Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

On 10/7/2018 at 2:45 PM, buryctz said:

Buna ziua,

Astazi mi s-a aprins si mie martorii abs+esp  in bord ..la tester imi apare urmatoarea eroare

1 cod a gasit:
01435 - Senzor presiune frânã 1 -G201- 
            57-00 - Defect de circuit electric

precizez ca mi sa skimbat si senzorul de presiune si tot asa imi apare

Multumesc anticipat

 

 

Schimba switch pedala - cumpăra numai Hella sau OE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Daca acum aprox. 2 luni ma confruntam cu becuri aprinse abs+esp, sambata am rezolvat problema. Au fost perioade si de 2 saptamani in care becurile ramaneau stinse.

Am schimbat senzorul de ABS dreapta spate si am scapat de problema. De ce se mai stingeau becurile? Pt ca senzorul era de jumatate rupt (nu stiu cauza, posibil rugina de pe fuzeta) si cand mergea ok, cand nu mergea. Pana sa il dau jos, l-am masurat si comparat cu cel nou, erau valori apropiate, desi eroarea persista din ce in ce mai des. 

Multumesc baietilor pentru recomandari, desi chiar nu puteam sa schimb senzorii intre ei, stanga cu dreapta, cum ar fi fost normal sa depistez exact buba, deoarece l-am dat jos pe cel defect cu panza de bomfaier, surubelnita, dorn...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
On 10/14/2018 at 5:58 PM, F l o r i n said:

Schimba switch pedala - cumpăra numai Hella sau OE

Ms mult Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,

Mă confrunt cu o problemă.

Am fost nevoit să schimb capetele de planetara și după ce le-am schimbat mi-au rămas aprinse becurile de ESP și de ABS in bord. Eroarea stocata pe VCDS este:

00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45)

        27-00 - Implausible Signal.

 

Am zis că este de la coroana de citire a senzorului ABS că avea două găuri umplute cu vaselină. Am curatat coroana și pilitura de pe senzorul ABS, dar tot nu s-a rezolvat problema.

Când am schimbat capătul de planetara, am bătut cam tare in partea unde vine șurubul prins de fuzetă. Am incercat sa scot senzorul sa vad daca s-a mișcat dar este foarte înțepenit.

Nu știu ce ar putea să mai aibă. Un ajutor din partea voastră daca se poate?

Mulțumesc! O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul intai..sa nu fie lovit/ciupit pe undeva.O alta varianta..mai dificila..inversarea cablajelor de la senzorii fata sa vezi daca se muta eroarea pe cealalta parte.Altfel-se inlocuieste senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A batut ca un taran cel care a efectuat lucrarea si aia este...altele la purtator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce am verificat cablul m-am gândit să mă uit la senzor și am observat că avea o parte mai lucioasă pe el spre fuzetă. Am verificat senzorul cu un multimetru setat pe Ohm și acesta avea 1290, cat am găsit că ar trebui sa aibă, deci era bun. 

Am ajuns la concluzia că datorita bătăilor in fuzeta acesta a ieșit cam 1 mm și nu mai avea distanta necesară pentru citire. Am dat cu WD-40 și după am ținut o bucată de lemn pe el și cu un ciocan mic am bătut ușor până s-a mai apropiat. Am șters eroarea, am făcut teste și momentan este totul ok.

Mulțumesc de ideea cu verificarea cablajului.

Sărbători fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi

 

Recent mi s-a ars spira de volan si nu gasesc pe niciunde sa aiba codul meu. Eu am codul 1J0 959 654J, insa am tot gasit cu AP la final. E ceva daca pun de-aia? E diferita? 

Va multumesc mult.

Modificat de olteanu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ce ai gasit tu e cu totul altceva..are alt cod,nu e ptr masina ta.Si cum sa se arda?? Poate intrerupta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil probleme pe G85, etc.

Este pentru masina lui.....olteanu, monteaza pe masina si fa-i adaptarea, etc - in teorie trebuie sa mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,nu a postat exact codul gasit ,de aici confuzia.Mai sunt si altele cu AP..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara! Mă confrunt și eu cu o problemă asemănătoare. De vreo 2 luni, de când am schimbat plăcuțele de frână, îmi rămân martorii abs și esp aprinși în bord. Săptămâna aceasta, i-am făcut în sfârșit o scanare și a rezultat că senzorul abs de pe stânga față nu citește (nu am exact log-ul, pentru că tatăl meu a fost cu mașina la mecanic, nu eu personal).

Ce aș putea încerca, ca să rezolv această problemă acasă? Am observat că în unele cazuri s-a remediat fără schimbarea senzorului. Nici eu nu prea aș vrea să mă arunc direct la soluția asta. Mâine vreau să dau roata jos, să încerc să mă ocup de problemă și de asta întreb aici, ca să știu ce am de făcut.

Se poate curăța? Cum se procedează? Sau ce altceva îmi rămâne de făcut?

Mulțumesc anticipat!

Modificat de Alex Pascu
font prea mic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot curata dar fara sa dai placutele si discul jos nu prea ai sanse de reusita.Posibil inelul sa fie imbacsit de praf/mizerie si capul senzorului la fel.Nu te costa bani si merita incercat daca au aparut fix de la schimbarea placutelor...bafta si spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am schimbat ECU la masina si mi.au rămas martorii de la abs,  esp,  frâna de mână și motor check aprinse. Mi.a spus mecanicul ca trebuie rescrise codurile la toate modulele dupa seria sasiului.  E posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu se codeaza corespunzator,se fac adaptarile..etc.

Ce erori sunt prezente la diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.01.2019 at 8:22, spido a scris:

Vezi ca ce ai gasit tu e cu totul altceva..are alt cod,nu e ptr masina ta.Si cum sa se arda?? Poate intrerupta....

