Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat! Am reușit să o împerechez ? trebuie atenție.
In portbagaj la roata de rezerva e o etichetă cu codurile de dotări, adunând câte un cod din lista aia rezultă codul de Login și codul de Coding.
La coding trebuie pus 0 in fața pentru că trebuie 5 caractere!

Tutorial găsit aici http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3B)_Brake_Electronics_(Bosch_5.7)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut băieți. De curând mi-am achiziționat si eu un Passat 2001, 1.9 TDI. Toate bune si frumoase,  dar dupa cativa kilometrii mi-au apărut 2 erori abs/esp. Atașez si eroarea cu pricina si sper sa ma ajutați. Va multumesc anticipat !! 

IMG-20180219-WA0003.jpg

Modificat de Dinu_Florian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica incarcarea bateriei, mai bine zis cat da alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,

Am un VW Passat 1,9 TDI din 2000 cu o problema(martori) intalnita de ceva timp care acum a devenit fixa. In sensul ca inainte imi aparea rar in mers sau cand o porneam. Acum apare si nu mai dispare deloc.

Cum se vede in poza atasata, imi apar martorii de la ABS si ASR cu semnul STOP si semnalul exclamarii care apare si dispare.

Am fost la un mecanic si prima data pe tester ii aparea ca si cum nu aveam ABS deloc. Apoi a scos mufa care face legatura cu calculatorul (cred) si apoi a fost detectata. A sters eroare din tester si a disparut, dar dupa ce am plecat dupa 1-2 ore de la el..a aparut la loc.

Am verificat sigurantele cu el..si erau in regula..niciuna arsa.

Mentionez ca simte la franare ca nu intra ABS'ul deloc (am testat pe zapada). Atunci cand dispareau martorii din bord, ABS'ul intra fara nicio problema. ASR'ul(ESP'UL) de asemenea nu il pot dezactiva din buton deloc atata timp cat sunt martorii aprinsi.

... si mai am inca una si cu asta termin. :)

Am mers astazi (plecand de dimineata la ora 7 cand erau aproape 10 grade..deci noaptea nu a fost sub 0 grade clar) si dupa aproximativ 20 de km cand am ajuns la destinatie am simtit miros de incins roata din stanga spate si am atind janta si era si ea incinsa rau (am mers cu roata infranata cred). La intoarcere nu am avut aceasta problema..parcurgand aceeasi km acasa si nu a fost incinsa janta deloc..adica nu a mai fost infranata roata. 

Mi s'a mai intamplat asta doar odata..iarna aceasta cand au fost gerurile puternice. 

Mentionez ca nu trag frana de mana mai deloc cand este parcata (cand merg la cumparaturi poate...dar de cateva ori a fost asta in ultimile luni bune..si seara niciodata nu o las cu ea trasa).

Ma gandesc ca poate ar avea legatura cu martorii ce imi apar in bord ?

Sper ca cineva sa ma poata ajuta si sa gasesc o solutie la prima problema mai ales...pentru ca toti mecanici din zona mea nu sunt foarte profesionisti si imi spun sa schimb si atat. :)

 

Poate gasesc si alte solutii in afara de aceasta..

 

Multumesc frumos si o seara linistita

eroare.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat cablajul/conectorul pompei Abs,alimentarea si daca e totul ok,se cam lasa cu inlocuire pompa.

Pe spate trebuie curatat cilindrul de frina..de aceea ramine blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la modelul lui - pompa este de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu da,dar zicea ca si-a revenit dupa ce a umblat la conector..sa nu fie oxidat...intrerupt..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e de la conector, cand a umblat la el s-au miscat firele (puntea) din modul si a mai facut contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna,

Am un Passat 1.9 TDI 74 kW din 2001. Am tot citit pe forum dar nu am reusit sa gasesc o problema asemanatoare cu a mea. De vreo 2-3 ani, eu avand masina de 10 ani, atunci si doar atunci cand pornesc climatronicul, se aprind in bord martorii pentru ABS si ESP. Cand opresc motorul si il repornesc dispar martorii, iar daca merg cu climatronicul oprit nu se aprind niciodata. In urma unei diagnoze mi-au aparut 3 erori intermitente:

01542 - Yaw Rate Sensor (G202); 37-10 - Faulty - Intermitent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71); 35-10 - - - Intermitent

01336 - Company Data Bus for Comfort System: 80-10 - Single-Wire Operation - Intermitent

Am verificat si senzorul de giratie ESP care se afla sub bancheta din spate la Passat B5 (cel care la Golf 4 se afla sub bordul soferului) si totul pare in ordine. La fel si senzorii ABS.

Nedumerirea mea cea mare e urmatoarea: ce legatura exista intre modulul climatronic si senzorii ABS si ESP din moment ce acestia se aprind doar la pornirea climei si daca exista vreo solutie de rezolvare.

Va multumesc anticipat!

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata/verifica conexiunile de sub panoul cu relee.Sunt niste papuci prinsi pe suruburi.Fa-le o curatare cu spray contacte.

La yaw rate sensor stringe pinii..se slabesc si nu mai fac bine contact.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/25/2009 at 4:15 PM, Cata BOSS said:

Va salut.

