Jump to content

Pachet drumuri grele (PDG)


alecsmed
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca ai nevoie de arcuri mai tari ca poate dupa aceea o sa regreti.

De ce ai nevoie este schimbarea tuturor arcurilor si telescoapelor, deoarece banuiesc ca sunt uzate (ma gandesc ca ai peste vreo 120000) si din cauza aia e mai joasa ca garda de sol si moale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o vorba din batrani: "Cine n-are PDG sa-si cumpere":D

Pana la urma amortizoarele pt PDG difera de cele stock?Am citit pe aici dar opiniile difera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! Am o Skoda 1.9 TDi , si am bagat-o zilele astea pe un drum forestier. Ce sa zic... Drumul e nasol tare,dar cu masina goala nu am avut nici o problema. Dar cu 5 persoane in ea am maturat si am nivelat damburile.Treaba e ca la mine motorul atarna "ca un bolovan" si noroc ca i-am pus scut metalic. Mi-e mila de el! Daca masina e "goala" si depasesti 20Km/h ai si lovit-o. Ce vreau eu sa stiu e daca pot sa o inalt cam 3cm si sa pun arcuri mai tari ca sa nu sa se mai lase asa de tare,caci la munte cand se termina asfaltul gata mersu cu masina. Bafta!

Buna.PDG e montat de fabrica sau a fost montat ulterior?.Exista anumite diferente intre masini:cele echipate din fabrica cu PDG au telescoape si arcuri mai rigide,cele la care se monteaza ulterior,au montate sub telescoape inaltatoare de 2cm in partea din fata,asta ca sa ai cam aceiasi inaltime dupa montarea scutului,deci nu se prea castiga inaltime .Verifica starea telescoapelor sa nu fie prea uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

stiti cumva la SOT I 2003 1.9 THI 90 cp, stie careva tipul de telescop pentru cele cu pachet de drumuri grele? este pe gaz sau pe ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

lamuriti-ma si pe mine: pdg din fabrica are alte amortizoare, arcuri mai tari si scut din fier, asa este? inaltatoare si scut se monteaza la noi in service daca vrei pdg si nu ai din fabrica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pdg din fabrica are alte amortizoare, alte telescoape, arcuri mai tari, scut din otel, si este mai inalta cu 2 cm (parca 2 cm erau).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Parerea mea este ca este o optiune foarte utila

si pt bucuresti si pt afara.

bucuresti pt ca pe acelasi tronson de drum la un moment dat noaptea se mai "naste" inca o groapa MARE. si ia ghici intri in ea. mai ales daca ai pe unu in fata ta.

pt afara. mergeam la o manastire. nu.mi amintesc exact unde. aveam in fata 3AR si o1 tour fara drumuri grele.

aman2 mergeau la relanti ( octavia cu ceva avans fata de 3ar)

eu puteam sa merg si cu 20 ( dar mila de masina nu te lasa sa faci asta )

stabilitatea se simte intr.adevar

cel mai usor de observat este urmatorul test

o masina cu kit una fara

asflat umed/ud

1a/a2a ( dupa preferinta si starea asfaltului) pedala la podea, volanul maxim intr.o parte si las.o sa .. derapeze putin

se simte diferenta clar.

alta situatie. am patit.o la muncii

de la alba iulia .. la stop la muncii, sa faci stanga spre obor.

stiam ca prind al2lea stop galben, a2a calcata normal maxim maxim 2k turatii.

nu cred ca aveam 20 la ora cand am cuplat a2a si am accelerat mai degraba 15 .. a derapat, si a fost nevoie sa o redresez + usoara frana de motor

pt o1 fara kit n.am patit pana acum. dar asta e si un caz mai izolat.

oriqm per total sunt extrem de multumit de kit, ff rar o lovesti pe burta. mai degraba harjonesti cu bara cand cobori o bordura inalta si nu esti atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pdg si pana acum am schimbat deja un scut si lateralele aferente . Si nu fac off road cu ea ci merg numai pe drumurile noastre minunate . Eu unul regret ca nu am pus pdg cand am comandat-o !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea are pdg, asa am luat-o si cred ca daca nu avea nu o luam, mai ales ca ea este mai joasa standard. nu am mers cu tour fara pdg, dar pot sa va spun ca intr-adevar suspensia este mai tare, se simte la gropi, dar daca le iei mai frumos nu te zdruncina tare. in legatura cu stabilitatea nu am mers cu viteze mai mari de 140 dar pot sa spun ca nu se comporta ca barca pe valuri cum am tot citit ci mai degraba pluteste si are un balans sus-jos sesizabil la denivelari luate in viteza. diferenta poate se simte la curbe luate in viteza mare sau rulare cu viteze mult mai mari, dar cine face asa ceva pe distante foarte lungi? eu cel putin nu fac asta. asa ca pdg-ul este obligatoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Exista o vorba din batrani: "Cine n-are PDG sa-si cumpere":blah:

Pana la urma amortizoarele pt PDG difera de cele stock?Am citit pe aici dar opiniile difera.

nu ,in plus la PDG 2 distantiere din alumini= scut otel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu-mi place cum sta masina cu PDG, e intr-adevar mai inalta, dar nu-mi place cum sta pe curbe...si nici la viteza mare. Daca era dupa mine, la schimbarea amortizoarelor nu-i mai puneam distantierele alea din aluminiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema care este e ca masina fiind mai inalta datorita inaltatoarelor, face balans si mi s-a intamplat de cateva ori sa dau cu scutul de pamant tocmai din cauza aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emai inalta dar are si amortizoare mai tari decat versiunea stoc.

eu am mers cu una care avea pdg pus in romania si aia era jale. avea scut si inaltatoare si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat la a noastra amortizoarele de origine cu unele Bilstein, la care s-au pus distantierele alea si e la fel, poate sunt eu prea obisnuit cu tinuta de drum mai ferma si stabila a celorlalte masini din garaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ,in plus la PDG 2 distantiere din alumini= scut otel

Asta crezi tu, dar din fabrica e altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti castiga doi cm cu inaltatoarele,fara scut,daca se monteaza si scutul se anuleaza cei doi cm.La mine merge s-i fara scut metalic, este un benzinar ,dar inaltatoarele le am montate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat costa inaltatoarele pt O1 ? Merita sa-mi pun si eu oare? multi zic de stabilitatea masinii la viteza + viraje ! nu stiu ce sa cred ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact unde anume se monteaza cele doua inaltatoare si ce implica asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEasupra flanselor de la amortizoare, trebuie date amortizoarele jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci trebuie sa faci si geometria dupa aia... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu! trebuie o presa de arc se desface amortizorul de pe fuzeta si din contraaripa nu se desface altceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-au costa 40 ron, cele doua inaltatoare,iar montajul l-am facut acasa ,am imprumutat o presa de arc.Scutul a ramas cel de plastic ,dar nu mai am emotii la bordurile+ gropi.Initial a fost montat s-i scutul metalic ,dar ulterior am revenit la cel de plastic.

Modificat de tpv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cat costa inaltatoarele pt O1 ? Merita sa-mi pun si eu oare? multi zic de stabilitatea masinii la viteza + viraje ! nu stiu ce sa cred ?!

Salut ai poze cu masina mea cu inaltatoare puse,diferenta cea mai mare o sa o vezi in poza de la intalnire,Octavia mea este gri metalizat,iar diferenta este semnificativa in comparatie cu cele duoa octavii albastre, cea mai albastra este un 1.9tdi iar cea cu albastru deschis este 1.6i

post-46030-1262196738_thumb.jpg

post-46030-1262196747_thumb.jpg

post-46030-1262196762_thumb.jpg

post-46030-1262196772_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In principiu e bun pachetul asta; dar banuiesc ca varianta cea mai scumpa este sa-l iei odata cu masina noua. Daca vrei sa-ti cheltui banii cu folos eu zic sa-ti cumperi un scut metalic aftermarket; cat priveste garda la sol asta-i mai greu sa o faci dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Pachet+drumuri+grele+(PDG)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!