Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Buna,sper sa ma puteti ajuta.

Mi se aprinde martorul de la ESP si ABS cand virez mai tare.

Asta se intampla de cand am schimbat un contactor electric de la contact.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi ce apare. Ai demontat si volanul cand ai schimbat partea electrica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bagat un mecanic testerul pe ea dar deja era tarziu si am lasat pe alta zi.

Volanul nu l-a demontat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!Am la bornele 1 si 3 5,88 v ,am tensiune cu ledul pe borna 2 si 3 .Dar masina nu trage bine si parca consuma si un pic mai mult,parca vreo 2 litri peste normal.Ce trebuie sa mai fac?Pe la calculator? Tensiunile le-am verificat cu mufa pusa la loc,cu cabluri dezizolate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica distributia - sa nu fie sarita de la punct. Vezi si aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult!Si pentru reply si pentru telefon!Am sa merg maine la ,, meseriasi''!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia zice mecanicul ca este buna.Am sa merg duminica la prima intrunire cu forumisti craioveni,sa vad ce zic si ei.Am sa mai fac o diagnoza sa vedem ce mai iasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau, inca nu mi-am rezolvat problema cu ASR-ul asa ca am revenit sa mai pun ceva intrebari. am incercat sa scanez masina sa vad daca imi da ceva erori si imi zice ca programul meu trebuie inregistrat ca sa pot scana. m-am uitat mai atent la masina si am observat ca pe fata cauciucurile mele sunt 195/60/15 iar pe spate sunt 195/65/15. sa fie oare din cauza asta. mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. am si eu o problema ciudata:

acum fiind iarna (frig) mergand prin oras ... franand des mi se aprind in bord becurile de ABS si ESP. treaba e total aleatoare.

switchul de sub pedala de frana e relativ nou (si inainte sa-l montez facea treaba asta cand era frig). bateria e relativ noua (facea si inainte sa o schimb). am pus masina pe tester: singura eroare stocata este la un switch de la usa stanga spate care are semnal intermitent.

daca aveti ceva sugestii ar fi binevenite.

P.S. azi dimineata venind pe o strada mai cu gheata+zapada mi-a patinat putin sa zicem pe o suprafata de 20 de metri si mi-a aparut pe BC treaba cu STOP ... BRAKE FAULT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru faza aia cu stop break fault, verifica lichidul de frana. La tine e la minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi frumos. cu treaba aia ai dreptate!

partea complicata e cu aprinsul ESP+ABS in bord fara sa-mi apara eroare pe vag-com :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de diametru intre anvelope iti creaza probleme la ASR SI ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laur_grig crezi ca asta ii problema mea. am tot incercat sa gasesc detalii despre diferenta de diametrul intre roti ca sa imi dau seama daca de acolo pleaca problema mea cu ASR-ul dar nu am gasit nimik. daca ai ceva link ca sa ma documentez mai bine ti-as fi recunoscator. o sa incer sa schimb cauciucurile sa fie toate de acelsi diametru sa vad daca mai imi apre problema. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu M- daca ai diferente de diametru al rotilor, ESP-ul citeste turatii diferite ale rotilor raportate la viteza masinii si atunci decupleaza sistemul. Ia macar imprumut niste roti de acelasi diametru (ca in talon ) si vezi daca mai face ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laur_grig crezi ca asta ii problema mea. am tot incercat sa gasesc detalii despre diferenta de diametrul intre roti ca sa imi dau seama daca de acolo pleaca problema mea cu ASR-ul dar nu am gasit nimik. daca ai ceva link ca sa ma documentez mai bine ti-as fi recunoscator. o sa incer sa schimb cauciucurile sa fie toate de acelsi diametru sa vad daca mai imi apre problema. mersi

Asta pt ca nu intelegi cum functioneaza sistemu ABS si ASR Diferentele de rotatie aparute intre cele 4 roti trebuie colerate cu pozitia senzorilor (de acceleratie ,de franare , pozitia volanului, acceleratia laterala, presiunea in instalatia de frana ,etc).Daca acestea nu se pupa sistemul intra in avarie si se opreste ,pt ca nu poate sa ia deciizii pe date eronate.

Asa ca rotile trebuie sa fie egale in diametru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AsR nu stie de acceleratie laterala si rotatie de volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu problema mea.Daca la g40 intre 2si 3 ledul nu palpaie(se aprinde si stinge),sa inteleg ca este defect acest senzor.Deci primeste tensiune dar nu mai da semnal spre calculator.Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am lamurit acum. o sa merg si o sa cumpar 2 anvelope de acelasi diametru 195/65/15 si o sa le schimb. multumesc mult tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit sa multumest tuturor pentrul ajutorul acordat. am cumparat 2 anvelope 195/65/15, le-am montat pe masina si problema mea a disparut. multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu aceeasi problema ca si tine si te rog daca poti sa-mi zici si mie cum ai rezolvat pana la urma problema cu martori de la abs si esp aprinsi

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un passat din 2000 1.9 tdi 115cp si la fel ca uni dintr-e colegi zilele trecute am pornit motorul si imediat dupa sau aprins martorii de da ABS, ESP si intermitent cel in spirala plus nu se mai tura mai mult de 1100 de ture si ramanea incremenit acolo.

Am mers in service si dupa 5 zile imi zice ca nu gasesc nimic in neregula,ca au verificat pedala si functioneaza, ca au verificat cablajele si ca mai au 2 varinate ecu sa aiba ceva defect sau softul

Va rog pe cei care au avut aceeasi problema sau stiu despre ce este vorba sa ma ajute?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreo legatura intre ABS si faptul ca am momente cand nu mi se activeaza Cruise Controlul? Adica el e activ, dar cand dau sa setez viteza si sa iau piciorul de pe acceleratie, vad ca nu merge... fie nu merge deloc, fie imi merge sacadat, adica imi mentine viteza, se decupleaza, iar isi revine si accelereaza la viteza deja setata, iar se decupleaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio treaba tempomatul cu abs-ul!Cred ca ti-a oxidat vreo mufa sau ti sa dus maneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai ajuta-ne tu: ce erori erau pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,credeti ca as putea schimba un senzor g40 la un motor cod ana?Cum pot sa -l schimb fara sa afectez distributia? Cum pot s-o blochez,sa nu se miste de la punct?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!