si au cedat destul de repede, precum si bucatile de cauciuc care au rolul sa opreasca caderea usii.

Calitatea sunetului este f proasta cu cele 8 boxe din fabrica. Trebuie schimbate.

Alt lucru deranjant este ca nu poti monta prea multe dimensiuni de roti. Producatorul a limitat posibilitatile.

Ca design:

- nu imi plac farurile care parca sunt de acu 50 de ani. De asemenea pozitia farurilor de ceata(mai exact lipsa lor e inlocuita de o lupa de plastic).

- ma deranjeaza ca scutul este f jos si se loveste destul de des. Comparativ cu inaltimea masinii, scutul si bara fata(care se coboara destul de mult) sunt prea jos. Ai impresia ca masina e inalta, mai ales datorita portbagajului inalt, dar de fapt, pe dedesupt e chiar joasa

centura de la sofer nu se mai strange singura, trebuie sa o ajut de fiecare data, parca e ca la dacie cand trebuie s-o agati la locul ei! :icon_thumright:
- este enervant ca atunci cand vrei sa rabatezi bancheta spate, trebuie sa dai scaunele sofer si pasager muuult in fata pt a putea rabata perfect pe orizontala. Pt cineva care merge cu scaunul sofer mult in spate, este foarte deranjat.

- cand ai geamurile deschise sau semi-deschise la usile din fata si vrei sa inchizi usa, troncane de parca ai depozita cuie in interiorul usii. In momentul cand geamurile sunt inchise, totul este in regula.

Calitatea materialului din care e facut volanul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moog

"...- cand ai geamurile deschise sau semi-deschise la usile din fata si vrei sa inchizi usa, troncane de parca ai depozita cuie in interiorul usii. In momentul cand geamurile sunt inchise, totul este in regula...."

Asta se rezolva ridicind putin geamul de la limita de jos, cit sa se sprijine pe chederul exterior. Nu mai trancane dupa aia...

Asta m-a scos si pe mine din sarite...:))

Share this post


Link to post
Share on other sites
mario75

Pai cand sunt semideschise nu se sprijina pe chederul exterior? Atunci de ce troncane? Troncane sau nu mai trancane?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrei1980

Nu imi place ca inca de noua am observat un mic greiaras in bord pe partea stanga sus sub parbriz...unde se termina aeratorul acela lat de sub parbriz, si pe drum denivelat un pic scartaie.Dar nu tot timpul.....

Al doilea lucru ce nu imi place daca este sa fim foarte chitibusari , este materialul din ce este facuta partea interioara al usilor spate...care la prima vedere pare a fi ca si acela din fata, insa este un plastic ieftin , tare. Trei: Nici pana in ziua de astazi nu este echipament de baza ESP-ul....

P.S. In zilele trecute am aflat ca pentru Romania, Ucraina si (Rusia pana nu demult) Octaviile se fac nu in fabrica mama(Mlada Boleslav) ci in Vrchlabi unde se fac si Octaviile Tour, sau Bratislava - Slovacia. Interesant ca pentru piata vest Europeana productia este la Mlada Boleslav. Eu sunt sigur ca la acele Octavii nu apar scartaieli din primele luni de folosire....Ei spun normal ca calitativ sunt aceleasi....eu nu mai sunt asa de sigur.....mie sa nu imi spuna nimani ca acei muncitori care stiu ca lucreaza pentru chitibusarii de nemti etc lucreaza cu aceasi precizie pentru romani, ucrainieni etc....stiu eu bine ce parerea au despre aceste tari.

tuica???? dar ce e masina ruseasca??? apropos ce bautura traditionala au cehi????

mai bine beau eu tuica.... dupa ce parchez masina!!!!

Beherovka este bautura traditionala la Cehi si Berea bineinteles :beerchug:

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_U_T

@Andrei1980- Masina mea e facuta la Mlada Boleslav si e cumparata din Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dbake

La Fabia 1 Elite 1.4 TDI BNM-51kw-70CP hatchback, prima inmatriculare 12.2006, 37.000 km reali, PDG:

- antifonare slaba

- calitate slaba a vopselei (la cea mai mica atingere se zgarie imediat) precum si a tablariei

- daca dai mai tare muzica zdrangane (vibreaza) oglinzile :blink:

- deja am probleme cu caseta de directie in sensul ca am joc la ea, se aude o bataie si un zdranganit mai ales la viteze mici si cand e oprit motorul daca dai stanga-dreapta de volan (pt ca am "reusit" sa iau niste gropi destul de mari)

