Jump to content

Al Bundy's Car


Al Bundy

Postare recomandată

Daca ii functioneaza corect clapeta de cut-off, a fost suficient sa ia contactul.

Clapeta de shut0ff si-a facut datoria. Am scos amestecul din baie, am invartit motorul, se invarte usor. maine ma apuc de demontat in partea de deasupra, capac culbutori si injectoare.

Link către comentariu

Pompa tandem... ce marca ai pe masina ? e posibil sa fie de la ea, daca nu e de la chiulasa.

Pompa tandem parca e bosch, vad azi cand demontez pe langa ea.

Link către comentariu

da... urat - e posibil ca ea sa fie de vina... nu e prima care am auzit ca a cedat. La prima generatie de PD-uri, s-au pus Luk - nu prea au avut astfel de probleme.... pierdeau motorina, dar nu o baga in ulei.

Link către comentariu

Imi pare rau pentru cele intamplate!

Din cate imi amintesc, am citit pe topicul de TDI ca ai adaugat la cateva plinuri si ulei 2T, iar pe urma aditiv PS. Pun si eu o intrebare de necunoscator: crezi ca are v-o implicare uleiul sau aditivul??

Sper sa rezolvi repede si ieftin!

Link către comentariu

Desi nu ne cunoastem, sper s-o rezolvi cat mai usor d.p.d.v financiar. Si mie mi s-a stricat masina inainte de Craciun si stiu cum e :(

Legat de partea cu uleiul si aditivul, nu cred. Insemna sa li se intample multora, deoarece nu sunt putini la numar cei care abga aditivi sau ulei 2t.

Link către comentariu

Asa sunt masinile...nu tin o vesnicie, se mai strica si ele.

O rezolva Al Bundy stati linistiti...ati vazut doctor cand e vorba de sanatatea lui sa nu se stie trata? No, eu gandesc ca el va rezolva problema, un singur bai este...oricat o sa-l bateti pe umar nu o sa-l ajute.... fiindca el are nevoie de altceva...

Cristian....100% pompa...de la Cluj asa se vede....

Succes in rezolvarea problemei.

Modificat de carmina
Link către comentariu

Carmina .... cred ca ai dreptate.

Aseara am luat 4 seturi de garnituri pentru injectoare, eram hotarat sa le schimb. Din pacate sau din fericire, nu stiu cum sa zic mai bine, azi am vazut ca sunt pentru injectoarele de 1.9, asa ca le-am dat retur. Discutand si cu cei de la Avia Motors, carora le multumesc de suport, m-am hotarat sa las injectoarele in pace, neavand garnituri si am schimbat pompa tandem cu una SH, dar in stare de functionare. Am schimbat si garnitira care o comandasem inainte.

De aseara golisem uleiul din baie si filtrul de ulei. Am bagat ulei, schimbat filtru, scos mufa mare de la injectoare si am dat la automat ca sa-si ia ulei, am facut lucrul asta de vreo 6 ori, motorul se auzea frumos.

Am desfacut furtunele de la intercooler sa se scurga si uleiul de acolo, s-au scurs in total, in 3 reprize vreo 300ml ulei.

Am montat mufa de la injectoare, am dat la automat pana am pornit si l-am lasat la ralanti. La inceput mergea urat, inj 1 si 4 avand corectii de 2.99. Dupa 4-5 minuta, corectia pe 1 a ajuns la 0 si dupa alte cateva minute corectia pe 4 a ajuns la 0.45 si motorul mergea frumos. Am inceput sa-l accelerez trepta si a mai scos ceva ulei de la intercooler.

Am montat toate alea la loc si am pornit cu masina la drum, am facut pana seara vreo 150km si nivelul uleiului nu a mai crescut.

Dupa astea, am probat pompa tandem , am bagat presiune pe tur si am astupat returul si am facut un filmulet.

Turbina nu are joc in ax decat cel normal si nu e ulei pe la ea pe partea de admisie. PAna duminica sper sa mai fac vreo 5-600 de km sa vad nivelul de ulai.

Daca totul o sa fie OK, mai fac un schimb de ulei si iau o pompa Pierburg, a mea fiind Bosch.

http://dl.fisier.ro/files/pb347d24223k1je/IMG_1498.MOV.html

Imi pare rau pentru cele intamplate!