Postez aici deoarece si eu ma confrunt cu o problema cu ABS-ul la passaul meu din '98, 1.6i.de fiecare data cand pornesc masina mi se aprinde becul la ABS si nu se stinge decat rar, dar apare in 2 minute inapoi. Am pus masina pe VAG-COM si mi-a gasit

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

sterg codul, dar el reapare. ce sa ii mai fac?

Cum ai reușit sa scapi pana la urma de eroarea 65535 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asa ceva scapi prin inlocuire pompa sau...posibil printr-un update software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Domnilor,
Ma confrunt cu o problema si nu gasesc o solutie/cauza exacta pentru a ma putea apuca de schimbat ce trebuie. Pacienta este Audi a4 b6 2002, cu pompa ABS Bosch 5.7, codata pentru franele fata 1LC/1LA (cele de 320mm diametru), codare facuta in urma cu aprox 2 luni.
Acum o saptamana, pun contactul si astept sa se stinga toti martorii ca sa pot porni. ABS-ul + ESP-ul au ramas aprinsi. Nu pornesc, iau imediat VCDS-ul, si gasesc eroarea 00287- ABS Wheel Speed Sensor, Rear Right (G44) 30-00 Open or Short to Plus. Din cunostintele mele, ma gandesc ca senzorul e bulit, deoarece eroarea e ca si cum nu ar fi mufa bagata/fir intrerupt, corect? Sterg eroarea, intru in basic settings si testez viteza fiecarei roti si surpriza: toti cei 4 senzori citeau corect fiecare roata. Fac un drum de 220km, totul ok. Ziua urmatoare, pun contactul si iar raman ABS si ESP aprinsi. Iau contactul si il pun din nou, raman stinsi. Am mers 3 zile fara probleme, cu n opriri si porniri, totul OK, dupa care, ALEATOR, iar raman aprinsi...si repet faza cu luat contactul/pus contactul din nou.

In weekend (vineri noaptea) am desfacut roata, am verificat inelul ABS de pe butuc, l-am curatit de rugina cu o perie de sarma, spray de curatit frane si cu o surubelnita mica am curatit mai amanuntit cele 45 de canale. Totul ok la roata. Am inspectat vizual firul, totul OK. Am dat bancheta la o parte, am verificat mufa-OK, am verificat cu un multimetru senzorul, totul OK, are 1790ohmi fata de 1650ohmi cel de pe stanga spate. Am lasat multimetrul sa citeasca, am miscat de cablul senzorului, in partea exterioara, la roata, masoara in continuare. Cand am pus contactul, cu firele multimetrului in mufa senzorului (MUFA BAGATA) senzorul nu mai citea nimic, in comparatie cu cel de pe partea stanga, care citea, dar mai putin de 1650ohmi. Partea asta ma depaseste...

Am pus roata la loc. Tot weekendul nu s-au mai aprins, masina circuland zilnic cu n opriri/porniri. Duminica seara, dupa iar 220km (Horezu-Buc), exact la intrarea in Bucuresti de pe autostrada, hop, se aprind ABS+ESP cand stateam in coada.

Care ar fi logica, voi ce credeti ca este de vina?
Multumesc anticipat!

P.S.: Daca nu am postat unde trebuie, rog un moderator sa ma indrume/ajute. Merci!

Modificat de vladinsky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la un moment dat nu ai mai avut rezistenta e clar ca senzorul are ceva, el practic este o bobina posibil la temperaturi sa se dilate in senzor ceva si sa nu mai faca contact. O alta problema ar putea fi conexiunile din modul de abs, acolo sunt niste fire de legatura sudate si uneori se mai rup. Incearca cu un alt senzor in prima faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu alt senzor sau schimba-i intre ei stg cu dr si vezi daca se muta eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adibaiacos2003

As dori si eu o lamurire ! S-a aprins martorul de schimb placute frana. La service au verificat si placutele sunt ok. Insa au observat un cablu care cica se ramifica si o parte se duce catre abs, una catre etrier la placute. Cica atunci cand s-au schimbat placutele nu a fost fixat corespunzator si din aceasta cauza s- a deteriorat. Nu l-am schimbat pentru ca zic mecanicii ca trebuie multe date jos pana se ajunge la schimbarea acestuia. As dori sa stiu cum se numeste acest cablu care cica duce catre un modul electronic ! Va multumesc.

EOS 2.0 TFSI 200 CP 2007 BWA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Problema mea la un b5 din 2000 motor ajm se aprinde in mers abs si esp si incepe incetul sa blocheze rotile pana aproape nu mai pot misca masina. Daca ma opresc pe loc cu motorul pornit sau nu folosesc frana nu se deblocheaza rotile. Trebuie sa opresc motorul si sa stau 30 secunde si apoi se deblocheaza singure. Ce poate fi?  Am testat si cu mufa abs scoasa din pompa si nu mai blocheaza. Pompa sa fie? Sau poate sa fie interupatorul de la pedala ca ala la vazut pe vag defect.  Va multumesc.

Modificat de blaster_bh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine era sa faci o diagnoza si sa vedem erorile stocate pe motor si pe ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Astazi mi s-a aprins si mie martorii abs+esp  in bord ..la tester imi apare urmatoarea eroare

1 cod a gasit:
01435 - Senzor presiune frânã 1 -G201- 
            57-00 - Defect de circuit electric

precizez ca mi sa skimbat si senzorul de presiune si tot asa imi apare

Multumesc anticipat

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!