Jump to content

Al Bundy's Car


Al Bundy

Postare recomandată

Eleronul, da. Si conform amortizoarelor are 11 kg

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu

Amortizoarele vechi aveau 405 nm si astea noi au 460 nm. Deci 55 ori 2 fac 110nm asta inseamna vreo 11kg.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu

Asa e, au o forta mai mare cu 110N care intr-adevar ar putea misca o masa de ~11 kg, doar ca aia este forta activa cu care se vrea deplasarea fortei rezistive (Greutatea hayonului) si are o valoare de x ori mai mare in functie de bratul fortei in cazul de fata. (deci pentru doar 1Kg in plus cat ar putea avea un eleron, poti avea nevoie de o forta de 80-100-110N in functie de bratul fortei).

Este practic ca la balansoar... cu siguranta daca pui un om de 100Kg pe de-oparte si un copil de 40Kg pe cealalta parte, vei observa ca acel copil n-are nicio sansa sa miste acele 100Kg daca punctul de sprijin este fix pe mijloc; in schimb daca muti punctul de sprijin mai aproape de omul de 100Kg atunci acesta va fi ridicat de catre copilul de 40Kg.

Modificat de iwolffy
Link către comentariu

Stiu; dar am dat exemplu cu balansoarul pentru a evidentia mai bine.

Oricum, acum trebuie sa-si puna si un eleron de RS :D

(am vazut ca difera forta amortizoarelor si daca s-a comandat stergator sau nu pentru hayon)

Modificat de iwolffy
Link către comentariu

cati cai ai castigat cu astea de RS ?

6 cai frumosi.

Oricum, acum trebuie sa-si puna si un eleron de RS :D

NU o sa fie eleroane si alte chestii pe masina. Ori e RS ori nu e !

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Cred ca am pus masina pe butuci. Ieri, cand veneam inspre Sibiu, pe la Junior in Bucuresti mi s-a turat motorul singur in 3500-4000 rpm si a inceput sa scoata fum. In 2 sec am oprit motorul, am tras masina pe dreapta. Nici nu stiam la ce sa ma uit. m-am uitat la ulei si ..... aveam vreo 5-6 cm peste nivel si era cu motorina. Pe drumul de intoarcere vineri de la Sibiu mi s-a parut ca a consumat mai mult dar nu am dat importanta. In rest, amsina nu a dat nici un semn ca ar fi ceva in neregula. Doar tot ieri dimineata, la pornirea masinii mi-a dat pe calc de bord sa verific vreo 7 becuri de pe masina, Am oprit si repornit si nu a mai aparut nimic.

La ultima verificare uleiul era la nivel, am bagat ARAL tronic high 5W40.

Aseara m-a tractat macristian1 pana in parcare, ii multumesc si pe aceasta cale si am plecat la Sibiu cu fosta masina.

Acum stau si am gandesc, de unde atat ulei in baie? De la oringurile de la injectoare? garniturile de la pompa tandem ?

De turat cred ca s-a turat ca a luat pe admisie amestec de motoruna cu ulei, si sper sa nu fii facut soc hidrauluic si sa am vreo biela stramba.

Sau uleiul a ajuns in baie pe la segmenti, sa fi bagat un injector prea multa motorina?In acest caz e grav, se lasa cu piston sau pistoane topite.

Si ce ma ingrijoreaza mai mult e faptul ca am incercat sa dau la automat si invarte , dar cred ca nicio tura si gata. Sper sa fie doar bateria descarcata, cu toate ca nu are nici 2 ani de cand e schimbata.

Pe la piata Muncii mi s-au aprins si martorii de ABS si ESP si cand am ajuns in parcare nu ami mergeau nici geamurile electrice, deci bateria e dusa de tot.

Sa vad cum ma invoiesc joi si vineri de la activitatea de la Sibiu si miercuri seara sa vin acasa , sa pun bateria la incarcat si de joi sa o duc in garaj la prietenul (mecanicul) lui macristian din Pantelimon sa vedem ce e de facut.

Eu as incepe cu schimbat garnituri injectoare si cele de la pompa tandem. Sper sa nu fie chiulasa fisurata, ca la BKD au mai fost cazuri.

Si sa schimb uleiul, ca si asa ma apropiam de revizie.

Sunt terminat pana joi cand desfac injectoarele si tare sunt curios daca am lichide in capul pistonului.

PAna atunci astept sfaturi de la voi.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
aurelian.paratu

naspa ce aud,daca ai nivel ulei ridicat ,ti a bagat motorina in ulei ......numai desfacut se poate vede ce si cum,oricum bafta .....

Link către comentariu

Daca vrei eu sunt liber saptamana asta, pot sa duc masina in service si sa alerg dupa una-doua.

Link către comentariu

Eu nu cred ca a patit ceva motorul cu internele lui.

Acum cativa ani, la o intalnire a membrilor ClubFord s-a experimentat pe o masina un curatat de EGR cu spray pulverziat direct in admisie cu motorul pornit.

Proprietarul dupa ce a efectuat operatiunea, s-a decis sa mai dea el cu acel spray si dupa ce a oprit motorul ( lucru ce scria ca nu se face in instructiunile de utilizare :); el a dat cu simt de raspundere ) iar rezultatul la prima pornire a fost acesta: http://youtu.be/1DhYk3Mm8HQ?t=8m47s

Motorul s-a dus in 6000 RPM (ca nu era nicio limitare electronica capabila sa-l opreasca) si a scos acel fum. Lui i-a stat inima in loc dar masina de atunci a mai facut ~ 80.000Km si merge si in prezent.

