Jump to content

Al Bundy's Car


Al Bundy

Postare recomandată

Nu exista pret mai bun pe original la 03G145209D ,decat pretul postat de Bundy.

Caterinca maxima este urmatoarea:produsul venit pe relatia Skoda este mai ieftin cu circa 50 lei fata de produsul venit pe relatia Volkswagen,deci produse identice cu costuri diferite...deee Volkswagen nu este Skoda. :lol:

Link către comentariu

03G145209D

Si pe mine ma intereseaza

Cant. Articol Termen Pr.unitar Pret Total

----------------------------------------------------------------------------------

1 Buc. Pompa vacuum si combustibil 698,63 698,63

OE

Livrabil din DEPOZIT CENTRAL BUCURESTI

1 Buc. Pompa combustibil si vacuum 564,30 564,30

producator PIERBURG

AM

Termen mediu livrare: 5 zile lucratoare

------------------

RON 1.262,93

24% TVA RON 303,10

------------------

RON 1.566,03

Postez aici ca sa vada si Andi. 700 de lei fara TVA iese tot pe la 900. Pierburg e ceva mai ieftina...

Defalcat:

1 Buc. 03G145209D 698,63 698,63

Pompa vacuum si combustibil

OE

Livrabil din DEPOZIT CENTRAL BUCURESTI

------------------

RON 698,63

24% TVA RON 167,67

------------------

Total cu TVA RON 866,30

1 Buc. 4566201 564,30 564,30

Pompa combustibil si vacuum

producator PIERBURG

AM

Termen mediu livrare: 5 zile lucratoare

------------------

RON 564,30

24% TVA RON 135,43

------------------

Total cu TVA RON 699,73

Modificat de Rave
Link către comentariu

Vezi ca pierburgul nu prea il pot aduce in termenul specificat si oricum, am dat comanda de OEM .

Link către comentariu

Vezi ca pierburgul nu prea il pot aduce in termenul specificat si oricum, am dat comanda de OEM .

..ultima bucata dupa cum spuneam...acum este stok 0. :lol:

Link către comentariu

Masinile si piesele astea noi sunt din ce in ce mai proaste. Dupa nici 30000km de la schimb nu mai am pacute de frana pe spate. Pe stanga spate a inceput sa huruie azi cand veneam de la Sibiu. Am verificat azi si nu mai am deloc ferodou pe placute pe cea din exterior. Maine le schimb. Am avut Textar si acum o sa pun ATE.

Am schimbat si pompa, sa vad maine cum porneste.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

Eu tocmai ce-am schimbat placutele fata-spate la 35.000 Km, spatele era pe la jumate dar am zis sa le schimb oricum.

Link către comentariu

Mi-am schimbat parerea si de ATE,le-am schimbat acum 1 saptamana pe fata la 33 000km,aveam impresia ca sunt mai durabile,am montat TRW sa vedem cat duc astea.

Link către comentariu

@Al Bundy,sa iti gresezi culisele de la etrierii spate.De regula daca sunt discrepante mari de uzura la placuta de interior/exterior,este posibil ca etrierul sa nu mai lucreze corespunzator sau sa nu mai culiseze bine pe portetrier.Oricum lucrarea trebuie facuta la schimbarea placutelor de spate.

Este o masina noua,dar avand in vedere jegul si umezeala din romania totul este posibil.Am patit si eu treaba cu culisele blocate si una din placute era ajunsa la fier si cealalta avea maxim 30%uzura.

Link către comentariu

Chestia cu pachetele economice este urmatoarea:

1J0698151G este in jur de 300 lei.

JZW698151(echivalenta lui 1J0698151G dar pe varianta economica) este in jur de 210 lei.

Produsele din pachetele economice sunt calitativ mult mai slabe decat produsele din pachetele normale original Vag(nu mai gasesti in cutie Ate,Trw,Textar...ci alte firme)

Daca am poluat topicul omului rog un moderator sa stearga postul meu.

post-64586-0-36122800-1359804482_thumb.j

post-64586-0-02065000-1359804491_thumb.j

Link către comentariu

Ah, bine de stiut asta. Eu am aproape 60.000 km cu placutele uzate doar pe jumatate (atat pe fata cat si pe spate). Din pacate este chiar ultima jumatate, :) Trebuie sa le schimb si eu urgent

Link către comentariu

Daca am poluat topicul omului rog un moderator sa stearga postul meu.

Multumesc de info.

Am luat ATE la un pret bun zic eu. Azi nu am avut timp si de mine, (am montat pe o octavia 1 geamuri electrice fata spate, oglinzi electrice si modulul de confort) dar maine la prima ora ma apuc sa le schimb.

Cele de pe stanga spate, cea din exterior era praf, mi-a lasat un cerc mic pe disc, ce din interior era sub 1mm. deci nu e uzura inegala. Maine va spun si cum erau si celelalte. LA celalalt schimb au fost gresate culisele de la etrier.

Si o sa ma uit si la cele din fata, chiar daca acolo am senzor, tot textar am si acolo. LA astea cu cutie automata o frana mai mult spatele?

Masina porneste mult mai bine, dar tot greu. Am descoperit ca am 2 bujii arse. De, daca nu are cine sa-mi face si mie o diagnoza.... :lol:

Decat placute made in India, mai bine ceva din Europa.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

E ceva dubios oricum...si eu am schimbat in acelasi timp...placute fata spate ATE...asta acum 5 ani si vreo 45k km...cele de pe spate au ajuns fier pe fier...iar cele de pe fata sunt cam la jumate...ocazional am mai carat una alta cu masina...ma gandesc asta sa fie un factor...

Link către comentariu

Passat B6 2006 DSG, la 45.000km am schimbat placutele spate, pe fata fiind pe la jumate+!

Link către comentariu

Deci in general se uzeaza mai repede pe spate? Ciudat ma gandeam ca pe fata se uzeaza primele ca e tractiunea plus franarea prin decelerare(frana de motor), pe de alta parte e de inteles ca placutele sunt mai mici pe spate si logic se "termina" mai repede

Link către comentariu

Chestia cu pachetele economice este urmatoarea:

1J0698151G este in jur de 300 lei.

JZW698151(echivalenta lui 1J0698151G dar pe varianta economica) este in jur de 210 lei....

Pe site-ul pacheteeconomice.ro (cand functiona) poti sa alegi atat placute OEM cat si cele mai ieftine, avantajul este ca in cei 300Lei intra si manopera, deci tot este un castig fata de o achizitie de la un magazin de piese si montat la coltul strazii.

Link către comentariu

DEci la cele cu DSG se tocesc mai repede pe spate. Am montat ATE.

Si mai bine mi le montez singur, la coltul strazii decat la reprezentanta.

Link către comentariu

DEci la cele cu DSG se tocesc mai repede pe spate. Am montat ATE.

Si mai bine mi le montez singur, la coltul strazii decat la reprezentanta.

Si la cele fara DSG si fara PDG tot pe spate se tocesc mai repede...Pe fata erau la jumate cand pe spate erau de schimbat. Si cele cu care a venit masina si cele schimbate de mine, Ate. Acum o sa incerc cu TRW, pe fata deja le-am schimbat din cauza discurilor ovalizate.

Tarte de tot faza cu vag-com ul :))

Link către comentariu

LA cealalta masina O1 la 2 schimburi pe fata schimbam si pe spate, acum , la asta vad ca e invers. Deci, trebuie sa faca astia placute cu senzor si pe spate,.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!