Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Catalin12a esti total Off topic, in topicul acesta se discuta despre probleme ABS. Foloseste intodeauna functia Search fiindca 99% ca s-au discutat deja problemele care sunt la tine.

:D

Nu ai cautat destul de bine, vezi aici.

Bafta

P.S. Felicitari pt noua achizitie :icon_thumright:

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un T4 Tip Mot AXG, 111KW / 151CP din 2001 si a trebuit sa schimb bateria din motive ca a murit iar apoi m-am jucat (sau ceva de genu') pe la setari ABS si a aparut urmaoarea err:

Monday,14,December,2009,12:47:13:26365

VCDS Version: Release 805.0

Data version: 20080529

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Control Module Part Number: 7D0 907 379 E

Component and/or Version: ESP 5.3 T4 FRONT V37

Software Coding: 06734

Work Shop Code: WSC 02744

2 Faults Found:

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-00 - -

01486 - System Function Test Activated

Am incercat procedurile explicate de voi in paginile anterioare si nimic ... :vaidecapulmeu:

Pe Motor nu exista nici o err memorata (am incercat setari de baza salvand 00 si SAVE apoi in nu mai stiu exact ce camp... ) ...

Err 01486 - System Function Test Activated se sterge iar cand pun contactul inapoi, reapare.

Merci anticipat!

Am uitat sa specific ca becurile de ABS si ESP raman aprinse!

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca asta si vei scapa de eroare:

Pre-Conditions

ABS/EDS Warning Light (K47) ON and ASR/ESP Indicator Light (K86) ON.

Engine RUNNING.

Vehicle standing.

Instructions

Press brake pedal firmly until the ASR/ESP Indicator Light (K86) goes OFF. A brake pressure of at least 35 bar needs to be reached for this.

Start road test (Do this on an enclosed site or make sure to drive according to traffic regulations).

Make a right turn, then a left turn (or vice versa). A rotation rate (turn rate) of ~10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca cu motorul pornit si masina pe loc, oricat de mult as tine frana calcata becurile de ABS / ESP nu vor sa sringa nici cum ... :beerchug: in mod normal cam dupa cat timp ar trebui sa se stinga ? ( presiune pe sistem se face mai mare de 100 )...

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai facut modificarile ai mai scos borna de la baterie, daca nu incearca si asta si vezi ce se intampla - este posibil ca controllerul sa fi ramas deschis pt test din diverse motive.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa tare pe frana cat poti si trebuie sa se stinga esp doar.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si cam dupa cat timp trebuie sa se stinga ?

... bateria am lasat-o o noapte fara borne, dar fara rezultat... :D

Poate fi de vina si contactul de frana de la pedala ? pe modulu' de motor vad vad ca ar functiona corect... dar ...

MULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Vezi sa nu mai ai alte erori pe modulul ABS.

2. sterge eroarea cu test si chiar daca mai apare las-o asa.

3. Ar trebui sa se stinga ESP dupa max 5 secunde de apasat frana.

SAU: Ce sistem de franare e pe masina? Bosch sau Teves ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Scoaterea acelor sigurante duce la dezactivarea abs-ului, sau mai sunt si alte sigurante? Am pus aceasta intrebare deoarece (avand in vedere sezonul rece, polei...etc) pe mine unul sincer ma dezavantajeaza ABS-ul si doresc dezactivarea acestuia. De multe ori am fost nevoit sa trag frana de mana sa pot sa opresc la timp. In opinia mea franarea devine foarte ineficace din cauza abs-ului.

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In opinia mea franarea devine foarte ineficace din cauza abs-ului.

in primul rand iarna este recomandat sa se foloseasca cat mai rar cu putinta frana, se foloseste frana de motor care are o eficacitate mult mai mare. abs s-a demonstrat ca pe asfalt uscat franeaza mult mai repede decat una fara iar pe suprafete alunecoase franeaza pe o distanta mai lunga decat una fara, dar ramane masina controlabila adica daca vrei in timpul in care pui frana poti sa iei stanga sau dreapta fara probleme, daca scoti abs poti sa iei tu de volan si stanga si dreapta ca ia tot drept se duce. nu iti recomand sa desfintezi abs-ul ca nu de prosti lau pus astia pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti recomand sa desfintezi abs-ul ca nu de prosti lau pus astia pe masina.

:vinemosul: da' de ce dsf...poate i se pare mai palpitanta viata fara ABS :scratch:.