- la trecerea peste denivelari, gropi zgomotul facut este mare...parca s-ar rupe ceva...posibil si din cauza casetei de directie (jantele sunt de 14", iar cauciucurile 185/60/14)

- calitate slaba a materialelor din interior (mai ales la gurile de ventilatie care se rup imediat)

- fel de fel de "greierasi" prin portiere, usa de la portbagaj...mai nou daca ma reazam pe manerul usii soferului scartaie :(

- daca dau drumul mai tare la aeroterma se aude un fasait deranjant (nu se auzea inainte de a schimba filtrul de polen)

- consum doar cu 1 litru mai mic decat 1.9 tdi (motor incomparabil mai bun)

- la relanti masina dardaie (cred ca din cauza ca motorul e in 3 pistoane si nu e echilibrat)

- vajaie intinzatorul de la alternator (se aude destul de tare la relanti)

- revizii extraordinar de scumpe, ultima facuta la reprezentanta m-a costat 550 ron desi la inceput mi-au cerut 750, dupa "negocieri" ajungand la suma "modica" anterioara :angry: (schimb ulei-Castrol 5w-30 din butoi dar pus in canistra, filtru ulei+aer+motorina+polen toate originale...baietii nu m-au intrebat daca vreau originale sau "pe producator")...revizia am vrut sa o fac la reprezentanta pt a fi introdusa in baza de date, desi daca o faceam oriunde in alta parte nu ma costa mai mult de 400 ron

- marche-arrier-ul...mi se pare greu de "nimerit"

- lipsa capacului la motor

- foarte greu se gasesc jante de tabla (nu noi ci la dezmembrari)...100 ron / bucata cand pt un vw golf 4 am gasit cu 30

Mentionez ca masina anterioara a fost o Astra 2003 1.7 DTI-75 CP luata de la 140.000 km din Germania si dusa pana la 220.000 km, iar Fabia am luat-o din iunie 2010 avand 20.000 km reali, destul de scump insa (6.800 euro)

Edited by Diaconu Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites
JPLS

eu de vreo 6 luni tot incerc sa ma conving si sa gasesc motive sa o schimb cu o masina mai noua,face 10 ani in curand

dar mi-e teama ca nu am ce masina sa aleg cu atatea puncte forte gen:intretinere foarte ieftina,fiabilitate buna,rezistenta excelenta la neglijenta,spatioasa,portbagaj enor pt nevoile mele,pana si consumul pt acest motor mi se pare foarte bun

Am zis ca nu imi place ca e putin zgomotoasa la viteza,dar am ajuns la concluzia ca nu este,ci sistemul audio nu e cel mai stalucit,zgomot de rulare+muzica = zgomot in general mai mult,daca inchid cd-playerul masina chiar nu e zgomotoasa,asta sincer,fara comparatii stupide cu e-klasse gen

Am zis ca e prea instabila in curbe,dar nu este,pur si simplu sunt eu prea fricos,masina se inclina dar pana sa ii pierzi controlul e cale lunga,mi-a aratat asta un prieten cu diesel,m-a luat pe curbe si mi-a scartait rotile in draci,masina ca si a mea se inclina ,scartaie,dar ramane pe traiectorie

Am zis ca consuma mult,dar nu consuma mult,eu neavand experienta diesel am crezut ca dieselul consuma o pipeta de motorina /saptamana,dar dupa ce am avut mondeo diesel o sapatamana am vazut ca la stilul meu diferentele sunt mici,chiar prea mici.

Am zis ca nu e masina asa rafinata la condus,suspensie zgomotoasa,schimbatul vitezelor simtibil,dar dupa ce am schimbat cateva bucse si un tampon acum e mult mai rafinata

Acum imi scartaie o usa si volanul e usor tocit,cu argumentele astea sper sa o pot convinge pe nevasta-mea ca ne trebuie o masina noua

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
octavia owner

:lol:

doar pentru aceste doua argumente eu nu as cumpara masina noua, daca in rest te multumeste in toate.

toate cele bune!

Edited by octavia owner

Share this post


Link to post
Share on other sites
mario75

...

Al doilea lucru ce nu imi place daca este sa fim foarte chitibusari , este materialul din ce este facuta partea interioara al usilor spate...care la prima vedere pare a fi ca si acela din fata, insa este un plastic ieftin , tare. ...

