Jump to content

Ce NU va place la skoda


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Deoarece topicul se numeste "Ce NU va place la Skoda", evident fiecare a spus ce nu-i place. Asta nu inseamna ca nu am facut o alegere buna sau ca incercam sa denigram marca. Poti fi sigur ca pe un topic de "ce va place la Skoda" ar fi mult mai multe de spus.

Una peste alta nici o masina nu e absolut perfecta (cel putin nu una din categoria asta de pret) si fiecare, cred, a facut o alegere in momentul cand a cumparat, cantarind partile bune si cele mai putin bune.

Rezultatul e evident, zic eu, din moment ce suntem posesori de Skoda. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am luat-o cu un ochi inchis...la prima vedere masina arata si mergea ft bine...pretul a fost cu vreo 2000E sub media pietei(si dotari peste media pietei)

masina a fost a unui manager de la Honeywell

am dat banu si am fugit cu ea,sa nu se razgandeasca

Modificat de plus8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, sa revenim la subiect...

Am avut timp de 4 ani O2 PD, ce nu mi-a placut a fost lipsa unor detalii elementare din dotare cum ar fi; telescop la capota motor, reglatul intensitatii la iluminatul bordului, bec torpedou, calitatea proasta a huselor de pe scaune si izolatia fonica slaba a motorului, toate aceste detalii sant in valoare de cativa euro, peanuts la valoarea masinii si totusi Skoda s-a zgarcit la ele(unele erau prezente in serie chiar si la vechea Dacie 1310 CN)! Mentionez ca am avut varianta lowend Classic si am luat-o chiar cand a aparut pe piata in toamna 2004.

Ar mai fi de mentionat receptia catastrofala a radioului Stream. Problema cu ventilatoarele care nu se mai opresc nu se socoteste aici, e o boala generala VAG.

In rest, in primii 60.000km cat a fost la mine, nici o problema cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o Fabia 1 :Driver: . Nu-mi place pentru ca :

- baga apa pe la usile din spate(desi am siliconat-o bine - cred ca pe la clipsuri intra);

- este zgomotoasa;

- calitatea finisarilor la interior este redusa;

- luminile de la bord (verzi) par antice;

- are o frana cam nesigura;

- dupa 30 000km ai senzatia ca iti bat toate bucsaraiele iar volanul iti vibreaza un pic cand incerci sa virezi (ai senzatia ca ai rotile descentrate);

- serviceul este jalnic si foarte costisitor;

- gama de culori este redusa;

- rezervorul de spalator parbriz este mic;

- ergonomia scaunelor lasa de dorit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Titlul topicului este, "Ce NU va place la skoda" . Despre ESP/ASR/etc., aveti alte topic-uri unde va puteti exprima opiniile. Aceste sisteme de siguranta(in unele cazuri ca optionale, in altele standard), nu le regasim doar la Skoda (Octavia2) sau la grupul VAG, le regasim la majoritatea marcilor auto. In concluzie: sistemele de siguranta nu pot fi definitorii si nu pot fi considerate ca argumente pro/contra in alegerea marcii auto. Stabilitatea/instabilitatea unei masini (comparativ cu alta) o faceti (daca vreti) fara a lua in calcul aceste elemente de siguranta. Cred ca la acest aspect se referea si retorica lui BLiTZ. :(

Vorba colegului O2Driver...sa revenim la subiect. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la masina din semnatura - Octavia Tour:

Sunt de acord cu instabilitatea (mai ales din lipsa ESP-ului). Eu am rezolvat-o cu roti mai mari. Cand am pus la loc rotile de iarna, evident ca s-a invartit masina. Senzatia de barca este parca prea pronuntata.

Am simtit lipsa telescoapelor de la capota de motor asa ca am cumparat after-market.

Nu a avut covorase pe care a trebuit sa le cumpar ulterior(tot de la skoda). S-au tocit deja si arata ca si gaurite, dupa numai 2 ani de folosinta. De asemenea nu a avut plasa in portbagaj si a trebuit sa cumpar pentru ca dansau toate lucrurile pe acolo la cat de mare e.

Ma deranjeaza ca unele consumabile sunt chiar facute sa le schimbi des pentru ca cedeaza destul de repede (ulei cutie, becuri, placute de frana). De asemenea are unele bube despre care service-ul spune "asa e la modelul asta": fasaie cureaua de distributie la rece.

De asemenea are o gramada de zgomote (usa hayon, usi spate, bancheta spate). Ma dranjeaza si cand inchide cineva usa de la portbagaj. Parca se rupe masina in doua. Amortizoarele acelea sunt jenant de proaste si au cedat destul de repede, precum si bucatile de cauciuc care au rolul sa opreasca caderea usii.