Din cate imi amintesc, am citit pe topicul de TDI ca ai adaugat la cateva plinuri si ulei 2T, iar pe urma aditiv PS. Pun si eu o intrebare de necunoscator: crezi ca are v-o implicare uleiul sau aditivul??

Sper sa rezolvi repede si ieftin!

Asta ma intrebeb si eu de cateva zile, dar fiind singurul care am patit asa cred ca nu.

Link către comentariu

Ma bucur ca ai scapat... Sper ca ai primit ajutorul necesar ca si tu ai ajutat o gramada si karma ar trebui sa pastreze un echilibru :P. Crezi ca Pieburg e mai bun ca Bosch de vrei sa schimbi?

Link către comentariu

Codul existent pe masina mea nu se mai fabrica, acum e cu D in coada. MA gandesc ca si-au dat seama de problema si au schimbat ceva in procesul de fabricatie. oricum, si Pierburgul e echipare de fabrica.

Link către comentariu

De ce nu incerci Luk ? Stiam ca sunt mai bune...Eu am avut Pierburg si m-a tinut mai putin de 3 luni...M-am dus la PBN si am facut scandal, si mi-au schimbat-o cu una Luk..Si inca un sfat: mare atentie la montaj pentru ca stutul acela unde intra furtunul este foarte sensibil si se rupe. Cand mi-au montat-o pe cea Luk am vazut ca au rupt stutul respectiv, iar ca sa nu o mai schimbe inca odata au lipit cu ceva mastic...Am vrut sa fac din nou scandal, dar m-am linistit pentru ca aveam nevoie de masina si nu vroiam sa o mai tin la ei...Asa ca pe viitor ramane sa gasesc o pompa stricata dar care sa aiba acel "stut" intact...cred ca e vorba de tot ansamblu (corpul) pompei...

Link către comentariu

ma bucur ca ai scapat destul de bine, avind in vedere ca este doar pompa. Sunt curios de unde cumper pompa pierburg, credeam ca doar bosch le face. Stiu ca cele bosch sunt destul de slabe, si mie mi-a cazut pompa o data dar a mea pornea greu in functie de cum era lasata masina, daca era lasata cu botul la vale pornea bine, atlfel pornea mai greu :).

LE: Gata am gasit pe producator Pierburg, dar chiar o fi mai buna asta?

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu

Trebuie sa fie.... am luat pentru un 1,9Tdi, de la Porsche......

Cristi - bine ca a fost doar atat... multi km fara probleme !

Link către comentariu

Nu si-au dat seama de nimic, nu are rost sa te amagesti. :winter:

Stii tu bine de la ce se trage....nu trebuie sa mai bat si eu din ciocanitoare... :winter:

Modificat de carmina
Link către comentariu

CArmina, chiar nu am inteles postul tau.

Eram tentat sa iau Pierburg, acum vad ca si astea au probleme, LUK aveau probleme in trecut, nu stiu daca le-au rezolvat.

Pana la urma o sa merg pe OEM, vad ca si codul este schimbat, deci au facut ceva modificari la ele.

De ce nu incerci Luk ? Stiam ca sunt mai bune...Eu am avut Pierburg si m-a tinut mai putin de 3 luni...M-am dus la PBN si am facut scandal, si mi-au schimbat-o cu una Luk..Si inca un sfat: mare atentie la montaj pentru ca stutul acela unde intra furtunul este foarte sensibil si se rupe.

CArew stut?

Ca sunt 3 acolo, tur , retur si cel de vacuum .

Link către comentariu

Salutare...bine ca a fost doar atat....se referea la stutul de vacuum...din ce stiu la ala sunt problemele cele mai frecvente...

Link către comentariu

CArew stut?

Ca sunt 3 acolo, tur , retur si cel de vacuum .

Intr-adevar, stutul de vacuum, despre el era vorba.

Daca cumperi oem, crezi ca nu tot bosch o sa fie? Diferenta va fi strict de pret. Asa am patit cu mai multe piese: EGR,termostat,stergatoare..etc

Link către comentariu

Nici eu nu stiu ce sa cumpar cea oem cat e? Am vazut ca pierburg este 720rpn la autokarma.

Care este ultima revizie ? 03G145209d ?

Link către comentariu

OEm gasisem cu 1000 lei parca, la unul din depozitele mari de piese.

O fi tot BOSCH, dar e modificat ceva la ea si totusi , fiind OEM, respecta niste tolerante mai mici. Deocamdata mai tin asta de pe amsina in probe vreo 1000km.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!