Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Da-mi niste idei Florin. Ce grupuri? Mi s-a mai zis de viteza pe fiecare roata. Imi da eroare peste 30 km/h, in rest sunt identice. Am gasit o postare mai veche si acum cativa ani schimbasem cateva brate si facusem geometria si disparuse pentru o perioada aceasta problema. Mai este o eroare care apare sporadic: Power train data bus.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta nu are treaba....

 

geometria - daca era de la ea, eroarea nu aparea pe switch-ul de frana... poate pe G85, etc...

 

vezi pe Engine, pe 006 - cand merge cineva cu masina, poate nu se fac amandoua 11 cand franeaza - etc... sau poate unul lucreaza cu intarziere si genereaza eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin nu am apucat sa testez dar am facut urmatorul experiment. Pornit de pe loc cu martorul stins si la 50 km/h am tinut viteza constanta si s-a aprins esp. Nu am actionat deloc frana ceea ce ma face sa cred ca nu este de la switch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr poate fi de la firele de la switch pana la ABS, in switch se fac 2 contacte, astea lucreaz ain tandem, unul de face, celalalt se desface. mergi pana la 30kmh si vezi cu VCDS starea contactelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu e de la switch, mai ales ca l-ai schimbat deja si este oem. Eventual sa verifici bine cablajul pana in pompa, mufele intermediare, etc.

 

totusi, avand in vedere ca se manifesta doar in merg, la o anumita viteza, constanta, etc... inclin sa cred ca nu este o problema de cablaj.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se manifesta si daca tin 20 km/h constant si daca tin 140km/h constant. De exemplu la un drum Buzau-Brasov mers mai alert nu s-a aprins deloc. Mai intreb o data. In blocurile de masura la ABS, in casutele unde se citeste pozitia switch-urilor, in prima apare Activated permanent, a doua Activated doar cand apas frana, a treia e cu switch-ul de la ambreiaj si ultima cu butonul ESP. Nu am mai vazut la alte masini asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, acolo e problema ca vede activated tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Dar de ce naiba? Mai am de schimbat senzorul de sub bancheta, butonul ESP si senzorii de la roti. Cablajul nu am putut sa il masor cum trebuie pentru ca sunt noduri si nu dadea continuitate directa. Daca imi face cineva o schema, nu cele din programe. Am incercat sa scot pe rand mufa la switch, butonul ESP si Activated ramane acolo.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr ca circuitul e inchis inainte de conector...pe traseu.Verifica in conectorul ABS pinii si cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca sunt noduri trebuie sa ai continuitate, alte scheme decat cele din elsa nu sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti gasesc undeva un tutorial cum sa schimb switch-break light la un passat b5 ? va rog frumos, pentru ca pornesc masina nu imi apare nimic in bord dupa ce calc de 2/3 ori pedala de frana, mi se aprinde in bord abs-ul cu semnul ala de atentionare cu cercuit si nu imi mai merge lumina de la frana iar la vag apare urmatoarea eroare

Tuesday,08,December,2015,14:33:38:37412VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)Data version: 20111111   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                  Address 03: ABS Brakes       Labels: 4B0-614-517.lblControl Module Part Number: 4B0 614 517 G  Component and/or Version: ABS/ESP front       3428           Software Coding: 04255            Work Shop Code: WSC 00118                        VCID: 254B8030BFFA1961 Fault Found: 00526 - Brake Light Switch-F             27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se manifesta si daca tin 20 km/h constant si daca tin 140km/h constant. De exemplu la un drum Buzau-Brasov mers mai alert nu s-a aprins deloc. Mai intreb o data. In blocurile de masura la ABS, in casutele unde se citeste pozitia switch-urilor, in prima apare Activated permanent, a doua Activated doar cand apas frana, a treia e cu switch-ul de la ambreiaj si ultima cu butonul ESP. Nu am mai vazut la alte masini asa.

 

pai vezi ca ai gasit ptoblema - cu mufa la switch scos cum vede ?

 

verifica cablajul intre switch si pompa ABS.

 

Ptr ca circuitul e inchis inainte de conector...pe traseu.Verifica in conectorul ABS pinii si cablajul.

 

cum ?

 

 

Salut baieti gasesc undeva un tutorial cum sa schimb switch-break light la un passat b5 ? va rog frumos, pentru ca pornesc masina nu imi apare nimic in bord dupa ce calc de 2/3 ori pedala de frana, mi se aprinde in bord abs-ul cu semnul ala de atentionare cu cercuit si nu imi mai merge lumina de la frana iar la vag apare urmatoarea eroare

Tuesday,08,December,2015,14:33:38:37412VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)Data version: 20111111   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                  Address 03: ABS Brakes       Labels: 4B0-614-517.lblControl Module Part Number: 4B0 614 517 G  Component and/or Version: ABS/ESP front       3428           Software Coding: 04255            Work Shop Code: WSC 00118                        VCID: 254B8030BFFA1961 Fault Found: 00526 - Brake Light Switch-F             27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

simplu, nu ai nevoie de tutorial - ai bucata de plastic de sub volan/bord prinsa in 4 suruburi - o scoti si o sa vezi switch-ul.

 

scoti mufa din el, il rotesti si iese. 

 

montezi totul in ordine inversa.

 

sa cumperi switch NUMAI original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspectez o problema de cablaj intre ABS si switch...pe traseu/in conectorul ABS.Cred ca tot asa o sa-l vada si cu conectorul switch scos.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr poate fi de la firele de la switch pana la ABS, in switch se fac 2 contacte, astea lucreaz ain tandem, unul de face, celalalt se desface. mergi pana la 30kmh si vezi cu VCDS starea contactelor.

Dupa cum ziceam .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu am inteles ce ai vrut sa zici cu circuitul inchis inainte de conector....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e altceva...

 

nu prea cred, avand in vedere ca are comanda pe plus... daca da la masa, atunci se ardea siguranta, topea fir... sau altceva - modul, etc

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , am schimbat switchul si totul e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o pompa abs si pe tester apare  <  alimentare supape magnetice abs> va rog ce trb sa fac daca stie cineva

 


am o pompa abs 8eo614111A areEDS si imi apare eroarea< alimentare supape magnetice abs> stie cineva ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de eroare ai? Verifica siguranta ABS..e sub bord deasupra pedalierului.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta este pe firul de la contact frana?


masina este un passat 1,9 tdi 4motion 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.Este pe un suport aflat sub bord deasupra pedalei de ambreiaj..e destul de bine ascunsa insa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul este: 01200 ALIMENTARE SUPAPE MAGNETICE ABS:


OK o sa caut siguranta maine si te mai deranjez. mersi deocamdata


as vrea sa schimb pompa cu totul dar nu gasesc 8eo614111A asta are EDS si am gasit cu B la urma care zice pe net ca are tot asa EDS dar nu stiu daca e la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai de verificat siguranta,cablajul pompei ABS,conectorul pompei si in final,daca totul e ok...te pregatesti de pompa ABS.Ai martor ABS aprins,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu abs-ul si anume intra atunci cand masina mai are un pic sa se opreasca (asta dupa schimbarea de brate si unghi de fuga facut)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!