Restul usilor se inchid chiar bine (usor si silentios). Jos palaria, mai ales pt faptul ca ajunge sa dai drumul la usa ca sa se inchida.

Calitatea sunetului este f proasta cu cele 8 boxe din fabrica. Trebuie schimbate.

Punand cap la cap tot ce trebuie schimbat, observam de ce este pretul de achizitie mai mic.

Ma deranjeaza pozitia prizei. Sub cotiera. E drept ca e utila pt pasagerii din spate(desi se chinuie si ei din cauza cotierei), dar poate era mai bine sa fie in fata.

Alt lucru deranjant este ca nu poti monta prea multe dimensiuni de roti. Producatorul a limitat posibilitatile.

Punctele de prindere a centurilor din spate incomodeaza teribil daca nu stai perfect pe scaun.

Cutia de viteze este f lenta. Mai exact, schimbarea treptelor 1-2 pierde mult din calitatea motorului, precum si marsalierul.

ABS-ul intr-adevar intra prea des. Este cam sensibil.

Torpedoul este mic iar spatiile de depozitare putine. Posibilitati pentru sticle sau pahare nu exista.

Ca design:

- nu imi plac farurile care parca sunt de acu 50 de ani. De asemenea pozitia farurilor de ceata(mai exact lipsa lor e inlocuita de o lupa de plastic).

- ma deranjeaza ca scutul este f jos si se loveste destul de des. Comparativ cu inaltimea masinii, scutul si bara fata(care se coboara destul de mult) sunt prea jos. Ai impresia ca masina e inalta, mai ales datorita portbagajului inalt, dar de fapt, pe dedesupt e chiar joasa

- imi place capota de motor, care evidentiaza si sigla.

- imi plac si gurile de aerisire care se pot inchide. Restul bordului este cam simplu. Latura practica, poate. Totusi ceasurile de bord puteau fi mai frumoase.

- nu imi plac bandourile laterale care nu protejeaza usile, adica exact scopul pt care sunt folosite. In schimb imi place ca are bandouri si in fata si in spate (un lucru f util la care s-a renuntat la alte modele pt infatisare)

Puncte negative cu care NU sunt de acord:

-Luminile din bord mi se par ok, d-abia nu te dor ochii cand te uiti la ele. Totodata lumina din interior e chiar buna, poate daca era si in spate era si mai bine.

-La fel si claxonul, va rog sa remarcati cat de deranjant este pentru animalele pe care le claxonati. Sa privim latura practica. Claxonul pentru asta e facut, nu ca sa ne auzim la semafor.

-Pozitia butonului de avarii e buna. Iar brandul afisat dedesupt este de tot efectul.

-Stalpii sunt bine facuti. Iau din vizibilitate, dar ofera o buna rezistenta.

-Zgomotul de la motor nu mi se pare deranjant decat la viteze mari. Ati auzit vre-odata alte modele diesel? Mi se pare chiar bine antifonata.

-scaunele sunt bine facute, chiar comode. Cele din fata te tin chiar bine. Depinde si de dimensiunea personelor care le folosesc, de aceea drive-testul e f important inainte de achizitie. De asemenea, ati observat ce frumos se pliaza bancheta...(un minus totusi la bordura care trebuie trecuta)

-dezaburirea e buna cu aerul conditionat (exceptie iarna). Mai greu este cu geamurile din spate care iarna stau cam inghetate. Nasol e ca tre sa astepti pana se incalzeste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la masina din semnatura - Octavia Tour:

.......

De asemenea are o gramada de zgomote (usa hayon, usi spate, bancheta spate). Ma dranjeaza si cand inchide cineva usa de la portbagaj. Parca se rupe masina in doua. Amortizoarele acelea sunt jenant de proaste si au cedat destul de repede, precum si bucatile de cauciuc care au rolul sa opreasca caderea usii.

Restul usilor se inchid chiar bine (usor si silentios). Jos palaria, mai ales pt faptul ca ajunge sa dai drumul la usa ca sa se inchida.

.....

Si mie mi se pare la fel, cand inchide cineva portbagajul parca se dezmembreaza masina. E din cauza presiunii care se face in masina odata cu inchiderea portbagajului. Tine geamurile deschise cand inchide altcineva portbagajul si o sa vezi ca nu se mai aude asa tare :wub:. Iarna sau pe ploaie, e mai greu .. :icon_cool:

Oricum, un post bine structurat si la subiect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am un Tour cu care am facut deja 20k KM.

Pot sa zic ca nu mi plac :

- zgomotul destul de mare la 120-130 km/h. Aici poate fi de vina cutia cu 5 viteze - la 130 sta pe la 2800/3000 ture. Era foarte utila o cutie cu 6 viteze. Se poate face ceva ca sa reduc zgomotul?Pana la 100-110 zgomotul motorului e in limitele normale.

