Jump to content

Turatie ralanti


marius1970
 Share

Postare recomandată

Care este turatia la relanti a unui motor diesel de 2.5? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hangyouridols

    7

  • C o s m i n

    5

  • Al Bundy

    4

  • F l o r i n

    4

daca e pt motorul de pe masina ta, turatia trebuie sa fie intre 740 si 840 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-i o plaja cam mare? adik la mine stiu ca e 903... la el intre 740 si 840?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o aveam la 800 si am redus-o la 750. Mi se parea prea turata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pt. masina din semnatura care ar trebui sa fie turatia? Mie imi sta mereu la 900rpm. Cu/fara AC pornit e acelasi lucru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Dar pt masina mea? Am intrat la idei, pt ca dupa o vizita de curtoazie la mecanicul meu si o testare cu vag-com, masina a inceput sa aiba 950. Este mult? Am senzatia ca este supraturata, inainte fiind putin sub 900. Era necesara cresterea relanti-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pt masina mea? Am intrat la idei, pt ca dupa o vizita de curtoazie la mecanicul meu si o testare cu vag-com, masina a inceput sa aiba 950. Este mult? Am senzatia ca este supraturata, inainte fiind putin sub 900. Era necesara cresterea relanti-ului?

950 iti indica pe bord sau pe vag-com? ca si mie imi arata la bord cam 950 dar pe vag-com 903...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bord imi indica 950. Interesant este ca inainte, tot pe bord, arata 900. Consumul insa nu pare sa fi crescut. O sa fac si un test cu vag-com, daca gasesc la Bacau un forumist sa ma ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te uita ca nu sta in dreptul la "900" cum zici tu si eu tot A4 ca al tau am si la noi turometrul e putin diferit din 200 in 200 si acu sta intre *** de sub 1000 rpm si aia de 1000 deci nu e 950 cum crezi ...si daca faci un test cu vag-com o sa constati ca de fapt ai 800 800 si ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti cunosti bine masina ar trebui sa-ti dai seama si dupa sunetul motorului daca s-a modificat turatia sau nu, la diesel e diferenta mare intre opt sute si ceva si noua sute si ceva de ture la relanti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti cunosti bine masina ar trebui sa-ti dai seama si dupa sunetul motorului daca s-a modificat turatia sau nu, la diesel e diferenta mare intre opt sute si ceva si noua sute si ceva de ture la relanti...

O simt parca mai turata, dar poate ca este autosugestie din cauza indicatorului. O am de mai putin de un an. Posibil sa aiba dreptate colegul din CT. Trebuie sa verific cu vag-com... Cineva din Bacau cu instrumentarul necesar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

tocmai am achizitionat un g4 tdi 90 cp 2001,bineinteles non pd,mie mi se pare ca am relantiul prea mare cind motorul este cald,acesta fiind intre 900-1000 rot/ min.cine are motorul asta alh,il rog sa imi spuna daca este la fel.as mai vrea sa stiu cite cva de motorul asta ,probleme legate de el ,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relantiul meu sta la ~950 , nu cred ca tre sa-ti faci probleme prea mari....parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi de vina senzorul de temperatura apa . Parca G62 il cheama. La mine a fost unul dintre simptomele de inceput ale defectarii acestuia ; si anume:turatie mai ridicata la cald(dar nu mereu),urmata dupa ceva timp de pornire turata la cald(1600 rot/min).Poate si consum putintel mai mare. Adica enervant.L-am schimbat ; 50 ron; manopera : 2 minute .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am achizitionat un g4 tdi 90 cp 2001,....cine are motorul asta alh,il rog sa imi spuna daca este la fel.as mai vrea sa stiu cite cva de motorul asta ,probleme legate de el ,etc.

Salut,

Si eu am acelasi motor si il am din mai 2006... probleme nu am cu masina, am schimbat cureaua de distributie, uleiu la 10.000 km, toate filtrele (ulei, aer, polen, motorina) de fiecare data, si acuma mi-am schimbat antigelu, uleiul din cutia de viteze, lichidul de la servo (sa le am schimbate ca nu stiu can dor fost schimbate inainte) si 2 bujii ca erau arse... in rest motorina si apa de parbriz.

Sa ai bafta de masina, PA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adi_bm : bineinteles ca iti sta la 950, doar avem acelasi motor se pare :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit ralantiul pt. motorul tau trebuie sa fie intre: 875 si 950 RPM. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ralantiul poate sa difere de la masina la masina. Si al meu sta peste 900 iar la un prieten cu motor absolut identic era mai mic.

:lol: Cuvantul corect este ralanti; acum am aflat si eu :P iar forma "relanti" este incorecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la masina din semnatura , pe VAG apare 917 rot/min

totusi, la pornire, este putin mai mare pt o perioada scurta de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NeXuS_3 La pornire (mai ales cand e rece motorul) cred ca intra in functiune "socul" automat care mareste turatia motorului. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NeXuS_3 La pornire (mai ales cand e rece motorul) cred ca intra in functiune "socul" automat care mareste turatia motorului. :vaidecapulmeu:

Soc automat la diesel?

Ralanti = 903 rpm la 1.9tdi 90hp si se poate mari sau micsora cu vag-com

Pe turometru arata mai mult..

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!