Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

On 16.12.2017 at 2:40 PM, vali palade said:

va salut dragi colegi ,vin in intampinarea dvs cu o intrebare....:dupa ce schimb senzorul abs trebuie sa sterg eroarea cu testerul?am schimbat senzorul si sta tot aprins in bord,passat 1.9 atj

 

On 15.12.2017 at 11:55 AM, spido said:

Sau pompa cu probleme.

Am gasit cu aceasta eroare si dupa inlocuirea senzorului,eroarea persista.Verificat cablaj de continuitate si era ok.Schimbat senzorii fata intre ei...eroarea la locul ei.Rezultat-pompa defecta.S-a inlocuit si totul a revenit la normal.Dar..se poate sa fie si senzorul dus...corect.

Se mai întâmplă, am găsit.....dar acest lucru il poti spune abia după ce ai inlocuit senzorii,  verificat cablajul, etc

On 16.12.2017 at 2:40 PM, vali palade said:

va salut dragi colegi ,vin in intampinarea dvs cu o intrebare....:dupa ce schimb senzorul abs trebuie sa sterg eroarea cu testerul?am schimbat senzorul si sta tot aprins in bord,passat 1.9 atj

În mod normal, nu necesita stergerea erorii după.înlocuire 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Deranjez si eu cu o problema la ABS.(golf 5/1.6 fsi BLF/2005)

In urma cu 2 zile mi-a aparut eroarea de mai jos:

00290 - abs wheel speed sensor rear left (g46) 003 - mechanical failure - intermittent

Aveam un drum de 100km de facut, am oprit, am pornit dupa care s-a stins si in scurt timp a aparut iar. Am ajuns la destinatie, am pus diagnoza si am vazut eroarea de mai sus si am dat stergere.

Astazi la intoarcere(acelasi drum de 100km) nu s-a mai aprins, l-am verificat cu diagnoza dupa 40 km si la destinatie iar intre am mai oprit motorul de vreo 3 ori.

Am pus diagnoza sa vad viteza care o indica fiecare senzor, iar cel cu probleme indica bine doar ca are fractiuni de secunda in care sare la valori mai mari. 

O fi senzorul/ rulmentul /pompa/cablajul?

Mentionez ca de 2 ani merg cu esp OFF din cauza celebrului senzor G201, dar ABS-ul a fost complet functional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul stinga spate si inelul de pe carcasa rulmentului.Posibil sa fie f ruginit,spart...murdar.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 mechanical failure este 100% rulment defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Mc pentru raspunsuri. Intre timp am dat roata jos si am curata inelul am mai facut vreo 70 km si nu a mai aparut.

Pe diagnoza aveam spike-uri pe roata respectiva, dupa curatare nu mai aveam acele spike-uri. Curatarea am facut-o sumar doar surubelnita/deget. In schimb am vazut ca senzorul sta cam aproape de inel si pare ca intr-o parte sa fie chiar "mancat". Nu am joc in rulment. E normal? 

Preventiv am cautat pe net rulment si toti apar cu inel magnetic, la mine sunt sigur ca am vazut inel cu dinti metalici cand am desfacut, in schimb nici dupa codurile din etka ...etc nu am gasit acest inel metalic la G5 decat pe la audi.

Ma poate lamuri cineva?

Mai jos foto:

https://drive.google.com/folderview?id=1QC6KFxQlv4YOSeUnfX_YYllt4JYqqG1T

 

Modificat de Ciurdea Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine inelul este din cauciuc cu insertii magnetice, nu este metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Mă alătur discuției în legătură cu problema Abs / esp.

Am passat din 2003 și la o frână bruscă au rămas aprinși martorii abs și esp.

Pe tester îmi dă Sensorul de presiune frână - G201 - 57 - 00 - defect de circuit electric.

Am căutat la magazine și nu l-au găsit că cică nu se da separat de pompă abs.

Acum dilema mea: acest minunat senzor e compatibil dacă îl iau de pe o pompă cu alt cod ? Sau daca printr-un miracol găsesc pompă cu același cod ca a mea trebuie sa mai fac adaptare sau cum ii spune de pe VCDS sau e plug & play?!

Atașez niste poze cu pompa mea cu minunatul senzor și spuneți vă rog care e codul din alea toate. NL sau seria aia lungă? 

Mă duc târâș fara abs și esp. ?

