Jump to content

Al Bundy's Car


Al Bundy

Postare recomandată

pare cam aiurea sa se toceasca pe spate...singura chestie la care ma gandesc este un defect (etrier sau cablu frana de mana) sa tina placutele pe disc.

altfel, forta de franare e mai mare pe fata (de aia si discuri mai mari), de aia si senzor doar pe fata.

Link către comentariu

LA ambele roti si deci ambele etriere defecte?

Atunci nu as mai putea impinge masina singur, nu ar mai ajunge la vit maxima si cele de pe spate trebuiau sa fie foarte fierbinti comparatie cu cele din fata.

Link către comentariu

Si la mine a fost la fel. Placutele(spate) cu care a venit masina le-am schimbat pe la 35000-40000 km.

Link către comentariu

Dacă stau bine să mă gândesc, cred că și la R sunt mai duse pe spate. La BMW clar se duc mai repede pe spate. Noul X3 are discuri mai mari pe spate.

Link către comentariu

Cristi, de curiozitate masina a mers mai incarcata? Si asta poate fi o cauza in care se tocesc mai repede, cu toate ca cele mai uzate ar fi trebuit sa fie pe fata.

Link către comentariu

incarcata de scule...

la franare greutatea de duce pe fata (inertie),masina se lasa pe fata de suspensie...

ciudat ce se intampla, nu imi dau seama inca ce rol are dsg in treaba asta (in afara de faptul ca stai cu piciorul pe frana si ar avea un motiv sa toceasca (toate) placutele mai repede ca o manuala condusa bine

Link către comentariu

De acord cu tine cu inertia dar daca masina este mai incarcata spatele intra si el mai tare, nu preia numai fata.

Link către comentariu

Problema este urmatoarea:

In vreme ce pe fata sistemul de franare a fost schimbat(placute si discuri mai mari)pe spate sistemul a ramas identic(difera doar forma placutelor si a discurilor de frana,dar dimensiunile placutelor de frana sunt identice).

In consecinta,in vreme ce greutatea masinii a sporit,viteze de deplasare a crescut...placutele au ramas identice.

Stati linistiti,mai bine sa schimbi placutele mai repede decat sa pui placute tari care sa tina mult si bine dar care sa uzeze discul.

Bundy,si eu am Textareanu pe spate si am senzatia ca s-au tocit mai repede fata de vechile Trw cu care am mers mult si bine.

*Latime [mm] 105,3

Înaltime [mm] 55,9

Grosime [mm] 17,1

*Latime [mm] 87,6

Înaltime [mm] 52,9

Grosime [mm] 17,2

Din cate imi amintesc,dimensiunea materialului de frictiune este aproape identic la ambele modele,dar diferenta mare consta in urechile placutei de la modelul mai nou.

post-64586-0-18625400-1360048978_thumb.j

post-64586-0-65217900-1360048979_thumb.j

Link către comentariu

LA 45000km le-am schimbat eu dar mai mergeau vreo 5-7000km.



Am schimbat si cele 2 bujii incandescente. LA ce or fi facut sistemul asa complicat nu stiu.

Link către comentariu

ha.. tu te vaieti de sistem complicat :))).. pt noi muritorii de rand si alea simple sunt complicate :P

Link către comentariu

Intrebare intrebatoare, pompa tandem a dat vreun semn ca ceva nu e ok inainte sa crape? Gen scurgeri, zgomote, porniri greoaie?

Link către comentariu

A inceput sa imi porneasca mai greu de cateva zile. Dimineata, la prima pornire, se zguduie destul de rau si nu stiu daca sa o pun pe seama pompei sau pe seama lichidului de racire care cred ca intra in cilindri.

Link către comentariu

Nu inca. Nu am avut nici timp nici bani sa ma ocup de masina. Am sa scriu pe topicul meu cand va fi cazul.

Link către comentariu

De unde stii ca intra lichid in cilindri? Scade din vas?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

Scade in mod barbar. De la maxim sub minim, de ajunge sa piuie, chiar si in 2-3 zile. Si mai ales dimineata am fum/abur mult pe evacuare. Si nu este doar condens. Banuiesc ca este antigel pentru ca nici nu gasesc urme pe furtune, pe motor... Oricum, am sa stiu mai precis dupa ce voi face un test ceva. Pana in martie insa nu am bani de masina.

Nici nivelul la ulei nu s-a modificat.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Intr-adevar la FL nu s-au schimbat calculatoarele de usi, deci comanda de iluminare se ia de pe pinul 17.

Deocamdata am montat lumini la picioare, mai bine zis am tras firele deoarece inca nu mi-au venit piesele, am montat si la scaunele din fata pentru locurile din spate, firul de plus l-am tras prin mufa ezistenta sub scaun, am fiolosit un locas gol din mufa, pinul 1 la sofer si pinul 6 la pasager, masa am luat-o de la firul de masa de la incalzirea in scaune.

la locurile din fata masa s-a luat de pe suruburile de masa de la baza stalpilor. Alimentarea de pe pinul 50 al mufei B de la centrala electrica. Nu apare insa in bord menioul de reglaj al intensitatii luminii.

M-am uitat si eu aseara dupa lacasurile din scaunele fata si le-am gasit.Presupun ca acolo intra lampi exact ca cele care lumineaza portbagajul.Vreau sa fac si eu aceasta modificare.Ma leg pur si simplu la pinii specificati si la masa si se aprind?Sau mai e nevoie de activare? Si pentru locurile din fata unde gasesc aceasta mufa B de la centrala electrica? SI cum se face numaratoarea pinilor?

Multumesc!

Link către comentariu

Trebuie activat din centrala electrica. Mufa B este cea din mijloc. pinul este scris pe mufa.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Pacatoase pompele astea.

 Am un amic cu un Audi A4 2006, 2.0 tdi, si la 180.000 km a schimbat 1 chiulasa (fisuri in camera de ardere) , 2 axe cu came (came + tacheti tociti) si acum urmeaza pompa tandem, ca a inceput sa creasca nivelul in baie. 

 

Pe de alta parte, la Tour -ul meu din 2001, cu 290.000 km, pompa tandem este Pierburg si nu a dat semne de probleme (in afara de stutul de vacuum) 

 

Cristi, mai poti pune un link cu filmuletul pompei defecte? cel vechi nu mai functioneaza.

Link către comentariu

Il caut, sa vad daca il mai am prin telefon.

 

In alta ordine de idei, aveam un troncanit sub masina cand treceam peste denivelari si masina facea balans stanga-dreapta.

Am schimbat bieletele anti ruliu si gata, e liniste acum. controlate la mana , nu pareau sa aiba cine stie ce joc, dar zgomotul era destul de mare. nucredeam ca un joc asa de mic in bielete face un zgomot asa mare. Inainte schimbasem bucsele de la bascule, se mai atenuase din zgomot, dar tot era mare.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!