Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Asta cred ca am sa fac...desi l-am verificat si imi arata valori in parametri...pana in 0.33 bari cand nu e apasata pedala si creste pana in 20 de bari cand apas pedala...

1.Am citit tot pe forum ca se poate recoda sau ceva de genu?

2.Aveti idee se gaseste senzorul separat nou sau trebuie sa caut pe la dezmembrari?

3.puteti sa imi spuneti unde e localizat? Si cam care e procedura de scimbare?

Multumesc anticipat

Modificat de Alex_ACI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand apesi pedala sanatos ar trebui sa arate peste 100 de bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cred ca am sa fac...desi l-am verificat si imi arata valori in parametri...pana in 0.33 bari cand nu e apasata pedala si creste pana in 20 de bari cand apas pedala...

1.Am citit tot pe forum ca se poate recoda sau ceva de genu?

2.Aveti idee se gaseste senzorul separat nou sau trebuie sa caut pe la dezmembrari?

3.puteti sa imi spuneti unde e localizat? Si cam care e procedura de scimbare?

Multumesc anticipat

 

se gaseste si separat - codul este scris pe senzor - nu-l gasesti separat dupa cod piesa VAG. Cauta un pic pe forum, s-a discutat despre el.

 

este senzorul de pe corpul pompei - unul singur este.

 

problema poate sa fie de la senzor... sau de la pompa ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pavy mai mult de 20 de bari nu urca. Acu poate gresesc eu. Trebuie sa fac testul cu motorul pornit?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Si apesi pedala tare, fara sa o rupi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee de ce se blocheaza toti etrieri la un audi a 6 an 200o ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia scoate mufa de la abs si vezi se mai bocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok maine asa o sa fac.....si daca nu se mai blogheaza inseamna ca ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea212007

Ok maine asa o sa fac.....si daca nu se mai blogheaza inseamna ca ce?

Ar trebui sa nu se mai blocheze etrieri pt ca pompa de abs nu mai baga presiune. Deoarece pompa de frana are garniturile "duse" si trece presiunea pe langa ele si atunci se blocheaza etrieri. Am patit-o eu tot la un a6 din 2001

Modificat de mircea212007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta o pompa de abs daca vechea pompa avea codul 111ah iar cea pe care o am are codul 111ab sau 517g 517h este vb de un passat b5 1.9 tdi......care dintre acestea se poate coda , monta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot cu ah iti trebuie, aia cu ab nu are esp iar de cele cu 517 sunt de pe b5.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am inteles dar 111t pot pune ,iar cele cu 517 g si 517h pot fii schimbate intre ele asta ca sa stiu pe viitor?

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin,problemele mele descrise in post-urile #969 si #988 persista in continuare,am facut peste 1000 km de atunci si masina se manifesta la fel cum e descris in cele 2 topic-uri,singura eroare ramanand cea cu System Test Activated de care nu reusesc sa scap.Sapand prin calculator am gasit inca 2 erori pe care le avusesem la un moment dat pe ABS,dar le-am sters si nu au mai aparut,ce ziceti?

 

Address 03: ABS Brakes       Labels: 4B0-614-517.lbl
Control Module Part Number: 4B0 614 517 G
  Component and/or Version: ABS/ESP front       3428
           Software Coding: 04255
            Work Shop Code: WSC 05311 
                      VCID: 254B9A61BF04AB36C75-5178
3 Faults Found

01486 - System Function Test Activated
            35-00 - -
00597 - Wheel Speed Impulses; Deviation
            35-10 - - - Intermittent
01542 - Yaw Rate Sensor (G202)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Mai precizez odata , acestea (ultimele 2) le-am sters si nu au reaparut,de unde trag concluzia ca sunt ok acei senzori.Totodata butonand VCDS-ul am gasit pe ABS la login sa ma loghez cu exact codul primei erori "01486" (apare in acea fereastra cu informatii cand pui mouse-ul pe locul unde trebuie introdus codul) si la Basic Settings am gasit asta:post-58309-0-46998300-1436896958_thumb.p.