Dupa o analiza cu un electrician am gasit 2 probleme:

 

1. Piulita de la niste fire de masa de sub bord (sub relee) era desfacuta si a zis ca e posibil sa nu fi facut masa si atunci a facut masa prin spira (probabil).

2. De 3 ori masina a inceput sa claxoneze singura incotinuu si mi-a scos fum din spatele volanului (credem noi, spira). Primele 2 dati a ars-o, iar a 3-a nu a apucat. Siguranta este ok, am scos airbag-ul gandindu-ne ca cine stie ce contact face acolo si de-asta claxoneaza, fara rezolvare. Acum circul fara releu claxon (releul 53) si fara siguranta claxon si nu mai am probleme in afara de martori airbag, ESP si ABS aprinsi si martorul de avertizare palpaie incontinuu (probabil ca spira nu e imperecheata cu calculatorul masinii, dar nici nu am reusit si probabil pt ca din releul 53 curentul trece prin ea si tester-ul nu mi-o gaseste).

Poate aveti ceva idei? Urmeaza sa verificam firele+papucii de la claxon, iar daca nu, probabil sa "mergem" pe fire sa vedem ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune o scanare completa a masinii, sa ma uit pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 14.01.2019 at 9:41, F l o r i n a scris:

pune o scanare completa a masinii, sa ma uit pe ea

De atunci pana acum, am schimbat o spira (Cea cu "J") si facea la fel. Am schimbat-o si pe aceasta cu una cu "AP". Cei de la dezmembrari, electricianul si inca un prieten (cu diagnoza) mi-au zis ca nu e nicio problema atata timp cat are ESP. Problema o am acum ca nu o pot coda. Pe diagnoza imi da eroare pe G85. Prietenul meu a incercat sa face o codare dupa cativa pasi gasiti aici pe forum, iar codul de codare functie de tipul ABS-ului, franei, transmisiei si motorului. Uneori mergea, alteori nu. Se coda, ramanea codat, insa nu se stingeau martorii, iar daca luam contactul si puneam/ porneam, era "pe 0", ca si cum nu ar tine minte. In final, nu am mai stiut ce sa ii facem si am lasat-o asa.

M-ati putea ajuta cu ceva idei? Sau poate stiti pe cineva prin Timisoara care ar putea, mi-ar fi de mare ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

login, codare si adaptare G85 intr-o singura sesiune, fara a lua contactul intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In final, am rezolvat problema. Am schimbat din nou spira (fara sa stiu ca e de A4) si nu era compatibila. In final am pus de VW (cu AP) si am reusit sa rezolv problema. Problema initiala, cred eu, a fost ca un fir de masa (de sub releele de la sofer) avea piulita desfacuta si uneori facea masa, alteori nu, fapt pt care uneori mergea semnalizarea, alteori nu. In final cred ca nu a putut sa-si faca masa si a facut prin spira si a ars-o. 

Off: Rog un moderator sa stearga postarea de mai sus, intrucat nu mai are relevanta. Asta poate ajuta pe cineva cu o problema similara.

Multumesc de ajutor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Tomiță Samartean

Salut colegii, sunt nou pe aici! 

Am și eu o problema cu abs+ESP rămân aprinși in bord, daca opresc și pornesc mașina se sting și apar iar la un moment dat, pe tester îmi dă următoarea eroare:

18265, Load signal, fault message front engine control unit!

Permanent

Cineva mi-a spus că poate avea legătură cu injectoarele..tin sa precizez că mașina incepe sa tremure când se aprind!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce erori sunt stocate pe Ecu motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tomiță Samartean
On 29.01.2011 at 20:05, MARINJUVETE a scris:

Gata!Am rezolvat.Eroare:18265-Load Signal Error Message from ECU P1857-35-00 Si a doua:18256 Please check DTC Memory of Engine Controller P1848-35-00.Acum mai am asta : 16726 Camshaft Position Sensor (G40) Signal too Low P0342-35-00.Am sters erorile siacum merge masina binisor,nu prea trage bine.

Cum ai rezolvat, la fel pățesc și eu se aprinde ABS+ESP după ce fac câțiva km și tot acea eroare o am: Load signal, faul message from engine control unit! Help me!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUN, si care este eroarea de pe ecu ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 15.11.2017 at 19:29, edypro a scris:

se pare ca problema mea a revenit ..........ce s-a intamplat , pornit de acasa , ajuns in benzinarie , alimentat , plecat de acolo si intr-o intersectie se opreste motorul ......incerc sa repornesc , aceleasi chestii - motorul nu porneste deloc , invarte in gol , martorul semn exclamarii rosu plus martor abs clipesc si bipaie incontinuu........dupa vreo 10 incercari - eram in mijlocul intersectiei - porneste , plec de pe loc , ajung intro parcare , il opresc sa vad ce si cum , verific toate sigurantele  , scot toate releele din socluri , le bag din nou , desfac ceasurile de bord , le pun la loc , scot si borna vreo 5 minute , totul degeaba ...........semn exclamarii rosu plus abs clipesc +  bip , motorul invarte dar nu porneste .........

  chiar daca e o problema pe abs , nu pricep de ce nu porneste , se comporta exact ca si cum nu vede cheia dar daca nu vede cheia de ce nu sta martorul immo aprins ? ( asta lucreaza normal , se aprinde la contact apoi se stinge dupa 1 sec aprox.)  .............plus ca stiu ca daca immo nu vede cheia , motorul porneste si se opreste imediat , lamine nu mai porneste deloc , invarte ca si cum nu ar avea scanteie sau benzina

Exact aceasta problema am si eu...si mecanicii nu au gasit nimic....cum ai reusit sa repari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!