Jump to content

Al Bundy's Car


Al Bundy

Postare recomandată

NU asa....
Tu n'ai pastrat distanta regulamentara si esti vinovat....ala din fata ta poate frana cum doreste ca dea aia are "piedica" la cotet! :P

 

Link către comentariu

Imi pare rau pt patanie, dar se repara. Cati km ai cu masina de e asa stearsa sigla? E de-o seama cu a mea, iar la a mea arata mult mai bine. Foarte putin se observa ca se deterioreaza daca te uiti de aproape atent.

Link către comentariu

Am zis eu vreodata ca nu sunt vinovat de aceasta tamponare? NU.

Si este prima din vina mea, aveam clasa B12 la RCA. 

MAsina se face pe casco, se inlocuieste bara, grila, rama grilei, nu si emblema, chiar daca e lovita, e deteriorata de la spumele de la spalatorile si nu o schimba. O sa o schimb eu.

Masina face acum 125000km.

Link către comentariu

NU, nu ai spus, dar ai spus ca ala din fata ta a franat brusc....tocmai de aceea ai intrat in el, ca NU ai pastrat distanta!

Bine ca e ceva minor si ai CASCO...restul e can-can!

PS: Poti avea si B50....o singura data in viata sa NU fi atent si mergi la puscarie!!! ;) 

Link către comentariu

off topic...acum o sa iti scada clasa de bonus cu 4 puncte...la urmatorul rca vei avea B8..tot e bine.

Maxim bonus este B14(red 50%).

Nu e asa rau...fiarele se schimba/indreapta,bine ca nu au sarit airbagurile...era mai costisitor.

Link către comentariu

Aveam maxim 10kmh, cum sa sara ?

 

22 minutes ago, mariuscbn said:

NU, nu ai spus, dar ai spus ca ala din fata ta a franat brusc....tocmai de aceea ai intrat in el, ca NU ai pastrat distanta!

Bine ca e ceva minor si ai CASCO...restul e can-can!

 

Corect. Si ca era balta pe jos, ca desteptii s-au apucat zilele astea sa ude, nu au facut-o cand erau 40 grade afara.

Link către comentariu

Aia mor si eu....speli masina sa mergi la o receptie/intalnire ceva....si vin idiotii cu stopinelul pe sosele, de parca nu o puteau face toata noapte, ii trezeste stropitul fix ziua in traficul de cosmar....asta se intampla cand sunt idioti la conducerea orasului! :(

 

Link către comentariu

@Al Bundy deci sunt si luate in acelasi timp (a ta cu ~ 1 luna inainte la a mea) si km tot asa, si eu am aproape 125k km. Oricum, multi km inainte si sa mearga fara probleme, estetica se rezolva :) Si da, am observat si eu ca in Bucuresti de vreo saptamana i-a apucat udatul. Oameni harnici...

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

DE saptamana trecuta masina este in starea ei normala, a iesit bine vopsitoria. Si am mai montat un filtru suplimentar de habitaclu, in fata in cmpartimentul stergatoarelor.

Link către comentariu

Nu mai scapa mizerii in filtru, gen frunze, seminte si alte rahaturi, cand il desfaci cade un faras de uscaturi pe covor.

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

NU neaparat suflat ci si schimbat, se schimba . se pot cumpara separat.

Am montat de atunci filtrul, este cu carbune activ, nu am facut poze, este foarte simplu, grila actuala are 3 piulite, se desfac si se scoate grila. In locul ei se monteaza suportul filtrului si apoi se strang cele 3 suruburi si se minteaza filtrul.

 

Azi am scos filtrul de polen OEM al masinii deoarece mi se pare ca a scazut fluxul de aer, asa ca aici o sa montez un filtru fara carbune activ.

https://www.aliexpress.com/wholesale?spm=2114.01010208.8.8.fMCACa&initiative_id=QRW_20161127085715&SearchText=air+filter+octavia&productId=32642413922

asta este filtrul si suportul achizitionat.

 

Link către comentariu

Nivelul fluxului de aer a scazut datorita colmatarii celui de-al doilea filtru montat, sa zicem artizanal.

Montau cei de pe Dacia club la logan asa ceva, si efectele in final erau aceleasi, scaderea fluxului de aer.

 

Link către comentariu

Nivelul fluxului s-a simtit de a2-a zi, deci nu are cum sa fie de la mixerie. Si pe logan puneau intr-adevar ceva artizanal, nu un filtru in zig-zag. 

