Jump to content

Al Bundy's Car


Al Bundy

Postare recomandată

Am incercat sa fac update de harti la V13 dar nu citeste DVD-DL. MAine incerc cu map tools de pe card.

Link către comentariu

Mai insista. Eu am scris un Sony DL cu ImgBurn la 2x si mi l-a citit unitatea din a treia incercare. Scria cd-error.

Unitatea mea e cu AX din fabrica ,an 2010,deci mult mai veche decat a ta.

Link către comentariu

Am facut update cu SD to HDD, mi-a sters logo-ul de boot, dar l-am pus inapoi. Nu era logo de fabrica, era unul customizat.


Am  montat pana la urma si pedalele si footrestul achizitionate de pe aliexpress, revin cu poze. Zilele aste am cam avut de alergat din cauza accidentului provocat de sotoe masinii ei si din cauza accidentarii pisicii din curte de catre o masina, si din aceasta cauza fiimiu era suparat toata ziua, chiar a si plans cand a vazut pisica cum se chinuie. Ieri a fost operata, azi ma duc sa o iau. a avut un picior din spate luxat din sold.

post-1788-0-92280500-1446875016_thumb.jp

post-1788-0-93772700-1446875022_thumb.jp

post-1788-0-07697400-1446875028_thumb.jp

post-1788-0-66717100-1446875032_thumb.jp

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
  • 1 month later...

Revin OT pisica este ok, chiar de la 2-3 zile a inceput sa mearga prin casa.

On topic:

alaltaieri m-a lasat blocatorul de la volan, norocul meu a fost ca eram cu masina la garaj, el mergea greu de cateva zile.

Am reusit sa-l scot de acolo, daca nu se roteste cheia nu ai cum sa scoti butucul, l-am desfacut si inauntru am gasit 2 bucatele de aluminiu ce blocau mecanismul, am incercat sa-l refac dar nici-o sansa. Asa ca am plecat cu amsina pornind cu surubelnita si ieri am luat un blocator nou, vreo 460 lei.

Link către comentariu

De la uzura, m-am chinuit 5 minute sa invart cheia in contact, sa pot scoate butucul.

Link către comentariu

Vin unse superficial la mecanismul mecanic din interior (partea care face legatura intre partea electrica si partea mecanica a contactului) si dupa o perioada exista posibilitatea sa cedeze una din componente.

Am patit si eu treaba asta si este destul de nasol.

Cum sunt la O2 suruburile care prind ansamblul butucului de ansamblul axului de volan,nituite ca la generatie anterioara G4 si O1 ?

Link către comentariu

:offtopic:(sa se stearga postul meu daca se considera ca am poluat topicul colegului) e complicat de uns daca nu dai ansamblul butucului jos de pe masina...si ca sa-l dai e chinul draq ca trebuie desfacute suruburile alea de unica folosinta.

Eu am patit alta chestie mult mai nasoala (vezi link) si din ce am cautat pe net mai exista doar 1 singur caz in toata lumea. :lol:

 

http://newbeetle.org/forums/questions-issues-concerns-problems-new-beetle/59971-ignition-key-switch-lock.html

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Gabivvx, problema prezentata de tine am intalnit-o pana acum la 2 golfuri 4.

La mine suruburile sunt cu cap rotund, de alea care se rup la montaj, cu o daltita mica se desfac usor.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
  • 3 months later...

De vreo cateva saptamani si mai ales dupa ce am trecut la cauciucurile de vara, aveam un huruit pe partea dreapta fata si o mare instabilitate a masinii in partea din spate, la rulaj pe drum drept, cat si in curbe. fugea spatele pe drum drept si in curbe zici ca mergeam pe segmente de arc de cerc si nu pe circumferinta acestuia.

Pe fata am rezolvat cu schimbarea rulmentului, am pus un SKF , iar pe spate cu schimbarea celor 2 brate inferioare, am pus Lemforder.

Au disparut zgomotele de la viteze mici, huruitul de la viteze medii , si fuga in lateral a spatelui la viteze de 90kmh.

Urmeaza geometria rotilor.

Link către comentariu

NU. de ce ?

 

Daca te referi la respectivele brate, exista si o informare a producatorului catre service-urile autorizate Skoda cu privire la acest defect.

Link către comentariu

Da, la brate ma gandeam, si la faptul ca ai schimbat amortizoarele de la hayon pentru ca-l foloseai foarte mult, de aici m-am gandit ca tot timpul ai o sarcina substantiala in portbagaj.

Poti pune numarul informarii sau ce se mentioneaza acolo?

Link către comentariu

Nu stiu numarul informarii, stiu daor ca se specifica faptul ca bucsele  de pe brate  isi fac joc.

Link către comentariu

Ieri am montat un convertor avi to rgb sa pot vedea pe navi ce filmeaza camera.   Poze pun mai tarziu ca nu ma lasa de pe telefon. 

Link către comentariu

Faza e ca nu arata pe navi decat daca sunt in R cu cutia de vieze. 

IMG_2131.JPG

IMG_2132.JPG

IMG_2137.JPG

Link către comentariu

Inseamna ca nu stie navigatia ca daca nu e in R trebuie sa mearga camera. Cred ca trebuie sa-ti pui un comutator separat sa pacaleasca navigatia ca e in R. Numai bine ca poti sa opresti camera manual.

Link către comentariu

CAmera nu ma intereseaza sa o opresc, ma interesa sa pot face setarile camerei, deoarece ea nu are ecran separat.

Si nu pot sa-i spun navigatiei ca e in R, deoarece aceasta info o ia pe can.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Azi am facut schimbul de ulei in cutia DSG. LA Avia motors, a durat 2 ore, cost total 1000 lei. 

Am descoperit ca am un mic joc in caseta de directie. Plus ca trebuie sa schimb si eu cele 4 suruburi de la cadrul din fata cu cele 4 saibi care se monteaza intre ele.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!