Jump to content

Al Bundy's Car


Al Bundy

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Unul din telescoapele luate acum cateva luni a cedat. Ma duc dupa paste sa vad daca il schimba pe garantie.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

Salut Cristi, daca montez  telescoapele de haion de Octavia 2 RS break, pe o Octavia 2 break 1,9 tdi au forta sa ridice haionul, doar din telecomanda?

Link către comentariu

LA mine nu le ridicau daca apasam din telecomanda, dupa ce ridicam cativa CM se ridicau singure pana sus.

 

LA tine merge facuta treaba cu 2 arcuri.

Link către comentariu

Dupa cum era de asteptat, au refuzat inlocuirea in garantie deoarece telescoapele nu sunt pentru seria mea de caroserie ci pentru RS.

Link către comentariu
alexanderdj

Parca facusei niste calcule si erau mai putin solicitate de hayonul tau decat de cel de rs, nu? Oricum nu vad de ce ar face asta diferenta, dar ma rog...In cateva luni sa cedeze, e clar ca n-au fost ok din fabricatie. 

Link către comentariu

Asa este, mi-au dat si ei dreptate in ceasta privinta, dar fiindca piesa nu se monteaza pe masina mea, nu pot sa-mi dea garantie. Cand o mai pica altul, imi iau 2 AM.

Link către comentariu

Ieri a cazut si celalalt telescop. Imi iau 2 aftermarket sau chiar din dezmembrari.

Link către comentariu

Am pus 2 amortizoare de la volksman, 50 lei bucata, Sa vedem astea cat tin.

Link către comentariu

Nu mai bine construiesti un opritor, sau ceva de genul?

Faptul ca e portbagajul mereu deschis la tine imbatraneste prematur amrtizoarele - nu atat de repede cum au picat astea insa :( .

Link către comentariu
  • 3 months later...

Nu mai bine am schimbat locul unde tin sculele?

 

 

Sapt asta masina a vazut marea. Si s-a intors cu bine. A scapat ca prin urechile acului de accidentu;l de la KM85 joi pe A2.

Link către comentariu

O sa o prezint si pe aia.

 

LA KM 85 a fost joi accident in lant cu 8 masini, mai incolo, dupa ce am trecut eu a fost cu vreo 15 si pe la km 35 au fost vreio 4 masini lovite.

 

Aveam ceva peste viteza legala, cel din fata mea a franat si virat brusc pe banda 1 si s-a oprit cativa metri mai incolo si eu am franat si virat tocmai pe banda de urgenta. cel din spatele meu nu a mai avut timp sa mai faca ceva decat sa schimbe banda si a intrat in ala de pe banda 1.

cel care era pe banda 2 nu avea avariile puse.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
  • 2 months later...

Am trecut la cauciucurile de iarna.

 

cele de vara trebuie schimbate in primavra, pana atunci vad eu ce aleg.

 

Si am strans prezoanele cu dinamometrica.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi m-a lasat bateria. Am comandat un EXIDE de 70 Ah cu 760 A la pornire cu tehnologie AGM si start stop.

500 lei.

O sa schimb si releul de incarcare din alternator, pentru ca , atunci cand este cald motorul, scade tensiunea de incarcare la 13.7.

Link către comentariu

 scade tensiunea de incarcare la 13.7.

Pai si cat ar trebui sa fie? Si la mine la Superb sta tot la 13.7, probabil este incarcata bateria?

Modificat de vixen
Link către comentariu

Se cheamă funcție "floating". După ce bateria e calda, se reduce tensiunea pe ea. Unii producători recomanda și 13,5 Vdc!

Link către comentariu

Sigur e ceva in neregula? De ce intreb - pentru ca la CRDI-ul de 1.5 (hyundai-kia) porneste incarcarea la peste 14V si dupa un anumit timp si la o anumita temperatura scade undeva spre 13.7V Si e normal - scrie in manualul de service ca asta e comportamentul normal al releului la acel motor.

 

Posibil sa fie asa si la VAG-urile mai noi.

Link către comentariu

DE la cineva, cu reducere si luata pe firma.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

Eu n-am o parere foarte buna despre AGM. Deja din a 3-a iarna a inceput sa dea semne de oboseala. Incarcarea tot la 14.7(la cald)-15V(la rece).

Link către comentariu

macar 13.9, tb sa fie intre 13.8 - 14.2

 

De pe http://www.briskoda.net/forums/topic/259542-battery-upgrade/ (cred ca la Octavia trebuie sa fie la fel).

 

Mi se pare o explicatie destul de documentata si se verifica practic cu ce am observat eu (am un voltmetru auto special pe care-l conectez la bricheta masinii din cand in cand):

 

'Regarding smart charging:

- Yes like all modern cars, your car has a multi-stage charger. After starting, the alternator voltage is held at about 14.4v to replace the energy lost when starting. When the current falls off, the voltage is dropped to around 13.6 volts to keep the battery 'topped up'. If you have a stop-start system or the new-ish power-recovery system it may work a little differently. 

Why is a multi-stage charger better? 

For a traditional alternator and solid state regulator, they usually held the voltage at around 13.8 volts. For your typical lead-acid (LA) or lead-acid-calcium (LAC) battery, this meant that the battery was only ever charged to about 75% of it's total capacity. As you can only discharge a LA or LAC battery to around 50% before it is irreparably damaged, the battery only ever was able to supply 25% of it's total capacity. For a 70Ah battery, this means it could only ever supply 17Ah. This meant that the battery was around 2-3 times the size it actually needed to be. 

With the proliferation of cheap microprocessors, cars started to get a bit smarter with their charging. By supplying a higher voltage and therefore a higher current to charge the battery, the battery can be quickly charged to around 80% full. The float voltage 13.6 volts, which is lower than the traditional C20 voltage of 13.8-14 volts, can then finish charging the battery to 100%. We therefore go from a 25% useful battery to almost 50%. The battery itself can then be smaller as we can use more of the capacity.

The lower float voltage prolongs battery life and reduces gassing where the battery produces lots of hydrogen and in the process loses water. The reduction in gassing means that the battery can be sealed without blowing out the pressure vents, which again reduces water loss.'

Modificat de vixen
Link către comentariu

Hmmm, inseamna ca am schimbat releul degeaba? Asta e atunci. o sa urmaresc si cu astalalt releu cum se comporta. Deocamdata am 14.4 V la ralanti si scade la 14.1 cu toti consumatorii porniti. Nu am masurat cand se incalzeste motorul inca.


Eu n-am o parere foarte buna despre AGM. Deja din a 3-a iarna a inceput sa dea semne de oboseala. Incarcarea tot la 14.7(la cald)-15V(la rece).

15? cam mult, nu crezi ?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!