Intrebarea mea e ca atunci cand incerc sa inchei testul (asa cum e descris de ross-tech) nu ar trebui mai intai sa ma loghez cu 01486,sa intru in BS , sa-mi apara ca si in poza ENABLED si apoi sa incerc sa finalizez testul?Sau acel camp imi arata doar ca testul e Activat?

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa te loghezi cu nimic, nici macar sa ai testerul conectat la masina,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca nu trebuie tester stiam,dar atunci cum sa-mi explic de ce nu merge,neavand alte erori,toti senzorii verificati in campurile din VCDS,masurand si indicand valori OK?

Citisem p-aici parca , ca cineva a scapat de aceasta eroare (ca practic nu e, e doar o atentionare) mergand cu masina (o viteza mica 20-30km/h) si la un moment dat a virat brusc dreapta si a franat,moment in care a scapat de acest test,posibil asa ceva??

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca nu trebuie tester stiam,dar atunci cum sa-mi explic de ce nu merge,neavand alte erori,toti senzorii verificati in campurile din VCDS,masurand si indicand valori OK?

Citisem p-aici parca , ca cineva a scapat de aceasta eroare (ca practic nu e, e doar o atentionare) mergand cu masina (o viteza mica 20-30km/h) si la un moment dat a virat brusc dreapta si a franat,moment in care a scapat de acest test,posibil asa ceva??

Incearca metoda descrisa in " ross.." intr-o parcare mai mare incat sa ai o viteza constanta chiar si in viraje Modificat de mircea212007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pana la urma era ceva foarte simplu - inclin sa cred ca ai facut procedura ok dar nu te lasa... ca doar o tinem de ceva timp cu explicatiile - sens in care trebuie sa cauti problema - hardware.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,hardware dar cu ce sa incep, ca nu imi vine sa accept nicicum ca s-ar fi defectat pompa ABS(n-avea de ce),ieri am scos mufa aia mare de pe pompa,toti pinii ok,nu urme de corodare sau alte chestii,am lasat-o asa vreo 10 min,dupa care , cu mufa scoasa i-am dat o cheie,rezultat: aveam doar martor ABS aprins,cel de la ESP nu era deloc.Am oprit motorul si am pus VCDS-ul pe ea si singura eroare era cea cu testul activat,nu stiu daca e normal,nu trebuia sa mai imi dea si alte erori cu privire la faptul ca nu era conectata mufa la ABS?Intr-o postare anterioara am scris ca am si recodat pompa,punand si codul pe care l-am folosit(va rog sa va uita-ti daca e bun codul descifrat de mine dupa procedura de pe ross-tech).Inca o chestie ce mi-a atras atentia e ca la intrarea pe modulul ABS la rubrica Component imi scrie ABS/ESP front doar,chestia cu front mi-a atras atentia,e ok?

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu nu ai avut o scanare mai veche a masinii ? daca da, ai acolo codarea veche - sigur este ok.

 

daca toate-s bune si nu finalizeaza testul, se va lasa cu o schimbare a pompei ABS.

 

oricum, greu de zis daca nu avem masina..... ai verificat totul, e ok, dar nu merge - nici mie nu-mi vine sa accept asa ceva.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare am avut dar am pierdut-o odata cu reinstalarea windows-ului,ma enerveaza la culme faza asta mai ales prin ce a trecut masina,stiind ca pe partea de ABS nu am modificat/taiat nimic tocmai pt chestia de a nu avea neplaceri dupa,o scot eu cumva la capat,am sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sa iti pastrezi pe viitor scanarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am tot uitat dupa senzorul ala....sa-i verific putin cablajul, mufa...dar nu am dat de el...poti sa imi zici mai exact unde e?atasez o poza cu modelul meu de pompa

 

2.sau e posibil sa fie incorporat in modulul hidraulic?? :-s gen: "Brake pressure sender 1 -G201

 

The brake pressure sender 1 -G201 is built into the hydraulic control unit -2-"

post-154358-0-33428200-1436993041_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie in postul 977.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de abs fiind asta pavy? unde pe pompa e?

post-154358-0-35456600-1436994261_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te pe pompa si ai sa il vezi, are 3 fire. Pompa din poza ta nu are acel senzor, doar cele cu esp il au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!