Eroare VCDS:

2626003IMG_20180115_182044.jpg

Senzor și pompa abs:

7553375IMG_20180120_144359.jpg

3520434IMG_20180120_144129.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai switchul de frana si vezi daca lucreaza in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gaseste si separat - dar intai verifica switch-ul de la pedala - se intampla ca din cauza acestuia, sa genereze eroare pe G201

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n legat de aceesi problema, daca e switch nu ar trebui sa aiba eroare si pe switch stocata? Cu switch defect luminile de frana pot functiona? Intreb pt ca si eu am g201 (de 2 ani) doar esp dezactivat(abs functional) si parca ar fi prea de tot sa fie switch-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce te pui contra ?

Verifica cu VCDS cum lucreaza switchul de frana.

Pentru a vedea daca este G201, vezi in blocurile de masura valoarea acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu interpreta gresit, nu ma pun contra in nici un fel.

Revenind, daca in blocuri pe senzor g201 am 214 bar val presiunii inseamna ca e senzorul si nu switch-ul? 

Poate fi si altceva: un fir rupt din mufa sau o lipitura rece sau e senzorul mort subit si trebuie sa ma resemnez sa schimb pompa?

LE:

La mine senzorul e piezo, integrat in placa hidraulica.

Modificat de Ciurdea Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci, daca esti sigur ca el este - schimba pompa - o pompa SH este in jurul la 100 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Ciurdea Ionut said:

 

Revenind, daca in blocuri pe senzor g201 am 214 bar val presiunii inseamna ca e senzorul si nu switch-ul? 

.

DA, este senzorul dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy @F l o r i n Mc pentru raspuns. Am tot tras poate e si altceva pentru ca prea a aparut din senin. 

La mine e ...614517H, pot monta una cu senzorul separat, ma refer infiletat in placa hidraulica nu incorporat? In caz ca se mai strica sa pot schimba doar senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc - poti sa postezi codul complet, verificam compatibilitatile cu alte pompe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

->1k0614517H - pentru partea hidraulica E1

-> 1k0907379k - pentru partea electrica

Pompa Ate MK60

Si alte detalii:

Address 01: Engine        Labels: 03C-906-056-BAG.lbl

  Part No SW: 03C 906 056 CB    HW: Hardware No

  Component: MED9.5.10       G00 7001  

  Revision: --H01---    Serial number: VWZ7Z0E1858977

  Coding: 0000072

  Shop #: WSC 00028 028 00001

  VCID: 65C1571FAC941D36075-8030

 

No fault code found.

Readiness: 1110 0101

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl

  Part No: 1K0 907 379 K

  Component: ESP FRONT MK60      0104  

  Coding: 0019073

  Shop #: WSC 00028 028 00001

  VCID: 3A7BD46375AA42CE9A7-806F

 

1 Fault Found:

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

           012 - Electrical Fault in Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 deranjez cu o problema. Am vrut sa fac Itp-ul iar la proba de franare nu tinea frana pe dreapta fata si stanga spate. 

In service au zis ca e pompa de vina. Am comandat-o, am schimbat-o si nimic. Aceleasi simptome. Urmatorul diagnostic ar fi unitatea ABS. Nu ar fi trebuit sa am o eroare ceva in bord?

 

cand au desfacut, la roata dreapta nu ajungea lichid deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si vezi daca sunt stocate erori pe ABS.Posibil blocul de valve sa fie cu probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 03: ABS Brakes       Labels: 8D0-907-389.lbl
Control Module Part Number: 8D0 907 389 D
  Component and/or Version: ABS/ESP front       D46
           Software Coding: 04155
            Work Shop Code: WSC 00028  
                      VCID: 3467FA5B04CEB4BE40B-5072
2 Faults Found:

00597 - Wheel Speed Impulses; Deviation 
            35-00 - -
00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

nu ii dau de capat acestei probleme,am schimbat senzorul de la roata,alt rulment pe spate,verificat cablajele si tot degeaba,ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua si bine v-am gasit,

Sunt nou pe forum, am tot citit ce ati postat, incercand sa gasesc pe cineva care a mai avut problema mea, dar in zadar.... Nu am identificat-o la alti colegi de pe site...