Sper ca postarea mea sa-ti dea o stare optimista :)

Modificat de iwolffy
Link către comentariu

E altceva ca s-a turat in 6000 dar cu uleiul in mintile lui. In baie la mine sunt, cred, vreo 5-6 l motorina in plus si motorul s-a turat ca amestecul a ajuns in admisie, trebuie sa desfac si furtunele de la intercooler sa vad ce e pe acolo.

Daca vrei eu sunt liber saptamana asta, pot sa duc masina in service si sa alerg dupa una-doua.

Multumesc de ajutor, dar miercuri dupa amiaza ma intorc in Bucuresti si joi dimineata bag masina in garaj la mecanicul lui macristian1 sa vad ce e pe acolo.

naspa ce aud,daca ai nivel ulei ridicat ,ti a bagat motorina in ulei ......numai desfacut se poate vede ce si cum,oricum bafta .....

Sigur e motorina in ulei si e destul de multa, ramane de vazut cum a afectat amestecul suprafetele care in mod normal trebuiau sa aiba ungere.

Link către comentariu

imi pare rau sa aud vestea.

trec zilnic pe fundeni si f rar vad masina ta parcata.

ar trebui o verificare "adanca" in motor sa vezi in ce stare sunt componentele.

care ar fi cauza, garniturile injectoarelor sau mai banuiesti altceva?

Link către comentariu
aurelian.paratu

dc nu i mers mult cu ea asa nu este o problema grava ,dar tb sa vezi pe unde baga motorina in baie,pompa,injectoare etc

Link către comentariu

Cristi daca ai nevoie si te pot ajuta cu ceva, just let me know. Cu cine ai la Sibiu - chiar daca am parasit sistemul mai am ceva relatii pe acolo.Ciudat tare fenomenul. Sper sa fie numai oringurile. Pun o intrebare de noobi acum - cu ce ai alimentat? Consumul mare ti-l arata si la cel instantaneu sau numai la total? Tare mie sa nu fii avut mottorina aia ceva in ea. Ai calcat-o rau pe drum? Ma gandesc ca si uleiul cumva sa nu mai fi avut proprietatile specificate de producator - o uzura prematura sau facut pe vapor.

Link către comentariu

Nu cred ca problema a fost de la ulei, din cate am vazut pana acum Cristi a fost la revizii la reprezentanta.

Ceea ce ma pune pe ganduri e ca ai zis ca ai vreo 5L de motorina in motor si ca ai vazut ca a inceput masina sa haleasca ceva mai mult, asa ca ma gandesc ca ti-a bagat motorina in ulei D-zeu stie pe unde pana a inceput sa aprinda si uleiul combinat cu motorina de pe camasile cilindrilor...

Ideea e ca o cantitate atat de mare de motorina nu poate ajunge pe nicaieri in motor intr-un timp foarte scurt, deci baga motorina in ulei de ceva vreme.

Cand duci masina la garaj, daca ai un elevator p-acolo da-i baia de ulei jos dupa ce golesti motorul de ce mai are prin el si vezi daca are ceva pilitura in ulei sau pe fundul baii de ulei. De asemenea eu as incerca tot pe-acolo sa vad tot ce se poate din arborele cotit, biele, pistoane si cilindri...

Imi pare rau sa aud ca ai patit asa ceva, dar eu nu i-as mai da nicio cheie pana nu as fi sigur ca sunt in regula pistoanele si cilindrii.

Partea cea mai proasta e ca daca ai avut motorina in ulei multa vreme, ti-a spalat camasile, segmentii si pistoanele de le-a facut ca noi...si asta e cel mai nasol ce se poate intampla! De-asta zic ca e bine inainte sa verifici uleiul si fundul baii de ulei de pilitura si de-asemenea sa te uiti cu baia data jos la tot ce poti ca sa-ti faci o idee despre starea in care sunt!

Succes in rezolvarea problemei! Nu uita ca fierul e fier si se repara intr-un fel sau altul, oricat tinem noi la ele.

Cred ca maine sau miercuri ajung si eu in Bucuresti si o sa fiu cu T5-ul, asa ca daca iti trebuie o masina asa mare pentru vreo operatiune, da-mi un semn!

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu

Sa raspund intr-o oarecare ordine:

Pe drum am mers ca de obicei, nu mi-am schimbat stilul , pe autostrada 160.

Am 75000km si cip de pe la 35-40000km.

MAsina e la Bucuresti, pe la Sibiu am si eu ceva relatii, e OK aici.

Motorina am bagat doar de la Rompetrol. Si la ajungere in Bucuresti am bagat de la petrom de pe strada Sibiu.\

Ulei a fost doar ARAL 5W40 tronic High de la wolksman.

Uleiul a fost verificat acum 1000km si era OK. Deci putea sa bage doar la ultimele drumuri la Sibiu, chestia e ca nu a dat nici un semn, nimic.

Nu mai pornesc masina pana nu scot ce e in baie, inlocuiesc filtrul de ulei, inlocuiesc oringurile de la injectoare, scot bujiile sa vad ce e cu ele, invart motorul cu mana sa vad daca opune rezistenta, scot furtunele de la intercooler sa vad cat ulei e pe acolo.

Si cam atat deocamdata. nu o sa dau inca baia jos.

Multumesc de sprijin, de masina ma ocup de joi incolo, deocamdata sunt la Sibiu.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!