A mea e fabricata in 12.2004 si capitonajul usilor spate e identic cu al celor din fata. Le-am si desfacut de pe usi, personal, pentru alte motive.

Share this post


Link to post
Share on other sites
laur_vd

De ce privite din lateral, octavia si superb au tobele finale mai jos decat linia de jos a barii spate? Cand sunt incarcate se lasa mai mult, nu a dat nimeni cu ea de asfalt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
octavia owner

la mine teava de evacuare a esapamentului se vede doar din spate, este bine integrata in spoilerul spate...din lateral nu se vede esapamaentul, doar acel prag de la scutul de plastic ce merge de sub motor pana sub bancheta spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Livakee

Pai cand sunt semideschise nu se sprijina pe chederul exterior? Atunci de ce troncane? Troncane sau nu mai trancane?

Cand sunt semi-deschise se sprijina pe ce vor ele, nu stiu pe ce anume...Ideea este ca da, troncane rau, mai rau ca la vechea dacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mario75

Eu il intrebasem pe Moog.

Edited by mario75

Share this post


Link to post
Share on other sites
oaspetele

emblema. si nu ca atare, ci in context.

Share this post


Link to post
Share on other sites
octavia owner

am si eu o mica nemultumire la "sajeata" din dotare...scaunele au sezutul cam ingust/mic, parca ar fi scaunele de copii...practic stau asezat pe aripioarele laterale care la un drum mai lung incep sa le simt si sa ma deranjeze.

adevarat ca nici eu nu sunt prea micut, am 1.92 m si 115 kg, dar o constitutie atletica cu greutatea repartizata pe toata lungimea, nu am forma unui obez...banuies ca sunt destul de multi oameni la dimensiunile mele, ca doar n-oi fi vreun mutant...cei de la skoda nu fac niste sondaje/studii inainte de a proiecta ceva?

nu zic, aripioarele laterale la suportul de la spatar sunt binevenite, te tin in viraje...dar cele de la sezut mai mult deranjeaza decat ajuta, cel putin in cazul meu.

mai are cineva problema asta?

in rest, still happy cu "sajeata arjintie" :rolleyes:

Craciun fericit tuturor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdanpiatra

sa recapitulam:

1. Problemele deja bine cunoscute ale motorului la pornirea la rece.

2. Timoneria cutiei de viteze-uneori intra cam greu la mersul inapoi, si nici in rest nu este prea silentioasa si placuta in manevrare.

3. Consumul mare fata de datele date de fabrica.

4. Zgomotul la franare- un fel de ruliu ciudat, desi masina franeaza foarte bine.

5. ABS intra cam repede-cu cauciucuri Continental, eco 3.

6. La 12000 kM cam scartaie chederele la trecerea peste denivelari, partial s-a rezolvat dupa stergere, dar am avut masini pe care nu le-am sters chederele multe zeci de mii de km.

7. Calitatea plasticului de la imbinarea haionului cu caroseria-bagi degetul.

8. Receptia JALNICA a radio-ului Swing-cand iesi din oras se cam pierd o parte din posturile de radio, desi cu alte masini( logan cu casetofon Philips sau radio cd Blaupunkt)nu eram nevoit niciodata sa shimb sau sa caut Eu..pafm, se schimba singur in functie de frecventa.

9. Vizibilitatea soferului este mult obturata de montantii caroseriei( un unghi de vizibilitate ciudat).

10.Scaunele ciudate la sezut, desi nu am tartita mare, la drum lung cam intepeneste.

11. Si altele, voi mai reveni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BLiTZ

4. Zgomotul la franare- un fel de ruliu ciudat, desi masina franeaza foarte bine.

Nu prea inteleg aici: e zgomot sau e ruliu?

Ruliul este balansul lateral, miscarea de rotatie in jurul axei longitudinale a masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdanpiatra

Scuze, probabil ai dreptate.(vizavi de ruliu). E un zgomot asa ca un vuiet ce descreste in intensitate. Asa frana de noua, nu stiu daca este un defect sau doar un zgomot tehnologic( poate facut de asistenta la franarea de urgenta????).Nu este foarte deranjant, dar nu l-am auzit la alte masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BLiTZ

Incerc sa-mi imaginez ce auzi tu. E foarte probabil ca zgomotul sa fie de la anvelope.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdanpiatra

Incerc sa-mi imaginez ce auzi tu. E foarte probabil ca zgomotul sa fie de la anvelope.

Posibil, dar la alte masini parca nu era asa pregnant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri