Jump to content

Al Bundy's Car


Al Bundy

Postare recomandată

Am citit initial pe topicul dedicat dar nu mi-am inchipuit ca e vorba de masina ta.

Succes si daca te pot ajuta cu ceva... da-mi de stire

Link către comentariu
ce ma ingrijoreaza mai mult e faptul ca am incercat sa dau la automat si invarte , dar cred ca nicio tura si gata. Sper sa fie doar bateria descarcata, cu toate ca nu are nici 2 ani de cand e schimbata.
Asta nu e bine deloc.

Cum Doamne tocmai tie sa ti se intample asa ceva?

Si motoarele de 2 litri sufera de vechea boala a alora de 1.9 cu motorina in ulei?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

la PD-urile de 1.9, era de vina sistemul de prindere al injectoarelor - intr-un singur punct.... la 2.0 PD, parca au remediat acest aspect....

Link către comentariu

Legat de baterie, masina parcurge distante scurte, sta aproape toata ziua descuiata, deci nu in standby, la fiecare deschidere de portbagaj se aprind becurile, asta e, daca nu am inca un garaj in care sa lucrez si tin sculele in masina .... Dar se remediaza si acest lucru, o sa apara si in garaj marisor in curand.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu

Sper sa ai noroc sa fie de vina numai garniturile de care pomeneai.Oricum trebuie facuta o investigatie amanuntita,inclusiv turbina daca a avut de suferit.

Daca si la un nr asa mik de km apar astfel de probleme..ne cam putem baga p...un grupul vag.

Doamne fereste sa patesti un asemenea caz in concediu prin Germania,Franta,Italia....

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu

Tu, comerciant fiind si auzind destule discutii de la cei acre iau piese de la tine, ai mai intalnit pompe tandem cu probleme, sa pice asa de repede ? sau oringuri de la injectoare? Sau a ramas vre-un injector deschis?

Link către comentariu

Cristi,am vorbit cu prietenii mei de la pba si mi-au zis 2 posibilitati,una usoara-pompa tandem,si aia mai grea,un piston praf.

La partea cu pompa,si niste garnituri,scapi cel mai bine.

Daca ai nevoie,te pot ajuta la ei...brgds

Link către comentariu

De oringuri de la injectoare nimic ?

Ca eu alea vroiam sa le schimb prima data....

Link către comentariu

Imi pare rau pt cele intamplate. Cum mergi tu cu masina? Adica mergi 1km si opresti sau mergi 5-10-15km prin oras? Ce predomina mersul in oras sau in afara? Nu te-ai apucat de desfacut?

Link către comentariu

Pistonul cred ca iese din discutie,pt ca motorul capata o rezonanta si o bataie ,,deosebita''.Oringuri la injectoare sa cada asa repede...ma indoiesc.Injector deschis..iar ma indoiesc cu toate ca este posibil si surplusul de motorina a apucat sa intre in baie cum a putut...dar totusi trebuia sa dea fum mult pe toba cu toate ca masina are sau nu are filtru de particule.Oare sa fie pompa de vina?

Un singur caz de piston spart am avut saptamana trecuta.Un ford fiesta 1.4 hdi(motorizarea care vine si pe psa citroen/peugeot)masina de 84.000km,a alimentat si un piston s-a spart exact in capul lui,a facut o fanta pe toata lungimea lui de circa juma de milimetru(mai putin chiar).Posesoarea masinii a mers in continuare cu toate ca motorul a capatat o rezonanta destul de ciudata.S-a schimbat pistonul(cu toate ca abia am gasit piston pe TARABUSI/Spania) cu garniturile aferente si masina a plecat fara probleme ca noua.

-E destul de incurcata treaba si sper sa aiba o solutionare ieftina si simpla care sa te scuteasca de bani si alergatura multa.

Link către comentariu

tremura masina cand ti-a facut figura, inainte s-o opresti? eu pariez pe injectoare, au ramas blocate pe deschis cumva si a turnat motorina la greu.

Link către comentariu

NU, nu a tremurat deloc.

Imi pare rau pt cele intamplate. Cum mergi tu cu masina? Adica mergi 1km si opresti sau mergi 5-10-15km prin oras? Ce predomina mersul in oras sau in afara? Nu te-ai apucat de desfacut?