On topic. Intr-adevar pui frana si fuge cu tine pe ghiata, dar sta dreapta si nu fuge spatele, iar in viraje simti cum "deseneaza" cate o roata ca sa se mentina directia :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dezactivezi ABS-ul numai ai nici repartitor de franare!Adica o sa-ti tina rotile toate la fel,iar distribuirea fortelor de franare nu mai pot fi controlate deoarece in blocul de ABS ai si "repartitorul" de franare care este tot electronic!Asa ca gandeste-te bine inainte sa-ti doresti sa faci piruete pe asfalt.

P.S.-Daca te-ai plistisit de masina sau de viata ta,scoate sigurantele la ABS!Dar gandeste-te ca poti omora pe cineva care are ptr ce sa traiasca!Si as dori ca sa nu mai dam apa la moara sau explicatii care duc la infaptuirea unui lucru destructiv!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,amsi eu o problema cu abs la un passar 2001.Am plecat la cumparaturi cu masina,la pornire totu normal,dar dupa 2 km am vrut sa franez,cand ce sa vezi pedala de frana beton,frane zero,si incet incet sau blocat si rotile.Am dus-o la serviceul unde lucrez(vopsitor)si ce sa vezi,apa la servofrana,inghetata bineinteles.Am incalzit oala si am scos apa, cam 200g.Am pornit masina si m-a pus necuratu sa scot priza de la abs ,imediat sa aprins martorii abs esp si un cerculet cu semnul exclamarii a inceput sa pilpaie si sa piuie,ee de atunci nici ca mai au disparut.de fiecare data cand pornesc motorul raman aprinsi.Imi poate spune cineva ca sa intamplat,a mai patit-o cineva???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune Vag Com-ul sa vezi ce-i acolo!Mai mult ca sigur ti-a memorat "defectiunea" si acum merge cu ea asa pana i-o stergi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot mi-sa intarit pedala dimineata,a inghetet servo frana.Ceva sugestii??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa desfunzi si gaurile de scurgere de sub baterie ...ca sigur ai piscina acolo. Sa verifici si uleiul in motor ca sigur o sa ai spuma acolo.

Va pupa tata si :) Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti apa, dar nu stii decat timp a stat acolo in tulumba. Si cel mai afectate vor fi sigurantele care tin axul din interior , sigurante care cedeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca dau tulumba jos,nu pot sa scot apa?

Merita sa incerci,numai ca e munca lu` dracu ca sa o dai jos!Incercarea moarte n-are!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca dau tulumba jos,nu pot sa scot apa?

Nu trebuie demontata, scoate valva unisens si cu un furtun si o seringa mai mare inearca sa tragi apa din el. Daca-i mort, asa o sa si ramana 5 ml de apa ce nu poti scoate cu seringa nu face mare diferenta.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema (daca se numeste asa)

cum drumurile noastre se dezapezesc folosindu-se resurse naturale (razele soarelui si caldura lunii) , am avut neplacerea sa urc o rampa destul de abrupta ajutat in totalitate de ESP

dupa aproape 2 minute de patinat in stanga si in dreapta si urcat in viteza "melcului turbat" a ramas aprins senzorul de la ESP , ABS , si a inceput sa palpaie senzorul de la frana de mana , ESP-ul ne mai functionand.

am oprit motorul , l am pornit si totul a revenit la normal.

azi de dimineata acelasi lucru , numai ca perioada de patinare a fost mult mai mica

e normal sa se intample , sau ce sa intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu,este normal sa ti se intample asa!Daca gresesc,rog sa fiu corectat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sunt in ceata total acum, mi-am cumparat senzor nou, dupa o constatare la capul de planetara ca avand acea coroana rupta/duse am fost nevoit sa cumpar si cap nou de planetara. Mi-am schimbat azi capul iar acum tot nu merge ABS-ul, am sters eroare din calc, dar degeaba. Ce as putea sa mai fac? Am observat ca senzorul e un pic zgariat in varf, dar foarte putin pe marginem poate sa fie din acea cauza. Daca treb sa cumpar din nou senzor nou i'll cut my wrist :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul tau este doar zgariat sau si indoit? Avand in vedere ca in interior exista piese in miscare care trebuie sa se miste foarte usor pentru a furniza impulsurile daca este si putin indoit ii poate afecta functionarea - din cate stiu poate fi testat cu un multimetru

cosminwon imi e greu sa cred ca este normal sa se dezactiveze ESP ul si ABS ul dupa urcarea unei pante - am facut asta de cateva ori si nu sa intamplat asa - ma gandesc mai degraba la nivelul lichidului de frana din vas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!