Jump to content

Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 03-00 - No Signal


Valentin
 Share

Postare recomandată

Una calda una rece. Asta-i rece... :salut:

Verificand buna functionare a ABS-ului cu VAG-COM am obtinut o alta eroare, referitoare la senzorul Hall.

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez ca in urma cu putin timp (aprox 5-600 Km) am schimbat garnitura de chiulasa. Ma gandesc ca poate de la remontarea curelei de distributie sa fie aceasta eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele ECU-uri monomotronic eroarea 00515 Camshaft Position Sensor (G40) No Signal apare cu motorul oprit ori de cate ori contactul este pus mai mult de 6 secunde fara actionarea demarorului. Daca eroarea nu apare cu motorul pornit atunci nu ai de ce sa-ti faci probleme.

Probleme ar trbui sa-ti faci pentru a doua eroare daca mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... daca acolo intr-adevar este "no signal" motorul nu porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am scanat decat cu motorul oprit. Am uitat sa-l pornesc. ...uitasem chiar sa pun si contactul :salut: Nu cred sa fie altceva deoarece imi mai scanasem masina recent si nu au fost probleme.

Mersi mult, m-ati linistit!

Ce inseamna acest: "28-10 - Short to B+ "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Short to B+ = scurt la baterie

2. Nu este adevarat ca fara senzor Hall nu porneste (cel putin nu in toate cazurile), sunt masini care merg bine-mersi fara (desi nu optim); eu am avut acest senzor stricat si mi-a mers masina fara probleme

3. Nu am documentatia de la modelul tau specific de VW, dar anexez un articol care contine si testarea senzorului cu voltmetrul pentru unele modele de VW (inclusiv unele modele de Golf) - cauta pe pag. 7

Concluzia ar fi ca, inainte de a incepe sa masori la el sa incerci o scanare cu motorul pornit, sa vezi daca mai apare. Daca vrei, putem sa mai punem la cale o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi place sa contrazic lumea, dar sunt nevoit, deci @s_c:

2. Daca NU VINE semnal de la senzorul Hall, nu merg impulsuri la injectie aprindere. Deci nu benzina, nu scanteie. Is curios cum poate merge un benzinar fara astea doua (autoaprinderea ii out of the question) Acum depinde ce intelegi prin senzor Hall stricat,poate forma semnalului nu este cea standard - aia da. Mai jos este un link in care se vede forma semnalului la un motor de 1,6. (ABU)

http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.ph...er=asc&start=16

3. Concluzia de aici - da, sunt de acord. De fapt, motorul ABD scanat cu motorul oprit (si contactul pus) da eroare G40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wabbit: uite o lista de coduri de pe masina mea, citite in iarna:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 557 B

Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 00000

4 Faults Found:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

30-00 - Open or Short to B+

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Aceste erori au fost citite cu motorul pornit. De aici deduc ca cel putin motorul meu merge si fara senzor Hall. Eroarea provenea de la un contact imperfect sau oxidat la mufa care aduce semnalul de la senzor in ECU (chestie pe care am aflat-o dupa ce am schimbat senzorul, dar asta-i alta poveste).

Mai mult, pe vremea cand ma chinuiam sa aflu ce-i cu senzorul asta tin minte ca am citit (din pacate am cautat inainte de a posta, dar n-am gasit sursa - promit sa mai caut) ca ECU trimite impulsuri catre injectie si aprindere functie de "crankshaft pos. sensor" (sincer asta nu stiu exact ce este, cred ca turometrul) si de senzorul Hall. In cazul in care senzorul Hall nu functioneaza, ECU se va baza numai pe primul, caz in care injectia nu va fi optima dar motorul va functiona. Sincer nu am simtit mare lucru dupa ce am remediat eroarea cu pricina apropo de performante.

Drept este ca am si vazut pe audiworld cazuri in care masinile nu porneau in conditiile in care acest senzor era defect. Nu-mi este clar daca toleranta la acest defect depinde de modelul de injectie.

Oricum, discutia este oarecum academica - sunt 99% sanse ca Valentin sa nu aiba nici o problema si sa nu fie altceva decat faptul ca am facut scanarea cu motorul oprit.

BTW (si OT), daca ai vreo sugestie apropo de 00561 si de faptul ca am un consum mare de benzina, este binevenita - eroarea aceea persista. Am si un thread in forumul de Audi apropo de aceasta - am postat si niste log-uri de lambda si altele la http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.php?t=1608

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Motorul lui Valentin are injectie Mono-Motronic, si are numai Camshaft Position Sensor (Hall), si numai de acolo ECU "stie" cand trebuie dat impuls pentru scanteie sau injectie. Deci, fara ala motorul lui nu merge, ECU n-are de unde sti in ce pozitie este arborele cotit. Cand Hall nu functioneaza deloc, eroarea este de No Signal. Probabil ca de aici mica noastra neintelegere: Sunt diferite sistemele de injectie (daca nu ma insel, ai Motronic (dar nu Mono) pe masina )

In legatura cu consumul masinii tale,nu ma prea pricep la Motronic multipunct, dar tind sa-i dau dreptate lui Andi, si sa te sfatuiesc sa verifici atent vacuum-urile.

La 16500 nu se exclude (din nou, mai ales ca este intermitenta eroarea) un contact imperfect, iar la 17978 tind sa cred ca este "oboseala" cheii. Eventual incearca o scanare folosind cheia de rezerva

Ma mai documentez si mai vorbim : :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin: verifica in ELSA ce-i cu eroarea 00525! Eroarea aceea nu-i din cauza motorului nepornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin: verifica in ASLE ce-i cu eroarea 00525! Eroarea aceea nu-i din cauza motorului nepornit.