- cotiera montata la reprezentanta cu masina de noua clantane la gropi - trebuie sa i montez ceva cauciuc ca sa dispara zgomotul.

- cd playerul cu care a venit masina arata cam nasol (gri in contrast cu negrul bordului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un lucru care ma enerveaza e ca ingheata stergatoarele (am bosch aero twin) si nu mai sterg deloc,din contra imprastie apa pe parbriz

indiferend cat de tare as redirectiona aerul pe dezaburire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma enerveaza de ex. ca atunci cand ploua si deschid usa portbagaj, toata apa cade/prelinge in interiorul portbagajului;in rest e ok la cat am cu ea 125.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotele la Octavia Tour legate de usi si canapea se pot usor rezolva cu mici reglaje (la canapea nu aveti nevoie de scule - ajustati pozitia limitatoarelor de cauciuc din spate). Problemele cu apa care intra in Fabia sunt legate de ermetizarea panourilor usilor din spate sau mizeria care obtureaza eliminarea apei pluviale. Stergatoarele nu sterg - sunt rigide sau nu sunt originale (O1 nu are stergatoare Aero)...incercati sa schimbati bratele dupa ceva vreme. Schimbati Matadorul de pe masina si o sa fiti multumiti, nu o sa mai auziti anvelopele vajaind.

A, TOUR-ul meu este f. stabil si cu 205/55 R16 (Pirelli P6000) si cu 195/65 R15 (Pirelli Snowsport)

Multe din "probleme" au rezolvari la indemana unui om cat de cat priceput. Am uitat cand impingeam batrana Dacia si curatam carburatoarele?!

Scuze pt. divagarea de la subiectul topicului, dar unde sa postezi o parere la atatea nemultumiri?

Calitate de Audi la bani de Skoda? Diferenta reiese din calitatea materialelor si mai ales insonorizare( vezi sora mai scumpa, Skoda Superb).

Da, sunt nemultumit de faptul ca nu am putut avea acces la aceasta masina cu mai mult timp inainte!

Sarbatori fericite tuturor! :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti primul care spune ca O1 e stabila ...poate in linie dreapta,in curbe NU

daca tu cumperi masina >10.000 E si vrei sa impingi la ea si sa o surubaresti ca pe dacie e parerea si alegerea TA,

acum vad ca recunosti ca esti subiectiv...ti-ai dorit mult aceasta masina...acum cand dorinta ti s-a implinit ,e clar ca nu poate fi o masina slaba,cu defecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma astept sa intrii cu viteza mica in curbe la motorul de pe masina ta. Nu este orice motor si a fost apreciat si pe Audi sau VW. Recunosc ca mi-ar placea sa mai repar cate ceva la masina dar de 2 ani nu am schimbat nici macar o siguranta la ea( doar :Driver: ). Ce nu-mi place este genul de persoana care nu incearca macar sa schimbe un bec, dar e f. critic si aude numai zgomote.

Cred in continuare ca uneori avem pretentii prea mari de la masina, uitand ca si masinile cu mult mai scumpe au cam aceleasi probleme.

Pot sa spun ca la Skoda am ceva experienta si stiu, zic eu, cam ce "probleme" apar la modelele incepand din 2005 pana in prezent (exceptand capitolul strict tehnic).

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In general, sunt incantat de masina cu exceptia:

- lipsa senzor strop gel - la 18K EUR, un senzor de rahat puteau sa puna...

- lipsa senzor nivel ulei

- lipsa telescop capota + trebuia si un cheder aici ca sa nu mai intre apa cand ploua si praf..cam tot timpul...

- chedere zgomotoase

- Instrument-ul Cluster - pozitionarea cifrelor si lumina verde...(am eu niste pitici pe creier)

- izolare fonica - in general nu ma deranjeaza, insa puteau sa se straduiasca mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nu imi place cat e de zgomotos motorul 1.4 TDI de pe Fabia 2 (si nu numai). Nu mi-as mai lua motorul asta a doua oara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi place că Octavia I fără PDG e prea joasă și, dacă nu ești tot timpul atent, riști să-ți

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma enerveaza de ex. ca atunci cand ploua si deschid usa portbagaj, toata apa cade/prelinge in interiorul portbagajului;in rest e ok la cat am cu ea 125.000 km

Parerea mea este ca deja ii cauti nod in papura. Problema asta se intampla la orice masina cu hayon. Am avut inainte un Renault hatchback la care se intampla acelasi lucru cand deschideai hayonul pe timp ploios. Priveste in schimb si jumatatea plina a paharului: capacitatea de umplere a portbagajului mult mai buna, posibilitate rabatarii banchetei spate pt. spatiu suplimentar etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A inceput sa ma enerveze reglarea scaunului in plan orizontal. Nu are o pozitie intermediara intre minimul si maximul ...pentru mine, adica intre cele doua pozitii culiseaza prea mult. Centura de siguranta functioneaza bine, blocheaza la soc, dar in timpul utilizarii preferam sa ma tina mai strans in scaun, este prea permisiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu-mi place urmatoarele :

-telescoape hayon foarte proaste,curg ,nu sustin de loc greutatea hayonului ,cade ca un bolovan de la mijloc,daca esti in masina te ia cu dureri de cap ,de la zgomotul de inchidere.

