Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

On 16.04.2017 at 21:03, dinamita a scris:

Ramane aprins, sau clipeste? Am si un B5, care clipea ESP-ul in bord in viraj, cand aveam o roata desumflata mai mult pe spate. Vezi daca nu cumva ai vreo roata mai desumflata. Verfica presiunea in pneuri. Daca nu, vezi ce spune la diagnoza.

Ai reusit sa vezi de unde este problema? Aceeași problemă o am si eu cand depășesc 60 km/h,la viraj  dreapta licare ESP si franeaza putin roata dreapta față. Am fost la un test si mecanicul mi-a zis ca nu are nici o eroare doar ca senzorul vede ceva....Nu stie ce e.

 

Modificat de WVW55
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai problema la reglajul directiei. Volanul tau nu sta pe 0 in linie dreapta. Trebuie vazut cu tester ce unghi citeste senzorul de volan cand volanul e drept si facute remedierile necesare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intradevar la mers drept înainte volanul imi sta putin către stânga. Ar trebui să fac mai întâi un reglaj al direcției?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati , azi  am schimbat tot kitul de pornire , adica cluster-  ecu- cip cheie , luat de masina cu acelasi motor AHL , acelasi cod pe ecu 3b0 997 557 ...........din pacate degeaba , exact aceleasi simptome , motorul nu primeste scanteie+ martori aprinsi in bord +piuit  ............din acest punct , lucrurile se agraveaza pentru ca nimeni nu mai stie ce sa ii faca :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu  porneste , cu conectorul cuplat martorul abs se aprinde/stinge normal la contact , cu conectorul decuplat ramane aprins ......asta ar fi diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai constatat ca nu are scanteie? Erori pe ecu nu ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@edypro ..lasa-mi un PM cu datele masinii sa-ti scot diagramele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pavy  - am desfacut o fisa , pus o bujie in ea , dat la automat cu bujia lipita de carcasa alternatorului .........pe engine module nu se pot citi valorile , cand se incearca citirea in prima instanta apar niste valori apoi imediat se schimba cu alte valori , am pus poze pe pagina trecuta , asta cu vagcomul ...........pe modulu abs nici o eroare , in afara de faptul ca arata eronat viteza tuturor rotilor ca fiind 1 km /h , masina fiind pe loc 

 

spido - ai pm , multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, edypro said:

revin cu noutati , azi  am schimbat tot kitul de pornire , adica cluster-  ecu- cip cheie , luat de masina cu acelasi motor AHL , acelasi cod pe ecu 3b0 997 557 ...........din pacate degeaba , exact aceleasi simptome , motorul nu primeste scanteie+ martori aprinsi in bord +piuit  ............din acest punct , lucrurile se agraveaza pentru ca nimeni nu mai stie ce sa ii faca :unsure:

Trebuia intai sa verificati bine alimentarile, cablajul, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 minutes ago, edypro said:

...........pe modulu abs nici o eroare , in afara de faptul ca arata eronat viteza tuturor rotilor ca fiind 1 km /h , masina fiind pe loc.

Asa era si la fostul passat. Nu stiu daca e anormal sa iti indice 1 km/h la toate rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)  cu contributia majora a lui-- spido -- caruia ii voi ramane vesnic dator , am rezolvat , ce s-a intamplat mai exact ..........din indicatiile lui , rezulta ca ecu primeste un plus pe contact pe pinul 1 , firul negru-albastru , la mine veneau in loc de 12,5 v aveam 4,6v , mi-am dat seama imediat ca aici era problema , neavand semnificatia pinilor conectorului T80 adica mufa mare ecu, s-au masurat doar firele rosii si maro , in ideea ca toate plusurile vin pe fire rosii si masa pe maro ...........am tras un fir direct de pe baterie in pinul 1 , dat la automat si masina a pornit la sfert de cheie ..........apoi sa verificat partea electrica a contactului , nu am observat nimic ciudat in mufe asa ca am desfacut-o , lamelele erau la locul lor , asa ca am facut o baie de spray contact inauntru , montat tot la loc , scos firul direct de la baterie si motorul a pornit instant ...............deci toate problemele mele plecau de la partea electrica a contactului , am sunat imediat la service-ul unde s-a verificat cablajul - sau ma rog , asa au spus ca au facut - si mi s-a spus ca , contactul nu a fost verificat pentru ca daca se aprindeau martorii in bord si electromotorul invartea  , ei au dedus ca nu poate fi nimic defect ................cel mai sifonat din toata povestea a iesit buzunarul meu , platit 2 testere , platforma dus-intors service , kit pornire cumparat degeaba ,nervi stres, pana la urma am rezolvat-o cu un aparat de masura chinezesc (cel mai ieftin)si indicatiile lui spido ..........asta e , noi sa fim sanatosi , seara buna!

Modificat de edypro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut...PROBLEMA Passat 1,6/2000: simbol ABS + triunghiul cu semnul exclamarii in interior,aprinse permanent...fiind in afara Bucurestiului,am gasit pe cineva care a facut un test in care aparea o problema la senzorul de acceleratie laterala(am inteles ca unul din cei 2 senzori din modulul duosenzor nu dadea bine)...de-abia acum am gasit senzorul(codul care incepe cu 4 B0),l-am inlocuit,dar acele "ävertismente" au ramas aprinse...trebuie resetat ceva ?...multumesc in avans pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte rau ca l-ai inlocuit - acela nu prea se strica - nu am intalnit pana acum. Trebuia doar sa intaresti contactele in mufa acestuia, sters eroarea si atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da eroare asta la diagnoza si mecanicul vrea sa schimbe senzorul de accelereatie transversala. E logic?

 

IMG-20170611-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu... trebuie schimbat senzorul de la roata - dupa ce verificati cablajul, daca acesta este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau pompa cu probleme.

Am gasit cu aceasta eroare si dupa inlocuirea senzorului,eroarea persista.Verificat cablaj de continuitate si era ok.Schimbat senzorii fata intre ei...eroarea la locul ei.Rezultat-pompa defecta.S-a inlocuit si totul a revenit la normal.Dar..se poate sa fie si senzorul dus...corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut dragi colegi ,vin in intampinarea dvs cu o intrebare....:dupa ce schimb senzorul abs trebuie sa sterg eroarea cu testerul?am schimbat senzorul si sta tot aprins in bord,passat 1.9 atj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!