Hmmm. As verifica eu dar e la 500 Km de mine si nu pot intra remote - sunt limitat numai la http :-( .

Chestia curioasa e ca am avut un consum mic la ultimul drum lung. E adevarat ca am mers constant si ca a venit primavara, dar daca motorul, respectiv injectia nu ar fi optima acest lucru s-ar reflecta in consum mare si/sau pierderi de putere, nu? Eu nu am observat acest lucru.

Oricum, pentru a fi sigur cred ca o noua scanare ar fi bine-venita.

Pina una-alta am sa verific conectorul conform linkului lui s_c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor!

@wabbit: intr-adevar, eu am injectie multipunct (motronic 3.2) => probabil ca am ambii senzori, de aici confuzia cu pricina. Ce-i drept, eu am zis ca "unele masini (VAG) merg fara Hall", nu toate. Bine ca ne-am lamurit.

In ce priveste erorile, cu termostatul nu stiu ce-a fost, n-a mai aparut, iar chestia cu imobilizatorul era un contact aiurea care mi-a mancat ficatii pana cand am diagnosticat-o (pana sa iau vag-com n-aveam nici cea mai vaga idee de ce motorul pleca si se oprea imediat, cateodata de 10 ori la rand). VAG-COM-u' sa traiasca!

Cu consumul e nasol si sunt confuzat.

@valentin: poti sa incerci prima parte (deconectezi, vezi daca ai 12V / masa / 5V la capatul mufei dinspre Hall), insa a doua (cea cu masuratul prin spatele mufei in timp ce se da la automat) e mai tricky - eu n-am reusit la vremea mea. Mai bine mai vino odata sa ne intalnim in weekend, nu cred ca plec din Bucuresti, si mai facem o scanare cu motorul pornit decat sa te chinui aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu imprastiem panica, am citat din manualul service.

Test conditions

? Fault on Hall sender recognised by self diagnosis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valentin: poti sa incerci prima parte (deconectezi, vezi daca ai 12V / masa / 5V la capatul mufei dinspre Hall), insa a doua (cea cu masuratul prin spatele mufei in timp ce se da la automat) e mai tricky - eu n-am reusit la vremea mea. Mai bine mai vino odata sa ne intalnim in weekend, nu cred ca plec din Bucuresti, si mai facem o scanare cu motorul pornit decat sa te chinui aiurea.

Oricum numai prima parte aveam de gand s-o fac. Cat despre week-end si eu raman aici dar imi vine prietena "in inspectie" asa ca nu cred ca voi putea. Mersi oricum pt. oferta. Poate o lasam pe sapt. urmmatoare.

Andi... m-ai lamurit inca o data.... oare a cata oara?... :scratch: :salut: Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine am gasit asa ceva:

1 Faults Found:

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu imprastiem panica, am citat din manualul service.
Test conditions

? Fault on Hall sender recognised by self diagnosis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toni: cartea zice sa verifici senzorul Hall.

Acum, daca ai posta si codul motorului poate te-am putea ajuta cu mai mult decat atat (adica poate as putea sa-ti dau si procedura de testare)

Nu cred insa ca este acelasi lucru ca la Valentin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor AUQ

Daca eroarea nu a mai aparut dupa stergere, insemna ca nu mai sunt probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca mai am o eroare gasita la intrumente (parca)

1 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au nici o legatura.

Daca zici ca eroarea n-a mai aparut, atunci probabil e OK... pana data viitoare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut pe toata lumea am si eu o problema de acest fel

cod 00515-G40-No signal

motor ABU 1,6 monopunct

MASINA NU PORNESTE

Apoi porneste merge un pic si se opreste si iar nu mai porneste

Cind dau la automat nu este scinteie la fisa centrala.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verifici contactele, atat la senzor cat si la ECU si, daca eroarea persista, sa schimbi senzorul. Nu schimba insa inainte de a verifica contactele (si a le curata cu spray contact) intrucat este f. posibil sa fie pana de contact.

Ideea e ca sunt motoare care merg si fara G40, dar si unele la care nu exista aprindere in lipsa acestuia. Se pare ca motorul tau este unul dintre acestea din urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc

dupa autodata am masurat senzoru hal si cu contact pus fara mufa tre sa aiba 9v si nu are-pin1si3

am pus mufa la loc si intre pini 3si2 am pus un led ,cind dau la automat tre sa clipeasca dar nu clipeste

cind am inversat polaritatea la led pe aceiasi pini 3si 2 a inceput sa dea benzina in carburator

masina e monopunct injectie ,si senzoru hal face aprinderea si injectia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu pe de rost procedura de testare, dar ar trebui ca acolo sa-ti spuna si ce anume din testari indica senzor defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Testul cu ledul din autodata este apa de ploaie, crede-ma. Sunt patit cu acest senzor.

Uite ce trebuie sa faci:

Ia un aparat de masura si vezi care este + si -. Dupa cate imi amintesc, 1 este + si 3 este -

Firul central este de semnal.

Cand nu porneste masina verifica astfel:

Daca ai cel putin 9 V (bine ar fi sa ai peste 11) pe 1-3, pune firul central la masa de cateva ori. In acel moment ar trebui sa ai scanteie/injectie. Daca nu ai, eroarea e in alta parte.

Daca totul este ok mergi mai departe:

fa rost de un aparat de masura mai destept care sa-ti masoare tensiunea maxima/minima

conecteaza la loc mufa, infige in spatele firelor 2 si 3 doua ace la care conectezi aparatul de masura

Da la automat, daca tensiunea minima este de vreo 4-5 V inseamna ca este dus senzorul. In conditii similare, la mine ledul se aprindea normal dar pragul de tensiune de care avea nevoie ECU pentru interpretarea semnalului nu era atins.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!