Link către comentariu

Pai ok, nu ai spus ca de a doua zi, ca atunci am gandit ca e din cauza colmatarii. Deci motivul e montarea celui de al doilea filtru. 

Acum, montand unul fara carbon activ oare e diferenta mare? Ca unele din acelea fara carbune sunt ceva mai pufoase, intr-un final ......?

Link către comentariu

CEl montat sub grila este cu carbune activ, acum eu merg fara filtrul din interior.

Link către comentariu

Daca nu da randament si vrei sa ai un nivel de filtrare superioara,incearca modelul mann introdus recent pe piata.

 

Mann-Filter-FP-2939-FreciousPlus-Cabin-Air-Filter-7-hires.jpg

Link către comentariu

NU am nevoie de un alt nivel de filtare, am dorit sa protejez cumva motorasul de la aeroterma, din cauza proiectarii defectuoase a sistemului.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Zilele trecute, cand a fost un pic mai frig afara, bateria mea EXIDE a decedat, nu a mai reusit s aporneasca masina dimineata. Si asta doar dupa 3 ani si cateva luni. Am zis, asta e, am mers si am luat o alta baterie, un BANNER de 77Ah de la colegul Ofil de pe forum. Surpriza a fost cand, la masurarea tensiunii de incarcare la cald cu toti consumatorii porniti nu aveam decat un 13.7 V chinuit, cu motorul turat. Fara consumatori 14V. Deci e clar ca aveam o problema.

M-am hotarat sa schimb releul de pe alternator, dupa codul din ETKA as fi avut un alternator BOSCH, dar pe masina am un alternator VALEO 06F902023C. Bun, hai sa cautam un releu regulator pentru asta. Am ales, pana la urma, dupa consultarea cu un seller de la epiesa un VALEO 592343. L-am luat azi si hai sa-l montez, dar, dupa montare am vazut ca nu se potriveste mufa. Dupa alte cautari pe net am vazut ca acel releu este pentru masinile cu modul de management al bateriei.

Dupa codul releului de pe masina, adica un VALEo 2605597 am identificat ca echivalent un VALEO 593940. l-am comandat de la acelasi magazin, sper sa-l primeasca retur pe anteriorul si apoi o sa-l schimb.

Am mai vazut ca la imbinarea cablului cu papucul de pe alternator am o cadere de tensiune de 0.25-0.3 V, ceea ce este cam mult, deci intre borna de plus a alternatorului si borna de plus a baterie aveam o cadere de tensiune de peste 0,3V fara consumatori, ceea ce este cam mult. Asa ca am lipit papucul de firele din cablu cu fludor dupa ce am incalzit papucul si cablul, am izolat cum trebuie as aca acum am sub 0.1V cadere de tensiune si deja tensiunea pe baterie e mai mare cu 0.2V, deci acum la rece am 14,3 si 14 cu consumatori, o sa masor si la cald.

Luni iau releul si il montez . va tin la curent.

Link către comentariu

Sa inteleg ca defapt era o problema de incarcare a bateriei .. care a cauzat acumulatorului Exide sa se duca dupa 3 ani... 

Si eu am tot un Exide premium 77 pe masina, pana acum dupa 1 an (e deja a doua iarna) sunt f multumit .. sper sa nu patesc ca tine :))

Succes cu releul ! 

Link către comentariu

@AlBundy am avut si eu o problema asemanatoare. Am schimbat acumulatorul pe masina din semnatura care are si start stop si management al bateriei, i-am trecut codul cu vcds corect, dar cand am fost la garantie nu incarca tot timpul 14v si nu au vrut sa imi dea garantie pe motiv ca am alternatorul defect. Am schimbat releul cu altul identic dar nou, verificat alternator - era ok, dar aveam aceeasi problema. Am mers la o reprezentanta Skoda si dupa 2 zile (montat-demontat si verificat alternator, verificari electrica,etc.) au aflat si ei si eu (cu ajutorul colegului andrei221) ca modelul de alternator pe care il am pe masina incarca bateria la 14v doar daca este descarcata sau are consumatori mari(altfel incarca doar cat are nevoie, 12 sau 13, in functie de nevoi), si ca asa functioneaza normal acest model de alternator si mi-au dat o hartie ca nu am probleme cu alternatorul ca sa imi pot face garantia.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!