-lipsa spatiului in spate,trei adulti nu prea intra in spate.

-la mine se aud o gramada de greierasi (la usile spate ,hayon ,chiar in fata in coltul stang al bordului,canapele).

Buna, rea, ea mea, si nu ma lasat nici o data in drum :icon_cool: , chiar daca uneori o blamez (rau de tot). : :icon_thumright:

Modificat de tpv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!

vin si eu cu cateva minusuri pe care am vazut ca le aveti si voi, deci nu sunt singurul!

incep cu sistemul audio

apa care se scurge cand ridici usa la portbagaj, ma mir ca pana acum nu mi-a afectat difuzoarele de pe spate

lumina de bord(care s-a rezolvat intre timp)

au aparut greierasii pe partea dreapta la ambele usi

centura de la sofer nu se mai strange singura, trebuie sa o ajut de fiecare data, parca e ca la dacie cand trebuie s-o agati la locul ei! :D

mi-ar fi placut ca atunci cand o bagi in marsarier sa porneasca stergatorul de pe spate (daca cele de pe fata sunt puse pe temporizator)

mi-ar fi placut sa aiba si un senzor pt bec ars...ceva de genu(un prieten cu fabia din 2002 avea asa ceva)

de stabilitate nu ma plang..nu am motive, este prea stabila

ar fi fost minunat sa aiba telescoape la capota motor

spatiul pt pasagerii din spate este EXTRAORDINAR DE LIMITAT (acum poate sunt de vina si eu ca am 1.90 si am scaunul dat la maxim, dar oricum este foarte mic spatiul)

in rest toate bune....poate ar mi fi ceva minusuri, dar acum nu mi le aduc aminte!

mai pun si bricheta, este amplasata prea in spate, era foarte utila ,daca era amplasata langa scrumiera, sau chiar in scrumiera...ca la unele modele de audi!

Modificat de OctaviaVRS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu pentru centura de siguranta de la sofer si spatiul in spate , mai ales pe latime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Lipsa unei antifonari mai eficace

Lipsa telescopului la capota

Lipsa senzor strop gel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Telescopul la capota dupa cite stiu se poate pune.

Initial inclinam si eu sa-l pun, dar sper sa nu umblu prea des pe acolo ;)

Pt loc in spate trebuia sa te orientezi spre Superb nu RS :D

Dezavantaje :

- garda la sol mai ales cind prinzi un judetean bombardat, sau la munte pe forestiere, acces la pensiuni/cabane.

-lipsa variantei Sedan, cel putin la O1 ... cind deschizi portbagajul se raceste/incalzeste tot interiorul...si nu e singurul incovenient la hatch sau combi...

- inghesuiala mare la motor dar nu e specific Skodei...s-a cam dus vremea cind schimbai o bujie/bujiile, fisele la coltul blocului...daca nu ai trusa dupa tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva lucruri sacaitoare si de la mine:

- cureaua de distributie fasaie intotdeauna la rece! si nu ai ce sa ii faci:) Asa vrea ea! Am fost la service de 3 ori, au suflat cu aer sa o curete si dupa 5-6 zile iarasi a inceput. Din 5 Skode, 4 fasaie cand le pornesti.

- intr-adevar zgomotele de la hayon sunt neplacute si apar destul de repede.

- nu exista decat un singur loc pt sticla/pahar si acela in spatele cotierei unde e cam greu pt sofer sa ajunga. Cand nu esti atent si pleci cu un pahar pe acolo, ajungi cu el gol la destinatie.

- este enervant ca atunci cand vrei sa rabatezi bancheta spate, trebuie sa dai scaunele sofer si pasager muuult in fata pt a putea rabata perfect pe orizontala. Pt cineva care merge cu scaunul sofer mult in spate, este foarte deranjat.

- cand ai geamurile deschise sau semi-deschise la usile din fata si vrei sa inchizi usa, troncane de parca ai depozita cuie in interiorul usii. In momentul cand geamurile sunt inchise, totul este in regula.

Mai sunt chichite de genul, dar nu imi vin in minte acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!