Masina merge si 1km si o opresc, chiar si mai putin, merge si 20 km in oras si 300 in afara, o data la 3 zile face un drum de 40 km dus si unul intors la munca in dimineata urmatoare.

Imi pare rau pt cele intamplate. Cum mergi tu cu masina? Adica mergi 1km si opresti sau mergi 5-10-15km prin oras? Ce predomina mersul in oras sau in afara? Nu te-ai apucat de desfacut?

Masina merge si 1km si o opresc, chiar si mai putin, merge si 20 km in oras si 300 in afara, o data la 3 zile face un drum de 40 km dus si unul intors la munca in dimineata urmatoare.

NU m-am apucat de desfacut ca nu sunt in Bucuresti.

Link către comentariu

Probabil ca ai ratat intrebarea mea, remaparea este agresiva?

NU, este pe la 170HP, facuta de Dragos.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

acum am vorbit cu mecanic dibaci.mi-a spus direct,oringurile de la injectoare trebuie verificate primele si mai mult k sigur de la ele este buba pt ca e vorba de multa motorina amestecata cu ulei.Din cate stiu tu ai PD,si primul lucru care ma intrebat mecanicul a fost:din ce an si daca este PD.

Link către comentariu

Asta o sa fac si eu joi, cand merg cu masina la garajul mecanicului. Asa mi-a spus si mecanicul meu, si ceilalti care ii cunosc in service-uri. MAi ramane totusi si pompa tandem ca fiind vinovata.

Link către comentariu

Nu pot sa te ajut cu nimic, dar iti doresc doar s-o rezolvi cat mai ieftin si mai bine posibil... :(

Modificat de Valentin
Link către comentariu

Dupa un brainstorming cu niste mecanici de la parcul auto al aeroportului,am priceput asa:

-chiulasa crapata,sau garnitura de chiulasa

-injector blocat pe deschis,poate de aia s-a turat,altfel daca se bloca pe inchis,se oprea.

Aici,cica pistonul creeaza un efect de pompa,si va trage lichidul in jos,inspre baie.

O alta intrebare: uleiul are spuma?toti intreaba de antigel,cum e vasul,etc.

-pompa tandem,cica ceva garnituri

-prinderea deficitara a injectoarelor intr-un singur surub,in timp duce la neetanseitati datorita trepidatiilor.

Sper sa te ajute cumva.

Brgds

Link către comentariu

Uleiul nu are spuma. Antigelul e la nivel.

Injectoarele al 2.0 sunt prinse in 2 suruburi, doar la 1.9 e intr-unul singur.

Turarea motorului se poate datora si amestecului ulei+motorina ajuns in admisie pe la turbo sau epurator gaze.

chiulasa crapata da, garnitura mai putin, motorina nu trece prin garnitura de chiulasa, adica nu ajunge din chiulasa in canalele din blocul motor.

Injector pe deschis= destul de rar

pompa tandem da, la aceeasi probabilitate cu oringurile de la injectoare

Link către comentariu

Corect - la 2.0 PD - s-a remediat problema fixarii injectoarelor - acum, ramane de vazut cand le extragi, cum sta treaba.

Totusi, multa motorina, ca sa fie intrata pe langa injector si fara sa simti asta, in ultima perioada - motorul ai zis ca a mers perfect.

Pompa tandem... ce marca ai pe masina ? e posibil sa fie de la ea, daca nu e de la chiulasa.

Sa speram ca nu s-a dus mai departe, cand s-a turat - biele, etc... asta-i cel mai important acum... ca de chiulasa ok SH sau o pompa tandem - noua - nu-i capat de tara...

Pana atunci, sa speram la o paguba cat mai mica !

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

Mersul tau pare normal.. nu e numai in oras. Ciudat ceea ce s-a intamplat. Astept sa vad cauza.

P.S. Cum ai oprit motorul cand a luat-o pe ulei?? M-am gandit toata noaptea la asta tinand cont ca ai dsg.

Link către comentariu

Daca ii functioneaza corect clapeta de cut-off, a fost suficient sa ia contactul.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!