Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

buna ziua baieti,

Cu venirea ierni bateria a inceput sa imi deie rateuri. 

Se poate ca relantiul sa varieze asa de tare daca bateria este descarcata?

Ce fel de baterie recomandati sa cumpar..... am avut una de 62A curent pornire 480. 

Va multumesc, 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...cine imi poate spune daca unghiul clapetei e bun? Am atasat o poza...multumesc!!post-109474-13877898203121_thumb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti apare jos in diagnoza in ce valoare trebuie sa fie avansul 1-7% pentru reglaj ai nevoie de un stroboscop

poti sa imi zici si mie unde gasesc valorile astea pe diagnoza, ce grup

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare...care ma poate ajuta si pe mine cu o problema in legatura cu readaptarea clapetei...conectez masina la vag com intru in bassic settings dau in canalul 001 go si nu ae intampla nimic...am citit pe un site official vag com ca masinile care au protocol 1281 kw readaptarea se face in 060 am intrat acolo am dat go si tot nimic...nu ini apare nimic despre RuN adp...in ultima casuta spune throtlle body adaptation si sub casuta am idle/ok/error dar in casuta imi apare ceva cifre gen 100010001 ma poate ajuta careva cu setarile de readaptare sau un site unde as putea cat de cat sa ma invete cum sa fac adaptarea? Atasez si o poza de pe vag com site care spune cum se face readaptarea doar ca mie nu imi merge de nici un fel!!!post-109474-13886679423186_thumb.jpgpost-109474-13886679423186_thumb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca s-a mai discutat cateva pagini mai in urma, dar din cate tin minte, intai intri in modulul engine doar pe 001 si dai switch to basic settings, toate acestea cu motorul oprit si cheia pe pozitia motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Azi am mai avut o intamplare.Masina asta ba merge bine , ba merge neregulat si se repara singura si apoi iar merge bine.A pornit fara nici o problema azi dimineata , a trecut pe gaz , am plecat din parcare dar mergea neregulat.Cand avea 70 de grade ma opresc sa dau prioritate unuia apoi pac moare motorul.Mentionez ca aveam faza scurta si aeroterma ambele puse.Merg un pic...ma opresc la rosu , de demult avand 90 de grade....pac iar moare motorul.De la semafor nu pornea normal...parca cerand sa fie un pic turata , iar cand mergeam cu a 3-a turatia crestea foarte rapid si scadea cu 2-300 de turatii iar la deal smucea cateodata.
     Am  crezut ca patineaza discul de ambreiaj si am pus a 2-a si la 3000 am apasat-o si a plecat , n-a stat pe ganduri , la fel am procedat si cu treapta a 3 a......si dupa cum ziceam anterior , dupa 15 minute s-a reparat si mergea ok de parca nimic nu s-ar fi intamplat.De la ce o fi?

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazut de unde primeste informatii eronate ECU. Ai senzor de temperatura antigel, senzor de temperatura si depresiune aer aspirat, sonda lambda, senzor detonatii si senzor Hall ( asta prea putin probabil ca altfel nu iti mai pleca motorul). Si clapeta de acceleratie poate avea probleme. Deci ori ai probleme cu unul din acesti senzori sau clapeta ori contacte imperfecte pe undeva care se mai intaresc la socuri sau cand creste temperatura la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e senzorul de temperatura si depresiune aer? Unde se afla?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 în 1, vezi elementul 4 din pdf.

Ai reuşit să faci adaptarea până la urmă?

Vezi că în pdf-ul ăla cu resetarea clapetei scrie ceva de genul că în basic settings în grupul 006, câmpul 4 apar nişte valori din alea 010100 (în situaţia în care ai observat că atunci când faci adaptarea observi că nu se mişca clapeta cum zice acolo). Zice acolo că dacă pe poziţiile 2,3,5 trebuie să fie 0. Şi în pdf-ul cu verificarea clapetei mai scrie câte ceva.

Le postez şi aici poate le desluşeşte cineva că eu sunt cam praf cu engleza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut cum pot regla manual farurile la golf? Invart de roticelele alea doua si nu se intampla nimic...

 

PS: Ti-am mutat odata postul acolo. Chiar nu ai vazut?

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o aveam si eu pana sa imi moara bateria de tot

nu pornea decat daca apasam acceleratia

imediat ce am schimbat bateria s-a rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a aparut Lupo...scuze...dupa am vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am o problema la temperatura apei- daca dau o tura cu masina sa zic 10-20 km apa nu se ridica la 90 de grade sta undeva la 45 de grade. am pus pana si un carton in fata(in masina baga aer foarte cald), dar daca stau in parcare apa urca la 90 de grade porneste si ventilatorul.

Furtunele de tur si retur se incalzesc ambele, sa fie cumva de la termostat??

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul este. Probabil după ce se ridică apa la 90 în parcare, după ce pleci de pe loc la un moment dat începe să scadă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi primul rand ca apa se ridica greu si cand ajunge la 90 de grade si incep sa ma plimb apa incepe sa scada. destul de mult...

la mine am schimbat acum 1 an jumate flansa la apa cu tot cu termostat, iar trecuta nu am avut nici o problema . ce vreau sa stiu se poate schimba doar termostatul fara sa schimb si tubulatura ......... la mine am schimbat flansa ca imi scapa apa pe langa.

multumesc mult lupo_bv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aşa făcea şi al meu, ajungea greu la 90 şi apoi scădea în funcţie de trafic, de temp de afară, de aerotermă, etc. Testat în apă fierbinte el merge, dar se vede treaba că nu mai este în parametri. Am pus unul Wahler în loc.

Bineînţeles că se poate schimba, orice element care are un cod separat în Etka se produce şi separat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru raspuns, o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti...am si eu aceiasi problema ca mogoal3x dar daca o tin turata pe la 2000-2500 incepe sa cresca si temperatura la apa dar dupa scade

ce te rog mogoal3x daca ai schimbat termostatu sa dai un raspuns daca mai ai probleme cu caldura

STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan nu am schimbat nimic astept sa intre bani:P de la salariu....................oricum masina sta la caldura in parcare, o scot rar.

ce a zis lupo cam asa e..... anul trecut am schimbat flansa la apa cu tot cu termostat si nu am pus nici un carton nimic o mers brici(dar cred ca termostatul era ceva ieftin), muream de cald in masina la treapta 1 si temperatura statea numai la 90, anul asta o inceput sa faca figuri

m-am uitat la unix si am gasit Wahler cu 60 de lei deci mult nu costa dar sunt alte prioritati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare 

o problema aparuta azi  in timpul mersului

in rezervor aveam benzina cam de 100 ron si deodata acul de la ceas a cazut pe zero,

ideea e ca din cand in cand isi mai revine apoi iar cade pe zero

are cineva idee ce trebuie schimbat? 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie un contact imperfect sau o punere la masa. verifica la pompa firele,mufa,sau poti sa ii dai si un spray de contacte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caut si eu compresor ac pentru golf 3 1.6 aee 75 cp din 97 poate sa ma ajute cineva ? am comparat seriile de la ale compresoare si nu corespund deloc  ... decat la refrig R-134a atat . dupa ce masini se mai potriveste compresorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!