In primul rand sunt de vreo 6-7 ani posesor al unui VW Passat fabricat in 06.2000, 1.9 TDI cod motor ATJ. Per total este o masina foarte buna,de care sunt multumit, doar ca de prin vara 08.2017 in momentul in care imi intra turbina undeva pe la 1800 de ture mi se aprinde in bord ABS si ESP (masina fiind dotata cu ABS si ESP), iar imediat pe afisaj imi arata ABS FAULT. Dupa toate astea au inceput plimbarile la 3 mecanici:

Primul mecanic: cred ca a facut ceva pe la switch-ul de sub pedala, pentru ca m-a sunat si a zis ca e ok( a bagat vrajala ca a schimbat un senzor ca sa-mi ia ceva banuti), a mers masina vreo 3-4 ore iar dupa mi sa aprins in bord alta eroare, engine fault. M-am intors la el, iar cand am ajuns in fata sau aprins si erorile vechi, atunci a umblat la switch-ul de sub pedala si problema cu engine fault sa remediat (se pare ca daca nu functioneaza switch-ul de sub pedala atunci, nu se mai aprind stopurile de frana si da eroarea asta "engine fault"), dar problema initiala a mai ramas, i-am spus sa faca ceva iar el a zis ca e pompa si modulul de ABS si ca trebuie schimbate sau is va reveni ea. Dupa toate astea am decis sa nu mai merg la el.

Al doilea mecanic: Service autorizat, patronul lucreaza si el cu mecanici, dar e mai mult specializat pe PSA. Mi-a zis prima data trebuie schimbate discurile si placutele pentru ca sunt cam uzate. Le-am schimbat si pe fata si pe spate, a facut un diagnostic (la care i-a dat 2 erori, una pompa preincarcare defectuos iar cealalta senzor presiune plauzibil)  si a zis ca e pompa de ABS ( pompa cu codul 8E0614111T), am luat-o de la cineva care o schimbase pe masina degeaba pentru ca avuse alta problema. Dupa schimbarea pompei mi-a ramas o singura eroare (Senzor presiune plauzibil), iar acesta mi-a spus ca si aceasta e defecta, lucru pe care eu nu prea l-am crezut. 

Dupa acestia am inceput sa cercetez, si am descoperit ca acest model are 2 pompe pe ABS/ESP, si mi-am mai adus aminte ca prin 2013 am avut un accident in care am schimbat un senzor de pe pompa de jos, pe care mi-au gasit cei de la service numai pe original. 

Al 3 mecanic: fiind si o cunostinta am stat cu el, s-a conectat cu VAG-ul la masina si am luat-o usor pe schema, numai ca ce e ciudat mufa de la pompa este diferita fata de cea de pe schema.... Are mai putini pini, avand in vedere ca pe program am bagat toate datele exacte. Am verificat cu prietenul asta senzori de la roata care sunt OK.

 

In concluzie eu cred ca poate fi senzorul de pe a doua pompa, sau ceva sub pedala la switch...... Sau sa aiba legatura cu turbina, e ciudat, pentru ca pana in momentul in care imi intra turbina ABS si ESP functioneaza perfect.  NU mai stiu ce sa-i mai fac  de 6 luni...... Zici ca VW stie toata lumea dar se pare ca NU.

Colegul Al Bundy am vazut ca ai dat soluti bune celor de pe site care au avut tot felul de probleme, crezi ca ma poti ajuta si pe mine?

 

Multumesc,

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci o diagnoza, postezi rezultatul aici, ne uitam pe el, dupa care putem formula o parere cu privire la defect si la modul de rezolvare.

Altfel nu avem cum, din pacate.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Florin, multumesc de raspunsul rapid,

 

In poza cu doua defecte este inainte sa schimb modulul de ABS, iar cea cu un defect este dupa ce am schimbat modulul.  

 

Multumesc,

20180201_164623.jpeg

20180201_164635.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati intarzierea dar asteptam notificarile pe mail care nu au venit...

Pana la urma am luat toata pompa ABS cu tot cu senzorul ala , cu codul G la urma am gasit multe intre 150 - 250 lei sh cu alte coduri sunt mai scumpe!

Urmeaza sa o montez sa vad daca e ok.

La switchul de frana ma gandesc ca daca era de la el aveam probleme la stopuri ,ori ramaneau aprinse ori nu se aprindeau deloc. In VCDS am vazut ca sunt coduri si pentru switch deci banuiesc ca trebuia sa mi-l dea pe el nu senzorul.

Un ajutor in vcds cum sa verific senzorul? unde trebuie sa intru.

Revin cu un raspuns dupa ce pun pompa!

PS. Urasc facebook , am gasit postari utile pe aici facute de ani de zile pe cand pe fb nu prea... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!